ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 45 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 6 april 2014, 11:47
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Mooie uitvoering van de Messiah

http://youtu.be/AZTZRtRFkvk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 31 maart 2014, 21:48
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
http://youtu.be/FmxAqxdXm_Y

Een video, van een doofstom meisje en een paard. Ze gebruikt geen hoofdstel of zadel, alleen haar handen en haar voeten om het dier te sturen. Het paard is niet van haarzelf.

Onderwijs kan veel dus. Geweldig om zo een meisje zoiets te mogen leren. Dit is veel moeilijker dan het lijkt.

'Thanks for teaching me to keep trying new things' is het lied waarop ze rijdt.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 31 maart 2014, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 31 maart 2014, 10:56
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Ik ga een verrekijker en een hele goede camera kopen. Het is zo heerlijk om in de natuur te zijn. Op facebook is een groep 'natuurliefhebbers' en daar worden zulke schitterende foto's gedeeld.

Alle bomen voor mijn huisje hebben nu een groen waas over zich heen....lijkt me mooi om dat soort ontwikkelingen vast te leggen....

Vanochtend weer de merels....als de natuur weer ontwaakt is het toch elke keer weer een explosie van leven....

Het is voor het eerst in jaren dat ik het weer zie en ik ga ervan genieten....het onderste uit de kan halen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 30 maart 2014, 11:12
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 maart 2014, 23:57
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Het effect van dit lied benadert een beetje wat ik vanavond voelde.
Ik was midden op de hei....de ondergaande zon...de wind...de vrede die er was...

Als je probeert bij de dag te leven en alles, maar dan ook alles in de handen van de Here durft te leggen....wat heerlijk dan, dat we de komende tijd weer 's avonds weg kunnen, ik naar mijn geliefde plek op de hei, misschien een paar keer naar de eilanden....

Als Hij maar met ons is, wat kan ons dan nog deren...niets immers.

http://youtu.be/Pt8egypk_Lo

en nog een uitvoering
http://youtu.be/fazy_kzuziQ


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 30 maart 2014, 00:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 maart 2014, 22:41
BerichtOnderwerp: Het weer
 
THOMAS968 schreef:
Ok, als je om twaalf uur naar bed gaat de klok op een uur zetten. Het is wel een mooi excuus de kerkdienst te kunnen missen,ahum.

Voor mij is het begin van de zomertijd het echte Nieuwjaar en ik ben er echt blij mee. Tussen zeven en acht morgenavond zie je waarom. Lekker lang licht, heerlijk, en beter weer dan nu kan haast niet rond deze tijd.

Thomas, wenst iedereen Gelukkig Nieuwjaar!

Proost, Thomas!
Vraagje, als je om één uur naar bed gaat, kun je dan de klok op één uur laten staan.... Clown smiley ....?

Annette die erg benieuwd is wat ze tussen 7 en 8 morgenavond zal zien......
[img]


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 30 maart 2014, 01:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 maart 2014, 11:27
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
God is trouw

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 28 maart 2014, 11:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 maart 2014, 10:47
BerichtOnderwerp: Het weer
 
This is the day the Lord has made, rejoice in it and be glad...


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 28 maart 2014, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 maart 2014, 10:19
BerichtOnderwerp: KANKER,en opgegeven door artsen!
 
NICOLLE231 schreef:
1 lid van ons CM-ers heeft kanker die opgegeven is door de doktoren.
LIEVE MENSEN STEUN deze persoon (naam verwijderd).

Laten we massaal hem een kaart sturen,dan stuur ik die direkt door aan hem.mail mij voor mijn dres ls je mee wilt doen.

wie dat niet wil late die niks zeggen.

ik kanhet niet laten om hem te bemoedigen.

Heel erg jammer dat de naam is weggehaald.... ik ga voor jou bidden dat je wijsheid mag ontvangen om te geven wat hij nodig heeft en kracht voor jezelf. Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die ook voor Nicole willen bidden. Ziekte is nooit van God, ik bid voor je dat je je mag uitstrekken naar genezing door de Heilige Geest.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 28 maart 2014, 10:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 maart 2014, 03:56
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
MARIO216 schreef:
Dinsdag 18 maart, Lucas 18: 26-34; Wat levert het op?

Petrus is duidelijk onder de indruk. Alleen door alles prijs te geven en Jezus radicaal te volgen, kun je het Koninkrijk van God binnen gaan, zo begrijpt hij. Spontaan, namens heel de groep, zegt hij: Maar dat, Here, hebben wij toch gedaan? Toe U ons riep, toen lieten we al het onze los. Ons werk, onze collega’s, ons huis, tot op zekere hoogte zelfs ons gezin en familie.
En nu, wat levert dit op? Levert het wel iets op? Jezus is ineens heel duidelijk. Plechtig belooft Hij twee dingen. Punt 1: wie om Christus wil zijn huis, zijn baan zijn familie of vrienden moet opgeven, hoeft niet bang te zijn de rest van zijn leven totaal eenzaam de wereld door te moeten. Je ontvangt van Godswege rijkelijk terug. Daar mag je Jezus op aanspreken. Voor jou en je gezin wordt gezorgd. En punt 2: voor wie het Koninkrijk binnen ging, smekend als een tollenaar, afhankelijk als een kind op de arm van z’n moeder of alles prijzengevend als die vissersman uit Galilea, blijft God eeuwig zorg hebben. Ook daar mag je Jezus op aanspreken.

Ja, God is de bron van warmte, die een hele familie kan vervangen, partner, kinderen, alles....zorg op maat...wat je nodig hebt geeft Hij je....warmte in overvloed....zoveel warmte....hoe is het mogelijk.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 28 maart 2014, 04:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 maart 2014, 02:05
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/wmv_88Cghq4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 27 maart 2014, 22:57
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
..

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 27 maart 2014, 23:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:06
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
NATASCHA642 schreef:
sja soms moet je keuze maken he, liefs xxx

Jammer dat je gaat, Natascha. Hopelijk zien we je binnenkort weer terug. Hou je taai!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 16:10
BerichtOnderwerp: Humor
 
JOL252 schreef:
Heilig getal Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Dat wel, maar zijn limousines heten 'The Beast.'... Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley...


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 25 maart 2014, 16:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 15:41
BerichtOnderwerp: Humor
 
JOL252 schreef:

Hij kwam met zeven.... Clown smiley .....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 25 maart 2014, 15:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 12:53
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
Die brand kan niet van God zijn geweest...God haat zoiets....God zal niet een kind door het vuur laten gaan...alleen de Moloch (God uit het O.T. die kinderoffers vroeg) zou zoiets doen. God de Vader heeft het ten goede gekeerd en heeft de kinderen beschermd!!!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 30 maart 2014, 22:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 11:16
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag vandaag?
Waarom een gemiddelde mens die serieus bedreigd wordt geen beveiliging krijgt en een beetje BNR (en dan bedoel ik natuurlijk niet een Staatshoofd of andere hoofden uit een land) of dat nu een kamerlid, of Burgemeester oid is wel. Zijn we als gewone burgers ook gewoon zoveel minder waard? En doen we er zelf ook niet aan mee, aan dit soort van kasten-systeem?

Ik bedoel hier niet mee dat ik het oneens ben met de beveiligingsmaatregelen die nu spelen.

De enige reden dat de top zo zwaar beveiligd is, is dat Nederland een goede indruk wil nalaten en zichzelf wil profileren. Als er wat gebeurd tijdens de top is Nederland verantwoordelijk....of de minister die erover gaat...Nederland wil graag orders binnenkrijgen van het zakenleven ....als ze één goede order eruit kunnen slepen zijn die beveiligingsonkosten ook weer weggepoetst.
Maar als ik hoor hoe Obama zich verplaatst....met 7 megahelikopters van Schiphol, naar het Rijksmuseum....tsja....en dan met twee gepantserde limousines van het grasveld naar de voordeur van het Rijksmuseum, een paar meter verder...... Clown smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 25 maart 2014, 11:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 18:20
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Het hieronder gekopieerde intelligentietestje gedaan....wie snapt 'em?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 18:05
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ondanks alles wat humor....

Rutte hield een toespraak...je hoort Amerikaans Engels met een Nederlandse tongval uitgesproken.... Huilende smiley, smiley in tranen ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 17:34
BerichtOnderwerp: dementie
 
Er zijn nog genoeg mensen die het hart op de juiste plaats hebben zitten....de LHV (huisartsen vereniging) bemoeit zich er al mee ... de soep wordt vast niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 21 maart 2014, 17:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 14:45
BerichtOnderwerp: dementie
 
THOMAS968 schreef:
Fraai verwoord, zeker als we ons realiseren dat het velen treft een een flink aantal van ons die dit lezen, ook zal overkomen. Angstig dat er in Nederland een beleid gevoerd wordt dat zelfs de mensen die dit overkomt, niet meer verzorgd zullen worden.

Thomas

Waarom laten we het dan gebeuren????Rutte is toch geen dictator??? Of wel! Er gebeuren rare dingen in Nederland op het moment.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 21 maart 2014, 14:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 12:56
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Heerlijk...nog maar 10 dagen....dan is er weer zomertijd....kan ik 's avonds weer de zonsondergang op de hei zien..... Lachende smiley .....moet er wel zon zijn natuurlijk.... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 21 maart 2014, 12:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 21:58
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
Soms is het er weer...flash back....ik zit voor mijn schildersezel...in mijn trillende handen de brief van de dominee...als ik me niet bekeer zal ik niet gered worden....alleen zaligheid in de Vrijgemaakt Gereformeerde Kerk (art. 31).....soms is dat moment er even weer...

maar ik ging schilderen....kleuren...uitbarstend.... daardoorheen de woorden.... Forgiven...Forgiven...Forgiven....

http://youtu.be/UxW2FIY7xlE


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 20 maart 2014, 22:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 20 maart 2014, 21:50
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
God ... Liefde! Kracht! Begrijpt je helemaal en houdt je vast!
Onwankelbaar!

http://youtu.be/ri5XocxGyT8


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 20 maart 2014, 21:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 12:50
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Vandaag moeten/mogen we stemmen. Stemrecht is zo een groot goed, dat ik denk dat je het niet kunt maken om niet te gaan stemmen. Maar wat als de partijen zelf hier niet goed mee omgaan. Je kunt strategisch gaan stemmen, maar dat heeft nu juist dit kabinet opgeleverd. VVD en PvdA gingen samen, net wat de keizers nu niet wilden.

Al eerder is het me overkomen dat ik op een partij stemde, die later de meest stomme beslissingen nam, die niet in het verkiezingsprogramma genoemd waren...nee ze keken wel uit!!!

Maar ik weet het even niet meer...stemwijzer na stemwijzer.....en nog geen stap verder, terwijl het nu juist heel belangrijk is om te gaan stemmen....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 19 maart 2014, 12:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 11:17
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
THOMAS968 schreef:
We doen een deal, Petra. Duizend vrouwen erbij en voor het evenwicht 800 mannen. dan zeurt niemand meer. Knipoog smiley

Thomas.

Verraste, verbaasde smiley....... zit er weer familie van Salomo op de site????


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 18 maart 2014, 14:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 13:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/qhq0kDw0E8c

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 17 maart 2014, 17:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 21:37
BerichtOnderwerp: Harte pijn
 
FRANCIS683 schreef:
Eerlijk gezegt vind ik dat we niemand mogen veroordelen.Allen God heeft hier het laatste woord over,Hij kan en mag oordelen.Maar als je een nieuwe relatie krijgt,dan is eerlijkheid de eerste vereiste.Ook zijn er mensen die helemaal niet reageren,op je status. Dat is toch ook discriminerend als niemand jou eens aanklikt.Maar wat ik wel snap,is dat mensen heel voorzichtig zijn om iemand in hun prive leven te laten.Men weet nooit wat de ander achter de rug heeft.Daarbij zijn ze ook nog eens vaker op de koffie gekomen bij anderen.En op zijn minst ook vaker afgestoten door anderen,dus hun vertrouwen is ook heel vaak geschaad.Zie dan nog maar eens iemand te vertrouwen,snap je.God geneest ja natuurlijk,maar daar is het mensen hart niet minder om gepijnigt.degene die dit leest leest moet zichzelf daar in erkennen.Heel veel sterkte en probeer het toch weer opnieuw.Niet iedereen is hetzelfde.dus er is nog een nieuwe kans op geluk.

Mooi gezegd, Francien. Leuk dat je mee doet op het forum!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 19:23
BerichtOnderwerp: verschillen tussen mannen en vrouwen.
 
THOMAS968 schreef:
NEEEEEE, NIET met een vrouw naar een schoenwinkel, dat is nog erger dan mee om kleren, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Gefrustreerde smiley

Thomas, koopt gewoon twee paar schoenen, zwart en bruin, in zijn maat.

Dit las ik ergens....en toen moest ik even aan deze posting denken..... Knipoog smiley ....weer een mysterie opgelost.... Clown smiley......

Dat vrouwen af en toe ook een mysterie zijn, bewijst het volgende maar weer (mannen let goed op en doe er je voordeel mee!):
Als een vrouw uitgaat en aan de man vraagt welke schoenen ze aan moet doen, moet je als man NOOIT, maar dan ook nooit voor een paar schoenen kiezen!! Dit komt doordat de vrouw zelf al gekozen heeft welke schoen ze aan gaat doen. Ze wil echter graag bevestiging zien. In plaats daarvan moet je als man vragen welke schoenen ze zelf in gedachten had. Als ze dan antwoord geeft moet je haar complimenteren met haar keuze. Dan heb je gegarandeerd een leuke avond.


Of het klopt weet ik niet....wel is het zo dat als ik een paar leuke schoenen zie, ik altijd verder winkel, maar later terug ga naar dát paar schoenen, wat ik eigenlijk al mooi vond..... Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 16 maart 2014, 19:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 12:27
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
THOMAS968 schreef:
Deze onderwijzer moet dat gewoon weigeren en een landelijke discussie starten. Het toont ook het droevige niveau van dit soort bestuurders en ze verdienen die naam niet, ze bestaan uit niet meer dan een stel laffe, amateuristische en immorele prutsers. De gevolgen van langdurig en systematisch pesten zijn vergelijkbaar met die van incest.

Het is toch te gek voor woorden dat opvoeden kennelijk verboden is in onze liberale maatschappij waar het ik wellicht onbeperkt zijn gang moet kunnen gaan.



Thomas

Ja, dit is wel heel significant wat er hier gebeurt, en ik ben heel erg blij dat het de krant gehaald heeft. De positie van de leerkracht is volledig ondermijnd nu naar de ouders en leerlingen toe. De leerkracht die het pestprotocol moet uitvoeren, is nu zelf geschorst omdat hij een leerling heeft aangeraakt, dat mag niet. Er is een gedragscode voor leerkrachten over het aanraken van kinderen. Een gedragscode voor de leerkracht die helemaal bevoegd is!!!! En hier zien we nu een zeer wrang voorbeeld hoe deze gedragscode tégen een goede leerkracht gebruikt wordt. Pesten is inderdaad heel gevaarlijk als het lang aanhoudt en de pestprotocollen werken niet, dat zien we hier ook duidelijk, de leerkracht was het blijkbaar zat. En als pestprotocollen niet werken wordt er blijkbaar niets ondernomen tegen pestende leerling(en)/de ouders. Opvoedkundig extreem zwak....dit alles.
Ik hoop dat er een publieke discussie uit voort gaat komen, want dit is maar een topje van de ijsberg. Op veel basisscholen is het kommer en kwel.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 16 maart 2014, 15:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 45 Volgende
Pagina 6 van 45