ChristianMatch
 


Forum

Wees nuchter.
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 14:45
 
Nu ik dit plaats ben ik onder de levenden.

Mijn beroep is het wegverkeer,al vele jaren.
Iedere nacht,bij opstaan,2 45, is het Deo Volente,maar ook God bescherm mij,want heel veel verkeersrampen gezien,met de dood tot gevolg.

Heden ik,en Morgen Gij,stond op een rouwwagen,wat ik als kind las.

Dat ben ik nooit vergeten,ondanks mijn uitzicht voor mijn pensioen,na arbeidszaam leven.
God wenkt,kom bij Mij,rusteloze Ziel.

Het idee om in gewrongen staal,mijn adem uit te blazen,is meer realiteit,dan vredig inslapen,in bed dus.
Ook ik ben ergens Circus artiest,een beroepskeuze,met risico,voor dagelijks brood.
Elke dag is een geschenk,ervaar ik nu bij het ouder worden,maar in het verkeer ben ik totaal niet foutloos,even wat minder consentratie,en ik sta dan gewoon voor Gods Troon,waar het boek van mijn leven,gelezen word.

Het is altijd Deo Volente.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HDBAS635





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 15:37
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nu ik dit plaats ben ik onder de levenden.

Mijn beroep is het wegverkeer,al vele jaren.
Iedere nacht,bij opstaan,2 45, is het Deo Volente,maar ook God bescherm mij,want heel veel verkeersrampen gezien,met de dood tot gevolg.

Heden ik,en Morgen Gij,stond op een rouwwagen,wat ik als kind las.

Dat ben ik nooit vergeten,ondanks mijn uitzicht voor mijn pensioen,na arbeidszaam leven.
God wenkt,kom bij Mij,rusteloze Ziel.

Het idee om in gewrongen staal,mijn adem uit te blazen,is meer realiteit,dan vredig inslapen,in bed dus.
Ook ik ben ergens Circus artiest,een beroepskeuze,met risico,voor dagelijks brood.
Elke dag is een geschenk,ervaar ik nu bij het ouder worden,maar in het verkeer ben ik totaal niet foutloos,even wat minder consentratie,en ik sta dan gewoon voor Gods Troon,waar het boek van mijn leven,gelezen word.

Het is altijd Deo Volente.
ik ben ook altijd nuchter bij het autorijden. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1