ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAGDALENA939
ChristianMatch forum index » Berichten van MAGDALENA939
Auteur Bericht
MAGDALENA939 (60)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:21
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
SHANITA130 schreef:
Zijn mensen op een forum, wat onder andere deel is van een datingstie wel zichzelf?

In hoeverre is iemand zichzelf en eerlijk als degene post op het forum, mailt en chat met anderen?
Lachende smiley

Hallo,

je bent het gewoon aan jezelf verplicht om zo dicht mogelijk bij jezelf te blijven hier. Hoe wil je anders een echte relatie opbouwen als je irl totaal anders blijkt te zijn? Je bedot er vooral jezelf mee want dat hou je niet vol.
Ik probeer juist zoveel mogelijk mezelf te zijn en zo weinig mogelijk me aan te passen aan wat verwacht wordt of wat "normaal" is. En bevalt dat niet, ok, dan was dat zeker niet de juiste persoon voor me! Dit houdt risico's in, maar die neem ik liever dan dat ik me in een houding ga wringen die niet bij me past.
Dus als iedereen dat hier nu eens doet, dan komen we tenminste erg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDALENA939 (60)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 14:51
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
Hoi Lian,

ikzelf ben ook hsp, en ik vind het vooral een verrijking in mijn leven! Mijn tienerzonen zijn het ook, dus we begrijpen mekaar hier!
Ik vind er zoveel positieve kanten aan: het veel intenser genieten bijvoorbeeld van soms hele kleine dingen, dat zou ik voor geen goud willen missen.
En ja, je moet je grenzen ferm bewaken want ga je erover, kan je met behoorlijke gevolgen komen te zitten die ook fysiek kunnen uitwerken. Dus goed je grenzen kennen is ook heel belangrijk.
Ik zie er vooral de postieve kant van!
Magdalena
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAGDALENA939
Pagina 1 van 1