ChristianMatch
 


Forum

Berichten van VERTROUW937
ChristianMatch forum index » Berichten van VERTROUW937
Auteur Bericht
VERTROUW937 (66)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 09:44
BerichtOnderwerp: 18 augustus dagje Giethoorn - Ga je mee
 
CHATULIEM619 schreef:
je vergeet te vermelden wie dit organiseert. Ik veronderstel niet dat dit een idee van jezelf is...

Ik vergeet niets te vermelden.

Links boven bij het oproepje staat mijn profielnaam en de foto.

Misschien heb je daarover heen gelezen.

Je bent welkom in Giethoorn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VERTROUW937 (66)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 09:29
BerichtOnderwerp: 18 augustus dagje Giethoorn - Ga je mee
 
Alle reacties zijn leuk


MAAR HET GAAT OM EEN UITJE



of heb ik iets verkeerd begrepen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VERTROUW937 (66)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 07:13
BerichtOnderwerp: 18 augustus dagje Giethoorn - Ga je mee
 
Op zaterdag 18 augustus organiseer een Dagje GIETHOORN

Aanvang tussen 10.00 en 10.30 uur.


We gaan de hele dag varen met fluisterbootjes.

De tocht gaat van Dwarsgracht, door de schitterend natuur, en rustig omgeving naar Giethoorn. Onderweg gaan we gebruik maken van de door zelf meegebrachte picknick. Hiervoor gaan we aan land.

In Giethoorn aangekomen, meren we ergens af, om een kortere of langere wandeling te maken door Giethoorn. Dit is geheel afhankelijk van wat de deelnemers prettig vinden.

We vervolgen onze route naar Noord en kunnen daar aan land gaan voor een verfrissing.

Daarna varen we terug naar Dwarsgracht.

We zijn om ongeveer 16.30 uur weer terug.

Na afloop is het mogelijk om gezamelijk te gaan eten.
Maar iedereen is hier vrij in.

De kosten van deze dag voor de huur van de fluisterbootjes zijn ongeveer 17.50 euro. Maar dat is geheel afhankelijk van het aantal deelnemers. En het aantal deelnemers per boot (gewicht is daarbij doorslag gevend)
Dit geld ook voor de maaltijd.

Van ieder wordt verwacht om iets lekkers mee te nemen voor de picknick. Zoals een taart, broodje, frisdrank (liever geen alcohol)

Bij aanmelding graag opgeven wat je meeneemt voor de picknick.
En of je na afloop belangstelling hebt om gezamelijk te gaan eten.

Bij slecht weer wordt deze activiteit verplaatst naar een andere datum.
De beslissing doorover neem ik uiterlijk 15 augustus in overleg met de deelnemers.

Tot ziens op 18 augustus in Giethoorn


Aanmelden liefst voor 10 augustus i.v.m. reservering e.d.


Laatst aangepast door
VERTROUW937
op woensdag 11 juli 2012, 09:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VERTROUW937 (66)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juni 2012, 16:10
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
[quote=SHANITA130]Hahaha, Leonard, als er iets is wat ik niet ben is 't zielug.....

Kijk, je kan aan me stem niet horen hoé ik iets zeg. Ik zei van: dat ik snap waarom veel arme mensen zo'n rommel hebben, omdat ze geen geld hebben om fatsoenlijke opbergruimte te kopen, op dat moment.

Dat zei ik niet zielug, maar als een nuchtere constatering. Ben namelijk in me eigen huis bezig, heb een tijdje gespaard + vakantiegeld. Dus oude meuk eruit, en dan zie ik dus, wát een rommel. En maak ik die constatering. Want het was toch echt wel nu en dan zo, van dat ik wist, als ik het normaal op kan bergen zou het niet daar en daar liggen.

Maar ja, nu is 't eigenlijk net alsof ik verhuis, huppakee, nieuwe vloer erin,
en (tweede hands) spulletjes kijken, en creatief zijn Lachende smiley
Schilderen, ook plinten ;)


Laatst aangepast door
VERTROUW937
op zondag 3 juni 2012, 00:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VERTROUW937 (66)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 27 mei 2012, 14:45
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
SHANITA130 schreef:
Kijk, ik zal 't ff uitleggen. als iemand je flink getakeld heeft in het verleden, pas nog, kan ook. Dan kan je woedend zijn. Zeker als degene fijn loopt te ontkennen ook naar anderen toe die je kent...

Dan zoek ik dus de gemeente op, en zie dat er niet alle gemeenten in staan op google. Dan denk ik van laat maar zitten ook dan.

Want ff op internet het een en ander aangeven is vele malen makkelijker, als daadwerkelijk naar een intstantie toe stappen.

Maar waarom je dat zou willen doen, nou, als iedereen iedereen eventjes zou aangeven, zou dat ten goede komen aan gasten die wel eerlijk zijn en niet fraude plegen.

En ik heb 't niet over een bijstandsmoeder die een tientje bijverdient, door iets voor de zieke buurvrouw te doen, ik doel op degenen die duizenden euro's naast de uitkering erbij verdienen per maand en dat niet opgeven en dan ook nog járen lang.

Het is o zo makkelijk om te oordelen in de trant van als je wil werken is er altijd werk. Vooral als je niet weet waar je het over hebt en het zelf goed hebt. En ieder mens wil graag werken. Ga altijd uit van het goede in de mens.


Laatst aangepast door
VERTROUW937
op zondag 27 mei 2012, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van VERTROUW937
Pagina 1 van 1