ChristianMatch
 


Forum

Ontvangen tekst
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:11
 
Misschien leuk om te delen, teksten die je mocht ontvangen van Hem ter bemoediging of iets dergelijks.

Ik was vanmorgen op mijn kamer aan het rommelen en pakte een soort van dagboekje dat ik ooit eens van een vriendin had gekregen naar aanleiding van mijn doop. Ik sloeg de tekst die mij gegeven was bij mijn doop er bij open en las nog even een stukje terug. Nu heb ik erg veel mee gemaakt in mijn leven, hoogte punten maar ook diepte punten(zoals zovelen met mij) en opeens was daar die tekst toen ik mijn leven overzag:

Jesaja 43:18

"blijf niet hangen in wat er eertijds is gebeurd, het is tijd om nu verder te gaan"

Amen

Een gezegende zondag iedereen,

Majaro


Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 7 augustus 2011, 13:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:42
 
MAJARO438 schreef:
Misschien leuk om te delen, teksten die je mocht ontvangen van Hem ter bemoediging of iets dergelijks.

Ik was vanmorgen op mijn kamer aan het rommelen en pakte een soort van dagboekje dat ik ooit eens van een vriendin had gekregen naar aanleiding van mijn doop. Ik sloeg de tekst die mij gegeven was bij mijn doop er bij open en las nog even een stukje terug. Nu heb ik erg veel mee gemaakt in mijn leven, hoogte punten maar ook diepte punten(zoals zovelen met mij) en opeens was daar die tekst toen ik mijn leven overzag:

Jesaja 43:18

"blijf niet hangen in wat er eertijds is gebeurd, het is tijd om nu verder te gaan"

Amen

Een gezegende zondag iedereen,

Majaro


Amen !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 10:19
 
MAJARO438 schreef:
Misschien leuk om te delen, teksten die je mocht ontvangen van Hem ter bemoediging of iets dergelijks.

Ik was vanmorgen op mijn kamer aan het rommelen en pakte een soort van dagboekje dat ik ooit eens van een vriendin had gekregen naar aanleiding van mijn doop. Ik sloeg de tekst die mij gegeven was bij mijn doop er bij open en las nog even een stukje terug. Nu heb ik erg veel mee gemaakt in mijn leven, hoogte punten maar ook diepte punten(zoals zovelen met mij) en opeens was daar die tekst toen ik mijn leven overzag:

Jesaja 43:18

"blijf niet hangen in wat er eertijds is gebeurd, het is tijd om nu verder te gaan"

Amen

Een gezegende zondag iedereen,

Majaro

Het daarop volgende volgende vers is ook heel mooi, mijn dooptekst......
Jes.43:19
Zie, Ik maak iets nieuws, nu zal het uitspruiten, zul je er geen acht op slaan? Ja, ik maak een weg in de woestijn, rivieren in de wildernis


Laatst aangepast door
IMKE917
op maandag 8 augustus 2011, 19:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:00
 
IMKE917 schreef:
Het daarop volgende volgende vers is ook heel mooi, dooptekst......
Jes.43:19
Zie, Ik maak iets nieuws, nu zal het uitspruiten, zul je er geen acht op slaan? Ja, ik maak een weg in de woestijn, rivieren in de wildernis

Ja, ik ken het, dat is mijn dooptekst....

mooi he

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:10
 
MAJARO438 schreef:
Ja, ik ken het, dat is mijn dooptekst....

mooi he

gr majaro

Yep idd, erg mooi...... mijn dooptekst dus ook Knipoog smiley

Ik lees hem vaak weer wanneer ik het gevoel heb vast te zitten.
Het is zo'n mooie belofte......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gedichten
Pagina 1 van 1