ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ARJAN587
ChristianMatch forum index » Berichten van ARJAN587
Auteur Bericht
ARJAN587 (43)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 00:55
BerichtOnderwerp: ingaan tot de rust van God
 
Mooi verhaal Petra ik ervaar God zijn Liefde ook zo Lachende smiley

ook al snap ik van sommige dingen in het leven en gebeuren in de wereld helemaal niks van heb ik het volledig vertrouwen in hem hoop ook dat het nooit meer weggaat wat ik dan voel en jij zo omschrijft in de openingspost

Als ik weer eens helemaal los ga en de limiet opzoek van men motor of in andere dingen omdat mijn karakter gevoel gewoon zo is komt God mij vertellen wanneer het genoeg is geweest of komt hij me redden Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN587 (43)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 7 mei 2015, 23:37
BerichtOnderwerp: je gaat op date en...
 
Hahaha ja het is ook harstikke leuk vooral de spanning die je voelt van tevoren is toch gewoon geweldig Clown smiley als kind voelde je dat heel vaak

beter kun je ook niet heel lang contact hebben enof echt heel persoonlijk worden met elkaar voor de date omdat je verwachtingen beeld hoog gespannen zijn daardoor er is niets zoals in het echt Lachende smiley als je zo via een computer dingen deelt of je gevoelens toont gaat dat heel makkelijk

in het echt gaat het dan op een natuurlijke manier en kun je dat beter bewaren voor dan en zie je het vanzelf hoe het uitpakt al heb jezelf natuurlijk al allerlei iedeeen of loop je al met je hoofd in de wolken Engeltje smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN587 (43)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 7 mei 2015, 22:32
BerichtOnderwerp: je gaat op date en...
 
Gewoon jezelf zijn en wat extra aandacht besteden aan je uiterlijk maar het ook niet ovedrijven door tegelijk in je beste kleding te gaan gewoon casual , tuurlijk ben je zenuwachtig Knipoog smiley is normaal hoor haha ,je kunt maar een keer een 1ste indruk maken maar die is ook zo weg

Je hebt genoeg adviezen wat te gaan doen ,het is denk voor zowel degene waarmee je op date gaat als jezelf het leuk vindt en op je gemak voelt in die omgeving dat kan persoon heel verschillend zijn , ook hoe het met iemand aanvoelt het kan na 1 sec gelijk helemaal goed zitten en je totaal jezelf kunt zijn en ook allemaal heel star verlopen en je er een ongemakkelijk gevoel bij hebt en het later wel heel leuk is en er klink blijkt te zijn ,daarom adviseren ze ook eerste date kort te houden langer maken is meestal geen probleem

bij een eerste date heb ik in verleden ook gelijk een hele dag efteling met haar gedaan nog wezen uit eten helemaal geweldig was het elke minuut van de dag maar toch is het niks geworden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN587 (43)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 12 april 2015, 08:08
BerichtOnderwerp: Het weer
 
de zon schijnt hier ,wordt lekker weer vandaag Coole smiley met zonnebril

daarlijk lekker stuk motorrijden door de polders en over dijken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN587 (43)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 januari 2015, 17:08
BerichtOnderwerp: Ervaringen met stoppen met roken...
 
Ben je nog steeds gestopt ?

Ik ben september 2013 gestopt de eerste paar maanden waren het moeilijkste en heb ook nicotine pleisters en later nicotine mondspray gebruikt , in het begin was ik maar constant bezig en heel erg rusteloos door de tijd wordt dat minder

wat echt hielp voor mij was weer gaan sporten en ben toen gaan zwemmen en dat ik nog steeds heel graag daar ben ik nu aan verslaafd Knipoog smiley ben van mezelf ook nogal druk en emotioneel altijd aan het denken en wordt ook heel rustig van het zwemmen

er zijn best nog wat valkuilen als het leven tegenzit of als je een feestje hebt ,daar had ikzelf enorm veel moeite mee sinds ik gestopt ben heb ik af en toe nog wel eens gerookt toen ik uitging en vooral als ik wat meer alchol ging drinken , dan moet je gewoon even doorbijten en eraan denken waarom je gestopt bent en de voordelen die je ervan hebt ,die momenten worden dan steeds makkelijker ,zodra je eraan toegeeft is het de keer erna des te moeilijker om die keer daarna het niet te doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN587 (43)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 januari 2015, 16:49
BerichtOnderwerp: Mag je tattoos nemen uit het standpunt van het geloof?
 
Ik zie er geen probleem in om een Tattoo te laten zetten ,als je hetzelf mooi vindt Lachende smiley en ervan overtuigd bent dat je het heel je leven bij je wil dragen want dat is wel iets om goed overna te denken voordat je het doet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ARJAN587
Pagina 1 van 1