ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JANE336
ChristianMatch forum index » Berichten van JANE336
Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: gezond verstand of achterdocht
 
vandaag mn laatste dag op cm.
gebruik ik gezond verstand of achterdocht? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
JANS221 schreef:
En nog iemand die meegaat! Heb ik al bonuspunten? ik heb er nu 4 overgehaald! Knipoog smiley

even een tip Jans....
Mannen tussen de 39-49 jaar tellen voor dubbele bonus punten bij de organisatie.... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:33
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FRANKT627 schreef:
Ja wij hebben ook weer de zon hier...ik zal de was eens gaan ophangen... Coole smiley met zonnebril

Vergeet je het wasmiddel niet?? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 22:35
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
NICKY298 schreef:
En waarom ik dat denkt.

omdat God het een gruwel is.

en om deze zin
Staat uit te kijken naar ons tot we naar Hem terug komen.
En als je terug komt , dan zegt hij ook , ga heen en zondig niet meer.


Maar sorry mijn gedachten.

Ben ik met je eens nicky
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:14
BerichtOnderwerp: wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
 
VISSER278 schreef:
En dàt vat ik nou net niet. Ongeveer 26 weken voor dat het zover is krijgen de mannen al een mail van cm of ze zich asjeblief willen aanmelden omdat er voor de mannen nog genoeg plaatsen vrij zijn. En naderhand hoor / lees je dus dat het aantal mannnen en vrouwen dus tòch ongeveer gelijk was. Gefrustreerde smiley
logisch toch? de mail van 26 weken geleden heeft effect gehad Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:03
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
Het valt mij op dat 85% op deze site gescheiden is... Twijfelende smiley
Heftig en moeilijk lijkt mij.... om wat voor reden ook!

ik denk wel dat je als 'ongehuwde' wel heel veel liefde moet voelen om een relatie aan te gaan met iemand met kinderen...
Je moet een hoop opgeven en je zit gelijk in de shit door een ex en de problemen met de kids.
RESPECT als iemand dat kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:57
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Huh helemaal geen huishouedlijke vragen meer Geschokte, onthutste smiley
we moeten Yes wel van voer blijven voorzien he Clown smiley

Heb vanmiddag dus schoonmaakazijn op het mos tussen mn terras gedaan mij benieuwen of het werkt Knipoog smiley

de mieren zijn nog steeds niet terug Lachende smiley
kokendwatermetzout werkt dus echt wel!!!

daar zou ik ook voor op de loop gaan....
Afrikaantjes helpen ook preventief tegen mieren
(een plantje voor de duidelijkheid.. )Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:52
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van...
het leven is nu eenmaal ingewikkeld, vraag ik me vandaag ook af....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:51
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
VISSER278 schreef:
Okeeeeeee..... de ditvraagikmeafvandaag-vraag is bij deze dus helder.
Ik vroeg me vandaag nl. af of het nu morgen of overmorgen was.

W-tje , alvast een fijne dag morgen. Kussende smiley

nog geen uitnodiging gehad dan? gezien de reacties over en weer...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
we horen wel als het zover is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:45
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? Verplicht homo onderwijs???????

Verraste, verbaasde smiley


Iets wat nu weer actueel in het nieuw is en gestimuleerd door partijen als D66 Boze smiley
Verplicht onderwijs geven over homoseksualiteit op alle scholen....
Ook op scholen die dit liever niet doen...
(denk aan islamitische scholen, joodse scholen en verschillende christelijk scholen)

Iets verplichten vind ik discriminatie...
Hier maakt het linkse gedeelte van onze tweede kamer zich momenteel druk over i.p.v. over de (europa) crisis die nog steeds bestaat..... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
YES356 schreef:
IS HET BELANGRIJK?


Mijn vader vroeg me of ik homo ben.
Ik antwoordde: “Is het belangrijk?”
...............................

Wat een eenzaamheid,,onbegrepen worden, pijn afwijzing etc. leest ik hier boven!


Hebben we als christenen daar oog voor…………………..

Mooi gedicht!!
Het past een christen om omtezien naar elkaar, ook naar homo's!
Het is ook een taak van een christen om elkaar te steunen, lief te hebben en elkaar te wijzen op dingen die niet goed zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:32
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
YES356 schreef:
Mooi stuk schrijf je !!!
En gevoelsmatig zit er bij mij als mens ook verschil in dingen die je doet of laat. Omdat het een meer impact kan hebben op jezelf en je omgeving dat het ander.

Ik heb je advies ff opgevolgd. En de geschiedenis even weer gelezen. (ik ben een beeld denker. Dus hoop dat mijn volgende zin goed ontvangen wordt)
Bij dit stuk, heb ik de gay-parade in gedachte. Ik bedoel het losbandige dat de gay- parade uitstraalt.
Dank voor je reactie.
Ben het met je eens wat de vergelijking betreft: Gay-parade en Sodom en Gomorra.... Twijfelende smiley

WILLEMIJN schreef:
Weet je Jane, iedereen kan aan de buitenkant nog zo'n mooi leven lijden maar als de binnenkant niet ok is? Gaat er vaal om wat je niet ziet.... Klopt maar daar gaat het nu niet over.....ik bedoel de volledige levensstijl
En ja, een ieder kijkt er anders tegenaan maar daarom hoef je iemand niet te veroordelen... wie zegt dat ik veroordeel? er zit verschil tussen veroordelen en een mening hebben.....
Jij bent niet voor praktiserende homo's en samenwonende hetro's, dat kan en dat is jouw mening..... inderdaad
ik bekijk daar mensen niet op en vind dat ze dat een ieder dat allemaal zelf maar moet weten....Het is ook niet aan mij daar wat van te vinden... jij vind ook wat willemijn...namelijk dat ze het zelf moeten weten...Knipoog smiley
En hoe je homo's noemt? Als je het over die homo hebt(hier gelezen op het forum) of een anders geaard mens? Ik sta daar eigenlijk helemaal niet bij stil....als ik hoor dat iemand homo is neem ik dat als kennisgeving aan net zo als iemand zegt dat hij getrouwd is of zo.......
En als je de Bijbel naleest zie je toch nergens het woord homo staan? klopt toen heette het: 'dat mannen met mannen schandelijkheid bedrijven' Wij vertalen dat allemaal zo en hebben daar een Bijbels oordeel over.......Je mag geen kerkelijk ambt vervullen schrijf je? Ik vind dat wel discriminerend hoor...... dat is jou mening, vind jij dat als iemand openbaar tegen een gebod zondigt hij een kerkelijk ambt mag vervullen? wat denk je van alles incestgevallen in de kerken? Ook de buitenkant mooi maar de realiteit was toch wel wat anders.... klopt maar dit is weer iets anders...
Er staat ook in de Bijbel dat mannen meer vrouwen mogen hebben en dat doen we toch ook niet? klopt onze westerse cultuur is hier gelukkig anders over... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar werd het trouwens gezegend?? denk aan rachel/ lea, hannah/ phaninna, enz

Rood reactie Jane


Laatst aangepast door
JANE336
op maandag 2 juli 2012, 23:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:14
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
Hoe denken jullie over de positieve discriminatie op christelijke scholen om verplicht homo onderwijs te geven?
Ons land is in een financiële crisis.... en dan heeft dit prioriteit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 11:12
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
YES356 schreef:
Ja het stukje dat ik las ging verder : citaat

Of een homo wel gedoopt mag en kan worden. Daar zit ons trekje weer om mensen in een hokje te stoppen. Homo’s zijn ook mensen. Alle mensen zijn zondaars en alle mensen hebben Christus Jezus nodig om gered te worden en eeuwig leven te kunnen ontvangen. Alle Christenen blijven na hun Wedergeboorte zondigen. Want ons vlees kan niet anders! Zondigt, uw predikant of voorganger. Natuurlijk mag een homo gedoopt worden. Immers het watergraf is het zienlijke teken van je dood en Opstanding met Christus Jezus! Einde citaat

(Ik vind “ (een) homo” eigenlijk een onprettig aanvoelende benaming.)

Ik wil even reageren op beide citaten
Zonde tegen het 7-de gebod wordt door ons inderdaad vaak snel als een zwaarder wegende zonde gezien dan bijvoorbeeld liegen.
Vanzelfsprekend zijn alle geboden gelijk, en als je zondigt allemaal tegen Gods eer in.
Toch zie ik gevoelsmatig wel verschil tussen een leugen en iemand die bijvoorbeeld vreemd gaat.
Ach... en zonde rond het 7-de gebod zijn natuurlijk ook smeuïger om te vertellen aan je naaste.....Smiley met dichtgeplakte mond

Wat betreft de vraag of een homo gedoopt mag worden of de vragen die Tink stelt....
Ik denk dat er een groot verschil zit tussen de persoon en/of de levenstijl van de betreffende persoon.
Maar dat is bij hetro's ook zo!
Bijvoorbeeld: Iemand kan homoseksueel geaard zijn maar een keurig leven lijden. Dan lijkt me er niets mis. (evenals hetro's)
Een homoseksueel kan ook een huwelijk of relatie aangaan met een andere homo. Dan lijkt er mij wel een probleem. Evenals een hetro die samenwoont...
Naar mijn mening is dit tegen Gods Woord en daarom zijn doop, een kerkelijk ambt vervullen ed (op dat moment) niet mogelijk.
(lees nog eens de geschiedenis van Sodom en Gomorra)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:29
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
De homoseksuele geaardheid is naar mijn mening een aangeboren gevoel. Iets wat je overkomt en waar je niet om gevraagd hebt.

Alhoewel homoseksuele gevoelens ook beïnvloed kunnen worden.
Uit een uitgebreid onderzoek is gebleken dat jongens die opgroeien (zonder mannen in de naaste omgeving) een verhoogd risico lopen om homo te worden.
Opvoeding is ook een factor wat invloed heeft.
Jongens die seksueel misbruikt zijn worden ook vaak homo, invloed van ervaring?

Mijn homo collega's zijn aardig en vriendelijk. ik heb er een goeie band mee.
Ze weten ook dat ik ze respecteer als persoon maar dat ik een homoseksuele relatie afkeur om grond van de bijbel. Dat wordt ook gerespecteerd!

Het valt mij op dat 'het homo-zijn' de laatste jaren positief gediscrimineerd wordt.
Je 'hoort er niet bij' als je een homorelatie afkeurt en je 'hoort er wel bij' als je een christelijke levenswandel afkeurt.
De wereld op z'n kop.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 15:45
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
FRANKT627 schreef:
Ik zou bij God niet weten wat er ongepast is aan mijn reactie. Ik geef gewoon een mededeling mee. Ik onderga sinds die breuk met die labiele vrouw een woestijnperiode. Haar doening had niet alleen een impact op mij maar ook op mijn ouders en vooral op mijn moeder die toen net herstellende was van iets ernstigs. Dat weet die ene vrouw ook want zij kende het verhaal en mocht foto's van ma zien. Ik weet dat ik klagerig, cynisch en soms humoritisch ben. Dit alles is om veel verdriet te verbergen. Dus, mijn reactie waarover je struikelde is zeker niet ongepast. Ik begrijp zelfs je reactie niet. Het zal wel aan mij liggen, alweer...

Frank, een relatie die verbroken wordt is altijd vervelend. Maar om haar nu publiekelijk negatief 'af-te-schilderen' getuigd niet van veel liefde.
Soms kun je beslissingen niet begrijpen, maar projecteer dit niet op een datingforum.
En de tijd heel alle wonden, weet niet hoe kort geleden het is dat je relatie verbroken is maar t komt goed (als je dit zelf wilt tenminste......!)
Je kunt je ook overgeven aan zelfbeklag... Engeltje smiley
Zoek afleiding, in je werk bijvoorbeeld!

Er zijn ex- en die simpelweg niet meer reageren.... soms vinden ze dit de weg van de minste weerstand. Niet reageren is altijd het makkelijkst maar hiermee kwets je ook de ander! Persoonlijk vind ik dit laf.
Maar je kunt mensen ook bestoken... door bloemen te sturen en onophoudelijke mailtjes (wat ik uit jou situatie begrijp)
Logisch dat dit dan van haar kant overgaat in vijandschap...Smiley met dichtgeplakte mond

Je hebt ook veel te verwerken na een relatie van maanden/ misschien jaren? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 15:45
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ben jij in dienst van CM om te kijken of de profielen nog wel kloppen??? Verraste, verbaasde smiley
MM toch maar eens mijn profiel bekijken of mijn haarkleur nog wel klopt..... Engeltje smiley


Zou het eerlijk gezegd niet eens bedenken om dat te controleren.......en al helemaal niet om dat nu op het forum te zetten...... Verraste, verbaasde smiley

Hier gaat het om prioriteiten stellen in je leven Willemijn....ieder z'n hobby toch? Knipoog smiley

Eigenlijk zouden ze in de profielen ook een mogelijkheid moeten zetten of je van wokken houd... scheelt ook weer huiswerk Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:35
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hij is wel gelijk stil...... Knipoog smiley
dat ik dat nog eens mee mag maken zeg... Een man de mond gesnoerd.... Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 13:06
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PETRA411 schreef:
ha ha welke vent zeurt nu over..... sorry jane, ik en een andere vrouw begonnen over ongesteld, in een ander draadje, meer uit humor.
Maar frank had wel gelijk, met zijn kijk maar uit dat het rot niet in het weer slaat, dacht dat het vandaag mooi weer werd, dus niet Geschokte, onthutste smiley

Klopt, maar ik had het over 2 verschillende onderwerpen. Ik gebruik al kilo's zout voor zijn woorden maar dezen schoten even verkeerd! Knipoog smiley en nee.... niet tgv....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:32
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
De dames beginnen er zelf over dus kan je misschien hen er ook eens over aanspreken...Goed zo?
tis net als in het paradys...de vrouw die gy.... maar ik las toch dat jy met die opmerking begon over dat stel...waar je je druk over kan maken zeg. Volgens my kun je beter es ant werk gaan! En welke vent zeurt nu over ongesteld zyn... Vooral niet op een datingsite!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 03:46
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ZEELAND736 schreef:
ECHT GEEN LEUKE OPMERKING!!!!
Ben ik met je eens Zeeland, daarom voor mij een 'niet okee'
straks gaat ie nog foto's maken.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 03:45
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
ojee, nu gaan ze ook al over de zogenaamde bikinilijn beginnen...hopelijk posten ze er geen foto's van...

Ongesteld zijn en dan naar buiten gaan met het mooie weer is om regen vragen.

Zo-te-zien ben je aardig 'vol van' vrouwen, vrouwelijke kwaaltjes, sex en al je ex-en... Smiley die vol vragen zit
Kun je ook nog over andere onderwerpen praten?? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:27
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
Zotezien is dit ruzietopic II
Nadat gisteren de andere gesloten is gaan we hier verder..... Twijfelende smiley
Waar stond die C ookalweervoor???? Critisch???

Deze opmerking vond ik het toppunt en is door mij als vond ik 'niet okee' aangeklikt.
MARSJG370 schreef:
Flowerful, zo te zien heb jij niet hard genoeg gebeden, het is van je gezicht af te lezen, dat het bij jou nog steeds niet snor zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:09
BerichtOnderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.
 
HEIDE115 schreef:
Ja..vanuit vriendschap naar relatie.

Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook..
Maar hoe zien we dit,wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?

Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen
Dan lees ik bijv oa ..als ik maar bij jou bent;)
En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken
voor deze keuze gaan.
Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?

De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;

Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?

Mijn ervaring is dat mannen vaak te snel een relatie willen ipv eerst vriendschap. hoe komt dat toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:04
BerichtOnderwerp: Cm voor wie?....
 
FRANKT627 schreef:
Als je niet in het midden van het land woont of in het noorden heb je niet zoveel aan CM. Tenzij dan om wat op het forum te kribbelen of in de chatroom (als er volk is) te kletsen.

Mensen die in een dun bevolkte CM-regio wonen hebben haast geen kans om iemand te leren kennen.

gewoon verhuizen?? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:21
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
 
FRANKT627 schreef:
Misschien waren er ooit wel eens meer mannen dan vrouwen op de sites. De mannen kunnen ook terughoudener zijn geworden. Sommige vrouwen deinzen er ook niet voor terug om mannen voor de gek te houden minste

Smiley met dichtgeplakte mond herkenbaar.... Smiley met dichtgeplakte mond
Overigens is het andersom ook mogelijk Engeltje smiley

zou het scoorelijstje daar ook gebruikt worden....?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE336 (53)





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:06
BerichtOnderwerp: gezond verstand of achterdocht
 
JOSINA022 schreef:
Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat hier nu niemand op reageert. Het heeft mij best wel wat gekost om bovenstaande hier neer te zetten...

Respect hiervoor Josina!
Heel herkenbaar, veel mensen op deze site zijn 'zogenaamd' schuldloos gescheiden. de ex is er met een andere man/vrouw 'vandoor gegaan' of had een psychiatrische ziekte. ik vraag me wel eens af.............
hoe zou het gelopen zijn als beide partijen zich volledig in gezet zouden hebben?
navragen aan een ex zou misschien niet zo'n goed idee zijn, maar misschien wel aan een ambtsdrager/priester van de kerk?
deze mensen kennen de persoon vrij goed en staan (als het goed is) ontpartijdig in de situatie.
daarnaast hebben ze een beroepsgeheim.
bezint eer ge (opnieuw) begint!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JANE336
Pagina 1 van 1