ChristianMatch
 


Forum

Wie wil er aan mijn zijde staan
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 11:33
 
Ik ben al ruim 2 jaar 'lid' met tuseenpozen dat ik even paar maanden afwezich was. De reden dat ik af en toe afwezich was is omdat hier geen contact kreeg. Ik deed mijn best om contacten te krijgen. Maar ik denk dat ik te verlegen ben. Of ik wou ook niet opdringerig zijn.

Ik ben er klaar voor om een vriendin te krijgen.

Hoe pak ik het aan?
Als je deze forum leest en nieuwschierig naar mijn profiel bent, neem gerust contact met me op! Ik hoop dat ik een duidelijke profiel heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 11:44
 
Hoi Arjan,

Wat moedig van je om hierover een topic te openen!
Maar, weet je, CM is geen garantie van 100 % om een vriendin te krijgen!
En misschien zou je zelf op vrouwen kunnen reageren die je leuk vind?
Het blijft lastig als je als doel hebt hier een relatie te krijgen en het gebeurt niet, misschien moet je je minder focussen hierop?

Ik besef dat je weinig aan mijn antwoord kan hebben maar wilde het toch even met je delen!
En ik hoop natuurlijk dat er een vrouw is die denkt......wacht , die Arjan is voor mij! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 12:43
 
Hoi Arjan,

Internet blijft een lastig medium om contacten op te doen, zeker wanneer je een afwachtende houding aanneemt.
Trek de stoute schoenen es aan...
Misschien kun je proberen om, op een ongedwongen manier, zelf wat meer initiatief te nemen?

Succes ermee! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 13:51
 
TESSYBEAR731 schreef:
Hoi Arjan,

Internet blijft een lastig medium om contacten op te doen, zeker wanneer je een afwachtende houding aanneemt.
Trek de stoute schoenen es aan...
Misschien kun je proberen om, op een ongedwongen manier, zelf wat meer initiatief te nemen?

Succes ermee! Knipoog smiley

De stoute schoenen aan trekken is voor mij makkelijker gezegt dan gedaan En zelf initiatief nemen is niet mijn sterkste kan.
Ik heb inmiddels in al die tijd wel geleerd om er niet op te focusen, op een relatie, maar ik hoop dat ik een vriendin krijg (misschien wel meer......).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 14:09
 
ARJAN024 schreef:
De stoute schoenen aan trekken is voor mij makkelijker gezegt dan gedaan En zelf initiatief nemen is niet mijn sterkste kan.
Ik heb inmiddels in al die tijd wel geleerd om er niet op te focusen, op een relatie, maar ik hoop dat ik een vriendin krijg (misschien wel meer......).

Ik heb gemerkt dat je makkelijker vind als je niet zoekt!

Knoop veel leuke, gezellige contacten aan met mannen en vrouwen op cm en daar buiten zonder er bij na te denken of die persoon wat voor je is of niet.
Goede vriendschappen zijn ook veel waard, en voor je het weet sla je die ene aan de haak waarvan je dacht dat het niets voor je was, maar die je wel gelukkig maakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 15:06
 
ARJAN024 schreef:
Hoe pak ik het aan?
Als je deze forum leest en nieuwschierig naar mijn profiel bent, neem gerust contact met me op! Ik hoop dat ik een duidelijke profiel heb.

een vriendin/partner vind je niet, daar loop je tegenaan.

(maar ook weer niet te hard, he...)


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 18 juni 2010, 15:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 15:57
 
GRIFFIN748 schreef:
een vriendin/partner vind je niet, daar loop je tegenaan.

(maar ook weer niet te hard, he...)

of niet... Clown smiley

Vandaag was het weer zover... is er een of andere hulp-straat aktie van "Cordaid mensen in nood" komt er zo'n man (uuuh jongen ?) een praatje houden met de bewoners over deze aktie... maar hij kon het blijkbaar niet laten om naar mijn leeftijd te vragen. Ik zei 44 maar hij verstond 24, dus ik weer, "nee 44..."
"Oh" zegt ie, "24 had ik niet eens gek gevonden, enne... woont u samen met uw vriend ?" ik antwoordde "ik heb helaas geen vriend" Clown smiley dus hij weer: "Dat meent u niet", 'want ik was zo'n leuke vrouw' hahaha... dat heb ik nou weer... Hij kwam toch voor een hulpaktie ? Knipoog smiley
Maar goed, wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is... take it easy, relax...
Ik denk dat het belangrijk is om leuke kontakten te onderhouden... dat 'geforceerde' hoeft van mij niet (meer)... het overkomt je of het overkomt je niet... en dat (laatste) is niet altijd gemakkelijk... maar ergens geloof ik dat het wel weer goed komt en dat God er een bedoeling mee heeft, hoe moeilijk dat soms ook voelt.
Mijn tip is dan ook... ga leuke kontakten aan... daarvoor is C.M. er ook... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 18 juni 2010, 16:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 19:34
 
Begin met deelname op het forum, zoals je nu doet, en kom geregeld eens in de chat. Op die manier zit je ahw gewoon in een groep zonder verdere verplichtingen, maar ben je wel in beeld zeg maar. Zo kan contact ontstaan wat je in privechat of mail altijd verder zou kunnen uitbouwen tot vriendschappen...en dan, ja, wie weet... Stel relatie niet teveel als doel op zich, maar denk aan de tussenstapjes. Op die manier kan je verblijf hier op CM zeer geslaagd worden zonder dat er persé sprake is van een relatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 18:40
 
HENK710 schreef:
Begin met deelname op het forum, zoals je nu doet, en kom geregeld eens in de chat. Op die manier zit je ahw gewoon in een groep zonder verdere verplichtingen, maar ben je wel in beeld zeg maar. Zo kan contact ontstaan wat je in privechat of mail altijd verder zou kunnen uitbouwen tot vriendschappen...en dan, ja, wie weet... Stel relatie niet teveel als doel op zich, maar denk aan de tussenstapjes. Op die manier kan je verblijf hier op CM zeer geslaagd worden zonder dat er persé sprake is van een relatie.


Helemaal mee eens!
Gewoon doen! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOTJE512





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 17:49
 
ARJAN024 schreef:
Ik ben al ruim 2 jaar 'lid' met tuseenpozen dat ik even paar maanden afwezich was. De reden dat ik af en toe afwezich was is omdat hier geen contact kreeg. Ik deed mijn best om contacten te krijgen. Maar ik denk dat ik te verlegen ben. Of ik wou ook niet opdringerig zijn.

Ik ben er klaar voor om een vriendin te krijgen.

Hoe pak ik het aan?
Als je deze forum leest en nieuwschierig naar mijn profiel bent, neem gerust contact met me op! Ik hoop dat ik een duidelijke profiel heb.

Hoi Arjan,

Wilde toch even reageren op je post. Het is best herkenbaar dat iemand verlegen is als het gaat om het vinden van een partner. Er zijn zoveel anderen die hetzelfde hebben, maar zich niet beseffen dat het nergens voor nodig is.

Waar ben je uiteindelijk bang voor? Dat je afgewezen wordt? Dat je uitgelachen wordt? Ik kan me voorstellen dat je dat niet echt ziet zitten, maar daarom is het misschien juist makkelijker via cm.

De vrouwen hier op cm zijn volgens mij echt niet zo dat ze wachten tot ze iemand heel hard kunnen afwijzen. Meestal zijn het vrouwen die zelf ook een betrouwbaar iemand zoeken, als ze al op zoek zijn, en zelf misschien ook niet zo durven.

Ik denk dat het voor jou echt tijd is om je verlegenheid opzij te zetten en eens gezellig te gaan chatten, want ik denk dat dat niet als vervelend wordt ervaren door de ander zolang jij je gedraagt. Misschien handig als je aan de hand van het profiel bekijkt of jullie een beetje dezelfde interesses hebben. Je moet natuurlijk niet een chat beginnen als je helemaal niets te melden hebt...

Ik hoop oprecht dat je er iets aan hebt, hoe standaard het ook is. Het is even om je te laten beseffen dat er eigenlijk niets ergs kan gebeuren door een beetje meer initiatief te tonen dan de ander
Coole smiley met zonnebril

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES752





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 18:36
 
Ook ik ben al even aan het rondkijken en ook alweer weggeweest hier.
Vaak krijg ik geen reacties. Denk dat mijn foto/kale hoofd afschrikt.
Volhouden, niet opgeven en vooral niet hopeloos worden is mijn remedie.
Ooit komt er iemand die jou/mij/alle andere wel accepteerd zoals we zijn.
Echt ooit komt t goed!
Ik kan me dus alleen maar aansluiten bij alle bovenstaande reacties.

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1