ChristianMatch
 


Forum

ga je voor uitelijk of voor innelijk ?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SAVANTI576





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 20:59
 
ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?

voor mij gevoel gaan de mensen op christenmatch eerst voor uitelijk en als dat aantrekkelijk is dan kijken ze pas verder naar het innelijk

ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:04
 
SAVANTI576 schreef:
ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?

voor mij gevoel gaan de mensen op christenmatch eerst voor uitelijk en als dat aantrekkelijk is dan kijken ze pas verder naar het innelijk

ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties

Ik niet, ik ga voor innerlijk, uiterlijk is maar tijdelijk en innerlijk blijft.
Rimpels krijgen we allemaal. Als je dan al was gevallen voor een leuk gezichtje en een inhoudsloos iemand, krijg je later problemen met die rimpels en wat blijft er dan nog over????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:16
 
SAVANTI576 schreef:
ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?

voor mij gevoel gaan de mensen op christenmatch eerst voor uitelijk en als dat aantrekkelijk is dan kijken ze pas verder naar het innelijk

ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties
Het verschil tussen beide is er eigenlijk niet...een verkeerde tegenstelling. Het uiterlijk laat nl. iets van je innerlijk zien, het is een tweeëenheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:22
 
SAVANTI576 schreef:
ga je voor uitelijk of voor innelijk op iemand van christenmatch ?

voor mij gevoel gaan de mensen op christenmatch eerst voor uitelijk en als dat aantrekkelijk is dan kijken ze pas verder naar het innelijk

ik zelf doe het ook , gaat bij mij automaties

wel ja, dat schreef ik al eens eerder in een andere topic. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen...lieve uitzonderingen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:43
 
Gaan we weer????

JA, IEDEREEN SELECTEERD ERGENS OP.
En als je de cm profielen wilt beoordelen heb je er weinig aan dat iemand bij ikea zn meubels koopt, de donald duck leest en van hollandse pot houd.

Het enige houvast dat je hebt is in eerste instantie een foto.
Want veel van die schijnheilige teksten over hoe belangrijk een gristelijke partner is, zijn ook maar schone schijn.

Tijdens de live kennismaking kun je altijd nog het fotomodelgehalte afwegen tegen de inhoud van je date.
En geloof mij nou.. het is zeldzaam dat iemand alleen gaat voor het mooie smoeltje en/of het strakke figuurtje als de figuur in kwestie verder niet veul meer dan een lege domme doos is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 23:30
 
...een blind iemand gaat af op wat ie ervaart....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANNETTE037





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:24
 
PIETER649 schreef:
Gaan we weer????



Tijdens de live kennismaking kun je altijd nog het fotomodelgehalte afwegen tegen de inhoud van je date.
En geloof mij nou.. het is zeldzaam dat iemand alleen gaat voor het mooie smoeltje en/of het strakke figuurtje als de figuur in kwestie verder niet veul meer dan een lege domme doos is.

dat je een vrouw zo noemt is nogal denigrerend maar een man zo noemen is ronduit beledigend!
@ alle heren : kom in opstand! laat je niet uitmaken voor DOOS!!!!

hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:45
 
JEANNETTE037 schreef:
dat je een vrouw zo noemt is nogal denigrerend maar een man zo noemen is ronduit beledigend!
@ alle heren : kom in opstand! laat je niet uitmaken voor DOOS!!!!

hihi


Hoe zat dat ook al weer met de hersencellen van een (dom) blondje ... Smiley die vol vragen zit

Hoe sterven de hersencellen van een dom blondje?
-- Eenzaam......

Wat is het verschil tussen een dom blondje en een foto?
-- Een foto is ontwikkeld.

hihi .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 11:53
 
JEANNETTE037 schreef:
dat je een vrouw zo noemt is nogal denigrerend maar een man zo noemen is ronduit beledigend!
@ alle heren : kom in opstand! laat je niet uitmaken voor DOOS!!!!

hihi
Pieter heeft gewoon gelijk. Helaas, je bent gewoon mens en accepteer eens dat je dat bent. Een man is visueel ingesteld, raakt opgewonden binnen 30 seconden en een vrouw zoekt naar zekerheid en veiligheid. Pas als ze zich veilig bij de man voelt, kan ze zich helemaal geven. Deze dingen ontkennen of veroordelen is hetzelfde als Gods schepping te veroordelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Pieter heeft gewoon gelijk. Helaas, je bent gewoon mens en accepteer eens dat je dat bent. Een man is visueel ingesteld, raakt opgewonden binnen 30 seconden en een vrouw zoekt naar zekerheid en veiligheid. Pas als ze zich veilig bij de man voelt, kan ze zich helemaal geven. Deze dingen ontkennen of veroordelen is hetzelfde als Gods schepping te veroordelen.



Chatuliem, het is misschien wel handig om even te vermelden dat dit jouw mening is? Niets mis mee, maar er zijn vast wel mensen die er wat anders over denken...........en vooral je laatste zin is wel erg invullerig......
En al dat gedoe dat vrouwen naar veiligheid en zekerheid zoeken.....vrouwen zijn tegenwoordig prima in staat om in hun eigen levensonderhoud te voorzien hoor.......Ik denk dat vrouwen, net als jij, naar liefde zoeken, liefde die hun hart raakt.......
En uiteraard heb je ook vrouwen en mannen die andere dingen zoeken, die misschien financiele zekerheid zoeken, sex of een veilige basis.
Maar laat een ieder voor zichzelf spreken toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:18
 
WILLEMIJN232 schreef:
Chatuliem, het is misschien wel handig om even te vermelden dat dit jouw mening is? Niets mis mee, maar er zijn vast wel mensen die er wat anders over denken...........en vooral je laatste zin is wel erg invullerig......
En al dat gedoe dat vrouwen naar veiligheid en zekerheid zoeken.....vrouwen zijn tegenwoordig prima in staat om in hun eigen levensonderhoud te voorzien hoor.......Ik denk dat vrouwen, net als jij, naar liefde zoeken, liefde die hun hart raakt.......
En uiteraard heb je ook vrouwen en mannen die andere dingen zoeken, die misschien financiele zekerheid zoeken, sex of een veilige basis.
Maar laat een ieder voor zichzelf spreken toch?
Ach Willemijn, denk je dat ik dit alleen maar vanuit mezelf uitspreek. Er zijn voldoende wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, die hetzelfde uitwijzen. Dat je dat niet leuk vindt, vertelt veel meer over jou dan over mij. Het feminisme kan de natuur van de mens niet veranderen, hoewel ze dat nu al jaren proberen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:22
 
INNERLIJK
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:24
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach Willemijn, denk je dat ik dit alleen maar vanuit mezelf uitspreek. Er zijn voldoende wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, die hetzelfde uitwijzen. Dat je dat niet leuk vindt, vertelt veel meer over jou dan over mij. Het feminisme kan de natuur van de mens niet veranderen, hoewel ze dat nu al jaren proberen...


Ik versta toch onder feminisme wat anders dan jij dat doet geloof ik.....ik ben helemaal geen aanhanger van feminisme.....Ik vind het heerlijk als een man mij in mijn jas helpt en de deur voor mij open houdt,wat dat betreft ben ik nog lekker ouderwets en dat hou ik ook maar zo......
Blijft wel staan dat ik vind dat iedere vrouw in staat moet zijn haar eigen brood te verdienen, of dat nu feministisch gedacht is?????? En dan bedoel ik niet dat ze persé moet werken of zo, dat moet een ieder zelf weten, maar het is wel belangrijk dat je dat sowieso kunt...Ik denk gewoon een praktische denkwijze die niets met feminisme te maken heeft maar meer met de tijd waarin we leven.......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 4 juli 2011, 12:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:59
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik versta toch onder feminisme wat anders dan jij dat doet geloof ik.....ik ben helemaal geen aanhanger van feminisme.....Ik vind het heerlijk als een man mij in mijn jas helpt en de deur voor mij open houdt,wat dat betreft ben ik nog lekker ouderwets en dat hou ik ook maar zo......
Blijft wel staan dat ik vind dat iedere vrouw in staat moet zijn haar eigen brood te verdienen, of dat nu feministisch gedacht is?????? En dan bedoel ik niet dat ze persé moet werken of zo, dat moet een ieder zelf weten, maar het is wel belangrijk dat je dat sowieso kunt...Ik denk gewoon een praktische denkwijze die niets met feminisme te maken heeft maar meer met de tijd waarin we leven.......


Ik ben het helemaal met je eens Willemijn.
De tijd waarin we leven brengt met zich mee dat ook vrouwen in staat moeten zijn om hun eigen brood te verdienen.

Maar om even bij het topic te blijven...
ik denk dat of je voor het innerlijk of uiterlijk gaat ook wat met leeftijd te maken heeft. Hoe ouder je wordt en hoe meer je meegemaakt hebt, hoe belangrijker het innerlijk van de mens wordt.
Je hebt zo weinig aan een lege mooie buitenkant.
Een mooie doos zonder kadootje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTEN924





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 13:02
 
Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen.
Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn.
Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.

Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:08
 
MARTEN924 schreef:
Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen.
Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn.
Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.

Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto


Jammer voor jou dat je ook op cm zit ... ben benieuwd waar jij op afging, op de foto of alleen op het profiel ...
Iemand afrekenen op iemands uiterlijk is niet volwassen zeg je, maar er is ook nog zoiets als "persoonlijke smaak / voorkeur". Ik kijk zeker naar de foto, voel ik me tot de persoon aangetrokken (ik kijk vooral naar de ogen) dan kijk ik naar de leeftijd (+0 -/-8) en de regio, valt dat ook binnen mijn voorkeur, dan kijk ik dan pas naar haar profiel ... Binnen haar profiel kijk ik naar kerk/gemeente, opleiding en kinderwens ...
Als ik dan denk hmm leuke vrouw, dan is de volgende stap een mail of een chatgesprek.

Je kunt met elkaar schrijven, chatten of telefoneren, maar je eerste indruk krijg je pas als je elkaar in real life ontmoet, daar bepaal je hoe het voor jou voelt ... Dan valt elk beeld wat je van haar hebt gemaakt weg ... Voelt het goed dan zullen je positieve gedachtes alleen maar sterker worden, maar voelt het niet goed, dan weet je, hoe hard de eerste indruk, je met beide voeten weer op de grond kan zetten ...

Dus iemand afrekenen op uiterlijk is volwassen gedrag, het wordt bepaald door jouw smaak en voorkeur.
Ik durf zelfs te stellen dat wanneer je niet afgaat op je eigen smaak en voorkeur dit overkomt als "wanhopig op zoek zijn" naar een relatie en dus maar genoegen neemt met "elke vrouw" die op je weg komt, of waar je aandacht van krijgt ... !!!

Aan de andere kant heb je ook wel gelijk, niet elke "mooie" vrouw is van binnen ook "mooi", maar gelijktijdig niet elke "minder mooie" is "mooi" van binnen ...

Als laatste wil ik nog een opmerking maken over je zin "Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn." ...
In jouw stellingname kan dit dus niet ... jij gaat alleen voor een mooi innerlijk en dan ga je niet voor het uiterlijk, dus hoe wil je dan bepalen of ze "een mooi uiterlijk heeft" ?? Ergens moet je toch een referentiekader hebben om te bepalen wat "een mooi uiterlijk is ..."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:23
 
MARTEN924 schreef:
Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen.
Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn.
Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.

Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto

Jij heb het over 'afrekenen', is het niet meer een kwestie van sorteren, zonder kwade bedoeling erachter?

De keuze is nogal groot op cm, je moet wel ergens op sorteren lijkt me.
Dat iemands foto je niet direct aanspreekt wil nog niet zeggen dat je iemand ook meteen afwijst. Als je de persoon op een cm uitje tegenkomt maak je er vast wel gewoon een praatje mee.

Een foto zegt niks over iemand, maar een profiel net zo min.
Je kan er van alles inzetten, ik kan me hier voordoen als bankdirecteur of als vuilnisman, maar ik ben het geen van beiden.

Dus eigenlijk gaat heel deze stelling nergens over, het gaat niet om of het een, of het ander.


Annette, die al voorzien is van een hele mooie man (en of dat innerlijk mooi of uiterlijk mooi is vul je zelf maar in Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:40
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik versta toch onder feminisme wat anders dan jij dat doet geloof ik.....ik ben helemaal geen aanhanger van feminisme.....Ik vind het heerlijk als een man mij in mijn jas helpt en de deur voor mij open houdt,wat dat betreft ben ik nog lekker ouderwets en dat hou ik ook maar zo......
Blijft wel staan dat ik vind dat iedere vrouw in staat moet zijn haar eigen brood te verdienen, of dat nu feministisch gedacht is?????? En dan bedoel ik niet dat ze persé moet werken of zo, dat moet een ieder zelf weten, maar het is wel belangrijk dat je dat sowieso kunt...Ik denk gewoon een praktische denkwijze die niets met feminisme te maken heeft maar meer met de tijd waarin we leven.......
Wat ik niet begrijp is, dat je het onderwerp werk op tafel legt. Ik heb het niet over werk ik heb het gewoon over de menselijke natuur. En als je dan kijkt naar de verschillende manieren waarop mannen en vrouwen reageren, kun je dat negeren en zeggen, ze zijn volledig gelijk, maar je kunt dat ook accepteren en er rekening mee houden.

Laat ik je eens zelf citeren vanuit je eigen profiel:
Quote:
ideale match is voor mij iemand vinden waar je je bij thuis voelt en waar je kan zijn wie je bent.

En je gedicht zegt:
Quote:
Als jij mijn licht bent, vrees ik niemand
Als jij mijn rots bent sta ik sterk.
Als ik dit lees, zie ik dat bij jou ook de behoefte bestaat naar zekerheid en geborgenheid....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:44
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik niet begrijp is, dat je het onderwerp werk op tafel legt. Ik heb het niet over werk ik heb het gewoon over de menselijke natuur. En als je dan kijkt naar de verschillende manieren waarop mannen en vrouwen reageren, kun je dat negeren en zeggen, ze zijn volledig gelijk, maar je kunt dat ook accepteren en er rekening mee houden.

Laat ik je eens zelf citeren vanuit je eigen profiel:


En je gedicht zegt:
Als ik dit lees, zie ik dat bij jou ook de behoefte bestaat naar zekerheid en geborgenheid....

Ik denk dat ieder mens naar zekerheid en geborgenheid zoekt. Dit allemaal zonder haar of zijn identiteit te prijs te geven. We willen immers leven (in zekerheid en geborgenheid) en niet geleeft worden.

Ik begrijp Willemijn haar stelling dus heel goed. We zijn eigenlijk erg off-topic aan het gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik niet begrijp is, dat je het onderwerp werk op tafel legt. Ik heb het niet over werk ik heb het gewoon over de menselijke natuur. En als je dan kijkt naar de verschillende manieren waarop mannen en vrouwen reageren, kun je dat negeren en zeggen, ze zijn volledig gelijk, maar je kunt dat ook accepteren en er rekening mee houden.

Laat ik je eens zelf citeren vanuit je eigen profiel:


En je gedicht zegt:
Als ik dit lees, zie ik dat bij jou ook de behoefte bestaat naar zekerheid en geborgenheid....



Natuurlijk, ik geloof wel in wederzijdse liefde en geborgenheid, met nadruk op het woord wederzijds dan even. Maar waarom ik werk noem is, omdat ik dat zelf heel belangrijk vind dat je in je eigen onderhoud kunt voorzien als dat nodig is en niet afhankelijk hoeft te zijn van je partner.......Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid zoiets Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:49
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk dat ieder mens naar zekerheid en geborgenheid zoekt. Dit allemaal zonder haar of zijn identiteit te prijs te geven. We willen immers leven (in zekerheid en geborgenheid) en niet geleeft worden.

Ik begrijp Willemijn haar stelling dus heel goed. We zijn eigenlijk erg off-topic aan het gaan.


Je hebt gelijk Frank en ik ben het met je eens! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:52
 
CROSSROAD317 schreef:
Jammer voor jou dat je ook op cm zit ... ben benieuwd waar jij op afging, op de foto of alleen op het profiel ...
Iemand afrekenen op iemands uiterlijk is niet volwassen zeg je, maar er is ook nog zoiets als "persoonlijke smaak / voorkeur". Ik kijk zeker naar de foto, voel ik me tot de persoon aangetrokken (ik kijk vooral naar de ogen) dan kijk ik naar de leeftijd (+0 -/-8) en de regio, valt dat ook binnen mijn voorkeur, dan kijk ik dan pas naar haar profiel ... Binnen haar profiel kijk ik naar kerk/gemeente, opleiding en kinderwens ...
Als ik dan denk hmm leuke vrouw, dan is de volgende stap een mail of een chatgesprek.

Je kunt met elkaar schrijven, chatten of telefoneren, maar je eerste indruk krijg je pas als je elkaar in real life ontmoet, daar bepaal je hoe het voor jou voelt ... Dan valt elk beeld wat je van haar hebt gemaakt weg ... Voelt het goed dan zullen je positieve gedachtes alleen maar sterker worden, maar voelt het niet goed, dan weet je, hoe hard de eerste indruk, je met beide voeten weer op de grond kan zetten ...

Dus iemand afrekenen op uiterlijk is volwassen gedrag, het wordt bepaald door jouw smaak en voorkeur.
Ik durf zelfs te stellen dat wanneer je niet afgaat op je eigen smaak en voorkeur dit overkomt als "wanhopig op zoek zijn" naar een relatie en dus maar genoegen neemt met "elke vrouw" die op je weg komt, of waar je aandacht van krijgt ... !!!

Aan de andere kant heb je ook wel gelijk, niet elke "mooie" vrouw is van binnen ook "mooi", maar gelijktijdig niet elke "minder mooie" is "mooi" van binnen ...

Als laatste wil ik nog een opmerking maken over je zin "Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn." ...
In jouw stellingname kan dit dus niet ... jij gaat alleen voor een mooi innerlijk en dan ga je niet voor het uiterlijk, dus hoe wil je dan bepalen of ze "een mooi uiterlijk heeft" ?? Ergens moet je toch een referentiekader hebben om te bepalen wat "een mooi uiterlijk is ..."



Hallo ??
Een eikel ben ik zeker niet en mooi ben ik wel althans hoor t vaker heb mijn foto maar verwijderd mannen die kijken en niet mailen of maar een leuk berichtje achter laten zo hoef ik geen contacten
mijn binnenkant word enorm gevormd op dit moment door mijn Vader
Dus zowel mijn uiterlijk als innerlijk worden gevormd nu
Als ik me een parel mag noemen omdat mijn Vader dat zegt dan geld dat voor iedereen ongeacht mooi lelijk innerlijk of uiterlijk
En ik ik ben niet opzoek ik word gevonden door genade van mijn Vader of niet t is niet meer mijn keuze
als t klikt is dat omdat je voor elkaar bestemd bent en mensen die kijken naar uiterlijk en innerlijk zijn op eigen dunken af voor mijn gevoel
t laatste weet ik niet of dat zo is maar daar gaan veel huwelijken mee naar de grond op eigen initiatieven alles maar zelf doen
Laat je een leven leiden door God dan word je een nieuw mens word je opnieuw geboren en kun je ook bij iemand horen die je lief kunt hebben met heel je hart je lijf en leden en kun je samen alles delen
Een wens van mij is te zijn als mijn Jezus Jezus had een ieder lief ongeacht kleur vorm of wat dan ook
we moeten niet kijken naar t mooie maar wat God ons geeft en doen wat Hij ons opdraagt in alle dingen
ook al denken wij dat nooit dat kan t mooist zijn wat je krijgt en als je Gods wensen voldoet zal hij je geven wat je hart verlangt Hij heeft alls al van te voren bestemd ..ook mijn evt partner toekomst van welke aarda dan ook

veel succes liefs anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:15
 
JEANNETTE037 schreef:
dat je een vrouw zo noemt is nogal denigrerend maar een man zo noemen is ronduit beledigend!
@ alle heren : kom in opstand! laat je niet uitmaken voor DOOS!!!!

hihi

Denigrerend ??? 80% is lichaamstaal, daarvan maak je op de foto maar een klein gedeelte van op , en daarom ben ik zelf nooit voor lang chatten , want geschreven tekst kan zo verkeerd opgevat worden .
Ik het echt kun je bv zien of iemand boos iets zegt of juist met charme.

Maar ja , de opmerking om vrouwen een doos zijn snap ik ook niet helemaal.
en jij noemt mannen weer een doos ....
Wees eens lief tegen elkaar en zie elkaar zoals je bent.
Als iemand iets niet begrijpt gewoon uitleggen, lukt het niet met tekst, wees dan volwassen en ga gewoon bellen .
Volwassen mensen weten hoe je problemen op moet lossen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:17
 
MARTEN924 schreef:
Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen.
Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn.
Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.

Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto

Uiterlijk is niet alleen een stralende blik maar ook er verzorgd uitzien op een date,ik heb wel eens gedacht "als dit is wat je onder jezelf presenteren verstaat dan wil ik nevernooitniet zien hoe je er bij loopt als je boodschappen gaat doen " Smiley met dichtgeplakte mond

Maar gelukkig ben jij niet zo zielig meer lees ik............ Clown smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 4 juli 2011, 20:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:20
 
WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk, ik geloof wel in wederzijdse liefde en geborgenheid, met nadruk op het woord wederzijds dan even. Maar waarom ik werk noem is, omdat ik dat zelf heel belangrijk vind dat je in je eigen onderhoud kunt voorzien als dat nodig is en niet afhankelijk hoeft te zijn van je partner.......Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid zoiets Knipoog smiley
Ik denk dat je mijn punt voorbij gaat, dat ik wil maken. Dit topic gaat erover of je op het uiterlijk of het innerlijk valt. En er wordt verweten dat je niet naar het uiterlijk mag kijken. Als men zo veroordelend spreekt over anderen, mag ik wel duidelijk maken dat het bij een man hoort om te kijken. Waarom denk je dat vrouwen zich opmaken? Omdat ze toch zelf de behoefte hebben er goed uit te zien? Waarom denk je dat ze zo vaak zichzelf te dik vinden en krampachtig gaan lijnen? Vrouwen houden niet voor niks er rekening mee, dat mannen kijken? Waarom proberen ze te flirten met hun ogen, met hun kleren of met hun houding??? Vrouwen accepteren onbewust dat de man visueel ingesteld is en gedragen zich daar ook naar.
Ik heb jaren geleden opgegeven mensen te veranderen. En geaccepteerd dat niemand aan het ideaalbeeld voldoet. En dat geeft een geweldige ruimte, omdat mn verwachtingen dan ook niet zo hoog gesteld zijn.
Ik heb een voorstel, laat iedereen die het schandalig vindt, dat het uiterlijk belangrijk is, op de eerste date verschijnen in een burka...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat je mijn punt voorbij gaat, dat ik wil maken. Dit topic gaat erover of je op het uiterlijk of het innerlijk valt. En er wordt verweten dat je niet naar het uiterlijk mag kijken. Als men zo veroordelend spreekt over anderen, mag ik wel duidelijk maken dat het bij een man hoort om te kijken. Waarom denk je dat vrouwen zich opmaken? Omdat ze toch zelf de behoefte hebben er goed uit te zien? Waarom denk je dat ze zo vaak zichzelf te dik vinden en krampachtig gaan lijnen? Vrouwen houden niet voor niks er rekening mee, dat mannen kijken? Waarom proberen ze te flirten met hun ogen, met hun kleren of met hun houding??? Vrouwen accepteren onbewust dat de man visueel ingesteld is en gedragen zich daar ook naar.
Ik heb jaren geleden opgegeven mensen te veranderen. En geaccepteerd dat niemand aan het ideaalbeeld voldoet. En dat geeft een geweldige ruimte, omdat mn verwachtingen dan ook niet zo hoog gesteld zijn.
Ik heb een voorstel, laat iedereen die het schandalig vindt, dat het uiterlijk belangrijk is, op de eerste date verschijnen in een burka...


Daar heb je wel een punt, ik ga ook niet zonder lijntjes onder en op mijn ogen de deur uit.....maar dat doe ik niet voor een man dat doe ik voor mezelf......en ik vind het ook heel bepalend wat een man draagt bij een date........witte tennissokken zijn voor mij not done......dus dat is ook wederzijds en niet alleen voor mannen.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:35
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk dat ieder mens naar zekerheid en geborgenheid zoekt. Dit allemaal zonder haar of zijn identiteit te prijs te geven. We willen immers leven (in zekerheid en geborgenheid) en niet geleeft worden.

Ik begrijp Willemijn haar stelling dus heel goed. We zijn eigenlijk erg off-topic aan het gaan.
Als een man vraagt naar geborgenheid in de vorm van zorgen voor, wordt dat meteen gezien als discriminatie. Dus datgene wat je voorstelt werkt in de praktijk niet echt. Een man die geen werk heeft, twee linkerhanden heeft, wordt over het algemeen niet gezien als een goede kandidaat. Dan komt mijn vraag: wanneer laat men het ideaalbeeld eens varen over hoe de ander zou moeten zijn en gaat men aan de slag met wie de ander werkelijk is.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 4 juli 2011, 20:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:28
 
Eerlijk gezegd ga ik voor een combinatie van beiden..uiterlijk én innerlijk.

Heeft hij of zij net dat bepaalde "iets" wat bij jou een snaar raakt?
Dáár gaat het om..

En dan kun je op het uiterlijk vallen en valt het innerlijk tegen en je kunt het innerlijk mooi vinden en het uiterlijk valt tegen..en dan wordt het in beide gevallen niets..

Voor mij moet het allebei kloppen..

...en uiterlijke schoonheid? heeft er voor mij niets mee te maken.


Laatst aangepast door
MARIAN519
op maandag 4 juli 2011, 22:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 22:27
 
Uiterlijk!

of misschien beter gezegt, ik klik eerder op een profiel met gewoon een leuke foto, dan geen foto. Maar daar schiet je natuurlijk weinig mee op als je geen klik hebt met iemand, dus uiteindelijk wint het innerlijk het.


Laatst aangepast door
ERIC483
op dinsdag 5 juli 2011, 22:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 23:55
 
Via CM leerde ik hier mijn nieuwe relatie kennen.....

Hij stuurde een mail(als eerste)
Ik las zijn profiel....
Als ik op zijn uiterlijk had afgegaan....was het niet mijn keuze geweest...
Maar daar wil ik juist niet op afgaan...
De woorden die hij naar me schreef spraken me wel aan.....

We hebben niet lang gemaild want hij woont hier vlakbij.
Ook de eerste ontmoeting was(voor mij althans) nog geen WAUW gevoel...

Toch was hij erg lief...geduldig...en kon luisteren.
Heel veel viel er te praten.
Ik heb van mezelf een erg negatief zelfbeeld(dat komt door mijn verleden)
Hij...zei echter dat ik een lief gezicht had...(goed voor mijn eigenwaarde)
Toen we elkaar zagen....viel mij op dat juist door de manier van praten...hij een lief en zacht uiterlijk had...(dus verander je alweer van gedachte en verdwijnt je eerdere mening over een uiterlijk)
Hij echter had weer meer moeite met het feit dat ik geen slanke den was...!!!

Maar ook dat viel weg...Immers hij weet nu veel meer van mijn karakter en vind dat belangrijker dan dat maatje teveel....

Je ziet...zo kan het ook!!!!!
Waar liefde woont en gevoeld wordt...vallen ook veel dingen weg...
Ik weet nu zeker dat we allebei gaan voor een innerlijk!!!!!

Nu (na 3 maanden) door heel veel met elkaar te praten leren we elkaar steeds beter kennen...
We zijn er nog lang niet maar dat is niet erg.
Bovendien hebben we een verleden...
Maar ook in ons geloof zijn we een EENHEID en dat...ervaren we als zeer waardevol...

Vragen??? Opmerkingen????
Stel ze maar...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 6 juli 2011, 00:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2