ChristianMatch
 


Forum

Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 00:11
 
Ook ik heb een relatie(niet getrouwd nee)
Maar vind het heel fijn om hier te lezen over allerhande onderwerpen...
Die nieuwe relatie zelf heeft zich direkt hier verwijderd...(zijn keuze)

Ik wilde hier nog blijven...
Hij begreep dat niet direkt maar liet me er verder wel vrij in...

Ik ben een prater en wil graag veel weten....
Genoeg te lezen hier...
Zolang ik eerlijk blijf en de mensen hier zie als een verrijking in mijn leven is er mijns inziens niets mis mee....

En wat mensen wel meer zeggen...je kunt hier veel vrienden hebben van voor de tijd dat je een relatie had...die je toch door de tijd heen lief en dierbaar zijn geworden...en die mogen blijven!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 01:16
 
[quote=ANITA695]

EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH

Jammer ? Hoor ik nu in een andere groep thuis ? en de reden ? pffff als CM dat een tip vind dan is het voor mij wel over .... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:15
 
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley




Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:17
 
[quote=SOFIE807]


Ik bedoel nabestaanden niet met weduwen of weduwnaren
dat is weer fout opgevat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:22
 
ANITA695 schreef:
Ik bedoel nabestaanden niet met weduwen of weduwnaren
dat is weer fout opgevat

over het algemeen worden de mensen die achter blijven na een overlijden, "nabestaanden" genoemd, anita.
wat bedoel je dan wél met dit woord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:23
 
[quote=ANITA695]

het enige dat je in het woordenboek vind als uitleg van nabestaanden is toch echt famililid van een overledene.


Ik vind dit wel een erg makkelijke manier van je verwijten goed praten, het ligt altijd aan de ander die alles verkeerd opvat.
Als je niet tegen kritiek kan, is het misschien handig om zelf geen kritiek uit te gaan lokken.

je vraagt hier om medeleven, maar ondertussen strooi je met verwijten.
Wat men zaait zal men oogsten...weet je nog?

?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:28
 
EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH

Als je hier geen weduwen en weduwnaren mee bedoeld wat dan???
nabestaande van wat??
gescheiden mensen??
Mensen die een nare ervaring hebben met een relatie???
Nou die hebben we hier zat dan kan cm wel sluiten.

Sorry Anita snap echt niet wat je wil en dan eentje met allemaal Smiley die vol vragen zit en Kotsende smiley wat is daar de reden van.

Idd doe hier maar een slotje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:30
 
[quote=ANNETTE792]

Jij mag wel stoppen met reageren hoor je gaat maar door ik praat niets goed ik ben die ik ben met mijn denken en accepteer eens dat ik niet alles goed kan doen ik bedoel t anders allemaal maar laat maar ik leef mijn leven wel alleen zonder mensen en kinderen dat is beter

Gelukkig denkt mijn Vader hier anders over ik ben geliefd bij hem en hoef de goedkeuring niet van jou

Hij heeft me gemaakt zoals ik ben en als jullie dat niet begrijpe nogmaals reageer dan niet meer hartelijk dank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:51
 
[quote=ANITA695]Anita,

tegen wie heb je het nu precies?
je hebt het steeds over JOU, is dat iemand in het bijzonder, of bedoel je hier iedereen mee die op jou reageert?

Je geeft ook geen antwoord op de vragen wat je dan wel bedoelt.
Ik ben nl. ook wel benieuwd wie je dan bedoelt met NABESTAANDEN.
Dus bij deze nogmaals de vraag om aan te geven WIE je bedoelt!!

Anita, als ik de reacties lees, krijg ik de indruk dat iedereen juist probeert om jou te begrijpen, maar blijkbaar zie jij dat anders en zie jij dat als kritiek of niet geaccepteerd worden.
(maarja dat is mijn mening maar).

ohja, en niemand is volmaakt!!


Laatst aangepast door
THIRZA120
op woensdag 6 juli 2011, 16:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:52
 
[quote=ANITA695]

Jij mag je mening geven, ik ook.Je hoeft me dus ook niet te vertellen dat ik mn mond moet houden, ben ik dus ook absoluut niet van plan.

Jij opent dit topic, uit woede omdat iemand iets tegen je zegt wat je niet zint. jij mag iedereen die iets zegt wat je niet zint aanvallen.
Je mag zelf mij aanvallen omdat mijn man iets tegen je zegt wat jou niet aanstaat. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen uitspraken, NIET voor die van een ander. Heb je me ooit gevraagd wat ik van die uitspraak vond? Geloof het niet he.
(en ja, die zou ik anders geformuleerd hebben, maar daar hoeft mn man dan weer geen boodschap geen te hebben)

Om ff ontopic te blijven:

Omdat jij helaas treurige dingen op relatiegebied hebt meegemaakt, mogen mensen (die vaak zelf ook genoeg ellende op dat gebied gehad hebben) die hier hun geliefde vinden blijkbaar niet op cm blijven staan.
,En geloof het of niet,ik kan me best voorstellen dat het zeer kan doen dat te zien, maar als je je aanmeld op een datingsite kan je er ook vanuit gaan dat je mensen tegenkomt waarbij dat gelukt is.
De meeste mensen die hier zitten en een relatie hebben, hebben elkaar op deze site gevonden. Maar buiten dat vonden ze ook gewone vrienden, en dat is voor de meeste van ons de reden om lid te blijven, of om af en toe nog even terug te komen.
Christianmatch adverteerd zelfs met het regeltje: ook voor vriendschap.

maar zoals jij je nu aangevallen voelt voor meerdere mensen, zo worden mensen met een relatie hier heel regelmatig aangevallen op het feit dat we een relatie hebben. terwijl de meeste er in hun profiel toch heel eerlijk in zijn geloof ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:00
 
GODS ZEGEN ALLEMAAL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATHY142





Berichten: 80

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:02
 
ANITA695 schreef:
Jij mag wel stoppen met reageren hoor je gaat maar door ik praat niets goed ik ben die ik ben met mijn denken en accepteer eens dat ik niet alles goed kan doen ik bedoel t anders allemaal maar laat maar ik leef mijn leven wel alleen zonder mensen en kinderen dat is beter

Gelukkig denkt mijn Vader hier anders over ik ben geliefd bij hem en hoef de goedkeuring niet van jou

Hij heeft me gemaakt

Als ik jouw reakties lees komen bij mij toch vragen Anita.
Waarom ga je een discussie op het forum aan als je weet dat er reakties komen die je misschien niet bevallen?
En waarom ga je er vanuit dat iemand jou niet accepteerd als diegene een andere mening heeft?
Iedereen is toch anders en reageert op zijn of haar manier.
Het lijkt wel of iedereen steeds jou moet accepteren, wat je ook schrijft, want dat zeg je steeds als een reaktie jou niet bevalt.
Terwijl ik sterk de indruk krijg dat jij de ander zijn/haar mening helemaal niet accepteerd.

En om in jouw woorden te blijven, wij zijn allemaal door Hem gemaakt.....precies zoals we zijn....probeer dat eens te begrijpen en te accepteren....dat maakt het leven en de discussies hier op het forum een stuk aangenamer.


Laatst aangepast door
KATHY142
op woensdag 6 juli 2011, 17:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:37
 
Wat wil je zeggen met dit topic?
Dat cm alleen moet zijn voor alleenstaanden?

En dat weduwen/weduwnaars naar elders moeten gaan?

En zodra je een relatie hebt cm moet verlaten?

Deze discussie is in het verleden aal heel vaak gevoerd.
En van mijn part komt er een slotje op dit topic.


Ik begrijp uit jouw bijdrages dat je geen relatie zoekt. ivm je handicap?
Je zoekt vriendschap.
Maar met je hele houding op het forum , stoot je mensen af.
En dat is wat er nu gebeurt.
Je voelt je niet begrepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 23:17
 
Beste Anita,
Tussen je regels door lees ik dat je het niet makkelijk heb.
Gezien je zinsopbouw en woordkeus vermoed ik dat het op dit moment niet goed met je gaat. Ik hoop dat je hierbij hulp krijgt/ heb.

Veel sterkte met alles!

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 01:46
 
God heeft mensen verstand gegeven. Ook psychologen en doktoren.
Ik denk dat Hij werkt door middel van zulke mensen, en dat je daarom met een gerust hart hulp van buitenaf kunt aannemen.
God geeft die mensen de kennis om een mens in nood te kunnen helpen.

Het is heel mooi om alleen God als je heelmeester en medicijnman te zien, maar zonder menselijke hulp ga je misschien Zijn hulp voorbij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 10:59
 
MAG IK NU VRAGEN OM TE STOPPEN MET VRAGEN IK ZAL PROBEREN T UIT TE LEGGEN
JA IK BEN BANG VOOR AFWIJZING EN T GEBEURD
JA IK WAS BANG MIJN GEZIN KWIJT TE RAKEN EN T GEBEURD
JA IK WAS ALS DE DOOD DAT MIJN RELATIE STUK ZOU GAAN EN T IS GEBEURD
EN JA IK HEB HULP NODIG EN DIE KRIJG IK OOK WACHT OP EEN TELEFOONTJE
MAAR HEB AL HEEL VAAK DE BOODSCHAP TE HOREN GEKREGEN NIETS MIS MET JOU JE SNAPT T ALLEMAAL WEL GOED EN DAN ZEGT DE PSYCHIATER JE HOEFT NIET MEER TE KOMEN
iK SNAP ALLES WEL MAAR IK KAN T BIJ NIEMAND GOED DOEN DAT IS GEEN GEVOEL DAT IS VOOR MIJ WERKELIJKHEID
IK VERLIES ALLEEN MAAR
EN DAN VRAAG IK GOD OP MIJN KNIEEN DOOR BIDDEN SMEKEN EN SCHREEUWEND HART WAT MOET IK DOEN
IK KREEG GISTEREN DE TEKST 1 SAMUEL TE LEZEN EN DAN ZIE IK DAT GOD T GEEFT DAAR HEB IK WEL VERTROUWEN IN
MAAR IK LEEF OOK HIER EN IK ZOU OOK GRAAG VRIENDEN HEBBEN MAAR T GAAT NIET EN JA DE WERELD DOET ME ZEER OOK AL BEDOELEN ZE T GOED
T FIJT DAT IK NIET REAGEER IS DAT IK NU EERST WIL NADENKEN VOOR IK IETS ZEG IK WIL ANDEREN NIET PIJN DOEN MAAR ZO GRAAG BEGRIP NIET MEER NIET MINDER EN JA IK HEB T OP DE VERKEERDE MANIER OPGEVAT OPGEPAKT EN DAT SPIJT ME TEN DIEPSTE EN VOOR JOU BEDOEL IK ANNETTE EN PIETER
T SPIJT ME ECHT WAT IK HIER TEWEEG HEB GEBRACHT T WAS NIET DE BEDOELING ZO IK HOOP DAT JULLIE VERGEVEN KUNNEN IPV STEEDS MAAR TE ZEGGEN HOE EN WAT ENDAT WE DIT NU KUNNNEN SLUITEN
IK VOEL ME VANDAAG EEN GEZEGEND MENS GOD HEEFT ME DE RUST GEGEVEN DIE IK NODIG HAD
EN NOG EVEN TER ATTENTIE IK HEB BORDELINE DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK GEK BEN IK HEB EEN PROBLEEM MET JUIST MENSEN
EN IK HOOP VAN CHRISTENEN BEGRIP VOOR MIJN PROBLEEM ALS DAT KAN
IK BEN OPZOEK EN GOD LAAT ME HIERDOOR ZIEN WIE IK BEN DAT IS GOED VOOR MIJ T COMENTAAR ALLES HEB IK TOT NU TOE GELEZEN
EN IK HAAL ER WEL UIT WAT ER VOOR ME IN ZIT WAAR IK IETS AAN HEB EN IK WIL DE MENSEN DIE T GOED BEDOELEN DANKEN VOOR HUN BIJDRAGE
iK STOP MET VRAGEN BEANTWOORDEN
WENS IEDEREEN GODS ZEGEN VOOR DE TOEKOMST VEEL LIEFDE VOORSPOED EN GELUK

LIEVE GROET ANITA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 11:17
 
ANITA695 schreef:
MAG IK NU VRAGEN OM TE STOPPEN MET VRAGEN IK ZAL PROBEREN T UIT TE LEGGEN
JA IK BEN BANG VOOR AFWIJZING EN T GEBEURD
JA IK WAS BANG MIJN GEZIN KWIJT TE RAKEN EN T GEBEURD
JA IK WAS ALS DE DOOD DAT MIJN RELATIE STUK ZOU GAAN EN T IS GEBEURD
EN JA IK HEB HULP NODIG EN DIE KRIJG IK OOK WACHT OP EEN TELEFOONTJE
MAAR HEB AL HEEL VAAK DE BOODSCHAP TE HOREN GEKREGEN NIETS MIS MET JOU JE SNAPT T ALLEMAAL WEL GOED EN DAN ZEGT DE PSYCHIATER JE HOEFT NIET MEER TE KOMEN
iK SNAP ALLES WEL MAAR IK KAN T BIJ NIEMAND GOED DOEN DAT IS GEEN GEVOEL DAT IS VOOR MIJ WERKELIJKHEID
IK VERLIES ALLEEN MAAR
EN DAN VRAAG IK GOD OP MIJN KNIEEN DOOR BIDDEN SMEKEN EN SCHREEUWEND HART WAT MOET IK DOEN
IK KREEG GISTEREN DE TEKST 1 SAMUEL TE LEZEN EN DAN ZIE IK DAT GOD T GEEFT DAAR HEB IK WEL VERTROUWEN IN
MAAR IK LEEF OOK HIER EN IK ZOU OOK GRAAG VRIENDEN HEBBEN MAAR T GAAT NIET EN JA DE WERELD DOET ME ZEER OOK AL BEDOELEN ZE T GOED
T FIJT DAT IK NIET REAGEER IS DAT IK NU EERST WIL NADENKEN VOOR IK IETS ZEG IK WIL ANDEREN NIET PIJN DOEN MAAR ZO GRAAG BEGRIP NIET MEER NIET MINDER EN JA IK HEB T OP DE VERKEERDE MANIER OPGEVAT OPGEPAKT EN DAT SPIJT ME TEN DIEPSTE EN VOOR JOU BEDOEL IK ANNETTE EN PIETER
T SPIJT ME ECHT WAT IK HIER TEWEEG HEB GEBRACHT T WAS NIET DE BEDOELING ZO IK HOOP DAT JULLIE VERGEVEN KUNNEN IPV STEEDS MAAR TE ZEGGEN HOE EN WAT ENDAT WE DIT NU KUNNNEN SLUITEN
IK VOEL ME VANDAAG EEN GEZEGEND MENS GOD HEEFT ME DE RUST GEGEVEN DIE IK NODIG HAD
EN NOG EVEN TER ATTENTIE IK HEB BORDELINE DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK GEK BEN IK HEB EEN PROBLEEM MET JUIST MENSEN
EN IK HOOP VAN CHRISTENEN BEGRIP VOOR MIJN PROBLEEM ALS DAT KAN
IK BEN OPZOEK EN GOD LAAT ME HIERDOOR ZIEN WIE IK BEN DAT IS GOED VOOR MIJ T COMENTAAR ALLES HEB IK TOT NU TOE GELEZEN
EN IK HAAL ER WEL UIT WAT ER VOOR ME IN ZIT WAAR IK IETS AAN HEB EN IK WIL DE MENSEN DIE T GOED BEDOELEN DANKEN VOOR HUN BIJDRAGE
iK STOP MET VRAGEN BEANTWOORDEN
WENS IEDEREEN GODS ZEGEN VOOR DE TOEKOMST VEEL LIEFDE VOORSPOED EN GELUK

LIEVE GROET ANITA

Lieve Anita,

God hoort jouw schreeuw om liefde, vriendschap en een mooi, gezegend leven.
Ik wens je God's grote, liefdevolle zegen meis! En ook al voel je je rot? Weet dat dát een gevoel is wat ooit weer verdwijnt...maar weet óók dat HIJ erbij is, op welk moment van de dag ook. Dát verandert niet, nooit. Dat geldt voor jou, voor mij en ons állemaal hier! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATHY142





Berichten: 80

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 11:50
 
ANITA695 schreef:
MAG IK NU VRAGEN OM TE STOPPEN MET VRAGEN IK ZAL PROBEREN T UIT TE LEGGEN
JA IK BEN BANG VOOR AFWIJZING EN T GEBEURD
JA IK WAS BANG MIJN GEZIN KWIJT TE RAKEN EN T GEBEURD
JA IK WAS ALS DE DOOD DAT MIJN RELATIE STUK ZOU GAAN EN T IS GEBEURD
EN JA IK HEB HULP NODIG EN DIE KRIJG IK OOK WACHT OP EEN TELEFOONTJE
MAAR HEB AL HEEL VAAK DE BOODSCHAP TE HOREN GEKREGEN NIETS MIS MET JOU JE SNAPT T ALLEMAAL WEL GOED EN DAN ZEGT DE PSYCHIATER JE HOEFT NIET MEER TE KOMEN
iK SNAP ALLES WEL MAAR IK KAN T BIJ NIEMAND GOED DOEN DAT IS GEEN GEVOEL DAT IS VOOR MIJ WERKELIJKHEID
IK VERLIES ALLEEN MAAR
EN DAN VRAAG IK GOD OP MIJN KNIEEN DOOR BIDDEN SMEKEN EN SCHREEUWEND HART WAT MOET IK DOEN
IK KREEG GISTEREN DE TEKST 1 SAMUEL TE LEZEN EN DAN ZIE IK DAT GOD T GEEFT DAAR HEB IK WEL VERTROUWEN IN
MAAR IK LEEF OOK HIER EN IK ZOU OOK GRAAG VRIENDEN HEBBEN MAAR T GAAT NIET EN JA DE WERELD DOET ME ZEER OOK AL BEDOELEN ZE T GOED
T FIJT DAT IK NIET REAGEER IS DAT IK NU EERST WIL NADENKEN VOOR IK IETS ZEG IK WIL ANDEREN NIET PIJN DOEN MAAR ZO GRAAG BEGRIP NIET MEER NIET MINDER EN JA IK HEB T OP DE VERKEERDE MANIER OPGEVAT OPGEPAKT EN DAT SPIJT ME TEN DIEPSTE EN VOOR JOU BEDOEL IK ANNETTE EN PIETER
T SPIJT ME ECHT WAT IK HIER TEWEEG HEB GEBRACHT T WAS NIET DE BEDOELING ZO IK HOOP DAT JULLIE VERGEVEN KUNNEN IPV STEEDS MAAR TE ZEGGEN HOE EN WAT ENDAT WE DIT NU KUNNNEN SLUITEN
IK VOEL ME VANDAAG EEN GEZEGEND MENS GOD HEEFT ME DE RUST GEGEVEN DIE IK NODIG HAD
EN NOG EVEN TER ATTENTIE IK HEB BORDELINE DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK GEK BEN IK HEB EEN PROBLEEM MET JUIST MENSEN
EN IK HOOP VAN CHRISTENEN BEGRIP VOOR MIJN PROBLEEM ALS DAT KAN
IK BEN OPZOEK EN GOD LAAT ME HIERDOOR ZIEN WIE IK BEN DAT IS GOED VOOR MIJ T COMENTAAR ALLES HEB IK TOT NU TOE GELEZEN
EN IK HAAL ER WEL UIT WAT ER VOOR ME IN ZIT WAAR IK IETS AAN HEB EN IK WIL DE MENSEN DIE T GOED BEDOELEN DANKEN VOOR HUN BIJDRAGE
iK STOP MET VRAGEN BEANTWOORDEN
WENS IEDEREEN GODS ZEGEN VOOR DE TOEKOMST VEEL LIEFDE VOORSPOED EN GELUK

LIEVE GROET ANITA

Het is mij duidelijk Anita en ik begrijp het ook wel. Je hebt het niet makkelijk. Daarom wil ik je veel sterkte toewensen en ik hoop dat je de hulp en de steun krijgt die je nodig hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 15:00
 
He Anita,

fijn dat je zo eerlijk bent.
Heel veel sterkte met alles!!


Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 15:14
 
Een lief antwoord Maria( en de anderen)...dat is wat mensen nodig hebben als het soms eens donker is!!!!!!!!!!!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op donderdag 7 juli 2011, 15:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2