ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARYLIEN613
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 27 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARYLIEN613
Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 11:16
BerichtOnderwerp: Hoe interpreteer je de Bijbel?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Gelukkig kan je er tegenwoordig in een jeans ook vrouwelijk uitzien Marylien, zou me er maar niet al te druk over maken....... Knipoog smiley
Je moet de Bijbel niet zo naar de letter lezen denk ik maar het in die tijd zien.......het gaat om de Boodschap die daar verkondigt wordt, dat is toch veel belangrijker?

Willemijn gelukkig voel ik mij ook wel vrouwelijk in jeans Lachende smiley
en ja de Boodschap is wel belangrijkste,
maar soms wordt het moeilijk als er een grens moet getrokken worden wat geloof je letterlijk en wat niet!
kmoet dringend tussen de regeltjes leren lezen
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 09:40
BerichtOnderwerp: Bin Laden
 
ANNETTE050 schreef:
Wat denken jullie van de geruchten, dat Osama Bin laden niet nu vermoord is, dat het een stunt van de Amerikaanse president is, omdat hij erg onder vuur ligt i.v.m. dalende populariteit?

Gisteren hoorde ik op het werk dat hij al langer dood zou zijn, maar van waar die geruchten komen?
Maar als zoiets een stunt zou zijn van de president lijkt mij ook onwaarschijnlijk, teveel mensen zijn erbij betrokken om zoiets geheim te houden denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 00:18
BerichtOnderwerp: Bin Laden
 
MVV749 schreef:
Misschien minder terreurdaden, minder onschuldige slachtoffers etc.? In elk geval door zijn hand zullen er geen mensen meer sterven.

Maar goed, deze wereld is inmiddels zo verdorven dat er weer een stuk of wat nieuwe Osama's staan te trappelen om het roer over te nemen. Het is idd water naar de zee dragen.

Ik vrees inderdaad wel dat zijn aanhangers hem zullen wreken,
dat de terreur niet zal gedaan zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 00:11
BerichtOnderwerp: Hoe interpreteer je de Bijbel?
 
Fijn van jullie allen om zo te reageren op dit onderwerp,
persoonlijk ben ik niet zo gezegend met de gave van spreken dus korter en eenvoudiger:
ik heb aan de lijve ondervonden dat je gelukkiger leeft als je de Bijbel gewoon gelooft voor ècht!
toch vind ik het soms een beetje moeilijk omdat ik buiten de evangelische gemeente zo weinig mensen ken / ontmoet die dit ook willen zien / geloven,
maar na het lezen van jullie reacties blijf ik erbij dat geloven inderdaad ook inhoudt "niet alles kunnen verklaren en begrijpen maar doodgewoon aanvaarden en geloven" en zo lees ik nu de Bijbel.

en toch ook nog zo'n vraagje:
als we de Bijbel woordelijk geloven mag men geen gesneden beelden hebben, waar ik volledig kan inkomen en geen probleem mee heb (alhoewel het een deel van mij opvoeding is die je soms moeilijk kan vergeten of wissen)
maar vandaag las ik in Deuteronomium 22 dat "een vrouw zal geen mansklederen dragen en een man geen vrouwenkleed aantrekken........"
Als ik dagelijks een jeansbroek draag is dit niet een beetje mannenkleding?

als we de gesneden beelden woordelijk aannemen en opvolgen (het dus NIET hebben van gesneden beelden) wat dan met deze kledij?


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op donderdag 5 mei 2011, 00:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 00:03
BerichtOnderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
 
ANGELBOY999 schreef:
Inzake Maria heb ik al enkele zaken gezegd. Weet je, ik bid zowel tot de Vader, de Zoon , de Heilige Geest, als tot Maria, zij zijn alle twee zeer sterk aanwezig in mijn leven. En het is niet zo dat ik mij via Maria tot de Heer wend, ik heb met hun beiden een sterke band, met ieder afzonderlijk. Wij bidden tot Maria en de heiligen juist omdat wij geloven dat zij nu al in de hemel zijn bij Jezus (denken we bv. aan de moordenaar op het kruis waartegen Jezus gezegd heeft: (nog vandaag zult gij met Mij zijn in het Koninkrijk der hemelen), omdat wij geloven dat hun zending in Christus blijft tot de wederkomst van Christus. Wij zien als als boden van de Vader om ons dichter bij Zijn Zoon te brengen, bij de verlossing dus van het kruis. Zij zetten met Jezus en de apostelen het werk verder in de kracht van de Heilige Geest. En Lisa, ik het is geenszins mijn bedoeling om anderen te overtuigen, ik laat het oordeel aan een ieder, ik ben er slecht om de boodschap over te brengen. Oordeel dus zelf maar.

om 18u53 schreef je nochtans wij bidden noch vereren Maria en de heiligen,
terwijl je hierboven duidelijk aangeeft : wij bidden tot maria en de heiligen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 23:55
BerichtOnderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
 
ANGELBOY999 schreef:
En wat de heiligen betreft, ook die vereren nog aanbidden wij! Nogmaals, wie heeft jou dit wijs gemaakt? Ik vind dit absolute nonsens.

hierover zelfde reaktie als bij Maria,

ik ken in belgië geen katholieken die geen kaarsjes laten branden bij een beeld van Maria, van St Jozef, van de heilige rita en doe zo maar verder,

Ik wil je hier niet mee kwetsen Angelboy, maar je moet ons nu niet verwijten dat wij onnozelaars zijn (met die onzin of nonsens en waar halen jullie dit.....)
als 95% van de katholieke gelovigen dit WEL doen!

Ik ontken hiermee absoluut NIET dat er katholieken zijn die oprecht en eerlijk geloven, die voor alles steunen op de Heer Jezus, (en om die reden kan ik kwaad worden dat anders gelovigen op de katholieken reageren)
maar bidden en verering voor Maria en andere heiligen gebeurt wèl degelijk veelvuldig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 23:49
BerichtOnderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
 
ANGELBOY999 schreef:
Ik ervaar helemaal niet dat wij Maria zouden ver"eren". Er is maar één iemand die eer toekomt an dat is de Heer van alle leven. Het is echter wel zo dat Maria als moeder en middelares veel respect verdient, maar zeker geen eer! Wie heeft jou dat wijs gemaakt? Wij katholieken geloven dat God haar een bijzonder zending gegeven heeft, eerst en vooral om de moeder van Jezus te worden, en wij geloven dat haar zending blijft duren tot de dag dat alle mensen geroepen worden het eeuwig leven binnen te treden.

Laat het zeer duidelijk zijn, wij eren nog aanbidden haar, wij hebben gewoon veel respect voor haar juist omdat zij de moeder van onze Heiland is, niet meer of niet minder;

Angelboy,
ik ben heel katholiek opgevoed, altijd in katholieke scholen gezeten,
neem gerust van mij aan dat Moeder Maria bij de katholieken WEL DEGELIJK AANBEDEN EN VEREERD wordt!
Als jij dit niet doet ben jij mss een uitzondering als katholiek, tenzij de katholieken in nederland anders bidden dan in belgië!

Persoonlijk heb ik wel degelijk respect voor Maria, zij is de moeder van Jezus, en Zijn Woorden op het kruis aan Johannes "Zie daar uw moeder" betekenen voor mij dat Hij Zijn moeder ook aan ons gaf als moeder!
Hoe meer en hoe èchter je met de Heer Jezus leeft, hoe minder aandacht je aan Maria zal geven,
(maar ik blijf er wel degelijk bij dat hier in belgië Maria wèl degelijk aanbeden en vereerd wordt)


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op woensdag 4 mei 2011, 00:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 23:15
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
MARISKA601 schreef:
beste cm-ers,


muischje muisch heeft cm verlaten.
jullie zullen nooit meer weten hoe het verder met haar gaat.
het contact met mij heeft ze ook verbroken.

ze heeft nog wel een briefje achtergelaten, en ze vroeg mij dit te plaatsen.

lieve allemaal,

er is teveel gebeurt, ik kan het allemaal niet vertellen,
maar ik ben toe aan rust.
verhaaltjes vertellen gaat me niet meer af.

groetjes van muischje muisch


Mariska,
vind het jammer dat je niet meer op forum te lezen zal zijn!
Het ga je goed,
en vooral wens ik je elke komende dag Gods Zegen toe!


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 2 mei 2011, 23:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 22:45
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik zit me al gans de tijd af te vragen welk lied de tekst bevat :

"het geeft niet wat je deed,
het is allemaal voorbij,
ik hou van jou,"

Dit waren woorden in een lied die deze morgen in de dienst gezongen werden en die mij zo raakten!
Mogelijks niet identiek dezelfde woorden, maar zeker deze betekenis kwam duidelijk naar voor!

Ps : we hadden een deugddoend gemeente weekend!


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 1 mei 2011, 22:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 22:40
BerichtOnderwerp: Welkom terug
 
Fijn dat je terug bent Pieter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 22:34
BerichtOnderwerp: De veiligheid van de duisternis
 
Ik zie het nog anders,
God kwam in mijn leven toen ik in totale duisternis zat,
zeg maar : ik zag geen uitweg meer, geen overleven meer,
en net in die tijd heeft de Heer Jezus zich laten kennen aan mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 15:31
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Martin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
ik bid je Gods Zegen toe
en wens je nog een fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 15:27
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
MARISKA601 schreef:
op de home pagina rechts.

thanks Mariska! Clown smiley

heb dit dus al bijna dagelijks over het hoofd gezien...... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 09:40
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
maar hoe of waar zien jullie dat iemand jarig is?
Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 09:40
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
THOMAS968 schreef:
Dank allemaal voor de lieve reacties via het forum en de mail!

Thomas, beetje rood hoofd...

oeps te laat maar ook van harte gefeliciteerd van mij met je verjaardag Thomas!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 09:39
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Ik vraag me af wat een gemeenteweekend eigenlijk is... Smiley die vol vragen zit

we gaan met onze evangelische gemeente (de leden laat ons zeggen - en bijna iedereen is ingeschreven!) op weekend naar de ardennen.
Het thema is "Gered en hersteld door de Heer Jezus".
Naast de bijbelstudies is er ook een gastspreker,
uiteraard ook gezamelijke ontspanning,
en dit alles van en voor klein tot groot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 23:41
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op donderdag 28 april 2011, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 23:41
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ik vraag me af hoe het gemeenteweekend zal verlopen!
morgenavond starten we tot zondagavond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 23:34
BerichtOnderwerp: Eerlijkheid en trouw
 
CHATULIEM619 schreef:
Een poosje geleden kwam ik bij mezelf tot de ontdekking dat ik hier liever mensen naar de mond praatte, en vooral mijn mond probeerde te houden. Totdat ik in een eigen conflict kwam. Ik stond op het punt mijn eigen principes op te geven, omdat ik aardig gevonden wilde worden.
Heel eerlijk en dapper Chat dat je dit schrijft!
Ik moet toegeven dat ik ook deze neiging herken in mijzelf!

Dat laatste heb ik losgelaten.
Het valt me nl. op, dat als dat mijn doel is, het ten koste gaat van mijn eigen identiteit. En waarom zou ik me anders voor moeten doen, dan dat ik ben.
Inderdaad waarom ons anders voordoen? Ik ervaar toch maar dat ik vroeg of laat toch gewoon mijzelf word en dat ik mij als mijzelf zijnde het best in mijn vel voel! Ik kan dus alleen maar beamen dat je je nooit anders moet voordoen dan degene die je werkelijk zelf bent!
Als ik eenmaal een lieve vrouw weer heb, zal ze daar binnen enkele dagen wel doorheen prikken.
Voor mij is eerlijkheid belangrijker dan meedoen met de grote meute. Trouw wil ik zijn aan mijn eigen principes en niet aan principes die een groep mij oplegt. En ik geloof dat dat het beste werkt. Want dan kun je eerlijk zijn en trouw zijn aan mensen die het verdienen. Ik geloof heel erg in trouw, maar wel trouw in oprechtheid. En dat is een balans die ik in de gaten probeer te houden.
Kan je alleen maar appreciëren Chat voor die eerlijkheid en trouw!
Meer mensen moesten zo eerlijk zijn om zich trouw aan zichzelf aan anderen te tonen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 23:26
BerichtOnderwerp: Satan: bestaat hij als persoon of niet.
 
ANGELBOY999 schreef:
Het listige van de boze is de zielen te doen geloven dat hij niet bestaat. Kijk uit hiermee! De boze is al een brullende leeuw die rondzwerft op zoek naar een prooi om te verslinden. Houdt u verre van hem want hij is een wezenlijke ziel, hij bestaat echt. Ik heb hem al persoonlijk ontmoet. Geloof het of geloof het niet. Wanneer je bedreigd bent door de boze of één van zijn engelen, richt jullie dan toch de engel Michaël, Hij zal jullie behoeden en beschermen.

Ik richt mij tot de Heer Jezus !
aan Hem komt immers alle eer toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 23:14
BerichtOnderwerp: Doel van CM-forum
 
IMKE917 schreef:
Frank......hier in Nederland hebben we een spreekwoord dat zegt

....wie zwijgt stemt toe..

kennen jullie dat ook?? Knipoog smiley

in belgië is dit : niets zeggen is bekennen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 23:12
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin
 
FRANKT627 schreef:
Ik merk de laatste dagen dat ik me precies afsluit voor vriendschap.
Nu ik die kans krijg aangeboden weet ik er niet goed raad mee.
Door enkele mails en liefdevolle donderpreken leer ik toch inzien dat ik eigenlijk heel dankbaar moet zijn voor het feit dat iemand bevriend met me wil zijn. Door mijn raar gedrag hoop ik dan ook dat ik niets verpest heb.
Zo zie je maar dat je op de duur gaat vervreemden van iets dat bij het normale leven hoort. Dat je wel eens klaagt geen vrienden te hebben en een verlangen uitspreekt om echt bevriend met iemand te zijn en het dan afstoot. Raar eigenlijk hoe iets plots kan veranderen.

Geef jezelf de tijd Frank,
maar als ik al jouw postings lees kom je mij toch over als een joviaal iemand die zeker niet afstotend werkt!

ergens herken ik wel iets of anders gezegd doet jouw uitspraak mij aan mijzelf denken....
ik heb weinig last om vriendschap te geven,
eerder om vriendschap te ontvangen waardoor je je ook soms eenzaam voelt (en een buitenbeentje die met de vraag zit waarom kan ik zo moeilijk contacten opbouwen?)

en als belgische vind ik het ook niet makkelijk tussen de nederlanders hier op site........heb soms het gevoel dat je niet makkelijk geaccepteerd wordt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 11:34
BerichtOnderwerp: Pinksteren
 
FRANKT627 schreef:
De Heilige Geest stuurt ons, of geeft ons raad, of leidt ons naar een leven in navolging van Christus. Hij komt binnen in ons hart. Hij stuurt het emotionele en de ratio in ons. Die stuwing die we krijgen zal uiteindelijk ook zijn kracht en voltooiing vinden in ons handelen. Zo is dus de Heilige Geest op een theoretische en praktische wijze aanwezig in ons christelijk bestaan.

OK volledig akkoord, had je hier niet goed begrepen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 09:11
BerichtOnderwerp: Pinksteren
 
FRANKT627 schreef:
Jezus had na zijn verrijzenis en vóór Zijn hemelvaart toch beloofd dat de Heilig Geest zou gestuurd worden. Die de leerlingen en andere gelovige geestelijk zou bijstaan en begeleiden.

Jezus was de enige zichtbare en tastbare goddelijke persoon die er ooit was. De Vader heeft men nooit gezien in een menselijk gedaante. Men kan geen voorstelling maken van een fysieke God. Het zou slechts giswerk zijn en een voorstelling van God zou trouwens nooit af zijn. Jezus was er ooit wel als levende mens. Een mens die gehoord kon worden. Een mens die men kon aanraken en voelen. Een mens die handelde volgens de Vader. Welnu, nu Jezus fysiek niet meer aanwezig is wordt ons de mogelijkheid geschonken om te handelen in de geest van de Vader en Jezus. Hun geest waart als het ware nog hier rond. Zoals men ook wel eens in het dagelijkse leven zegt: we doen alles volgens de geest van de wet. Of: zijn of haar geest leeft hier nog verder. Waarmee men niet wilt zeggen dat er een kwade (occulte) kracht rondzwerft maar men wilt wel zeggen dat er nog gehandeld, geleefd, gedacht wordt zoals die ene bepaalde persoon het vroeger deed. Zo heeft Jezus beloofd de Heilige Geest te sturen oms te begeleiden. De derde persoon van God heeft nu de taak op zich genomen terwijl Jezus zich bij de Vader heeft gevoegd. Wat niet wilt zeggen dat Vader en Zoon nu niet meer van betekenis zijn. We weten allemaal wel als christenen dat het niet zo is en dat we ons steeds kunnen richten tot Hen. De katholieke en orthodoxe christenen hebben dan ook nog eens Maria, die ze als moeder van de Zoon, ook als een voorspreekster kunnen aanroepen. Toch is dit een ander verhaal.

Jezus werd ooit gedoopt met de Heilige Geest lezen we in de Schrift. Hierdoor kreeg Hij van de Vader een zending. Zo ook worden wij op die dag, op Pinksteren, ons extra bewust gemaakt van onze zending als christenen. .

Frank ik kan mis zijn en je verkeerd verstaan, maar heb toch een bedenking bij wat je schrijft:
ik kan aannemen dat er soms gehandeld, geleefd en gedacht wordt naar de geest (de ingesteldheid, de levenshouding) van iemand die er niet meer is op aarde,
maar soms kan je inderdaad wel iets (of iemands aanwezigheid) voelen, gewaarworden van iemand die er niet meer is, en ja dan ben ik op mijn hoede voor krachten die al dan niet occult kunnen zijn van afkomst!
Maar zoals je het schrijft zou dit ook betekenen dat de H. Geest de houding is die wij christenen aannemen in navolging van Christus,
ik geloof erin dat wij een extra rijkdom krijgen door de "aanwezigheid van de Heilige Geest" en dat het niet enkel in ons hoofd en denken is dat wij proberen te leven in navolging van Jezus.

of begrijp ik je niet goed?

zou de eerste keer niet zijn maar dat ligt dan niet aan jou of jullie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 09:00
BerichtOnderwerp: Genezing van bitterheid en boosheid
 
Heel mooi verhaal Henkwall,
ben blij en dankbaar voor jou dat je Gods Liefde zo intens mag ervaren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 23:22
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
MAUREEN217 schreef:
Jullie begrijpen ook niets jammer hoor, het is niet sexsistiesch bedoel maar last maa hoe dom, bah misselijk gewoon, leer lezen

Maureen, het valt mij op dat jij soms heel moeilijk schrijft (alsof je de nederlandse taal niet altijd machtig bent = moet kunnen dan heb ik respect dat je toch blijft schrijven!),
maar soms schrijf jij heel vlot en foutloos, zodat ik mij soms afvraag of het altijd "jij" bent die schrijft?

sorry maar het valt mij op en ik vraag me dan af of de schrijver Maureen is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 10:33
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
FRANKT627 schreef:
oei, ik deed weer wat fout...sorry...het gaat weer lekker vandaag. Gefrustreerde smiley

ik beken schuld frank Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 09:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dank je Frank en Imke,
dus bij deze gelegenheid toch maar eens enkele foto's

Ook proficiat met je verjaardag van je zus Frank! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 26 april 2011, 09:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 09:07
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Gisteren was het familiefeest, mijn ouders 60 jaar gehuwd,

en vandaag is mijn zoon jarig 28 jaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:14
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
WILLEMIJN232 schreef:
J
Ik vraag me af: wat vinden jullie hiervan?
Mijn mening is dat het niet kan op je werk, niet iedereen zit er op te wachten........geloof blijft een persoonlijke beleving die niets te maken heeft met het werk wat je doet.......je houding kan wel zodanig zijn dat het iets van je christen zijn uitstraalt.............

Van ons verwacht men dat we elkeen respecteren voor en in hun eigen overtuiging en geloof, en ik vind dit ook wel normaal!
Naar ik gehoord heb zou er al eens iemand ontslagen zijn omdat die bijbels rond deelde aan patiënten.
Net zoals in jouw verhaal vind ik een ontslag wel drastisch, maar ik begrijp het belang van respect voor ieders overtuiging.

Trouwens mensen kunnen zo verschrikkelijk diep zitten en angstig zijn dat evangeliseren ècht het omgekeerde effect kan hebben!
Ik bid soms wel voor mensen maar probeer meestal zonder overtuigende woorden, maar mèt een meelevende en meevoelende houding mijn steentje bij te dragen.


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op vrijdag 22 april 2011, 22:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARYLIEN613
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 27 Volgende
Pagina 4 van 27