ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARTY909
ChristianMatch forum index » Berichten van MARTY909
Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 00:37
BerichtOnderwerp: gebedsroom
 
Op de donderdagen kan je ook altijd via skype voor gebed komen. Maar ook andere dagen. In het profiel geef ik (als t niet vergeet) aan wanneer de lijn niet open is.
Het is een pc - pc verbinding en zal "opnemen" zonder video. Dus maakt niet uit hoe je haar zit. Knipoog smiley Is t om een of andere reden handig achteraf toch de cam te gebruiken kan t alsnog.

Mijn skypeadres is open van 9 uur sávonds tot 9.30 maar als je in die tijd binnen komt gaan we gewoon door.
gebedslijn.genezing is t adres.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:27
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden
 
Heb vorige week gebeden voor iemand die van roken af wilde. Na het gebed merkte ze dat dr longen net meer lucht kregen zeg maar... de volgende dag kon ze sigaretten lucht niet verdragen op t werk. Ze heeft sindsdien geen sigaret meer gerookt. Ze is genezen in Jezus naam!
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 08:19
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden
 
WILLEMIJN232 schreef:
Tevens nieuw meisje aangenomen paar weken terug en in haar eerste mail naar werk over het rooster stond de vraag of ze niet te vaak op zondag hoefde te werken want ze wil dan graag naar de kerk.

Wil iedereen niet het liefst op zondag vrij? Zo'n vraag zou op mijn werk toch wel tot veel gekissebis zorgen christelijk of niet...........
Je kan je dienst zo krijgen dat je de moelijkheid hebt om naar de kerk te gaan maar vrij??????? Verraste, verbaasde smiley

Het zou kunnen dat die in een ziekenhuis of in verzorging werkt toch?

Fantastische getuigenissen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 22:07
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden
 
LORETTA033 schreef:
...


Dat bedoelde ik dus !!!

Thanx

Aan Hem alle Eer

Ja Jezus is onveranderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 februari 2011, 15:05
BerichtOnderwerp: Geen gebedsroom op 3 februari
 
Zou wel leuk zijn als je in ieder geval langs komt.

Zelf weet ik ook niet of ik elke week kom omdat ik ook mn gebedslijn heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:02
BerichtOnderwerp: 27 januari 20:00-21:00 gebedsroom
 
EVA685 schreef:
Kijk maar naar de Psalm hier boven.....echt voor jullie Knipoog smiley

JOSINA022 schreef:
Zeker Eva, een heel waar Woord!

Dat was ook de bedoeling Josina - echt voor jullie en voor wie t nodig had. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARTY909
op zaterdag 29 januari 2011, 15:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 16:26
BerichtOnderwerp: 27 januari 20:00-21:00 gebedsroom
 
Psalm 27:1

De HEER is mijn licht, mijn behoud,
wie zou ik vrezen?
Bij de HEER is mijn leven veilig,
voor wie zou ik bang zijn?


Hoi allemaal,


Vanavond 27 januari houden we weer gebedsroom van 20.00 tot 21.00.

Je kan ons vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en op gebedsroom klikken.

Ieder is welkom voor je nood en die van anderen te bidden.

We zullen ook bidden voor degene die genezing en bevrijding en verslaving (diverse aard) gebed nodig hebben.

Ik geloof dat Jezus nog altijd dezelfde is. Jullie ook?!

Gods zegen voor de jarigen bidden we. Op CM is dat vandaag Elsie en Imke. we wensen jullie een fijne dag toe met Gods zegen voor t nieuwe levensjaar.


Kom gerust langs Lachende smiley
Het wordt geleid door vandam en marty. Na 21:00 zal marty (ik dus) afhaken want dan ga ik de gebedslijn openen tussen 21:00-21:30 via skype. naam is gebedslijn.genezing
Nu denk je misschien maar 30 minuten? Maar als in het half uur iemand komt ga ik heus niet half 10 prompt afbreken hoor.

eva zal mij tegen 21:00 vervangen, zover nodig waarvoor dank.


Laatst aangepast door
MARTY909
op donderdag 27 januari 2011, 16:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 09:45
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden
 
Geweldige getuigenis! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:56
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden
 
JANWILLEM177 schreef:
Beste lieve vrienden en vriendinnen.

Wat betreft genezing,ik ben zelf door bidden en handen oplegging bij ons in de gemeente genezen van een hernia en versleten knie.en heb veel andere wonderen gezien, >knip<

Groet en Gods zegen.
Geweldig Janwillem wat een getuigenis. Dat het tot zegen mag zijn voor anderen die in een soortgelijke situatie bevinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:42
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden
 
In deze topic kunnen jullie je verhaal kwijt van wat God heeft gedaan naar aanleiding van gebeden, bijvoorbeeld uit de gebedsroom chatkamer.

Het is een bemoediging voor anderen die misschien ook je ziekte heeft en jij getuigen kunt dat het ook voor hen mogelijk is.

Let op, met respect: het gaat om getuigenissen en niet een discussiehoek.

Gods zegen en dank voor jullie getuigenis voor een ieder Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARTY909
op zaterdag 1 januari 2011, 18:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 21:08
BerichtOnderwerp: gebedsroom
 
We gaan dr tegenaan.

En na 21:00 kan men voor gebed op skype tot 21:30 of iets later terecht. Ligt aan belangstelling
skypnaam is:
gebedslijn.genezing

Knipoog smiley

Voor getuigenissen van genezing door gebed kunnen jullie op getuigenissen door gebeden


Laatst aangepast door
MARTY909
op dinsdag 28 december 2010, 21:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:54
BerichtOnderwerp: Wie wil met mij gebedsroom leiden?
 
dat is van 20:00-21:00 in de donderdag avond. Knipoog smiley

aansluitend op skype een mogelijkheid voor gebed voor genezing. Dit blijft ongeveer een half uurtje open, naar gelang belangstelling.
skypenaam is
gebedslijn.genezing


Laatst aangepast door
MARTY909
op donderdag 23 december 2010, 19:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 13:52
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 23 december
 
We gaan dr tegenaan.

En na 21:00 kan men voor gebed op skype tot 21:30 of iets later terecht. Ligt aan belangstelling
skypnaam is:
gebedslijn.genezing

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARTY909
op donderdag 23 december 2010, 19:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:51
BerichtOnderwerp: Wie wil met mij gebedsroom leiden?
 
Wie gaat de 23e de room leiden? Eva? Martha?....
ik ben iig van de partij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:12
BerichtOnderwerp: Getuigenissen door gebeden
 
In deze topic kunnen jullie je verhaal kwijt van wat God heeft gedaan naar aanleiding van gebeden, bijvoorbeeld uit de gebedsroom chatkamer.

Het is een bemoediging voor anderen die misschien ook je ziekte heeft en jij getuigen kunt dat het ook voor hen mogelijk is.

Let op, met respect: het gaat om getuigenissen en niet een discussiehoek.

Gods zegen en dank voor jullie getuigenis voor een ieder. Lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:48
BerichtOnderwerp: Pieki en Gebedsroom
 
Zoals je ziet staat voor vanavond alweer een gebedsroom-uurtje klaar.

Dus als je mee wilt doen...van harte welkom.

Aansluitend op de gebedsroom begint bij mij om 21:00 via skype de mogelijkheid dat ik voor genezing kan bidden voor ieder die wil.
Voorlopig doe ik de lijn voor 40 minuten open.

Fijn dat je terug bent, wij kennen elkaar niet maar dat duurt niet lang Knipoog smiley
Misschien tot straks?

Groetjes,
Martin
Lachende smiley
oops vergeet de skypenaam:
gebedslijn.genezing


Laatst aangepast door
MARTY909
op donderdag 16 december 2010, 17:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 11:39
BerichtOnderwerp: meeleven met Gibby
 
GIBBY159 schreef:
Ik dank jullie allen voor jullie deelneming in mijn (ons) verdriet van mijn zus Pia. Door een zware herseninfarct en nog een 2e er over heen is Pia niet meer uit coma bij gekomen. Ze is in alle kalmte overleden. Pia is 56 jaar geworden. Moge God zich over haar ontfermen. Niemand leeft voor zich zelf...niemand sterft voor zich zelf. Aan HEM behoren wij toe. Amen.

Gecondoleerd met je zus. Maar weet dat ze boven is bij onze Hemelse Vader. Ze heeft geen pijn meer en leeft. Ze is bij Jezus.
Ik wens jouw en je familie veel sterkte met het verlies.
Gods zegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 20:56
BerichtOnderwerp: Voor Sabine
 
FLOWER152 schreef:
Opgenomen in een psychiatrische inrichting omdat ze moe is van het leven.

Hoe is het nu? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 20:27
BerichtOnderwerp: Gebedsroom donderdag 16 december
 
Hoi allemaal,

We gaan weer naar donderdag, de dag waarop we in de gebedsroom bidden en danken.

Elke week ontvangen we daar zegen op, ook antwoord op vragen, problemen, of gebed voor zieken. ik bedoel dat we ook mogen getuigen van genezingen.

Ja, God is souverein, Hij laat geen bidder staan, maar we nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom elke donderdagavond om 20.00 tot 21.00

We bidden voor mensen in nood die in rampgebieden zitten, waar ziekten en hongersnood is, overstromingen, maar ook voor persoonlijke moeilijkheden, of mensen in onze naaste omgeving die noden, ziekten hebben.

Je kan gebedsroom vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken.

Samen bidden en danken is erg fijn.

Zelf heb ik via skype een gebedslijn open tussen 21:00-21:40. Ik had t op mn hart gekregen om dit op te starten omdat ik een keer gebed deed cq genezing proclameerde voor iemand door de telefoon, waarop deze terstond genas. Het uit horen spreken van gebed en ook Gods woord uitspreken is krachtiger dan t schrijven. Voortaan komt deze erbij:

De skypenaam is gebedslijn.genezing

Geef anderen deze gebedsroom door op donderdags! Het is t beste ook zelf erbij te zijn als t kan. er voor je gebeden wordt.

Handige is dat t gesprek gratis is en of je met video of alleen met geluid wilt spreken.
Wel wil ik je echte voornaam weten als ik je spreek. Ook als je de ziekte noemt gewoon in 1 of 2 zinnen of woord zeggen. Ook wil ik per persoon t gesprek niet onnodig lang maken zodat anderen ook kans krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 20:21
BerichtOnderwerp: Gebedsroom donderdag 15 december
 
Hoi allemaal,

We gaan weer naar donderdag, de dag waarop we in de gebedsroom bidden en danken.

Elke week ontvangen we daar zegen op, ook antwoord op vragen, problemen, of gebed voor zieken. ik bedoel dat we ook mogen getuigen van genezingen.

Ja, God is souverein, Hij laat geen bidder staan, maar we nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom elke donderdagavond om 20.00 tot 21.00

We bidden voor mensen in nood die in rampgebieden zitten, waar ziekten en hongersnood is, overstromingen, maar ook voor persoonlijke moeilijkheden, of mensen in onze naaste omgeving die noden, ziekten hebben.

Je kan gebedsroom vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken.

Samen bidden en danken is erg fijn.

Zelf heb ik via skype een gebedslijn open tussen 21:00-21:40. Ik had t op mn hart gekregen om dit op te starten omdat ik een keer gebed deed cq genezing proclameerde voor iemand door de telefoon, waarop deze terstond genas. Het uit horen spreken van gebed en ook Gods woord uitspreken is krachtiger dan t schrijven. Voortaan komt deze erbij:

De skypenaam is gebedslijn.genezing

Geef anderen deze gebedsroom door op donderdags! Het is t beste ook zelf erbij te zijn als t kan. er voor je gebeden wordt.

Handige is dat t gesprek gratis is en of je met video of alleen met geluid wilt spreken.
Wel wil ik je echte voornaam weten als ik je spreek. Ook als je de ziekte noemt gewoon in 1 of 2 zinnen of woord zeggen. Ook wil ik per persoon t gesprek niet onnodig lang maken zodat anderen ook kans krijgen.


Laatst aangepast door
MARTY909
op woensdag 15 december 2010, 20:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 17:09
BerichtOnderwerp: Wat je mist op CM
 
Handig zou zijn de mogelijkheid om je op de hoogte te stellen als op het forum op je posting een reactie komt. Die melding zou dan net zo moeten lopen als je een meldiing krijgt in je gewone email mailbox dus niet hier. Want dan zou je t alleen zien als je ingelogd bent. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 16:50
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 9 december
 
Ik wil ook eerst kijken of er voldoende belangstelling voor is. Desnoods verleng ik t een half uurtje of doe t op een vrijdag... dan zijn de meesten de volgende dag vrij... eerst maar ff afwachten dus. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARTY909
op donderdag 9 december 2010, 17:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 16:24
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 9 december
 
We gaan er tegenaan! Zelf heb ik via skype een gebedslijn open tussen 20:00-21:00. Ik had t op mn hart gekregen om dit op te starten omdat ik een keer gebed deed cq genezing proclameerde voor iemand door de telefoon, waarop deze terstond genas. Het uit horen spreken van gebed en ook Gods woord uitspreken is krachtiger dan t schrijven. Voortaan komt deze erbij:

De skypenaam is gebedslijn.genezing

Geef anderen deze gebedsroom door op donderdags! Het is t beste ook zelf erbij te zijn als er gebeden wordt!

Handige is dat t gesprek gratis is en of je met video of alleen met geluid wilt spreken.
Wel wil ik je echte voornaam weten als ik je spreek. Ook als je de ziekte noemt gewoon in 1 of 2 zinnen of woord zeggen. Ook wil ik per persoon t gesprek niet onnodig lang maken zodat anderen ook kans krijgen.

Gods zegen en tot vanavond Knipoog smiley
Martin


Laatst aangepast door
MARTY909
op donderdag 9 december 2010, 16:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTY909 (66)





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 25 november 2010, 21:28
BerichtOnderwerp: piekie
 
Beslist.

Heb haar al een pb gestuurd.

een maandje geleden heb ik door de telefoon voor iemand met hartritme stoornis gebeden. Die werd terstond genezen in Jezus naam. Ook heb ik 2 mensen met 40 jaar astma voor gebeden en zij zijn ook van de artsen af..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARTY909
Pagina 1 van 1