ChristianMatch
 


Forum

Bescherming gevraagd
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:22
 
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:39
 
CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.



Helemaal mee eens Carin.

En je kan wel zorgen dat je foto niet voor niet leden zichbaar is.Bij instellingen op je account, waar je ook je wachtwoord enzo kan veranderen, kan je aanvinken dat je niet wil dat je foto daarvoor gebruikt word. Dan komt je foto niet meer voorbij op de homepage voor je inlogt en ook op het forum is je foto niet te zien als je niet ingelogt het forum leest Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:39
 
voor zover ik weet is het forum voor 'niet-ingelogden' alleen toegankelijk als diegene een link naar het topic heeft ontvangen van een ingelogde.

het verdient dus aanbeveling om hiermee zorgvuldig om te gaan, en dus niet alle links/linken door te mailen naar niet-ingelogden en/of personen die hier niks te zoeken hebben. het is aan de webmaster/webredactie om ja/nee te beslissen of deze vorm van toegan tot het forum gewenst danwel toelaatbaar is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:41
 
GRIFFIN748 schreef:
voor zover ik weet is het forum voor 'niet-ingelogden' alleen toegankelijk als diegene een link naar het topic heeft ontvangen van een ingelogde.

het verdient dus aanbeveling om hiermee zorgvuldig om te gaan, en dus niet alle links/linken door te mailen naar niet-ingelogden en/of personen die hier niks te zoeken hebben. het is aan de webmaster/webredactie om ja/nee te beslissen of deze vorm van toegan tot het forum gewenst danwel toelaatbaar is


Ik ga je een mail sturen waarin staat dat dit niet zo is , zal het maar niet via dit topic doen hè Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:46
 
CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.


ook ik ben het er wel mee eens Carin, zeker nadat ik goedgelovig.nl gelezen heb Verraste, verbaasde smiley
juist daarom eigenlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:52
 
MARIEKE897 schreef:
ook ik ben het er wel mee eens Carin, zeker nadat ik goedgelovig.nl gelezen heb Verraste, verbaasde smiley
juist daarom eigenlijk...

Zouden die mensen van goedgelovig niet stiekum inloggegevens hebben gehad van een (oud)lid???


Vind het maar een vreemd verhaal Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:53
 
TESSYBEAR731 schreef:
Zouden die mensen van goedgelovig niet stiekum inloggegevens hebben gehad van een (oud)lid???


Vind het maar een vreemd verhaal Twijfelende smiley


Tip; log maar eens uit en ga naar google/ forum/christian match
Kijk en huiver.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:53
 
als er dan zonodig iets openbaar moet zijn, neem dan alleen het topic Gedichten.

ten eerste leest toch geen kip dat. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en ten tweede is de rest van het forum vaak geen reclame voor CHRISTIAN match... Twijfelende smiley

dat er (gedeelten van) profielen foto's openbaar op internet zijn, is onacceptabel...

tip: google eens op je eigen cm gebruikersnaam....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:00
 
CARIN303 schreef:
Tip; log maar eens uit en ga naar google/ forum/christian match
Kijk en huiver.....

Doet bij mij helemaal niets!



PIETER649 schreef:
tip: google eens op je eigen cm gebruikersnaam....

Werkt inderdaad op volledige gebruikersnaam...incl. koenummer dus...moet ook op zijn minst zoiets bekend geweest zijn bij de mensen van goedgelovig...valt me wel op dat het topic waarbij hier de ingang verschaft word het topic van de picknick is...waarvan bekend is dat mensen van buitenaf daar links naar toe hebben...


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 6 juli 2010, 23:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:12
 
ach goedgelovig.nl zijn stelletje sarcasten... ik voel me er ook wel thuis... maar zeker geen terroristen hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:15
 
CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.

Ik ben het er mee eens. En als dit niet kan dan vind ik dat iedereen die lid is / wordt van CM hierover eerlijk moet worden ingelicht. Want dat gebeurt dus volgens mij helemaal niet. Dus; bij nieuwe aanmeldingen eerlijk vermelden dat de 1e helft van je profiel, inclusief foto en regio, zichtbaar voor de hele wereld op internet wordt gezet. Verder is privacy uiteraaaard gewaarborgd... Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
ZINGA672
op dinsdag 6 juli 2010, 23:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:45
 
Eerlijk gezegd, 2300 ingelogden kunnen het al lezen. Het gevoel van privacy bestaat sowieso niet. Of er nu een paar honderd meer meelezen maakt wat mij betreft niet uit. Het geeft ook een positieve indruk van de site, want ik denk dat het forum een heel belangrijk argument is om lid te worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:49
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd, 2300 ingelogden kunnen het al lezen. Het gevoel van privacy bestaat sowieso niet. Of er nu een paar honderd meer meelezen maakt wat mij betreft niet uit. Het geeft ook een positieve indruk van de site, want ik denk dat het forum een heel belangrijk argument is om lid te worden.


als ik kijk naar bijvoorbeeld de site www.ouderalleen.nl vind je niets van de besloten clubs op t internet. Als je googled vind je wel heel erg veel van christianmatch.....t is volgens mij zo lek als een mandje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:56
 
CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.

Je kunt aangeven dat je foto alleen door leden gezien mag worden. at is bij mij ook zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:59
 
deze site is zo lek als een mandje
mn eigen virus scanner geeft zelfs aan dat de site onveilig is
log je maar is uit uit de site en google dan is op je nicnaam
klik op de link en je kunt heel het forum lezen en fotos zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 09:19
 
Laat degene die hier moeite mee heeft contact opnemen met de webmaster.
Ook van een andere datingsites kan je profielen lezen van anderen,
zonder lid te zijn.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 7 juli 2010, 09:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 09:59
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd, 2300 ingelogden kunnen het al lezen. Het gevoel van privacy bestaat sowieso niet. Of er nu een paar honderd meer meelezen maakt wat mij betreft niet uit. Het geeft ook een positieve indruk van de site, want ik denk dat het forum een heel belangrijk argument is om lid te worden.

Je bent anders nog al es eerlijk he?!Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Er is natuurlijk wel een enorm verschil tussen de leden van CM en de rest van de wereld!
Er zijn meer dan genoeg mensen buiten CM waarvan ik liever niet heb dat die al mijn bijdrages kunnen lezen...neem bijvoorbeeld mijn ex, die mijn nickname kent. Niet dat ik iets te verbergen heb voor hem...maar het gaat em ook allemaal niets (meer) aan..
Iets wat hij zich niet altijd lijkt te beseffen, dus het is een behoorlijke strijd om hem dat duidelijk te maken. Geen leuke gedachte dus dat hij alles wat ik hier op het forum parkeer gewoon zou kunnen lezen Gefrustreerde smiley

Dus die mail naar CM, die komt er vandaag wel van denk ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOODYFLOW228





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 13:24
 
Lijkt moet goed om over na te denken, want voordat je het weet ligt alles op strat Lachende smiley met blinkend witte tanden maar let op, dat google het meeste vind, en dat als je de refresh knop gebruikt op de cm startpagina (of personen zoekpagina) er steeds nieuwe foto's te zien zijn van leden van cm (zonder dat je lid bent dus..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 17:34
 
Op uitdagingonline.nl staat een persbericht van CM waar Chris zn medewerking aan verleend.
Dat CM dus besproken werd op goedgelovig.nl komt niet door enge hackers ofzo, maar is gewoon een reactie op een persbericht van cm zelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:56
 
WOODYFLOW228 schreef:
Lijkt moet goed om over na te denken, want voordat je het weet ligt alles op strat Lachende smiley met blinkend witte tanden maar let op, dat google het meeste vind, en dat als je de refresh knop gebruikt op de cm startpagina (of personen zoekpagina) er steeds nieuwe foto's te zien zijn van leden van cm (zonder dat je lid bent dus..)

Maar dat kun je ook afschermen! Kijk maar naar je instellingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:22
 
PIETER649 schreef:
Op uitdagingonline.nl staat een persbericht van CM waar Chris zn medewerking aan verleend.
Dat CM dus besproken werd op goedgelovig.nl komt niet door enge hackers ofzo, maar is gewoon een reactie op een persbericht van cm zelf.

Eerdaags komen ze mn mooie hondjes weg halen, Huilende smiley, smiley in tranen
daarom voorzichtig met fotoos.( laat ze maar komen hihi) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:03
 
CARIEN982 schreef:
Eerdaags komen ze mn mooie hondjes weg halen, Huilende smiley, smiley in tranen
daarom voorzichtig met fotoos.( laat ze maar komen hihi) Clown smiley

heb je nog hondjes over carien??
mijn meisje wil zo graag een hondje namelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:47
 
HANNAH810 schreef:
heb je nog hondjes over carien??
mijn meisje wil zo graag een hondje namelijk!

Ik heb geen hondjes over Hannah, Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
als ik weer een nestje krijg, hoor je het wel van mij. Clown smiley


Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 8 juli 2010, 10:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 16:16
 
Inderdaad, het forum is openbaar. We vinden ook dat deze openbaarheid de essentie van een forum is. Je moet geen dingen delen op het forum die je niet in de openbaarheid wilt hebben. Potentiële leden (waaronder jouw potentiële christelijke partner) kunnen zo zien dat ChristianMatch druk en actief is, en dat nodigt uit tot lid worden (wat dus jouw kansen vergroot). Zoals al gezegd: mensen kunnen in hun profiel-instellingen aangeven dat ze niet willen dat hun foto te zien is door mensen die niet zijn ingelogd.

Maar ik ga eens werken aan een nieuwe forum regels pagina, waar ik expliciet in ga vermelden dat het forum openbaar is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 11:15
 
BRAZEEVEL772 schreef:
deze site is zo lek als een mandje
mn eigen virus scanner geeft zelfs aan dat de site onveilig is
log je maar is uit uit de site en google dan is op je nicnaam
klik op de link en je kunt heel het forum lezen en fotos zien

Het zou aan je eigen computer kunnen liggen, want die van mij geeft aan dat de site juist wel veilig is en dat er geen virussen gevonden zijn....
dat je iets kunt met je nickname geeft aan dat iemand die dus niet op de site staat er ook niet op kan!!! En ...logisch dat als je lid bent je alles kunt lezen, lijkt me


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 13 juli 2010, 11:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 11:40
 
ANNETTE050 schreef:
Het zou aan je eigen computer kunnen liggen, want die van mij geeft aan dat de site juist wel veilig is en dat er geen virussen gevonden zijn....
dat je iets kunt met je nickname geeft aan dat iemand die dus niet op de site staat er ook niet op kan!!! En ...logisch dat als je lid bent je alles kunt lezen, lijkt me


Hoi Annette,

Het maakt ons allemaal niets uit dat de leden het kunnen lezen maar juist dat als je GEEN lid bent mee kunt lezen.
Het hele forum is openbaar voor echt iedereen die het wil lezen.
Vandaar dit topic!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 12:14
 
CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.

Voor mijzelf maakt het niet zoveel uit...
Maar ik kan me goed voorstellen dat dat voor anderen wel uitmaakt !
Als je bijvoorbeeld zelf kinderen hebt en/of gescheiden bent kan ik me indenken dat je die privacy graag wilt en dat mensen die zonder lid te zijn dan het hele forum kunnen lezen vind ik niet altijd even handig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 12:22
 
Ik heb er zelf eigenlijk niet zo'n moeite mee dat het forum openbaar is. Als het al openbaar is voor 2300 mensen (cm-leden), waarvan ik verreweg de meeste niet 'ken', wat is dan precies het probleem dat ook de niet-leden het kunnen lezen? Je weet tenslotte ook niet wat leden met de informatie doen die ik hier neerzet...
Bovendien kan iedereen toch ook een account aanmaken hier? Dus ook diegene waarvan jij misschien niet wil dat hij/zij leest wat jij hier schrijft...

Voor mij betekent het dat ik me bewust ben van wat ik schrijf en bedenk of ik werkelijk wil dat anderen (leden, dan wel niet-leden) dat van mij weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 12:36
 
CARIN303 schreef:
Hoi Annette,

Het maakt ons allemaal niets uit dat de leden het kunnen lezen maar juist dat als je GEEN lid bent mee kunt lezen.
Het hele forum is openbaar voor echt iedereen die het wil lezen.
Vandaar dit topic!

ok...'k maakte een denkfoutje...'t forum is openbaar...daar gaat het jullie om..ok...sorry..da's inderdaad een drempel om open te zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 23:22
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Inderdaad, het forum is openbaar. We vinden ook dat deze openbaarheid de essentie van een forum is. Je moet geen dingen delen op het forum die je niet in de openbaarheid wilt hebben. Potentiële leden (waaronder jouw potentiële christelijke partner) kunnen zo zien dat ChristianMatch druk en actief is, en dat nodigt uit tot lid worden (wat dus jouw kansen vergroot). Zoals al gezegd: mensen kunnen in hun profiel-instellingen aangeven dat ze niet willen dat hun foto te zien is door mensen die niet zijn ingelogd.

Maar ik ga eens werken aan een nieuwe forum regels pagina, waar ik expliciet in ga vermelden dat het forum openbaar is.

Op de site van ouderalleen.nl zijn delen van het forum open en door niet leden te raadplegen en te lezen. Andere delen van het forum zijn alleen toegankelijk voor leden. Via google vind je dus niets van wat ik in die afgeschermde gedeelten plaats.
Zoek je goed via google dan vind je wel links maar toegang ...ho maar.

Het zou misschien een idee zijn dat een stuk openbaar is maar een bepaald deel van het forum gesloten is. diegene die dan beslist moeite heeft dat zijn/haar gangen worden nagetrokken kunnen worden, kunnen daar dan hun topic plaatsen. Reacties op open topics zijn dan echter weer wel toegankelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2