ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SHA400
ChristianMatch forum index » Berichten van SHA400
Auteur Bericht
SHA400 (33)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juli 2014, 15:31
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
Zelfs op mijn leeftijd is dit helaas herkenbaar. Na 4 jaar een relatie en bijna huwelijk opgebouwd te hebben is alles nu ineens voorbij. Inmiddels een half jaar verder en mijn eigen leven aan het opbouwen.
Ik geniet nu van elk moment wat ik mag mee maken. En openstellen en vertrouwen van mensen is soms erg moeilijk... iemand toelaten die je niet goed genoeg kent, en soms denk je iemand goed genoeg te kennen maar blijkt de waarheid toch anders. Ik denk dat je genoeg van jezelf mag houden! Dat je trots op jezelf mag zijn, en dat je mag denken dat je uniek bent zoals je bent! Dat God van je houd zoals je bent en dat je er niet alleen voor staat. Ik geloof ook dat God je kan helpen met het weer openstellen naar mensen toe, dit zal vast tijd nodig hebben. Maar als je eerst van jezelf leert houden, je eigen fouten te accepteren en wetende dat je ondanks dat goed bent zoals je bent, dan weet ik zeker dat de rest vanzelf komt! En als je dan een persoon tegenkomt die jou ook goed genoeg vind met al je dingen dan kan het alleen maar beter worden. God is almachtig en God heeft het beste met zijn kinderen voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SHA400
Pagina 1 van 1