ChristianMatch
 


Forum

aliens,buitenaardse wezens
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:33
 
STEENTJE178 schreef:
Rode, groene en witte bij elkaar?? Verraste, verbaasde smiley
Dat zijn Italian Aliens Knipoog smiley
Hoorde je niet iets als: "Alieni,noi adiamo paese!"
Clown smiley

wat betekent dat? noi adiamo paese?


Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 8 januari 2013, 18:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:32
 
JEANFRITS816 schreef:
wat denken jullie hierover? is het gewoon onzin of zouden het duivels zijn die ons willen misleiden. Je hoort steeds meer over dat soort dingen. en ufos enzo. Ik ben benieuwd.

Ik geloof absoluut niet in allerlei UFO waarnemeningen. Dat zijn gewoon dingen die we toevallig niet herkennen of wat dan ook.

Toch zou het best kunnen dat er meer leven in het heelal is. Ik zie niet direct een (bijbels?) argument waarom dat niet zo zou zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 23:05
 
ERIC483 schreef:
Ik geloof absoluut niet in allerlei UFO waarnemeningen. Dat zijn gewoon dingen die we toevallig niet herkennen of wat dan ook.

Toch zou het best kunnen dat er meer leven in het heelal is. Ik zie niet direct een (bijbels?) argument waarom dat niet zo zou zijn.

En als er ergens anders ook leven is in het heelal, dan zijn dat ook schepselen van God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:43
 
HARALD940 schreef:
En als er ergens anders ook leven is in het heelal, dan zijn dat ook schepselen van God.


Zo denk ik er ook over en de bijbel zegt dat er engelen zijn en cherubs, zijn eigenlijk ook een soort aliens toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 01:03
 
Hai Petra,

Goed je weer te zien!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 12:14
 
SHANITA130 schreef:
Hai Petra,

Goed je weer te zien!!!!!!

van mij hier ook, leuk je weer te zien, leuke nieuwe foto heb je trouwens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 17:21
 
PETRA373 schreef:
Zo denk ik er ook over en de bijbel zegt dat er engelen zijn en cherubs, zijn eigenlijk ook een soort aliens toch Smiley die vol vragen zit

ja nu je het zegt is dat zo! Engelen zijn hemelwezens dus aliens Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 22:25
 
ROELANDE345 schreef:
ja nu je het zegt is dat zo! Engelen zijn hemelwezens dus aliens Lachende smiley

Jep, alleen als ik dat tegen mensen zeg, kijken ze me vaak gek aan, terwijl als je over aliens praat geloven de meeste mensen daar wel in, maf eigenlijk

hoe makkelijk mensen kunnen geloven in aliens, geesten en noem maar op, maar dat jezus echt leeft en er engelen zijn.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 22:34
 
PETRA373 schreef:
Jep, alleen als ik dat tegen mensen zeg, kijken ze me vaak gek aan, terwijl als je over aliens praat geloven de meeste mensen daar wel in, maf eigenlijk

hoe makkelijk mensen kunnen geloven in aliens, geesten en noem maar op, maar dat jezus echt leeft en er engelen zijn.....

Als ik later in de hemel ben, ben ik dan ook een alliens? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 22:38
 
FRANKT627 schreef:
Als ik later in de hemel ben, ben ik dan ook een alliens? Knipoog smiley

volgens mij wel voor de mensen op aarde toch, je leeft buiten de aarde, in de ruimte,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MADED321





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:58
 
Buitenaards leven? Er zijn 2 mogelijkheden.
Het is er wel of het is er niet, als het er niet is dan is er niets aan de hand.
Als het er wel is dan zijn er 2 mogelijkheden.
Dan zijn ze of dommer of slimmer dan wij.
Als zij dommer zijn dan wij, dan kunnen wij er waarschijnlijk niets mee.
En als zij slimmer zijn dan wij, dan vinden zij ons waarschijnlijk veel eerder dan wij hen.
Dus stop met onderzoek en bespaar op ruimte vaart, want wij schieten er waarschijnlijk niets mee op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:11
 
MADED321 schreef:
Buitenaards leven? Er zijn 2 mogelijkheden.
Het is er wel of het is er niet, als het er niet is dan is er niets aan de hand.
Als het er wel is dan zijn er 2 mogelijkheden.
Dan zijn ze of dommer of slimmer dan wij.
Als zij dommer zijn dan wij, dan kunnen wij er waarschijnlijk niets mee.
En als zij slimmer zijn dan wij, dan vinden zij ons waarschijnlijk veel eerder dan wij hen.
Dus stop met onderzoek en bespaar op ruimte vaart, want wij schieten er waarschijnlijk niets mee op.





Als je de verhalen moet geloven wat alleen AMERIKANEN overkomt...


ONTVOERINGEN DOOR RUIMTEWEZENS..


Waarom zie ik de ufo's nooit vliegen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:53
 
MARISKA601 schreef:
Als je de verhalen moet geloven wat alleen AMERIKANEN overkomt...


ONTVOERINGEN DOOR RUIMTEWEZENS..


Waarom zie ik de ufo's nooit vliegen?

Omdat ze dan, net toevallig niet vliegen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 01:15
 
als er aliens zijn zou Jezus ook voor hun aan het kruis gestorven zijn?
eerste regel van de bijbel Gods woord.
in beginne schiep God de hemel en de aarde.
de aarde was woest en ledig.
als je verder leest schiep hij de dieren en de mensen.
ik weet niet in hoe verre j moet gaan kijken.
vraag blijft als er aliens zijn zou Jezus ook voor hun aan het kruis zijn gestorven ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 01:48
 
BERENDJAN590 schreef:
als er aliens zijn zou Jezus ook voor hun aan het kruis gestorven zijn?
eerste regel van de bijbel Gods woord.
in beginne schiep God de hemel en de aarde.
de aarde was woest en ledig.
als je verder leest schiep hij de dieren en de mensen.
ik weet niet in hoe verre j moet gaan kijken.
vraag blijft als er aliens zijn zou Jezus ook voor hun aan het kruis zijn gestorven ?

Een aliën, of andere geest, is geen mens.
In de Bijbel komt duidelijk naar voren dat Christus gekomen is om de band tussen God en mensen te herstellen. De zonde kwam door een mens, daarom moest de verzoening ook voldaan worden door een mens.
Aliëns, mochten ze bestaan, en andere geesten vallen niet onder dit Verlossingsplan, evenmin als bijv. gevallen engelen etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 00:34
 
twee woorden:

'Phone Home...'


E.T. best een leuke film om gezien te hebben. of mag dat niet vanwege occulte inhoud?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 11:46
 
Aliens op CM

Dat is volgens mij meer van toepassing, volgens mij is CM ook weinig Christelijk meer, match misschien.
Hoewel ik met niemand schijnt te matchen, aan de ene kant ook maar goed ook, ik meer het gevoel krijg buiten staander te zijn.
Maar das dan niet buitenaards, aliens ook niet, eigenlijk wel weer allien das kattuks voor alleen.
Voel ik mij dan ook enig sinds verbonden met dit topic, een beetje vreemd, dat wel, maar gelukkig ook anders Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 10:10
 
[quote=GERRIT084]Aliens op CM

Dat is volgens mij meer van toepassing, volgens mij is CM ook weinig Christelijk meer, match misschien.
Hoewel ik met niemand schijnt te matchen, aan de ene kant ook maar goed ook, ik meer het gevoel krijg buiten staander te zijn.
Maar das dan niet buitenaards, aliens ook niet, eigenlijk wel weer allien das kattuks voor alleen.
Voel ik mij dan ook enig sinds verbonden met dit topic, een beetje vreemd,



Ik heb eigenlijk best medelij met jou, er zijn zoveel gezellige mensen hier op de CM, wees eens positiever en geniet gewoon eens van de kleine gezellige dingen.
Wees geen vreemde.............!


Laatst aangepast door
JOANNIE702
op woensdag 20 maart 2013, 11:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 10:53
 
Feitelijk is het heel eenvoudig.

Is er ergens anders leven in het heelal?
Volgens de bijbel niet, want God schiep de aarde met een doel. Zijn doel.

Stel dat het wel zo zou zijn, dan zou het moeten wemelen van leven elders in het heelal. En dan zouden hier totaal andere levensvormen tussen moeten zitten. Levensvormen die veel eenvoudiger, maar ook levensvormen die intelligenter moeten zijn. Zo intelligent dat ze allang contact zouden hebben gezocht met planeet aarde. Aangezien dit nog niet is gebeurd, kun je dus met zekerheid stellen dat God alleen leven op aarde heeft geplaatst.

Aliens bestaan dus niet. Dat is een sprookje voortbordurend op de leugens van de evolutietheorie.
In de naderende tijd zullen volgens de bijbel bijzondere en bizarre dingen plaatsvinden. Vuur zal uit de hemel vallen, wonderen zullen in toenemende mate plaatsvinden. Het zal me niet verbazen als satan gedaantes aan zal nemen die mensen nog meer schrik zal aanjagen. Waarbij mensen zullen zeggen: Ooohh buitenaards leven. En zoals bekend, angst opent de deur voor satan.
Niks buitenaards leven dus. We dienen ons ertegen te wapenen op geestelijk niveau (Efeze 6).

Geen buitenaards wezen zo angstaanjagend, hij zal zelf bang zijn voor één naam:

"Jezus".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 17:05
 
Kent Hovind werd eens gevraagd:

"Denkt u dat er intelligent leven is buiten de aarde?".

Daarop antwoordde hij:

"Ik heb nog weinig intelligent leven gezien op déze aarde!".


Roady schreef:

Feitelijk is het heel eenvoudig.

Is er ergens anders leven in het heelal?
Volgens de bijbel niet, want God schiep de aarde met een doel. Zijn doel.
Ik zie de logica niet tussen vraag en antwoord.

Stel dat het wel zo zou zijn, dan zou het moeten wemelen van leven elders in het heelal.
Waarom zou het moeten wemelen? er kan toch ook een bèètje buitenaards leven zijn?

En dan zouden hier totaal andere levensvormen tussen moeten zitten. Levensvormen die veel eenvoudiger, maar ook levensvormen die intelligenter moeten zijn.
Dat zijn aannames. Probeer het eens te bewijzen.

Zo intelligent dat ze allang contact zouden hebben gezocht met planeet aarde.
Als ze werkelijk intelligent waren zouden ze geen contact zoeken met de aarde. Als ik een buitenaards wezen was zou ik denken laat maar ruzie maken onder elkaar, daar meng ik me niet mee. (ok, als ik de macht ertoe had zou ik natuurlijk proberen een einde te maken aan die ellende).

Aangezien dit nog niet is gebeurd, kun je dus met zekerheid stellen dat God alleen leven op aarde heeft geplaatst.
Wie zegt dat dat nog niet gebeurd is? Leef jij al zolang de aarde oud is?

Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik wil je dag niet verpesten hoor Roady, ik laat alleen maar even zien dat dit allemaal alleen maar is zoals jij het ziet. En ach, voor mij is het een beetje dagbesteding om hier te zitten typen. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ROLF230
op woensdag 20 maart 2013, 17:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 17:12
 
ROLF230 schreef:
Kent Hovind werd eens gevraagd:

"Denkt u dat er intelligent leven is buiten de aarde?".

Daarop antwoordde hij:

"Ik heb nog weinig intelligent leven gezien op déze aarde!".


Wat een zelfkennis heeft Kent toch, gezien de plek waar hij óf nog is of jaren heeft gebivakkeerd. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:16
 
Jol schreef:

Wat een zelfkennis heeft Kent toch, gezien de plek waar hij óf nog is of jaren heeft gebivakkeerd. Knipoog smiley

Dus als iemand in de gevangenis zat, ga jij er maar meteen vanuit dat dat ook terecht was. Jaja...


Laatst aangepast door
ROLF230
op woensdag 20 maart 2013, 22:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:32
 
[quote=JOANNIE702]

Ach Joannie jij mag van mij gerust geloven Engeltje smiley en veronderstellen, van de goed gemutste en gezellige mensen op cm
Ze zijn er wel, dat ben ik met je eens, maar helaas ook bezet, en de rest allienig en volgens mij willen die dat ook graag blijven
En ik Smiley die vol vragen zit ik ga vrijdag wel naar de markt (waterput is niet meer) Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 22:59
 
ROLF230 schreef:
Ik wil je dag niet verpesten hoor Roady, ik laat alleen maar even zien dat dit allemaal alleen maar is zoals jij het ziet. En ach, voor mij is het een beetje dagbesteding om hier te zitten typen. Knipoog smiley

Jij verpest mijn dag niet beste Rolf.
Maar als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bepalen hoe de zaken in elkar steken. Laat bijvoorbeeld 's wat wiskundige principes los op bepaalde vraagstukken, waar kom je dan uit?

Niet zomaar wat roepen, mij met iemand anders vergelijken zonder zelf iets zinnigs toe te voegen.

Anders behoor je ook tot die groep die wel een mening wil hebben, maar geen vragen wil stellen om meer informatie los te krijgen, om te begrijpen wat er werkelijk bedoeld wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 23:50
 
Roady schreef:

Anders behoor je ook tot die groep die wel een mening wil hebben, maar geen vragen wil stellen om meer informatie los te krijgen, om te begrijpen wat er werkelijk bedoeld wordt.

Euhhh...volgens mij heb ik jou net minstens 2 vragen gesteld, maar goed...

Maar als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bepalen hoe de zaken in elkar steken. Laat bijvoorbeeld 's wat wiskundige principes los op bepaalde vraagstukken, waar kom je dan uit?

Moet iemand begrijpen wat je hiermee bedoeld? Het is toch niet concreet?


Laatst aangepast door
ROLF230
op woensdag 20 maart 2013, 23:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:47
 
ROLF230 schreef:
Roady schreef:

Anders behoor je ook tot die groep die wel een mening wil hebben, maar geen vragen wil stellen om meer informatie los te krijgen, om te begrijpen wat er werkelijk bedoeld wordt.

Euhhh...volgens mij heb ik jou net minstens 2 vragen gesteld, maar goed...

Maar als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bepalen hoe de zaken in elkar steken. Laat bijvoorbeeld 's wat wiskundige principes los op bepaalde vraagstukken, waar kom je dan uit?

Moet iemand begrijpen wat je hiermee bedoeld? Het is toch niet concreet?



MISSCHIEN toch wel een klein beetje:
De kans dat iemand, zonder aangepast mantelpakje een gerede kans heeft te overleven in de ruimte is nihil nul,0 Zieke smiley
Wij met zun allen, een dun laagje (ozon) tussen hemel en aarde naar de klootten helpen (schijnbaar) en niemand zijn eigen druk maakt, wat een raket teweeg kan brengen.

Die dingen zijn groter dan die bus in mijn toilet, die een lekkere lucht verspreid, en dat kan je van kerosine niet echt zeggen Kotsende smiley
Er genoeg wiskundige berekeningen zijn, dat als wij zo doorgaan, de aarde vanwege die verdunde ozonlaag, als wij niet uit gaan kijken, in de fik zal vliegen.
Dat laatste staat zo ongeveer in openbaringen, al eeuwen staat men naar de lucht te staren, of men zich marsmannetjes kan ontwaren.
Helaas, men heeft ze nog nooit gezien, behalve dan, zij, die geestverruimende middelen hebben gebruikt, die zien ze wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:06
 
ROLF230 schreef:
Maar als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bepalen hoe de zaken in elkar steken. Laat bijvoorbeeld 's wat wiskundige principes los op bepaalde vraagstukken, waar kom je dan uit?

Moet iemand begrijpen wat je hiermee bedoelt? Het is toch niet concreet?

Niemand moet iets beste Rolf.
Maar ik dacht dat jij als "beta-man" het wel zou vatten wat ik ermee bedoelde, gezien je honger naar "logische verklaringen".

Waarom geef je zelf je mening niet over dit topic in plaats van andermans visie te bekritiseren?

Ik vraag me af Rolf, geloof jij in de evolutietheorie?


Laatst aangepast door
ROADY558
op donderdag 21 maart 2013, 09:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 00:00
 
ik vind het onderwerp hilarisch en de recensenten overtreffen hun eigen redeneer kunst haha.

vooral het kattuks voor alleen ALIEN is heel erg grappig.
volgens mij kan je in het Kattuks ook met die aliens babbelen.

Tja wat zullen wij dan zeggen van deze dingen ?

het is iig minder somber en morbide dan mijn onderwerpen , maar je kunt er verder ook weinig zinnigs over zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2