ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:03
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 schreef:
ik klaag ook niet echt maar laats wel ene kleine botsing gehad waar ik zelf weinig aan kon doen tot niks... ik wilde met 15 km per uuur voorzichtig een bocht om... maar me zuto wilde rechtdoor... door de sneeuw en vorst was de weg een beetje erg gladjes daar dus auto zei Rel dich kins mich den poekel op (nederlands voor je kan me de rug op)
en gleed lekker rechtdoor.. laat er nu net daar een andere auto staan en die zei tsssss waat mos dich dân(zeggen ze hier als ze ruzie willen hebben) en boem klaats klengedeng stond ik stil tegen die andere auto aan... gevolg? een flinke deuk bij mij en bumper bekrast schade aan andere auto portier ingedeukt krassen bij wiel en koplamp beetje kapot...
Dus albij al ben ik die gladheid zat? euhm dan ja, als er nu gestrooid zou worden en dan ook overal dan niks aan handje.... oja was ook ff met de pliesi ingesprek geweest die kwam met een verhaal dat er een oude man kwam klagen omdat het overal glad is en juist ouderen van dagen zijn iets minder stabiel met lopen en breken net iets sneller iets.... en als ze heele lillik vallen misschien zelfs nek breken.... sja dan sta je te kijken als gemeente die er verantwoordelijk voor is..... maar euhm terug naar topic:
Hedde gullie vraagskes vroag dan den ken ik ze zeggen waat ut antwoord is
latersssss



Winterbanden hadden die botsing waarschijnlijk ook voorkomen he..en dat heb je zelf in de hand.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 22:32
BerichtOnderwerp: gebrek aan inlevingsvermogen?
 
CLAUDIA469 schreef:
Na meer dan een jaar bleek dat je een extra formulier moest invullen om je naam te veranderen...... Gefrustreerde smiley




Als je dat niet weet is dat lastig...als je het wel weet is het ideaal, zo heb ik 2 weken nadat ik bij mn ex wegging als mn meisjesnaam weer aangenomen, ver voor dat de scheiding uitgesproken was. Dat voelde echt als een opluchting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:12
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
MARIJAN072 schreef:
Wie Smiley die vol vragen zit Sandra of de ex van Sandra of..... Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Knipoog smiley

Sandra206..die vorige week nog even 3 dagen kwam gluren hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:10
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
INKA401 schreef:
arnhem Smiley die vol vragen zit

Ja, lekker in de buurt voor sommigen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:08
BerichtOnderwerp: winter
 
Bij ons nederlanders is het ook gewoon nooit goed met het weer, of tis te koud,of t is te warm,het regent teveel, het regent te weinig....

Terwijl ik zelf ook al weken loop te klagen dat het zo kou is hier kreeg ik gisteren een mailtje van mijn nichtje die sinds 2 jaar zendelinge is in Sudan met het volgende stukje erin:

Wist je dat:
- ik nu mijn koortsthermometer kan gebruiken om de temperatuur buiten te meten.
- die thermometer direct bij 38 graden start.
- het gisteren (maandag) om 16.00u nog 41,7 graden buiten in de schaduw was
- het dan binnen met 39,2 graden best koel aanvoelt
- mijn tenen deze dagen brandend aanvoelen in de schaduw
- ik de hele dag niet alleen mijn haar maar mijn hele lichaam geföhnd krijg als ik buiten loop
- ik na 3 liter water gestopt ben met tellen hoeveel ik drink per dag
- we geprobeerd hebben volgens een tropenrooster te werken
- dat dat niet meevalt als het om 11u al 40 graden buiten is
- we visioenen van een zwembad in de compound en waterijs hebben
- het douchewater 's avonds zo warm is, dat ik er koud water bij wil mengen
- dit niet kan, omdat dat water al het koude water is
- ik nu maar gestopt ben met de temperatuur te meten, want daar krijg ik het ook niet koeler van
- ik allerlei nieuwe ontdekkingen doe over warmte
- de blaadjes aan de bomen ook echt warm aanvoelen
- je je voor je gevoel kan branden aan een plastic stoel die in de schaduw staat
- het nu onmogelijk is om de latrinedeur na 13.00u met je handen te openen zonder dat er gelijk blaren op je handen staan
- ook de Dinkas zich niet kunnen herinneren wanneer het voor het laatst ZO warm was


En zo zie je maar, een hollander heeft nu eenmaal altijd iets te klagen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 10:22
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
Wij komen ook, maar dat wist Sas al Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 10:20
BerichtOnderwerp: zondag
 
CHATULIEM619 schreef:
Winkels op zondag open vind ik niet goed. Dat gaat me tever. Dan vervaagt de dag tot een door-de-weekse dag.

Jouw argument dat het ten koste gaat van de eenmanszaakjes vind ik in deze discussie niet passen.Het gaat om invulling van de zondag als dag van de Heer.

Aan onszelf de taak om te zorgen dat onze eigen zondag wel de Dag des Heren blijft lijkt me?
Als de winkels op zondag opengaan hoef hoef je niets aan je eigen zondag te veranderen toch? Je hoeft er toch niet heen als je dat niet wilt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:37
BerichtOnderwerp: zondag
 
PIETERVD711 schreef:
u beweerd dat da bij u wel is?

Ik heb het gelukkig in meerdere gemeentes mogen ervaren Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:32
BerichtOnderwerp: zondag
 
PIETERVD711 schreef:
redenering ikke niet echt snappen?!!



Ik vind het heel triest dat je gelooft dat je nergens in een kerk oprechte broederlijke liefde kan vinden.
Ik hoop nog eens te mogen lezen dat je ontdekt het dat je ongelijk had...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:24
BerichtOnderwerp: zondag
 
PIETERVD711 schreef:
maar echte broederlijke liefde is er in geen één gemeente of kerk hoor!!!


Geschokte, onthutste smiley als je dat echt geloofd word het tijd om eens een beetje rond te gaan kijken denk ik....
En ja, overal gaan dngen fout, christennen blijven ook gewoon mensen he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:09
BerichtOnderwerp: zondag
 
IMRE695 schreef:
Ik ben er van overtuigd dat jij het iedereen gunt. Gelukkig maar!
Of het geloof een keuze is, weet ik niet zo. Dat heb ik anders geleerd, maar dan belanden we in een heel andere discussie. Het is wel een antwoorden op Gods nodiging en Zijn antwoord op de nood in de wereld.

En verder heb je gelijk dat je iedere dag die boodschap mag uitdragen. Alleen: de zondag is wel apart gezet. En dat 4e gebod, geldt dat eigenlijk niet voor iedereen? Dat is geen wet van mensen...


Wij christen houden(of proberen in elk geval) ons aan de tien geboden.
Maar is het goed om een niet- of ander gelovige te verplichten zich daar ook aan te houden? Ik vind van niet, dat moet je toch uit liefde doen, niet uit dwang.

Maar daar gaan jij en ik het gewoon niet over eens worden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 19:54
BerichtOnderwerp: zondag
 
IMRE695 schreef:
Het gaat mij niet om de regeltjes en wetjes. Het gaat mij er om dat we een missie hebben in de wereld. Een boodschap van verlossing. Een aanbod van vrije genade. Een liefdevolle God.

Dat gun je toch iedereen...


En waar schreef ik dat ik dat een ander niet gun?
Het geloof is een keuze, je kan het een ander niet opleggen, was het maar waar, dan hadden we de hele wereld snel bekeerd!

En die boodschap uitdragen moet je toch elke dag doen, niet enkel op zondag? En de boodschap uitdragen van een liefdevolle God lukt volgens mij heel moeilijk als je eerst met regels gaat beginnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 19:40
BerichtOnderwerp: zondag
 
IMRE695 schreef:
Hier begrijp ik eigenlijk niks van. Zou je niet liever zien dan dat al die niet-christenen die op zondag werken voor andere niet-christenen eigenlijk ook tot geloof mogen komen en naast ons in de gemeente of kerk komen zitten als mensen die door Christus ook gered zijn??

Kortom, laat de niet-christenen maar rustig werken op zondag..... en verloren gaan. Geschokte, onthutste smiley

Het gaat er niet om wat ik liever zie, maar hebben wij het recht hun onze leefregels op te leggen?Ik vind van niet. En draagt de verplichte zondagsrust bij aan het tot geloof komen van mensen? Of stoot het een grote groep juist meteen af?
Ik zou er ook niet van houden dat een ander geloof mij bepaalde dingen op gaat leggen. Ik vind dat het een vrijwillige keuze moet zijn, ik ben christen en daarom doe ik bepaalde dingen wel en bepaalde dingen niet.
Zoals Chatuliem er voor kiest wel gras te maaien op zondag kies ik ervoor het niet te doen. We hebben daar beiden onze eigen reden voor en dat vind ik beter dan verplicht stellen hoe het zou moeten.


En bovendien....een niet-gelovige gaat ook verloren als hij zondag wel volgens onze regeltjes leeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 13:39
BerichtOnderwerp: zondag
 
DANIEL777 schreef:
bezinestations is idd vermijdbaar werk.
als ze pinautomaten plaatsen er geen werkzaamheden nodig op zondag
kan de grote tanksstations nog wat van leren


En daar heb ik nou een beetje moeite mee.
Omdat wij christenen bepaalde waarden en normen hebben, zoals de zondagsrust, moeten dan niet-gelovigen zich allemaal maar aan ons aanpassen? Die moeten dan ook maar niet kunnen tanken, niet kunnen winkelen, niet uit eten kunnen en niet mogen werken? Ik vind van niet, komt op mij hetzelfde over als dat ik verplicht zou worden me aan te passen aan bv islamitische gewoontes.
Ook als zijn de winkel op zondag open, ik ben niet verplicht te gaan winkelen. Ik vind dat zondagsrust een keuze moet zijn, en niet een verplichting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 19:16
BerichtOnderwerp: zondag
 
PIETER649 schreef:
Ik verbaas me een beetje over de ophef die hier gemaakt wordt.
Het hele forum stroomt over van de figuren die het beter weten en andersdenkenden met bijbelteksten om de oren slaan.
Zo bijzonder vind ik Pieter zijn mening niet.
Hij heeft vanuit zijn overtuiging bepaalde principes. Dat is zijn goed recht.
Dat hij hier zijn mede-christenen vermaand, is zelfs zijn bijbelse opdracht.
Wat degenen die nu op de teentjes getrapt zijn daarmee doen is hun eigen verantwoording.

Wellicht doet het ff zeer dat er nu vermaand wordt over een onderwerp waarbij velen zich aangesproken voelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ( hetgeen bij bijv. homosexualiteit waarschijnlijk anders is )
Verontrustend vind ik wel dat velen er voetstoots van uit blijken te gaan dat de zondaginvulling van Pieter een vreugdeloze straf is...




Zullen we het dan a.s zondag eens uitproberen? Duiveltje smiley
Geen internet, geen tv, geen ijsje halen bij de ijssalon, en alle andere dingen die wij wel doen op zondag?

En pietervd, als jij vind dat je hier op zondag niet moet zitten, doe het dan inderdaad gewoon niet. Ik waardeer het in iemand dat hij zich aan zn eigen principes houd hoor, maar veroordeel het dan niet als een ander het wel doet.

En chat.....grasmaaien op zondag gaat mij dan eigenlijk weer te ver...je hebt ook nog buren, en hoe vullen die hun zondagsrust in? Je dient geen aanstoot te geven toch? Maar als jij dat anders ziet, maai gerust verder hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 12:02
BerichtOnderwerp: zondag
 
PIETERVD711 schreef:
sommige mensen zijn nog geleerd om zich aan te passen op de dag de HEEREN.


En wat is aanpassen? Ook dat kan je verschillend invullen.
De zondag is in ons gezin een andere dag dan alle andere dagen van de week, een dag waarop we met zn alle bij elkaar zijn, er word niet gewerkt en er is tijd voor elkaar. Een rustpunt in de week, een dag om afgelopen week te overdenken en kracht op te doen voor de nieuwe week.
Maar waarom mag ik niet chatten op die dag volgens jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:57
BerichtOnderwerp: zondag
 
PIETERVD711 schreef:
is de zondag geen afgezonderde dag meer??

kwalijke zaak denk

Dat vind ik dat belerende vingertje van jou eigenlijk ook.....
Een ieder heeft zijn eigen invulling voor de Dag des Heren, het is een rustdag, maar er zijn verschillende manieren om een rustdag in te vullen.
Dat is een persoonlijk iets, tussen jou en God, en ik geloof niet dat het de bedoeling is dat we elkaar daar regels voor op gaan leggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:52
BerichtOnderwerp: werking deze site
 
PIETERVD711 schreef:
er zijn hier verschillende mensen die net serieus kunnen zijn op de site geloof ik.
jammer toch??


Er staat nergens dat dat verplicht is.
Net zoals als het niet fijn is dat er nooit serieus gedaan word, is het altijd serieus moeten zijn ook niet erg fijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:04
BerichtOnderwerp: zoeken van
 
PIETER649 schreef:
en als jij vond dat ik te ver ging, moest je t zeggen... ik heb nog steeds niks gehoord Duiveltje smiley


Schat..je gaat te ver nu Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , voor straf mag je de lokhond uitlaten, trusten Kussende smiley

En om niet offtopic te gaan: veel succes met je zoektocht pietervd711,
wie weet lezen we jou date-avonturen hier ook nog eens terug Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:58
BerichtOnderwerp: zoeken van
 
PIETER649 schreef:
koop een puppy, zet daar een foto van op je profiel en je kunt de dates niet meer aan.
werkt perfect, ene lokhond Coole smiley met zonnebril
zo wou ene annette792 niet met me daten, wat ik ook probeerde, en geloof me, ik probeerde veel Verlegen lachende smiley
maar toen ik een schattig zwart puppy op mn profiel zette, was het binnen 2 dagen bingo!! Knipoog smiley



Dat was GEEN date!!! Dat was gewoon de hond uitlaten, als jij het een date ging noemen ging ik niet mee, weet je nog Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:20
BerichtOnderwerp: werking deze site
 
PIETERVD711 schreef:
this erg moeilijk zoiets


Of juist heel simpel.......net hoe je het bekijkt.
Gewoon gezellige contacten opdoen.dan zie je vanzelf wat er verder misschien nog uit voort komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 21:57
BerichtOnderwerp: werking deze site
 
PIETERVD711 schreef:
zit wat in
maar als je 23 ben en je heb enige jaren een relatie gehad dan mis je dat heel erg hoor!!!


Dat snap ik, maar weet je wat het gevaar van zoeken is?
Je hebt dan een bepaald beeld in je hoofd waarnaar je op zoek bent, en de rest van de vrouwen laat je links liggen. Maar soms blijkt iemand die in eerste instantie niet meer dan gewoon aardig is als je hem/haar beter leert kennen juist perfect bij je te passen.
Bij mijn man en mij sprong de vonk ook pas een maand of 8 na de eerste date over. Als we na die date gezegt hadden: je bent heel aardig maar zie een relatie me je niet zitten dus ik hoef geen contact meer had ik een schat van een vent misgelopen Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 11:05
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
JILL658 schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeee dat kan niet waar zijn Inka Huilende smiley, smiley in tranen
Ik zal je reacties missen Knipoog smiley
Ik wens jou en Annet een heeel goede toekomst toe, met veel liefde........






Geschokte, onthutste smiley Jill, Inka heeft een relatie met Anneke, ik ben getrouwd met Pieter.
Zo komen nou de rare verhalen op cm he Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 11:01
BerichtOnderwerp: werking deze site
 
PIETERVD711 schreef:
je ben geweldig ik snap em nu.
Is dit echt een serieuze site voor een vrijgezel??


Op 6-4-2009 ben ik getrouwd, we hebben elkaar via cm leren kennen.
Maar niet enkel voor een relatie is dit een leuke site, wij hebben hier ook leuke vriendschappen opgedaan. Zo waren 2 vriendinnen die we ook via cm kennen getuige op ons huwelijk.

Dus ja, goeie site Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 12:10
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?
 
Lieve afvallers, het is een kwestie van geen ballastvoer, weinig of geen suiker, vet en alcohol, veel bewegen en dus meer verbranden dan je binnenkrijgt. Dit lang volhouden en je gezonde leefpatroon volhouden. Dit weten we allemaal maar daar hebben we geen zin in, denk ik. Mijn vader zei het al, een goede haan is niet vet, dus heren, je weet hoe het er voor staat

En als het wat meer is ach, wees gelukkig en tevreden met je zelf, je bent niet volmaakt maar goed genoeg,he. Waarom moet je meedoen aan iets wat je ongelukkig maakt?

Thomas [quote=THOMAS968]


Klopt helemaal Thomas, vandaar dat dieeten ook niet werkt he, want als de kilo's eraf zijn gaat men terug naar de oude leefgewoontes.

En wat is teveel, meer wegen dan goed is voor je gezondheid of meer wegen dan het modebeeld toestaat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 08:08
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?
 
[quote=THOMAS968]


Ik had na mn scheiding ook een normaal gewicht Knipoog smiley ervoor was ik zo'n 15 te zwaar.
Maar ook daarmee is het net als net alle andere dieeten: als je er mee stopt komen er wel een paar kilo's terug.....sinds ik getrouwd ben en in Duitsland woon bij mij dus ook Geschokte, onthutste smiley ,gelukkig niet alle 23 die ik afgevallen was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 10:07
BerichtOnderwerp: De rijke en de arme man
 
MATTHI636 schreef:
Je vindt mijn bijdragen tenenkrommend, nou dan heb ik het goed gedaan.
Hier gaat het om hetgeen wat in Jacobus staat Jacobus2vers13 Want onbarmhartig zal het oordeel zijn over hem, die geen barmhartigheid bewezen heeft; barmhartigheid (echter) roemt tegen het oordeel



Sinds wanneer heeft barmhartigheid alleen met geld te maken?
Waarom is een "populair"mens per definitie niet barmhartig?
Er staat in Marcus 10 toch dat het moeilijk is voor de rijke om in de hemel te komen, niet dat het onmogelijk is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 08:58
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Gefeliciteerd met je verjaardag Rel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 08:54
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
INKA401 schreef:
was het eerst volgende feesie nou bij jou, of bij mij Knipoog smiley

tip ... hou 5 mei vrij ... tword dan wel errrg leuk in goudriaan ...



Dan werken wij hier gewoon Inka....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 19:06
BerichtOnderwerp: 3 maart: ja of nee?
 
[quote=ARJAN007]

Juist, sociale contacten, dat is wat anders als virtuele contacten.
Het gevaar daarvan is juist dat men zich opsluit en de deur niet meer uitkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 51 52 53 54 55 56 Volgende
Pagina 54 van 56