ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 45 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 09:10
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Samen ontbijten in de gemeente...nog nooit gedaan...ben benieuwd.
De euforie rondom het ontbijt is al wat getemperd door de ontnuchterende mededeling dat men een euro mee dient te nemen voor het Hema-ontbijt. Daarna 'festival-kerk'....allemaal verschillende workshops waar je uit kunt kiezen...twee rondes....klinkt leuk!


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 16 maart 2014, 09:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 maart 2014, 18:27
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Uit de krant van zaterdag....zo wordt de jeugd nu groot.....

Omdat hij het opnam voor vier jonge gepeste kinderen, is een basisschoolonderwijzer uit Capelle aan den IJssel 1,5 week op non-actief gesteld. De kinderen, in de leeftijd 8 en 9 jaar, waren het schoolgebouw ingevlucht nadat ze werden belaagd door oudere kinderen.
De onderwijzer van OBS West spoedde zich naar buiten en sprak de belagers ferm toe, waarbij hij één van hen stevig bij de arm greep. De meester mag maandag weer beginnen, maar pas nadat hij zijn excuses heeft aangeboden aan één van de pestkoppen.

Directeur Jan Noordam van OBS West stelt dat hij de onderwijzer voor de klas vandaan moest houden omdat de politie en het Openbaar Ministerie onderzoek naar de zaak deden. Het voorval deed zich woensdagmiddag 5 maart voor.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 15 maart 2014, 18:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 13 maart 2014, 14:18
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 


en dit is in Nederland, vanmorgen vroeg....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 12 maart 2014, 20:29
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
K hoop dit nog eens in het echt te zien.....wat een kleuren!!!!



Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 12 maart 2014, 20:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 22:52
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
JANS221 schreef:
Uit een recensie:
In het boek 'Heaven is so Real!' (2003) beschrijft Choo Thomas haar bijzondere ontmoeting met Jezus Christus, die haar vele malen meegenomen zou hebben naar de hemel en twee keer naar de hel. Jezus zou haar tevens hebben gezegd de mensen te waarschuwen voor het teken van het Beest - ook de christenen, omdat slechts minder dan 10% van alle christenen mee zou gaan met de 'Opname'.
Jezus zou haar gezegd hebben dat alleen 'gehoorzame' christenen het Koninkrijk der Hemelen binnen zullen gaan. Dat gaat volgens Choo zo ver dat de christenen die niet hun 'tienden' geven, als 'ongehoorzaam' zullen worden beschouwd.
Einde citaat.

Wat heeft Onze Lieve Heer toch vreemde kostgangers……….Ik hoop dat je je tienden betaald, Jane. Veel leesplezier. Zieke smiley
\

Ja,intrigerend....de Here Jezus verschijnt aan haar en noemt haar 'mijn dochter' ...dat lijkt tegenstrijdig, want de Here Jezus is de eniggeboren Zoon van God de Vader en wij zijn de aangenomen erfgenamen...dus Jezus Christus is onze broer, die nu voor ons pleit bij God de Vader....
Hou de mogelijkheid open dat ze misleid is, Jane....daar gelaten dat Jezus Christus inderdaad onze Eerste Liefde moet zijn....en dat is niet niks....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 8 maart 2014, 23:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 00:36
BerichtOnderwerp: verschillen tussen mannen en vrouwen.
 
THOMAS968 schreef:
Wat is dat nou? Iedereen koopt toch kleding die past? Wat heb je nou aan kleding in een foute maat? Nee hoor, ik koop altijd de goede maat en die past uiteraard, niks aan de hand. XL en XXL bijvoorbeeld of schoenmaat 45. Ik vind het,net als jij, vervelend dat iets veel te klein of te groot is. Ik vind het geen gezicht als vrouwen kleding aan hebben die niet past. Alleen te korte rokjes, dat gaat nog wel Engeltje smiley

Thomas, alles past.

Als je iets past (in het pashokje) en het past dan kijk je vaak even verder naar iets wat erbij past. Als je dat ook hebt gepast en het past dan koop je een setje wat goed past en goed bij elkaar past....zó zit dat!


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 8 maart 2014, 11:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 maart 2014, 18:07
BerichtOnderwerp: Het weer
 
THOMAS968 schreef:
De verwachting van het KNMI meldt dat het morgen maximaal 17 graden, en zondag in het zuiden zelfs maximaal negentien graden kan worden. Normaal is 7,8 graden.

Het record voor de eerste tien dagen van maart in De Bilt staat op 18,4 graden, sinds 1977. Daar komen we wellicht dit weekend dus overheen of in ieder geval bij in de buurt. Grappig: hett iwordt hier zelfs warmer dan de verwachtingen voor Griekenland en het Turkse Istanbul voor het weekend laten zien. Daar wordt het 'maar' veertien graden. Na het weekend gaat het warme weer nog even door ook.

Dit is beter dan een premature herfst tot en met juni, zoals vorig jaar.

Thomas, na nog drie weekenden is het Thomasiaans Nieuwjaar Engeltje smiley

Er staat hier al een boom met bloesem!!!!.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 15:13
BerichtOnderwerp: Wie je bent in Christus.
 
JANE410 schreef:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat het betekend als men een paar punten plaatst Smiley die vol vragen zit zoals Annnette nu

Ik had iets geplaatst wat ik later zelf weer verwijderd heb. Vaak worden er dan even een paar punten gezet. Cm verwijderd dat dan later.
maar ik ben het wel helemaal met Jol eens. We zijn in de palm van Gods Hand en Hij zorgt voor ons.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 5 maart 2014, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 10:10
BerichtOnderwerp: Wie je bent in Christus.
 
..

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 5 maart 2014, 10:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 05:32
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
Een jonge knul nog, maar hij zegt het zó treffend allemaal, het raakte me

http://youtu.be/I4OK9DmLpCY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 maart 2014, 12:52
BerichtOnderwerp: Humor
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 3 maart 2014, 22:47
BerichtOnderwerp: Invulling 40 dagentijd
 
ANTA961 schreef:
Ik ben erg benieuwd hoe jullie de 40 dagentijd invullen.

Het heeft me altijd heel erg verbaasd, dat er zo serieus wordt omgegaan met de 40 dagen tijd, ook in het onderwijs. Zover ik weet komt het voort uit een Roomse traditie en is totaal niet Bijbels gefundeerd......


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 3 maart 2014, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 2 maart 2014, 20:53
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Poetin moest vandaag met mama Merkel bellen. Ze heeft heel erg op hem gemopperd, ze was niet boos maar wel heel erg verdrietig dat hij zo stout is geweest.
Poetin zei, dat hij wil dat de Oekraïners met hem spelen maar mama Merkel heeft heel duidelijk dat Oekraïne zelf mag weten met wie ze willen spelen, met hem óf met Europa óf met Amerika.
Poetin moet nu van haar nadenken over wat hij gedaan heeft en hij mag niet meer spelen met de vliegtuigjes en de geweertjes uit de Oekraïne, die zijn niet van hem. Vanavond belt ze hem weer, ze heeft heel duidelijk gezegd dat als hij stout blijft hij straf krijgt en een poosje niet met Amerika en Europa mag praten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 21:12
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
.....en we zijn nu weer 'onder ons' met 1998 leden.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 20:28
BerichtOnderwerp: verschillen tussen mannen en vrouwen.
 
THOMAS968 schreef:
Nou, dat moet toch te doen zijn?

Veruit de meeste vrouwen zijn vast zo geweldlig dat de mannen die aan deze eenvoudige eisen voldoen, allemaal voor ze in de rij staan.....


Thomas, wenst iedereen sterkte nu. Engeltje smiley

Ach, sommige vrouwen zijn al blij als op de eerste date een bosje bloemen, flesje wijn, doosje bonbons en een cadeautje wordt meegebracht, hoor.... Clown smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 1 maart 2014, 20:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 19:00
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ANTA961 schreef:
Ik zou gewoon voor de zekerheid tijdens zo'n date het lijstje erbij houden met de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dan maar afvinken.... Lachende smiley Dan zie je vanzelf waar je uitkomt, bij de man of bij de vrouw...

Waar zijn die lijstjes te krijgen...... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 23 februari 2014, 20:38
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 23 februari 2014, 22:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 februari 2014, 18:18
BerichtOnderwerp: Kan je als christen drinken, roken, of überhaupt niet?
 
GIDEONS321 schreef:
Ik veroorzaak geen dagelijkse moeilijkheden met mijn rook en/of drinkgedrag. Zou dat wel het geval zijn, dan heb ik inderdaad een probleem.

Daarnaast moet je mijn reacties niet altijd letterlijk nemen, maar soms met een flinke korrel zout. Dit is immers een forum en dan vind ik het prima om af en toe met dik aangezette opmerkingen of argumenten te komen...dat lokt reacties uit en zorgt ervoor dat een discussie op gang kan komen...Dat is immers het doel van een forum. Toch?

Ok, het discussiepunt is idd. of je als christen kunt roken en/of drinken. Ook als je anderen er geen overlast mee bezorgt, blijft de vraag staan of je als christen grenzeloos kunt drinken en/of roken. Zelf denk ik dat het tot een ontspanning moet zijn, maar waar ligt de grens volgens jou dan?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 21 februari 2014, 18:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 februari 2014, 18:01
BerichtOnderwerp: Kan je als christen drinken, roken, of überhaupt niet?
 
GIDEONS321 schreef:
1) Jezus at en dronk met tollenaars, Christus in het huis van Levi is daar een voorbeeld van. Ook op de bruiloft te Kana werd er volop wijn gedronken, en waarschijnlijk ook gegeten.

2) Ik denk dat je hier de boetvaardige zondares, die een prostituee was, en waarvan de naam onbekend is, verward met Maria Magdalena. Deze twee zijn niet dezelfde personen. Het was Paus Gregorius I die er in de zesde eeuw op stond dat de boetvaardige zondares, die de voeten van Jezus afdroogde met haar haren, zou worden vereenzelvigd met Maria Magdalena... Er is echter geen enkel Bijbelse bewijs dat het hier gaat om dezelfde persoon.

Maar om terug te komen op je vraag of Jezus met haar gesproken zou hebben tijdens een (willekeurig) feest: Dat is niet bekend.
Lucas 7: 36-50, suggereert echter wel dat de boetvaardige zondares van Jezus gehoord moet hebben. De Heer sprak haar ook aan en vergaf haar haar zonden. En dat is de reden waarom Jezus met 'zondaren' at en dronk...Niet om dronken te worden, maar om het evangelie te verkondigen.


3) Ik zeg niet dat Jezus een dronkaard was of ook maar een veelvraat. Ik stel alleen dat zijn tegenstanders dit van hem zeiden, wat aangeeft dat hij in ieder geval alcohol dronk en niet vies was van een feestje. Persoonlijk denk ik niet dat hij zijn grenzen heeft overschreden en al lallend en brallend over straat liep. Wat ik wel geloof is dat hij geen enkele moeite had met lekker en veel eten en het nuttigen van alcoholische dranken... Mits daar een duidelijke aanleiding voor was, zoals bijvoorbeeld een bruiloft.

Het is geen zonde om te drinken of te feesten. Zou je dit iedere dag doen en problemen voor jezelf en andere veroorzaken, dan wordt het pas een slechte gewoonte. Je zou er dan iets aan moeten doen......

Ja, ben ik met je eens, hoor. Maar je schreef dat je zelf rookt en drinkt als een ketter en dat daar niets mis mee is. Als dat je bewuste levenshouding is, denk ik, dat je jezelf ermee hebt.... Mijn vraag aan jou zou kunnen zijn, of je weet waarom je dit doet....
Tussen een feestje bouwen of roken en drinken als en ketter is wel een wereld van verschil, denk ik.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 21 februari 2014, 18:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 februari 2014, 13:29
BerichtOnderwerp: Kan je als christen drinken, roken, of überhaupt niet?
 
GIDEONS321 schreef:
Ik rook en drink als een ketter en ben er maar liefst al 30 jaren mee geworden... Wat maakt het uit, doe waar je zin in hebt. Zolang je er een ander niet mee lastig valt is het prima..

Roken is geen zonde ( staat nergens in de schrift toch?). Ook het drinken van alcohol is geen punt. De aartsvaders deden het regelmatig en ook Jezus dronk wijn. Jezus dronk en at zelfs zoveel dat zijn tegenstanders hem uit maakte voor veelvraat en dronkaard... Moet een gezellige boel zijn geweest, de Heer weet hoe je een feestje moet bouwen...

Jezus Christus at en dronk met wie? Weet je dat ook?
Heb je enig idee waarom een vrouw als Maria (misschien wil je zelf even opzoeken wat haar beroep was) de voeten van Jezus zalfde en afdroogde met haar haren? Zou Jezus met haar hebben gesproken tijdens een feest?
Heb je ook enig idee waarom Hij juist met die mensen feest vierde?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 21 februari 2014, 17:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 16:42
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
THOMAS968 schreef:
Ik weet niet hoe lang die proeflidmaatschappen voor oud-leden duren, ik meen drie dagen, maar ik zie ondanks dat volgens mij die drie dagen zo ongeveer om zijn nog steeds 2276 leden. Ik heb, voordat de actie begon, niet gekeken maar de laatste keer dat ik dat deed was het rond de 1700. Dan zou het een mooi succes zijn maar we wachten nog even af. Bij nieuwe leden telde ik 96 maar ik weet niet hoe lang je eeeeh nieuw bent of blijft.

Tsja, wie weet dat, hoe lang nieuwe oud-leden nieuw blijven....als nu een nieuw oud cm-lid een oud cm-lid opnieuw ontmoet dan is het nieuwe oud cm-lid voor het oude cm-lid toch weer nieuw ....... .toch............. Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 20 februari 2014, 17:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 19 februari 2014, 19:53
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
JOL252 schreef:
Geklaag op straat...

De onvrede hangt in de lucht zoals de mensen om de flat van Benno L hangen. Gisteravond was zo'n avond met grote groepen mensen op straat, politie met motoren, busjes. Geschreeuw, gedreig. En daar in die flat woont de huidige personificatie van pedofilie.. hoe gaat het met hem?
De Facebookpagina die opgericht is om Benno L de stad uit te krijgen staat bol van de doodswensen compleet met beschrijving hoe dat dan moet gebeuren, evenals levenslange martelingen... als de mens inderdaad God zou zijn was de wereld nu een doodsakker. En hoe veel anders is de mens die zulke zieke uitlatingen kan hebben dan de mens die veranderde in het monster voor kinderen en verstandelijk beperkten...
Vanmiddag zo'n middag dat ik even rondhing tussen de "hangers rond Benno" ... nog meer dan de haat tegen deze man hoor ik de onvrede en de frustraties over de Nederlandse wetten, de overheid... het jaren wachten op een woning, terwijl deze man gewoon een woonruimte krijgt. Het gedoe rond instanties, uitkeringen, belastingcenten die betaald moeten worden... "en hij die daar 4 hoog woont leeft nu van de belastingcenten van de Nederlandse bevolking zijn leven"..... de verhalen moeten worden verteld, de journalist die erbij staat registreert ...

Misschien had de regering er verstandiger aan gedaan de samenleving erop voor te bereiden. Dit had op meerdere manieren gekund. Zo plompverloren handelen getuigt niet van inzicht in de gevoelens van de betrokkenen.
Dit is gewoon een oorzaak - gevolg reactie en het getuigt van weinig inzicht van de betrokken instanties, dat ze dit niet voorzien hebben.
De betrokken instanties zijn hier m.i. verantwoordelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 16:42
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
ZEELAND736 schreef:
Ik kijk niet maar vind het wel geweldig voor die Nederlanders!!!

Ja, weer topprestaties van Bergsma en Sven kramer, goud en zilver. Heerlijk, topsport ....... Lachende smiley....én brons voor de Jong......echt een topprestatie.......!!!!!


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 18 februari 2014, 16:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 14:19
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
dit is pas een leuke man......zijn aanstaande vrouw heeft het niet meer...
http://youtu.be/I3E9U3GDrmI

vooral tot het eind blijven luisteren.....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 18 februari 2014, 14:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 17 februari 2014, 18:59
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
sorry, mooi gezang van een merel, gisteren opgenomen, maar lukt nog niet om het te plaatsen....'still in proces.....'

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 17 februari 2014, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 14:40
BerichtOnderwerp: Wat zou jij doen??
 
SHANITA130 schreef:
Haha, wat een bak, lol!

Ach, ik zou niets doen, of wel, hangt er van af... wat mij betreft zijn er op datingsites zoveel mannen die er een potje van maken, kan dat er ook nog wel bij.

Ja, dat ik nu net een nette man tref, ja, mzzl.

Ik zeg ook soms, 'kijk eens , ga eens na wie ken je nog van je jeugd'? Mijnes kon ik namelijk nog van me jeugd, 20 jaar niet gezien, dan heb je toch al een voorsprong. Omdat je hem namelijk ook kon toen ie jong was en andersom.

Sorry, het spijt me, maar het lijkt me alles behalve 'een bak'.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 16 februari 2014, 14:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 00:28
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 


Ik bleef maar kijken naar dit plaatje, zo mooi!! Dat kan alleen een Schepper zo gemaakt hebben, een diertje wat zo in slaapt valt......de klauwtjes om de rand van het kommetje, alsof hij het kommetje niet wil loslaten, maar ook niet mee kan nemen en er ook niet uit kan eten....
wat is de natuur toch mooi!!!!


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 16 februari 2014, 11:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 16:27
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Alweer een medaille bij het schaatsen.....Verweij deze keer....!!!!!
Scheelde maar 3/1000 ste van goud....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 15 februari 2014, 16:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 13:41
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
....cappuccino en een stukje appeltaart..... Kwijlende smiley ........

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 15 februari 2014, 13:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 21:06
BerichtOnderwerp: Nieuws
 
Sorry, lukt nog niet om een bericht te plaatsen....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 13 februari 2014, 21:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 45 Volgende
Pagina 7 van 45