ChristianMatch
 


Forum

opwekking
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 22:15
 
SUSANNAH475 schreef:
hihi, ja dat klopt, ik was er zaterdag Knipoog smiley Wilde zo'n event wel eens meemaken, nou... heb nog nooit zoveel christenen bij elkaar gezien... nooit gedacht dat die seminar van Wilkin van der Kamp zoveel mensen kwijt kon....
Verder ook Reni en Elisa gezien en was een leerzame dag...
Ik bedacht me bij die seminar dat God je altijd ziet, dus hoe massaal het dan ook is, dat vind ik toch een prettig idee, dat ook als Jezus straks terug komt Hij toch precies zal weten waar je zit en wie je bent... Lachende smiley
Helaas jullie niet gezien, maar vond mijn gezelschap ook erg gezellig... dus tnx !!


Ik ga ff flauw doen, je wou ons niet zien zeker .... je was teveel met je aandacht bij je eigen gezelschap ... we stonden bij het kruis zo rond half 2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 11:55
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik ga ff flauw doen, je wou ons niet zien zeker .... je was teveel met je aandacht bij je eigen gezelschap ... we stonden bij het kruis zo rond half 2

idd. flauw... we waren later dan gepland en als ik jullie daar toen gezien had, hadden we jullie zeker begroet...!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 13:18
 
SUSANNAH475 schreef:
hihi, ja dat klopt, ik was er zaterdag Knipoog smiley Wilde zo'n event wel eens meemaken, nou... heb nog nooit zoveel christenen bij elkaar gezien... nooit gedacht dat die seminar van Wilkin van der Kamp zoveel mensen kwijt kon....
Verder ook Reni en Elisa gezien en was een leerzame dag...
Ik bedacht me bij die seminar dat God je altijd ziet, dus hoe massaal het dan ook is, dat vind ik toch een prettig idee, dat ook als Jezus straks terug komt Hij toch precies zal weten waar je zit en wie je bent... Lachende smiley
Helaas jullie niet gezien, maar vond mijn gezelschap ook erg gezellig... dus tnx !!

Sus, wij zijn ook naar het seminar geweest van Wilkin, vandaar dat we niet meer op het veld bij het kruis stonden.
Super he, om te weten dat God zo een persoonlijk God is, hij kent ieder bij naam en heeft ons op het oog.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3