ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DICHTER110
ChristianMatch forum index » Berichten van DICHTER110
Auteur Bericht
DICHTER110 (40)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 25 april 2013, 18:51
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
 
interessant onderwerp, maar ik denk dat ik er bewust voor zou kiezen als iemand echt seks wil dat ik dan afhaak, kijk een lieve aanraking/ een kus tot zover, maar ja wat weet deze single, die nog geen relatie gehad heeft er nu van, maar zo sta ik er nu in, en ik vind dat ik die verantwoording verschuldigd ben naar God toe. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DICHTER110 (40)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:46
BerichtOnderwerp: nog nooit een relatie
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb dezelfde mening als Erika.

Er is en zijn zoveel leuke dingen die je kan beleven daar heb je geen partner voor nodig.
Ja, kijken naar wat je wél hebt; werk, eigen huis, etc.


En wat ik doe, wat bij mij werkt, als er iets is wat niet leuk is zeg maar, ja, dan ga ik begrip voor mezelf hebben.
Dan zeg ik als het ware tegen mezelf 'ja logisch' iedereen/veel mensen zouden zich zo voelen.
Om het dan vervolgens te accepteren, omdat er begrip is.

Het leven is zó mooi. Lachende smiley

Ja, en ik denk dat ik weet wat je bedoelt, ja, soms voel ik me ook ff alleen hoor, maar ja, die tijden zijn zó kort, en als je van lezen houdt, oid, ja, en je hebt het naar je zin op je werk?


ik heb heus hobby's en het alleen zijn is niet wat voor mij het vervelendst voelt, nee het is puur het gevoel dat niet iemand je warmte en liefde geeft, ( ik heb ook weinig familie) en af een toe een knuffel/warmte en liefde dat wil toch ieder mens.


en op feestdagen en zo tja dan mis ik echt een plek om mij thuis te voelen en dat kan vervelend zijn.


Nee, een relatie zou leuk zijn, maar veel belangrijker vind ik het als ik voor mezelf een leven heb Knipoog smiley

Sterkte Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DICHTER110 (40)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:17
BerichtOnderwerp: nog nooit een relatie
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Dichter :)

Ik bedoel het goed; een paar gesprekjes met een psycholoog kan zo verhelderend werken en zo erg helpen met allemaal dingen.

Dat is tegenwoordig heel normaal, en wordt dacht ik negen keer vergoed :)

Ja, God heeft ook de psycholoog wijsheid gegeven.

Sterkte; ik weet zeker dat het goedkomt!

dank je voor tip Knipoog smiley maar deze dame zit al 10 jaar in een leventje met hulpverlening, niet alleen vanwege geen relatie, maar snap dat je het goed bedoelt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DICHTER110 (40)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 21:01
BerichtOnderwerp: nog nooit een relatie
 
COBY648 schreef:
Dat is toch juist mooi? Dan is je een hoop ellende bespaard gebleven, gewoon in een keer gaan voor de man die God voor je heeft, veel beter.
Gerard de Groot is ook pas net getrouwd, weet niet hoe oud die is, achter in de 40 of zo, die voorganger uit Rotterdam. Daarvoor altijd alleen geweest.
Ik kwam m'n eerste vriend tegen toen ik 24 was en ben daarmee getrouwd. Later misgelopen maar vooruit maar weer.

idd dat mij veel is bespaart gebleven is mooi, maar ik weet totaal niet wat liefde en relatie in houdt en daardoor mis ik ook dingen in mijn leven.
en daarnaast hebben veel vrienden van mij al jonger dan ik 3 kinderen.
en dat maakt het niet makkelijker, ik wil heus niet klagen maar vroeger zijn er dingen gezegd waardoor ik niet kan geloven dat ik ooit een relatie krijg.
( pubertijd) maar toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DICHTER110 (40)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 15 april 2013, 20:13
BerichtOnderwerp: nog nooit een relatie
 
ik vroeg mij af of er hier op deze site ook mensen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad?

Tja de reden dat ik dit vraag is dat mensen mijn vreemd aankijken als bijna 30 jarige zonder enige vorm van relatie.

( ps dus ook geen verkering in de pubertijd)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DICHTER110
Pagina 1 van 1