ChristianMatch
 


Forum

Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:09
 
Getrouwd zijn en op een datingsite staan
waarom ???
wat voegt dat toe of heb je niet genoeg in je leven
dat je nu deelt.
Of wil je laten zien dat je gelukkig bent
Mijn vraag ???
verslaafd ???
te kort aan aandacht ???


Laatst aangepast door
ANITA695
op maandag 4 juli 2011, 22:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:14
 
Daar is al een topic over !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:15
 
waarschijnlijk het laatste Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:15
 
ANITA695 schreef:
Getrouwd zijn en op een datingsite staan
waarom ???
wat voegt dat toe of heb je niet genoeg in je leven
dat je nu deelt.
Of wil je laten zien dat je gelukkig bent
Mijn vraag ???
verslaafd ???
te kort aan aandacht ???

misschien willen ze wel via CM contact blijven houden met de vrienden die ze hier vonden. Of willen ze op het forum wat meeschrijven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:19
 
misschien ?????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:26
 
ANITA695 schreef:
misschien ?????????

maar vind jij dat dan erg dat gehuwde mensen op CM zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:46
 
ga niet persoonlijke vragen meer beantwoorden
Ik vraag en zoek naar antwoorden dat is voor me zelf verder
waarom zou ik nu alles weer uit verband moeten trekken ??
en zou mijn mening er toe doen als ik iets vraag

sorry kan ik niet op antwoorden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:58
 
ANITA695 schreef:
ga niet persoonlijke vragen meer beantwoorden
Ik vraag en zoek naar antwoorden dat is voor me zelf verder
waarom zou ik nu alles weer uit verband moeten trekken ??
en zou mijn mening er toe doen als ik iets vraag

sorry kan ik niet op antwoorden

Misschien dan ook maar niet zulke persoonlijke vragen stellen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:03
 
ANITA695 schreef:
ga niet persoonlijke vragen meer beantwoorden
Ik vraag en zoek naar antwoorden dat is voor me zelf verder
waarom zou ik nu alles weer uit verband moeten trekken ??
en zou mijn mening er toe doen als ik iets vraag

sorry kan ik niet op antwoorden

Dan is misschien jouw schrijfsel 'een te kort aan aandacht'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:27
 
FRANKT627 schreef:
Dan is misschien jouw schrijfsel 'een te kort aan aandacht'.



voor jou een vraag voor mij een weet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:50
 
Er zijn twee manieren voor stellen (of een onderdeel daarvan)om lid te zijn van CM

De eerste redenen gaf je zelf al aan, en ook diegene die simpelweg vreemdgangers zijn kun je ook op CM vinden. die instelling vind ik persoonlijk heel laag bij de grond!

de tweede en vaker voorkomende reden is dat men elkaar via CM heeft leren kennen, en in die tijd ook met ( vele) anderen hebben gechat.
Al die anderen waar je leuk kontakt mee had verlies je op het moment dat je de CMdeur achter je dicht trekt.
Dat is dus voor veel stellen een goed reden om af en toe even terug te komen op CM.
Juist om de leuke contacten die ze al hadden, te onderhouden. En daar is naar mijn idee niets mis mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 23:05
 
JOLAN931 schreef:
Er zijn twee manieren voor stellen (of een onderdeel daarvan)om lid te zijn van CM

De eerste redenen gaf je zelf al aan, en ook diegene die simpelweg vreemdgangers zijn kun je ook op CM vinden. die instelling vind ik persoonlijk heel laag bij de grond!

de tweede en vaker voorkomende reden is dat men elkaar via CM heeft leren kennen, en in die tijd ook met ( vele) anderen hebben gechat.
Al die anderen waar je leuk kontakt mee had verlies je op het moment dat je de CMdeur achter je dicht trekt.
Dat is dus voor veel stellen een goed reden om af en toe even terug te komen op CM.
Juist om de leuke contacten die ze al hadden, te onderhouden. En daar is naar mijn idee niets mis mee


Hallo jolan

Er is ook niets mis mee mensen hebben gelijk ik heb even nagedacht vreemd dat ik al zo snel een conclusi kan trekken over mijn denken en nog mooier is dat ik nu toe kan geven
Ik had een c m man ontmoet en dat beschrijf ik hier maar omdat ik een ding heb gezegd ben ik gek en moet ik aan de medicijnen en rust zoeken pff ik heb rust gevonden bij god ben bekeerd
en heb t nodig mee gemaakt ik schrijf om te waarschuwen niet om wat ik nu ben ik ben veranderd mensen die me kennen zeggen dat ook ten goede zelfs dat ik eerst me zelf weer moet leren kennen maar slacht offer ben ik zeker niet en wat ik hier mee bedoel is dat ik nu niet goed bezig ben en hoopt op een reactie van iemand die overal op reageert t hangt de spuigaten uit iedereeen kent elkaar indd en ik vind dat storend en niet christelijk om me af te schuiven ik zet hier dingen neer om mensen te waarschuwen dat is mijn mening en dat wat anderen zeggen over mij tja hun mening stoor ik m eniet aan ook

vriendelijke groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 23:09
 
ANITA695 schreef:
Hallo jolan

Er is ook niets mis mee mensen hebben gelijk ik heb even nagedacht vreemd dat ik al zo snel een conclusi kan trekken over mijn denken en nog mooier is dat ik nu toe kan geven
Ik had een c m man ontmoet en dat beschrijf ik hier maar omdat ik een ding heb gezegd ben ik gek en moet ik aan de medicijnen en rust zoeken pff ik heb rust gevonden bij god ben bekeerd
en heb t nodig mee gemaakt ik schrijf om te waarschuwen niet om wat ik nu ben ik ben veranderd mensen die me kennen zeggen dat ook ten goede zelfs dat ik eerst me zelf weer moet leren kennen maar slacht offer ben ik zeker niet en wat ik hier mee bedoel is dat ik nu niet goed bezig ben en hoopt op een reactie van iemand die overal op reageert t hangt de spuigaten uit iedereeen kent elkaar indd en ik vind dat storend en niet christelijk om me af te schuiven ik zet hier dingen neer om mensen te waarschuwen dat is mijn mening en dat wat anderen zeggen over mij tja hun mening stoor ik m eniet aan ook

vriendelijke groet anita


Ik begrijp niet goed wat je precies bedoeld anita, maar ik vraag me wel af of het wel goed met je gaat. Misschien zou je baat hebben bij een beetje hulp van buitenaf om rust te krijgen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 00:08
 
ANITA695 schreef:
Hallo jolan

Er is ook niets mis mee mensen hebben gelijk ik heb even nagedacht vreemd dat ik al zo snel een conclusi kan trekken over mijn denken en nog mooier is dat ik nu toe kan geven
Ik had een c m man ontmoet en dat beschrijf ik hier maar omdat ik een ding heb gezegd ben ik gek en moet ik aan de medicijnen en rust zoeken pff ik heb rust gevonden bij god ben bekeerd
en heb t nodig mee gemaakt ik schrijf om te waarschuwen niet om wat ik nu ben ik ben veranderd mensen die me kennen zeggen dat ook ten goede zelfs dat ik eerst me zelf weer moet leren kennen maar slacht offer ben ik zeker niet en wat ik hier mee bedoel is dat ik nu niet goed bezig ben en hoopt op een reactie van iemand die overal op reageert t hangt de spuigaten uit iedereeen kent elkaar indd en ik vind dat storend en niet christelijk om me af te schuiven ik zet hier dingen neer om mensen te waarschuwen dat is mijn mening en dat wat anderen zeggen over mij tja hun mening stoor ik m eniet aan ook

vriendelijke groet anita

Wat heeft het voor zin om iemand "terug te pakken" met verwijten die kant nog wal raken?
Dit topic mag wat mij betreft snel gesloten worden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 01:04
 
LEANNE226 schreef:
Wat heeft het voor zin om iemand "terug te pakken" met verwijten die kant nog wal raken?
Dit topic mag wat mij betreft snel gesloten worden!

Ik pak niemand terug met verwijten dat maak jij er van lees en leer begrijpen wat Jezus bedoelt met barmhartig zijn
Als je christen wilt zijn wil je wandelen zoals jezus dat doet
HIJ liet geen tollenaar of zondaar staan en jij jullie schuiven mij af naar de wereld om hulp t zoeken en een topic te sluiten waar IK baat bij zou kunnen hebben als jullie geen normale antwoorden kunnen geven antwoord dan niet en mensen die wel een nuttig antwoord hebben gegeven hartelijk dank daar voor God zij met jullie
Ik vraag iets en wijk dan niet af Ik heb een antwoord op mijn vraag gekregen
en als jullie me niet begrijpen tja dat is dan jammer Ik ben van mening dat ik best duidelijk ben en als ik dat niet ben mag je vragen dat staat vrij maar weet dat ik niet in discusies meer ga met c m leden die geen of fatsoenlijk antwoord kunnen geven
de vraag was niet moeilijk maar bekonkelen en dan een reactie geven kom op zeg laat je je leiden door mensen of door God
Ik heb me heel even laten misleiden door een iemand hier en meerder die volgen nu maar ik weet dat ik vrij mag zijn in christus
ben bekeerd en volop geniet van de verandering in mij en ik uit mag en moet gaan om t leren Dat is een opdracht die ik van Vader heb gekregen zo zie ik het
leer van mij en datis wat hij doet t oude voorbij t nieuwe is gekomen
en ik merk t meer en meer ook na aanleiding van dit gekeuvel
t is mooi dat ik er door groei
Ik dank God voor deze mooie dag dat ik mag zien wie ik ben in Hem

wens jullie allen die me niet begrijpen en mensen die met niet willen begrijpen Gods rijke zegen toe
Hij maakt alle dingen nieuw tot de voleinding der wereld
amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 08:38
 
ANITA695 schreef:
Ik pak niemand terug met verwijten dat maak jij er van lees en leer begrijpen wat Jezus bedoelt met barmhartig zijn
Als je christen wilt zijn wil je wandelen zoals jezus dat doet
HIJ liet geen tollenaar of zondaar staan en jij jullie schuiven mij af naar de wereld om hulp t zoeken en een topic te sluiten waar IK baat bij zou kunnen hebben als jullie geen normale antwoorden kunnen geven antwoord dan niet en mensen die wel een nuttig antwoord hebben gegeven hartelijk dank daar voor God zij met jullie
Ik vraag iets en wijk dan niet af Ik heb een antwoord op mijn vraag gekregen
en als jullie me niet begrijpen tja dat is dan jammer Ik ben van mening dat ik best duidelijk ben EN ALS IK DAT NIET BEN MAG JE VRAGEN DAT STAAT VRIJ maar weet dat ik niet in discusies meer ga met c m leden die geen of fatsoenlijk antwoord kunnen geven
de vraag was niet moeilijk maar bekonkelen en dan een reactie geven kom op zeg laat je je leiden door mensen of door God
Ik heb me heel even laten misleiden door een iemand hier en meerder die volgen nu maar ik weet dat ik vrij mag zijn in christus
ben bekeerd en volop geniet van de verandering in mij en ik uit mag en moet gaan om t leren Dat is een opdracht die ik van Vader heb gekregen zo zie ik het
leer van mij en datis wat hij doet t oude voorbij t nieuwe is gekomen
en ik merk t meer en meer ook na aanleiding van dit gekeuvel
t is mooi dat ik er door groei
Ik dank God voor deze mooie dag dat ik mag zien wie ik ben in Hem

wens jullie allen die me niet begrijpen en mensen die met niet willen begrijpen Gods rijke zegen toe
Hij maakt alle dingen nieuw tot de voleinding der wereld
amen

Maar uit je tekst blijkt dat dat niet zo is, of ik lees het verkeerd??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 17:58
 
ik heb mijn relatie ook hier gevonden...betekent dat ik nu gelijk mijn lidmaatschap op moet zegggen??? dacht het niet!!!
Ik blijf nu voor de gezelligheid, om te delen, mee te leven en voor mij persoonlijk, voor de contacten tijdens mijn toch wel eenzame werk in de nacht, er is altijd wel iemand om mee te praten.....
Kom ik dan te kort?? NEE. Maar de gesprekken hier zijn waardevol, heeft niets met aandacht te kort komen te maken.
Anders had je je vraag anders moeten stellen,is mijn mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:20
 
TINK100 schreef:
ik heb mijn relatie ook hier gevonden...betekent dat ik nu gelijk mijn lidmaatschap op moet zegggen??? dacht het niet!!!
Ik blijf nu voor de gezelligheid, om te delen, mee te leven en voor mij persoonlijk, voor de contacten tijdens mijn toch wel eenzame werk in de nacht, er is altijd wel iemand om mee te praten.....
Kom ik dan te kort?? NEE. Maar de gesprekken hier zijn waardevol, heeft niets met aandacht te kort komen te maken.
Anders had je je vraag anders moeten stellen,is mijn mening.

SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT
LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN
JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:25
 
ANITA695 schreef:
SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT
LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN
JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD



Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:28
 
LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN
COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD

EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH

ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER
DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN
UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN
iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER
PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU


GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN

gODS ZEGEN GEWENST
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:28
 
HANNAH810 schreef:
Geschokte, onthutste smiley




ik dacht dat jij wel wat gewend bent Hannah Smiley die vol vragen zit
valt me tegen dat je van zoiets al schrikt..
kom op... grote meid zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:41
 
ANITA695 schreef:
LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN
COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD

EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH

ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER
DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN
UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN
iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER
PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU


GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN

gODS ZEGEN GEWENST




Ik wil toch graag wel even reageren Anita, jij, en niemand anders bent dit topic begonnen. Dus dan krijg je automatisch reacties, leuke en minder leuke en daar moet je tegen kunnen anders heeft het ook geen zin een topic te openen....... Engeltje smiley Niemand heeft het trouwens slecht met je voor zo te lezen. Dus je kan ook denken wat aardig dat ze zo met me mee leven en tot steun willen zijn......Het is maar de blik van kijken he? Niet gelijk het negatieve van mensen willen zien......Het is maar een tip Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 5 juli 2011, 18:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:52
 
ANITA695 schreef:
LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN
COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD

EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH

ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER
DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN
UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN
iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER
PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU


GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN

gODS ZEGEN GEWENST

Anita,
eerlijk gezegd begrijp ik jouw reactie totaal niet!
Een forum is er om te reageren op wat er wordt gezegd. En er wordt niemand persoonlijk afgerekend op wat hij/zij zegt. Je kan het wel met elkaar on-eens zijn, maar dat is iets heel anders!

En over het topic of er wel of niet mensen in een relatie op zo'n site als deze aanwezig mogen zijn, kan ik me eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Wel als zulke mensen niet duidelijk aangeven dat ze dus al een relatie hebben en dus niet meer "op zoek zijn". Maar mijn ervaring is dat dat wel degelijk duidelijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:14
 
..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 5 juli 2011, 21:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:32
 
ANITA695 schreef:
SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT
LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN
JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD

eh pardon ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:20
 
PIETER649 schreef:
ik dacht dat jij wel wat gewend bent Hannah Smiley die vol vragen zit
valt me tegen dat je van zoiets al schrikt..
kom op... grote meid zijn Knipoog smiley


ach, ik had niet het idee, dat ik ergens snel van schrik;
maar ik begrijp niet altijd alles, ben ik bang.
sommige reacties op dit topic klinken me niet zo heel "made by the Lord" in mijn oren; het lijkt of er iemand een verwond hart heeft, al kan ik dat uiteraard mis hebben.

overigens vind ik het heel kwetsend, dat Anita schrijft dat dit geen site zou zijn voor "nabestaanden en gehuwden" aangezien er ook een heel aantal weduwen en weduwnaren op deze site staan;
de gehuwden op deze site zijn soms pas sinds kort alleen-wonend, en zitten dus ook nog volop in het verwerkingsproces; de scheiding nog niet officieel rond, dus ook zij hebben vaak behoefte aan "lotgenoten-contact".
zij zijn juist degenen die onder "burgelijke staat" naar waarheid invullen "gehuwd" te zijn, in tegenstelling tot anderen die maar vast aangeven "gescheiden" te zijn.
ik denk dat Anita deze mensen tekort doet in haar bijdrage, helaas.


wat ik jammer vind, is dat er veel mensen onnodig gekwetst lijken te worden, en dat alles onder de noemer van "Gods zegen gewenst door een hart made by the Lord".




tot slot;
jammer dat ik je alwéér tegenval, Pieter, en je had al niet zo'n hoog petje van me op, haha! Clown smiley
ik zal mijn best doen snel groot te groeien, en mijn snappertje even na laten kijken, misschien kan ik dit topic dan beter snapperen.... Lachende smiley met blinkend witte tanden







.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 5 juli 2011, 22:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 21:30
 
Hmm, Anita, ik weet niet zo goed over welk scenario jij het hebt, maar ik vind een paar getrouwden (of met een relatie) op de site geen probleem. Zo lang mensen maar eerlijk aangeven wat hun "status" is. Het moeten er natuurlijk niet teveel worden, want dan schiet het z'n doel voorbij ;).


De volgende keer lees ik eerst het hele topic weer voordat ik wat schrijf. Ik geloof dat het inhoudelijke gesprek al een beetje over was...:)


Laatst aangepast door
ERIC483
op dinsdag 5 juli 2011, 22:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 21:53
 
ANITA695 schreef:
Getrouwd zijn en op een datingsite staan
waarom ???
wat voegt dat toe of heb je niet genoeg in je leven
dat je nu deelt.
Of wil je laten zien dat je gelukkig bent
Mijn vraag ???
verslaafd ???
te kort aan aandacht ???

Getrouwd zijn en op een ontmoetingssite staan! Daarom!
Zoals je ook naar een uitgaansgelegenheid kunt gaan of bij buren/vrienden op visite, kun je je ook aanmelden voor CM, dat meer is dan een datingsite. Zie ook de eerdere discussie


Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 5 juli 2011, 21:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 21:58
 
ANITA695 schreef:
SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT
LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN
JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD

Anita, had je nu graag gehad dat Tink zei dat ze haar prinsje hier niet had gevonden? Of dat ze CM maar niets vind? Wat is er mis met de reactie van Tink eigenlijk? Of wat is er mis met de andere reacties waar je commentaar op geeft die kant noch wal raken? Je vraagt steeds om jou te begrijpen maar kan jij ook mensen begrijpen die een hele andere visie of ervaring hebben? Moet het begrip steeds van één kant komen? Sorry, hoor maar ik vind dat je toch behoorlijk overdrijft in je uitlatingen of het nu over Tink of gelijk wie gaat. Als je graag wat neerschrijft maar te gevoelig bent voor de reacties van de andere is het misschien beter dat je in een dagboek schrijft. Is dat geen idee?

In pace et charitate...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op woensdag 6 juli 2011, 17:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 23:42
 
ik doe er het zwijgen toe.....hele wereld oorlogen zijn er begonnen onder "gods naam"dus.....
Amos 5 :13.......( in welke vertaling dan ook)


Laatst aangepast door
TINK100
op dinsdag 5 juli 2011, 23:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2