ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SIMSIM368
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SIMSIM368
Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 23:25
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Het betreft wat ik bedoel het uiterlijk en de verzorging (verpakking) van mensen. Dat is de eerste indruk en wat mij betreft ging het daarom.. Niet om werkelijke verjaardags/moederdag/enz kadootjes die je krijgt met een waardeloze inhoud.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 23:17
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Wat ik bedoel is de verpakking is belangrijk, het verrassings element hiervan is een emotie het gaat uiteindelijk om de creativiteit van de gever die de moeite doet om er aandacht (verpakking) aan te besteden. Het cadeau komt in de tweede plaats.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 23:15
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
ANNA415 schreef:
Nou ik zit bij een cadeau echt niet naar de verpakking te kijken. Dat mag van mij een stuk krant zijn. Geef mij het cadeau maar.

Tuurlijk is het leuk dat iemand er leuk uitziet, maar daar kun je naar mijn idee geen relatie op bouwen.

(ps ik gebruik Hugo Boss...... is dat ook goed Engeltje smiley )

Anna ik krijg leuke cadeau 's met mooie verpakking, lijkt wel of ze hier allemaal kado's van de rommelmarkt krijgen. Ennuh Hugo is ook goe hoor!!!
sim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 23:12
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Zijn weer vrouwen die reageren op 'het cadeau met de mooie verpakking'
Een cadeau zonder verpakking is toch geen cadeau? Of denk ik verkeerd, het is zo leuk als e iets krijgt en niet weet wat erin de verpakking zit. Zo ben ik ook benieuwd wat er in de verpakking zit bij mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 21:33
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Veel mannen kunnen over voetbal en auto's praten. Tis geen boeiend onderwerp en heeft m.i. meer een technisch karakter.
Vrouwen kijken ook veel voetbal omdat het mannen zijn die doen. Zoals mannen tennis kijken omdat het meestal vrouwen zijn die het doen.
Het uiterlijk cq de verpakking is belangrijk. Een cadeau daar gaat het eerst de verpakking af en bij mensen...........................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 20:52
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
FFT360 schreef:
Sim, ik ben het niet eens met je stelling. Ik ben een man en ik praat ook graag over gevoelens of over kinderen en kleinkinderen (hoewel ik ze zelf niet heb) maar ik luister wel graag naar die verhalen van anderen. Ik ben ook blij dat ik eens een foto krijg van kinderen of kleinkinderen. Dat is ook emphatie, meevoelendheid.

Ijzerwaren of vrouwelijke kleurtjes, kleding, vrouwelijke manieren mag wel. Dat is heel mooi om te ervaren. Zo zie je ook, en dat zeg ik niet zo graag, dat mannen mogen en moeten ook ijdel zijn, een uiting van verzorgen én, ja, ijdellheid.

ik weet dat het niet makkelijk is om over gevoelens te praten. Soms zijn ze niet onder woorden te brengen zoals je bijvoorbeeld niet een bepaalde kleur kan beschrijven. Het is ook soms moeilijk om uit je woorden te komen wanneer je over gevoelens praat. Maar al stamelende, met hulp van de andere en met zelfreflectie kom je echt al een heel eind. Je kan je wel verstoppen maar is het ook niet zo dat je graag gevonden wilt worden?

Frank
Gelukkig dat je het niet met me eens bent. Dan heb je pas een discussie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 20:51
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Gaat om de verzorging, een lekker luchtje en die twee namen kende ik. Misschien wel uit de Moederdag tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 20:29
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Geen voetbal geen auto's, geen politiek. Geen bepaald onderwerp. een spontaan gesprek zonder lading. Hetgeen jou het meest fascineert in het leven, bijv. Er is zoveel om over te praten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 20:14
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Zeg maar welke kant je op wilt en wat je wel begrijpt. Mannen zijn niet te begrijpen voor vrouwen en v.v.
Discussiëren over op en afknappers kan toch?
Ik knap op van mensen met intelligentie en humor.
Een goed gesprek , cynisme en diepte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 19:35
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Ik denk een leuk geklede spontane vrouw, die praat en luistert.
Een vrouw die zich verzorgt, lichte make up lekker geurtje (channel, noa)en uitstraling.


Laatst aangepast door
SIMSIM368
op zaterdag 17 mei 2014, 19:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 19:24
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
Echte afknapper voor mij zijn slecht(s) geklede vrouwen, mannen kleden zich over het algemeen te doorsnee,(saai) ook vind ik teveel ijzerwaar in het gezicht een afknapper. Het is wel zo dat vrouwen misschien weleens teveel praten over relaties, kinderen, kleinkinderen en andere emoties terwijl mannen daar juist niet op zitten te wachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: woensdag 11 december 2013, 23:18
BerichtOnderwerp: Vrouwen, waarvan knappen wij op bij een man?
 
SHANITA130 schreef:
Wat bedoel je daarmee?
Eh als mannen es reageren op een mailtje? Dit schrijft Vlinder.

Heel veel reacties van vrouwen, als ze reageren zijn niet zo spontaan wat ik hoor van anderen en waar ik zelf ook weleens mee te maken krijg. Dus wanneer die vrouwen boven een gemiddelde komen van 50% zou het bevorderlijk zijn. Ook niet direct uitgaan van een huwelijks aanzoek!.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 22:27
BerichtOnderwerp: Vrouwen, waarvan knappen wij op bij een man?
 
VLINDER656 schreef:
precies Jane jij snapt het Lachende smiley.
Als ik zie dat de meeste vrouwen niet verder komen dan 50% van de mail te beantwoorden, dan zou het een stuk spannender kunnen worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 20:51
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
ROELANDE345 schreef:
ff weer up en mn kleinkinderen eraf gehaald
Barman gaat niet mee naar op 15 dec gaat iets leuks doen en bijkomen van vorig uitje.[b][u]


Laatst aangepast door
SIMSIM368
op maandag 10 december 2012, 20:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 23:21
BerichtOnderwerp: strandwandeling met overnachting en mini buffet en ontbijt
 
INEKE155 schreef:
hALLO allemaal,het was de vorige keer heel leuk! Wie komen er nog meer?

Heey Ineneke

Was de vorige keer ook helemaal super. Dit keer komen er weer oude bekenden alleen niet allemaal via CM. We gaan er weer een leuk weekend van maken.
Ik heb er weer zin an en Barman ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 01:18
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
HANNAH810 schreef:
hoi allemaal,

na enig overleg zijn we er uit;
picknicken in april duurt ons te lang om bij te kletsen;
we hopen op
zaterdag 15 december naar restaurant "uilenbos"
te gaan met elkaar.

het voordeel is dat we binnen kunnen zitten als het erg koud is; er een verwarmd terras is; en voldoende leuks voor de kinderen; een kinderboerderij en grote speeltuin.

Het eten is goed (al duurt het even voor de kok klaar is....... )
menu-kaart voor de lekkerbekken onder ons.......;
http://uilenbos.customer.redhosting.nl/content.php?id=71

daarnaast kun je een heerlijke wandeling maken in het prachtige bos rond het restaurant; ik heb zelden zo'n mooi bos gezien!!
vorige week wemelde het er nog van de vele soorten paddenstoelen!

mocht je kinderen meenemen en het bos ingaan dan zou ik niet het nieuwste van het nieuwste uit de kast trekken; je kunt er heerlijk ravotten met alle omgevallen bomen, mogelijkheden om hellingen af te rennen en er valt genoeg te struinen om lekker diep donker zwart weer naar huis te gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0

dus;

vanaf (ongeveer) 13.00 uur zijn wij in;
restaurant "uilenbos"
Engweg 61,
6741 KC Lunteren
(GPS: Beukenlaan 5)
Tel. 0318-48 23 27

voorlopig hopen mee te gaan;

- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen
- hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 7 jaar + vriendinnen 6 en 8 jaar
- margreet 739, 46 jaar, regio 0320 evt met dochter 16 jaar
- mamy994, 57 jaar, regio 0113
- "salamander" (zus van hannah), regio 078, 38 jaar met dochter 5 jaar

- maritime853, 50 jaar, regio 0596, met zoon 20 jaar
- pieter619, 58 jaar, regio 0514 met beau de hond
- johanurd092, 36 jaar, regio 0521
- tah315, 48 jaar, regio 035
- folef327, 46 jaar, regio 050
- willem618, 43 jaar, regio 0344, met 4 kinderen; 3, 9 jaar, 13 en 15 jaar
- bram
- simsim?
- barman?


.

simsim gaat niet mee heeft het te druk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 00:35
BerichtOnderwerp: strandwandeling met overnachting en mini buffet en ontbijt
 
SIMSIM368 schreef:
SIMSIM368 schreef:
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 30 november. Tis leuk om elkaar weer eens te ontmoeten.

om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle. Vanaf 18:00 uur is er een mini buffetje met soep en broodjes.

de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )

Brandweer Oostkapelle.
Domburgseweg 68d
4356 NB Oostkapelle

voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.


Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. Er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro incl ontbijt)

We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, van de één en twee persoonskamers en er zijn 2 familie kamers voor wie met de kinderen wil komen.De kosten E 25 per persoon all in,=mini buffet, logies en ontbijt koffie en thee.
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?



voorlopig hopen mee te gaan;

Barman007
Simsin368
Tjoklat313

Cornelis oud lid
sabine oud lid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 22:24
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
Misschien wel een idee om mee te gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 22:46
BerichtOnderwerp: strandwandeling met overnachting en mini buffet en ontbijt
 
TJOKLAT313 schreef:
Okee, ik ga mee Lachende smiley

Heel leuk en Liedje heeft zij ook interesse?
Er zijn nog voldoende plaatsen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 00:12
BerichtOnderwerp: strandwandeling met overnachting en mini buffet en ontbijt
 
SIMSIM368 schreef:
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 30 november. Tis leuk om elkaar weer eens te ontmoeten.

om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle. Vanaf 18:00 uur is er een mini buffetje met soep en broodjes.

de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )

Brandweer Oostkapelle.
Ambachtstraat 1
4356 NB Oostkapelle

voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.


Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. Er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro incl ontbijt)

We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, van de één en twee persoonskamers en er zijn 2 familie kamers voor wie met de kinderen wil komen.De kosten E 25 per persoon all in,=mini buffet, logies en ontbijt koffie en thee.
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?



voorlopig hopen mee te gaan;

Barman007
Simsin368
Tjoklat313


Laatst aangepast door
SIMSIM368
op maandag 5 november 2012, 23:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:03
BerichtOnderwerp: Humor
 
Zat laatst op een terras, vroeg mijn maat weet jij waar zonnebloem olie van gemaakt is? Denk van zonnenbloemen. En olijfolie , ik denk van olijven, en babyolie? ............

Komen er twee van die blonde dames langs het terras stoppen, komt de ober en vraagt zoekt u een tafel? Zegt de éne blonde : ow is dit een meubelzaak?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:21
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
PIETER649 schreef:
Zet ons maar op de lijst Lachende smiley per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is...
Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november! Knipoog smiley
Lijkt me leuk, de keuken is voor mij, daar staat de voorraad..................een rondleiding van een kwartiertje kan misschien!

grt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 21:52
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.

een kwartier later kwamen genoemde mensen terug. (snelle jelle)
Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig.
Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, Niet de personen zelf aanspreken want ???? de 1 was aan t werk en de ander sliep al uren! Dat noem ik integer maak er een verhaal van !!!Dit siert de mens! en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.

Dan komt Herman die niet kan lezen, over een gezamenlijke verklaring, lees maar voor uit de fabeltjes krant en zo zijn er nog meer mensen die er een sensatie van willen maken en denken iets te kunnen bijdragen niet eens mee zijn geweest.

Chatuliem schreef
Zullen we het dan eens over redelijkheid hebben hier? Zelf ben ik beschuldigd van roddelaar, aanstichter en stoker...Hannah krijgt daarna de zwarte piet toegeschoven en tot slot wordt Willem afgeschilderd als loopjongen voor Hannah. Dan is een sorry een mager antwoord en dan moeten wij maar redelijkheid betrachten?
Wat mij betreft absoluut niet bevredigend. Voorlopig sta ik achter de conclusies van Willem, omdat ik denk dat die het dichtst bij de waarheid zijn. Willem ken ik als integer, van anderen betwijfel ik het.
Ook deze integere man heeft aan beide momo en sim niet gevraagd naar de waarheid maar tegen anderen gesproken. Dit siert een mens!

Misschien zijn er wel leuke mensen voor een uitje in november!

Grt Sim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 00:29
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
WILLEM618 schreef:
Bij deze mijn reactie, na een hele tijd eigenlijk niet op forum te hebben gelezen, en ook dit niet te hebben gevolgt.
Allereerst; er zijn geen namen genoemt op het forum, maar blijkbaar vind Pieter het nodig om in de latere reacties iemand wat aan te proberen te smeren.

Ik vind niet dat Chatuliem en/of Hannah de naam zouden moeten hebben van schijnheilige roddelaar. Ik vind het zeer ongepast hoe de mensen hier reageren, terwijl SIMSIM en MOMO notabene zélf met een gezamelijk bericht zijn gekomen op forum, en hier mensen op aangesproken worden, die daar geen enkele schuld aan hebben.

Ik heb de reacties gelezen en ik ben geschokt hoe mensen hun medemensen raken, wanneer zij iemand's naam niet willen noemen.

Laat je niet voor het karretje spannen Willem!
De pap is gemorst!
De ware aard is boven.

Wel, hierbij hebben jullie mijn naam; WILLEM618.
In de nacht, waarin we even buiten aan het roken waren, en vervolgens de bar even werd bemand door Barman, was zowel Simsim, als Momo niet aanwezig. Ik was daar nog met een nog enkeling, maar daar gaat het nu even niet om, een kwartier later kwamen genoemde mensen terug.

Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig.
Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.

Klokkeluider Willem618 is dus de dader. Dat de liefde bedreven is; bij mijn weten is er niemand bijgeweest, dus dat dit door Pieter word aangehaald, geeft aan dat er achter de schermen wel degelijk een verhaal in omloop is en dat er over gesproken is. Dat is ieders goed recht, maar wanneer dat wereldkundig gemaakt word, vind ik dat minder fair.

Het enige wat ik tegen Hannah gezegd heb, is dat we er mogelijk goed aan doen, wat basis regels op te stellen. We zijn allemaal volwassen, en als er in een single groep een paar mensen weg zijn, dan kan dat opvallen. En komen die personen terug, via de klapdeur naar de kamer, en zit kleding warrig en haar door de war, dan kan je mij niet zover krijgen, dat ik dan niet wat denk.
En dat ik Hannah als organisator daarover mijn bevindingen meedeel, is mijn goed recht; de afspraken waren voor ieder meer dan duidelijk. Namen zijn hier door personen in kwestie zelf forum kundig gemaakt, en dat ik niet de enige ben geweest, kun je natrekken bij Johan130. Dat iemand zich aangesproken voelt, mag, en dat iemand dat wil ontkennen mag ook, maar ga niet mensen betichten van allerlei smet-namen, wanneer zij gewoonweg mijn naam niet willen noemen.

Bij deze, jullie weten de bron. Hoop dat verdere laster en verwijt niet nodig zijn, en ieder die het verhaal mooier heeft willen maken, en daar eventueel nog net voor het einde van hun lidmaatschap wat lol aan willen beleven; vraag je eens af, waarom mensen je ooit nog in vertrouwen zullen nemen. Prive gesprekken zijn niet geschikt om uitgespeeld te worden via het forum.
En zeker niet, om je eigen falen daarmee te verbloemen.
Ik heb gezien wat ik gezien heb, dat staat hierboven ook vermeld. En heb daarmee niemand willen beschadigen, ook niet zwart willen maken, maar dat momo bij vriend is afgezet na dit weekend, is voor mij geen reden om te denken dat ik naar de opticien moet. En met mijn geheugen is ook bar weinig mis.

Willem laat je niet voor het karretje spannen, de pap is gemorst de ware aard is bekend. Wel grappig dat jij dit hebt gezien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:53
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
PIETER649 schreef:
jaloezie?
Hier lees ik dat Chatuliem er van baalt dat hij met de dameme in kwestie niet de liefde heeft mogen bedrijven????
Laat me niet lachen!!!
Chatuliem kennende heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
Tevens heeft Chatuliem voldoende fatsoen in zn lijf om niet in een obscuur pensionnetje met de eerste de beste sex te hebben.

Het verhaal heb ik ook gehoord en qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

Zo heb ik ook het verhaal gehoord van iemand die na ruim 2 uur rijden direct de zaak uit werd gezet omdat hij zn hond bij zich had.
Ook dit geeft een bedenkelijk beeld van de organisator van dit uitje en alweer een aanwijzing dat deze weinig fatsoen in zn lichaam heeft....

Mijn reactie:

...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.


De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
Hij wil geen andere bron noemen.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Het is terecht dat simsim dit hier aankaart.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad.
Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com
Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook?
Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft.

ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben.

Momo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:38
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft Chatuliem gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel!
Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en Chatuliem wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 23:57
BerichtOnderwerp: Wandeling Den Dolder 21 april 11.00 uur
 
MIRJAM056 schreef:
Boswandeling in Den Dolder, verzamelen op station Den Dolder 11.00 uur voor een lekkere groepswandeling, erna gaan we wat drinken in de Egelantier, ieder betaald zelf zijn of haar drankje.

Jammer ik kan niet lijkt me leuk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:01
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
LEONARD480 schreef:
Voor de echte man Smiley die vol vragen zit ....Mario ...is dat toch geen probleem Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 15:31
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
 
Zit wel iets bruikbaars in de stelling.

Wat wordt verstaan onder sex?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368 (62)





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 15:20
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
XABIA794 schreef:
allee, ik kan nu eindelijk terug inloggen om te vertellen dat het weekend top geslaagd was... de prijs was goed, de bediening,en natuurlijk die prachtige mensen die er waren. Ik heb de boel op stelten mogen zetten. Coole smiley met zonnebril
maaaare ... heb me goed gedragen Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
SIMSIM368
op dinsdag 24 april 2012, 11:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SIMSIM368
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2