ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 45 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 20:09
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
STEENTJE178 schreef:
Gewoon daar neerzetten waar jij het wil, en wachten tot er een openlijke vraag naar komt. Dan kun je het er altijd nog over hebben, toch? Lachende smiley

Ahum, het was een beetje als metafoor bedoeld maar gaat nu een geheel eigen leven leiden...zullen we een topic openen wat te doen met dingen die je uit de mooie verpakking hebt gehaald en die je eigenlijk toch niet leuk vindt, waar je eigenlijk niet meer vanaf kunt, maar wel vanaf wilt....vrouwen mogen ook meepraten...lol


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 mei 2014, 20:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 14:45
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
STEENTJE178 schreef:
Ja, das jammer idd.

Ja, hier hoor ik altijd dat je iets alleen mag ruilen als je het in de verpakking laat zitten...... Huilende smiley, smiley in tranen ....of zijn er elders andere regels .... Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 mei 2014, 18:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 12:12
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Soms krijg je een cadeau in een hele mooie verpakking....je wordt blij...maar dan haal je idd de verpakking eraf en dan..... Huilende smiley, smiley in tranen ....moet je elke keer als die mensen op bezoek komen dat kitschding weer in de kamer zetten.....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 mei 2014, 12:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 22:16
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
HANNE614 schreef:
Misschien moet je gewoon de stoute schoenen aantrekken. Je hebt er echt geen werk van. Een wokrestaurant is zo gevonden en je zit er altijd droog. Geen financiële risico's! En als er niemand meegaat hoef je zelf ook niet te gaan.


Lig even dubbel van het lachen....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 mei 2014, 12:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 18:28
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MARCEL091 schreef:
En nog de BBQ nog aangestoken?

Ik had vandaag kip tandoori. Niet uit een pakje maar met de kruiden uit het land waar het recept vandaan komt. Genieten! Nu een afzakkertje in het zonnetje

Oh, heb je zelf een recept? Zou je dat hierop kunnen zetten? Dat is inderdaad een heerlijk gerecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 20:24
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
SIMSIM368 schreef:
Ik denk een leuk geklede spontane vrouw, die praat en luistert.
Een vrouw die zich verzorgt, lichte make up lekker geurtje (channel, noa)en uitstraling.

Channel nog wel.... Verraste, verbaasde smiley .....
En waarover mag de vouw dan praten....voetbal, auto's en studio sport.... Knipoog smiley ?

In ieder geval super dat je reageert op een topic....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 17 mei 2014, 20:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 19:29
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
SIMSIM368 schreef:
Echte afknapper voor mij zijn slecht(s) geklede vrouwen, mannen kleden zich over het algemeen te doorsnee,(saai) ook vind ik teveel ijzerwaar in het gezicht een afknapper. Het is wel zo dat vrouwen misschien weleens teveel praten over relaties, kinderen, kleinkinderen en andere emoties terwijl mannen daar juist niet op zitten te wachten.

Zou je misschien ook aangeven wat je wel positief vindt? En waar zitten mannen dan op te wachten.......?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 mei 2014, 01:33
BerichtOnderwerp: Genesis
 
De laatste weken ben ik er erg mee bezig geweest of God de Schepper is van alles of dat alles geëvolueerd is.
Als ik dan alleen naar de natuur kijk....dan openbaart God Zichzelf al eigenlijk....maar een steekhoudend argument kon ik maar niet vinden.
Totdat ik me opeens realiseerde, dat Mozes de berg op is geweest en dat God Zelf op twee stenen tafelen de wet geschreven heeft. En daarin staat dat Hij de hemel en aarde gemaakt heeft in 6 dagen.
Ex 31:18 '...de twee tafelen der getuigenis; beschreven door de vinger Gods...'
Ex. 32: 15 en 16: '...de tafelen waren het werk van God en het schrift was het werk van God, op de tafelen gegrift....'
Ex. 34:1 '.....dan zal Ik op de stenen tafelen de woorden schrijven, die stonden op de eerste tafelen....'

Het gaat hierbij niet om de wet, maar om het feit wat God hierin over Zichzelf zegt, en dat Hij Zelf de tafelen geschreven heeft.
Hij heeft Zelf op de stenen tafelen geschreven dat Hij de aarde geschapen heeft in 6 dagen.
Dan is dat toch ook zo?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 13 mei 2014, 01:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 12 mei 2014, 22:08
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
MARCEL091 schreef:
1 man zegt iets en de vrouwen hebben het er dagen over. Missie geslaagd lijkt mij Knipoog smiley

Een vriend van mij zei eens; 'Als de haan kraait zwijgen de kippetjes'...lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 8 mei 2014, 23:21
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
ANNA415 schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=574021659351062
Coole smiley met zonnebril Clown smiley

Dit filmpje doet ook op facebook de ronde....zo schattig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 7 mei 2014, 07:03
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
k ga vandaag mooie zachtroze hoge hakken kopen, ze zijn nu in een aanbieding, maar zijn erg mooi. Passen leuk bij een jurkje wat ik al heb uitgezocht.... Lachende smiley ...soms moet je even je eigen feestje bouwen en daar is niks mis mee....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 mei 2014, 23:09
BerichtOnderwerp: Het weer
 
zo mooi
erg mooie regenboog vanavond, maar plaatsen lukt niet.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 6 mei 2014, 23:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 mei 2014, 22:55
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/VoBW57t1Mvs

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 7 mei 2014, 15:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 mei 2014, 22:28
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/Rg2a5-XtqHE

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 7 mei 2014, 04:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 5 mei 2014, 22:56
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
NATHALIE884 schreef:
Hallo Annette, ik begrijp je reactie niet helemaal. Wat ik bedoel met wat we moeten onderzoeken, is dat we moeten toetsen aan God's woord of dat gene wat gepredikt wordt klopt.

Het ware evangelie is het evangelie wat in de bijbel staat. En daar moeten we niet aan tornen. Wat helaas wel gebeurt bij het welvaartsevangelie. En nee, ik schuif niet alles daarnaartoe. Alleen datgene wat ze zelf beweren, en wat daarvan afwijkt van de bijbel. En dat is helaas heel veel.

Verder snap ik niet wat dat met de gereformeerde GGZ te maken heeft.

Joyce Meyer geeft heel veel pastoraat, gewoon gratis. Heel veel diep verwonde mensen luisteren naar haar. Ze geeft al die studies en preken voor niets. Ze heeft zelf heel erg veel meegemaakt en is een ervaringsdeskundige. Heel anders dan Benny Hinn.
Ik kom hier later op terug, heb nu even geen tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 5 mei 2014, 16:46
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
Genezing prediken is heel wat anders dan een welvaartsevangelie preken. Wat is dan het gezonde evangelie...het Calvinisme?

Volgens mij is het gezonde evangelie de Here liefhebben boven alles EN DE NAASTE ALS JEZELF.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 6 mei 2014, 01:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 5 mei 2014, 12:50
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
NATHALIE884 schreef:
Mijn punt gaat vooral ook over de hele beweging, waar Joyce Meyer ook deel van is. Het punt dat er wordt gezegd dat bijvoorbeeld een Benny Hinn bekend staat omdat hij de gave van genezing heeft, waarom is hij niet in de ziekenhuizen? Het gemanipuleer om geld. Als je een zaad zaait dan zal God je zegenen. Ik heb verschillende verhalen gehoord van mensen die geld gaven en niet genezen werden, en dan het verwijt krijgen dat ze niet genoeg geloof hebben. Er zijn mensen overleden omdat ze dachten dat ze genezen waren. Ze zijn niet naar de dokters gegaan en zijn gestopt met het nemen van medicijnen, die ze nodig hadden. In de bijbel zegt Jezus tegen de tien melaatsen dat ze zich door de priester moeten laten controleren, nadat hij ze heeft genezen, maar bij Benny Hinn wordt gezegd dat je vooral niet moet twijfelen, en ja als je naar de dokter gaat is dat een teken van twijfel, toch?

Als je er meer over wilt weten kun je de volgende filmpjes kijken:
https://www.youtube.com/watch?v=0ks3EdMMT48
https://www.youtube.com/watch?v=_Glmjrd5XtE
https://www.youtube.com/watch?v=FIE-rtV9Qu4

Dit is heel uitgebreid over de hele beweging, dus er komt van verschillende sprekers iets naar voren.

Het gaat misschien niet specifiek over Joyce Meyer, maar zij maakt wel deel van die beweging uit, en staat ook achter deze mensen.

M.i. maak je hier een denkfout. Benny Hinn en Joyce Meyer zitten op een heel verschillende golflengte. Dit topic gaat wel over Joyce Meyer. Degenen die Joyce Meyer volgen, gaan meestal niet naar Benny Hinn.

Nogmaals...de bediening van Jezus is klip en klaar over genezing. De uitzending van de 70 apostelen liegt er niet om, en dat één of ander Concilie heeft besloten dat de werking van de Heilige Geest niet meer voor deze tijd is snijdt voor mij helemaal geen hout. Waar het fout gaat m.b.t. de genezingen e.d. weet ik ook niet, maar mijn petje af voor degenen die wel uitstappen om mensen in diepe nood de hand te reiken. (ik zeg niet dat alles wat ze doen goed is, uiteraard zullen er valse profeten onder zittten, maar wees wel even voorzichtig met oordelen, misschien zit er ook een valse profeet onder de critici).

Ik zou de discussie dan graag een stapje hoger willen tillen en meer naar de wortel van het probleem gaan...hoe komt het dat deze bediening (van Joyce Meyer) zo floreert? Mist er iets in de gemeentes of zijn we in de tijd beland waar de mensen hun oren afkeren van de gezonde leer en predikers volgen die de oren prikkelen. Voldoen de gemeentes en critici zelf! aan de missie die Jezus haar gegeven heeft? Hebben ze recht van spreken?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 6 mei 2014, 01:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 5 mei 2014, 12:07
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
NATHALIE884 schreef:
Joyce Meyer zit in de Word of Faith beweging. Ook wel bekend als het welvaartsevangelie. Als je je daar in verdiept en je vergelijkt het met de bijbel dan ontdek je dat bepaalde teksten uit het verband worden getrokken, en dat ze helemaal niet zo goed uit de bus komen. Ik zou er niet mee in zee gaan in elk geval.

Dit is wel erg algemeen gesteld en je beweert zelf ook nogal wat. Mijn vraag aan jou is dan ook of je aan kunt geven welke teksten volgens jou uit het verband worden gerukt?

In het algemeen een kritische vraag: pakt de kerk zelf het pastoraat dusdanig op dat gelovigen met grote nood en strijd effectief geholpen worden? Dan zou zo een bediening van Joyce Meyer namelijk overbodig zijn.
Ook vandaag zijn er mensen die beroofd zijn, emotioneel of echt, die voor dood achtergelaten worden. reageert de gemeente vandaag de dag dan niet net zo als de priester en de Leviet uit het welbekende verhaal van de Barmhartige Samaritaan? Kijkt de kerk liever de andere kant op als helpen echt wat gaat kosten? Is de bediening van een barmhartige Samaritaan juist heel erg nodig??? De barmhartige Samaritaan was zelf ook iemand waar niet mee omgegaan mocht worden....

Sorry voor de felle toon, niet persoonlijk bedoeld...(zie boek van Gene Edwards 'gekruisigd door christenen')


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 5 mei 2014, 12:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 mei 2014, 16:08
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Vandaag gehoord, misschien goed om te delen:

Toen Jezus stierf spleten de stenen. Het woord voor deze stenen is hetzelfde woord wat gebruikt is voor de stenen tafelen die Mozes heeft gemaakt en waar de wet op geschreven stond. Toen die stenen braken na het sterven van Jezus brak dus door Zijn dood de macht van de stenen tafelen, waarop de wet was geschreven. Jezus is voor ons de vloek geworden, de wet is dus een vloek . We leven nu onder de wet van de Liefde...Onvoorwaardelijke Liefde...de wet van zegen en genade...als Jezus de eerste plaats in je leven heeft.

(Sorry, verkeerde topic)


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 3 mei 2014, 20:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 mei 2014, 11:23
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Hier prachtig weer, alleen beetje bewolkt. Maar de rugzak met lekkere broodjes en koffie staat klaar...fijn de Veluwe op....genieten!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 3 mei 2014, 14:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 mei 2014, 02:19
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Een poos geleden gehoord van een dierenarts

'Als een man het OPEENS te druk heeft en geen tijd voor je heeft, dan is er een ander mokkel'


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 2 mei 2014, 02:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 april 2014, 20:27
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MIEKE364 schreef:
Graag gedaan, Annette, je brengt een interessant onderwerp in.
Iedere generatie denkt anders dan de vorige en telkens worden die veranderingen onder de loep gelegd en aangevochten. Natuurlijk is het van belang niet al het oude weg te doen en veranderen om het veranderen en daarbij weglaten wat van grote waarde is gebleken is geen goede zaak en moet worden bijgesteld, daarmee zal ieder weldenkend mens het eens zijn.

De schepping staat niet stil, wij ook niet. Wij hebben ons altijd ontwikkeld en dat is maar goed ook, anders konden wij nu niet met elkaar communiceren.

De computer en kinderen al jong daarmee in aanraking brengen naast al het andere van grote waarde in de opvoeding kan veel goeds teweeg brengen mits op de juiste manier toegepast.

Het probleem is dat het denken van deze generatie zich niet 'verder' ontwikkeld, maar heel anders!


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 29 april 2014, 20:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 april 2014, 20:03
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MIEKE364 schreef:
Ach Annette, wat een prachtige foto's. Toch heb ik daarbij heel andere associaties dan jij die ik je niet wil onthouden.
Het boeddhistische jongetje leeft in een totaal andere cultuur dan het westerse jongetje, die verschillen zijn er op deze aarde. Niets verkeerds aan. Het ene is niet minder dan het andere.
Dat het westerse jongetje een fantastische ontwikkeling doormaakt onder andere met behulp van zijn iphone/mobiel laat zich raden.
Waarschijnlijk vliegen de musjes bij hem in de tuin frank en vrij rond en kan hij ze op een afstandje bestuderen ook al kan hij ze niet aaien wat zo hoort met 'wilde' dieren, vind ik.
Mijn kleinzoon kraait van plezier om een peuterfilmpje op het mobiel van mijn schoondochter en doet de duif na die vlakbij zijn raam snoept van de zaadjes uit zijn voerbakje. Hij kan zien hoe de duif leeft zonder hem te verstoren. Bijna dagelijks wordt er met hem door het park gewandeld en door de kinderboerderij met allerlei jonge dieren, koeien, geiten, kippen en varkens, een groot studiecentrum incluis.
Ook de katten die zelfs zijn foto kopjes geven leren hem met respect omgaan met alles wat leeft......

Hoi Mieke, bedankt voor je bijdrage. Helaas is het wetenschappelijk bewezen dat deze jeugd, die opgroeit met de computer, al heel anders denkt dan 'onze generatie'. Ik chargeer idd. maar vraag me gewoon af waar deze maatschappij mee bezig is....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 29 april 2014, 20:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 28 april 2014, 16:24
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Het ene kind leert omgaan met de hedendaagse techniek, het andere kind geeft affectie aan en krijgt affiniteit met de kwetsbaarheid van de natuur....wat zal het effect zijn op de emotionele ontwikkeling van de verschillende kinderen....
Toch wel een confronterende foto...het kleine knulletje, bezig met het touchscreen van zijn mobiel.

Een onomkeerbare ontwikkeling....helaas...



Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 28 april 2014, 17:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 april 2014, 14:34
BerichtOnderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
 
ALBLASY297 schreef:
Om kort te zijn; de vraag: vrouwen in het kerkelijke ambt. Voor of tegen?
Ik kan niet anders dan kort erover zijn puur gezien, dat niet mijn mening er toe doet, maar altijd dienen we terug te vallen of te wel, Gods Woord te laten spreken. Ik denk dat het dan wel duidelijk mag zijn wat het antwoord ons zegt? Het is eerbaar en goed, dat een vrouw stil zij. Niet dat zij dan niets zou mogen zeggen of inbrengen, integendeel, alleen een ambt voor een vrouw? Helaas zijn er genoeg plaatsen dan wel kerken waar dit is ingesteld. Graag verzoek ik iedereen die hier vragen bij heb eens "in het spoor" te lezen..

"Een stille geest is kostbaar in de ogen de Heeren". Dat klopt, maar 'stil' heeft hier de betekenis van rustig en bedachtzaam. Dit als argument gebruiken ter onderbouwing van het feit dat je van mening bent dat een vrouw geen ambt mag bekleden is dus geen geldige bewijsvoering.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 26 april 2014, 14:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 april 2014, 11:09
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
You will never find a diamant if you are dancing in the dark...even when it is right before your eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 21 april 2014, 11:46
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
https://www.facebook.com/photo.php?v=3466738989518

...en daar gaat de theorie dat alleen chimpansees met tussenkomst van een hulpmiddel een probleem kunnen oplossen ... c.q. kunnen denken...
en je verwacht dat hij, als hij zijn doel, het balletje, te pakken heeft, naar de kant zwemt, maar nee, ook daar wordt over nagedacht....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 21 april 2014, 13:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 april 2014, 18:30
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
blijft altijd mooi....de belevingswereld van een kind....

http://youtu.be/pdxo1mZeY68
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 17:01
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
THOMAS968 schreef:
Ik heb er bij CM ook wel eens om gevraagd, programmeertechnisch is dat echt peanuts en het is voor iedereen veel duidelijker. Petra is echt niet de enige die het niet erg helder vindt. In die tijd was men werkelijk tot niets bereid op dat punt maar wie weet, zijn ze wijzer en meer servicegericht geworden.

Ik denk dat heel veel vrouwen bij de meerkeuzevragen van een man blij zouden zijn met een omschrijving als: ik heb zelf geen kinderwens meer maar die van jou zijn welkom.

Vrouwen met kinderen hebben het al moeilijk genoeg op de 'relatiemarkt'. Zo erg is het niet een steuntje in de rug van CM te krijgen.

Geen slecht idee met een teruglopend ledenaantal, lijkt me. Het aantal thuiswonende kinderen, in plaats van alleen het aantal 'schatjes' of 'lieve kinderen', maakt ook uit bijvoorbeeld. Om maar eens iets te suggereren. Engeltje smiley Wie kan dat trouwens naar eer en geweten invullen, al kun je het ook als een vorm van humor beschouwen.

In het verleden was het standaardantwoord: Het is wel een goed idee, we hebben er echter over overlegd en toch maar besloten het niet te veranderen. Moderne commucatie heet dat: Hou de klant tevreden zonder dat er iets verbetert.

Thomas, heeft het hier zeker wel naar zijn zin maar zijn tenen staan ook wel eens krom.

Ja, mooi gezegd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 april 2014, 22:18
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 8 april 2014, 22:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 45 Volgende
Pagina 5 van 45