ChristianMatch
 


Forum

stapavondje
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:48
 
In maart willen we graag een avondje in het centrum van ons land doorbrengen. Voordat we iets definitiefs plannen graag jullie input.

Vrijdag/zaterdag

Utrecht/Veenendaal/Apeldoorn

3/10/17/24

of

2/9/16/23.

Wie heeft zin om mee te gaan en waar gaat de meeste voorkeur naar uit?

Volgend jaar wordt alles definitief bepaald...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:59
 
ik en mars gaan mee,op een nader te bepalen datum, in overleg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 20:07
 
CHATULIEM619 schreef:
In maart willen we graag een avondje in het centrum van ons land doorbrengen. Voordat we iets definitiefs plannen graag jullie input.

Vrijdag/zaterdag

Utrecht/Veenendaal/Apeldoorn

3/10/17/24

of

2/9/16/23.

Wie heeft zin om mee te gaan en waar gaat de meeste voorkeur naar uit?

Volgend jaar wordt alles definitief bepaald...

Als het Utrecht wordt....en iemand zou me van de trein kunnen plukken....lijkt me best weer es gezellig....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 20:07
 
Ik ga ook graag mee, maar ook ik kan nog niet bekijken welke datum de meest geschikte is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 22:59
 
tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee? Lachende smiley

of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 23:47
 
PIETER649 schreef:
tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee? Lachende smiley

of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat Knipoog smiley

pietje...ik ben geen baas hier...maar mijns inziens mogen annette,jij en jullie drie kids heus gewoon mee hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 23:49
 
MARRY942 schreef:
pietje...ik ben geen baas hier...maar mijns inziens mogen annette,jij en jullie drie kids heus gewoon mee hoor!
Het is duidelijk dat je niet doorhebt waarom deze vraag gesteld wordt. En wil jij je kids tot een uur of 12 in een cafe om je heen hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 00:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is duidelijk dat je niet doorhebt waarom deze vraag gesteld wordt. En wil jij je kids tot een uur of 12 in een cafe om je heen hebben?


In Belgiƫ is dat heel gewoon maar hier niet. Ik denk dat je hier maar beter niet al te diep op in kunt gaan. Marry, de vraag heeft wat een eeeeeh geschiedenis. Neem de Libelle ook maar niet mee.

Thomas, gaat de problemenrubriek van de Libelle verzinnen met CM als inspiratiebron Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 29 december 2011, 00:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 00:40
 
THOMAS968 schreef:
In Belgiƫ is dat heel gewoon maar hier niet. Ik denk dat je hier maar beter niet al te diep op in kunt gaan. Marry, de vraag heeft wat een eeeeeh geschiedenis. Neem de Libelle ook maar niet mee.

Thomas Engeltje smiley
Idd een hele vervelende discussie, die ik graag had willen voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:08
 
TINK100 schreef:
ik en mars gaan mee,op een nader te bepalen datum, in overleg

Als ik dat zo lees is het dus helemaal niet zeker dat jij en mars meegaan... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:57
 
PIETER649 schreef:
tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee? Lachende smiley

of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat Knipoog smiley

Hallo

Lachende smiley ,

Wat is FF?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 08:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Idd een hele vervelende discussie, die ik graag had willen voorkomen.



Chatuliem, jij organiseert het en je moet het er gewoon bij vermelden, dan is het voor iedereen duidelijk en vermijdt je de discussie........
(en gewoon beter naar de vrouwen luisteren die je dat al geadviseerd hebben..... Knipoog smiley Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je kleine kinderen meeneemt naar stapavonden.......maar wie weet wilde iemand zijn volwassen kinderen meenemen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:56
 
CHATULIEM619 schreef:
In maart willen we graag een avondje in het centrum van ons land doorbrengen. Voordat we iets definitiefs plannen graag jullie input.

Vrijdag/zaterdag

Utrecht/Veenendaal/Apeldoorn

3/10/17/24

of

2/9/16/23.

Wie heeft zin om mee te gaan en waar gaat de meeste voorkeur naar uit?

Volgend jaar wordt alles definitief bepaald...

En up maar weer want er wordt weer teveel omheen ge**** Knipoog smiley
Ik denk wel mee te gaan chat en ja mijn voorkeur Knipoog smiley Veenendaal natuurlijk goed bereikbaar voor openbaar vervoer en auto's denk dat dat in Utrecht problematischer is.
En voorstel wokken, of bowlen en gourmetten? daarna zijn er nog zat cafe's open voor de liefhebber Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:56
 
PIETER649 schreef:
tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee? Lachende smiley

of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat Knipoog smiley


je vergeet oznj... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:40
 
WILLEMIJN232 schreef:
Chatuliem, jij organiseert het en je moet het er gewoon bij vermelden, dan is het voor iedereen duidelijk en vermijdt je de discussie........
(en gewoon beter naar de vrouwen luisteren die je dat al geadviseerd hebben..... Knipoog smiley Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je kleine kinderen meeneemt naar stapavonden.......maar wie weet wilde iemand zijn volwassen kinderen meenemen Verraste, verbaasde smiley
Dat vertik ik, mensen kunnen ook normaal doen hoor. Cm uitjes zijn alleen maar voor CM'ers tenzij anders vermeld. En welke ouder neemt zijn kinderen mee als hij op stap gaat? Meestal willen de kids helemaal niet, tenminste die van mij niet. En dat vind ik een heel gezonde houding. Mijn kinderen hebben hun vrienden en ik heb mijn vrienden en dat is gezond. Nodig jij je kids uit voor CM, Wmijn? Ik dacht het niet.
Dan krijg je natuurlijk het argument, dat er dan mensen niet kunnen komen. Maar die hebben hetzelfde probleem als ze een relatie krijgen. Als je mensen wilt leren kennen, zul je moeten reizen, is mijn mening, en zul je een oplossing moeten vinden voor dit probleem. Zo'n avond kun je dan zien als een mogelijkheid om alvast te oefenen. Geloof me, bij een eerste date ziet de ander het vaak niet zitten als je je kinderen meeneemt. Je moet het ook niet willen, is mijn mening.
Draai het eens even om. Veel vrouwen zien zichzelf alleen als moeder. Alles draait om de kinderen. Maar op een gegeven moment breekt dat op. Je bent meer dan moeder, je bent een persoon. En om er eens uit te zijn, zonder dat je in een bepaalde rol zit, is heel verfrissend. In mijn ogen eigenlijk noodzakelijk. Hoelang is het geleden dat je eens aandacht besteed hebt aan jezelf?
Een avondje met kinderen geeft alleen maar ellende. Want die worden moe en gaan dan jengelen. Het gevolg is, dat je vroeger naar huis moet en dat op die manier de avond in de soep gedraaid wordt. Bovendien zul je merken dat ze je aandacht opeisen, zodat je niet echt ontspannen met anderen kunt praten. Je moet ze toch in de gaten blijven houden.

Er wordt hier regelmatig een picknick gehouden. Daar staat expliciet bij dat kinderen welkom zijn. De bedoeling was, dat moeders elkaar zouden ontmoeten met kinderen. Ik heb herhaaldelijk gewezen op de gevolgen die dit zou hebben op andere activiteiten. Op een gegeven moment ben ik gestopt met het vermelden van mijn bezwaren. Maar door dit gezeur denk ik dat ik mijn mond niet meer ga houden.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 29 december 2011, 10:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat vertik ik, mensen kunnen ook normaal doen hoor. Cm uitjes zijn alleen maar voor CM'ers tenzij anders vermeld. En welke ouder neemt zijn kinderen mee als hij op stap gaat? Meestal willen de kids helemaal niet, tenminste die van mij niet. En dat vind ik een heel gezonde houding. Mijn kinderen hebben hun vrienden en ik heb mijn vrienden en dat is gezond. Nodig jij je kids uit voor CM, Wmijn? Ik dacht het niet.
Dan krijg je natuurlijk het argument, dat er dan mensen niet kunnen komen. Maar die hebben hetzelfde probleem als ze een relatie krijgen. Als je mensen wilt leren kennen, zul je moeten reizen, is mijn mening, en zul je een oplossing moeten vinden voor dit probleem. Zo'n avond kun je dan zien als een mogelijkheid om alvast te oefenen. Geloof me, bij een eerste date ziet de ander het vaak niet zitten als je je kinderen meeneemt. Je moet het ook niet willen, is mijn mening.
Draai het eens even om. Veel vrouwen zien zichzelf alleen als moeder. Alles draait om de kinderen. Maar op een gegeven moment breekt dat op. Je bent meer dan moeder, je bent een persoon. En om er eens uit te zijn, zonder dat je in een bepaalde rol zit, is heel verfrissend. In mijn ogen eigenlijk noodzakelijk. Hoelang is het geleden dat je eens aandacht besteed hebt aan jezelf?
Een avondje met kinderen geeft alleen maar ellende. Want die worden moe en gaan dan jengelen. Het gevolg is, dat je vroeger naar huis moet en dat op die manier de avond in de soep gedraaid wordt. Bovendien zul je merken dat ze je aandacht opeisen, zodat je niet echt ontspannen met anderen kunt praten. Je moet ze toch in de gaten blijven houden.

Er wordt hier regelmatig een picknick gehouden. Daar staat expliciet bij dat kinderen welkom zijn. De bedoeling was, dat moeders elkaar zouden ontmoeten met kinderen. Ik heb herhaaldelijk gewezen op de gevolgen die dit zou hebben op andere activiteiten. Op een gegeven moment ben ik gestopt met het vermelden van mijn bezwaren. Maar door dit gezeur denk ik dat ik mijn mond niet meer ga houden.


Nu is het duidelijk voor iedereen......geen kinderen of dieren mee op de stapavond........
Discussie gesloten!


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 29 december 2011, 10:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:03
 
Chat, jij organiseerd hier een uitje, dat mag je ook de spelregels bepalen.
Zet die spelregels er dan ook meteen duidelijk bij, dat is de eeuwige discussie hierover niet nodig.
Ik weet jou meninge over uitjes met kinderen/leden van andere sites/introducee's, maar niet iedereen weet dat.

Maak het jezelf dus gewoon makkelijk en vertel dat je op een bepaalde datum een bepaald uitje organiseerd voor enkel cm leden zonder kinderen,
dat bespaar je jezelf een hoop ergernis.
Je geeft nu 6 mogelijke datums aan en geen duidelijk plaats, waardoor je dus vraag om discussie. Als je een bepaalde datum neetzet en een bepaalde plaats zijn de eerste 3 reakties toch altijd van mensen die niet meegaan of een andere datum willen of een andere plaats, dan kan je altijd nog overleggen of je iets aanpast. Je kan het toch nooit iedereen naar hun zin maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:05
 
ANNETTE792 schreef:
Chat, jij organiseerd hier een uitje, dat mag je ook de spelregels bepalen.
Zet die spelregels er dan ook meteen duidelijk bij, dat is de eeuwige discussie hierover niet nodig.
Ik weet jou meninge over uitjes met kinderen/leden van andere sites/introducee's, maar niet iedereen weet dat.

Maak het jezelf dus gewoon makkelijk en vertel dat je op een bepaalde datum een bepaald uitje organiseerd voor enkel cm leden zonder kinderen,
dat bespaar je jezelf een hoop ergernis.
Je geeft nu 6 mogelijke datums aan en geen duidelijk plaats, waardoor je dus vraag om discussie. Als je een bepaalde datum neetzet en een bepaalde plaats zijn de eerste 3 reakties toch altijd van mensen die niet meegaan of een andere datum willen of een andere plaats, dan kan je altijd nog overleggen of je iets aanpast. Je kan het toch nooit iedereen naar hun zin maken.

Ik ben het helemaal met je eens Annette.....Als Chatuliem dat nu ook eens was...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben het helemaal met je eens Annette.....Als Chatuliem dat nu ook eens was...... Knipoog smiley


Weet je, ik ga ff een voorbeeld geven:

chatuliem, ik zou ons best op willen geven, als ik weet waarvoor ik mezelf opgeef.
Ik kan pas iets plannen als ik weet welke datum,waar en wat we gaan doen, want ik lees een stapavondje maar in de reakties wordt er gesproken over een etentje volgens mij Smiley die vol vragen zit

Mijn tip: open een nieuw topic met duidelijk wat je waneer waar wilt gaan doen met wie! En als het dan in mn planning past, geef ik ons op Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 29 december 2011, 11:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:10
 
Chat...ik ben het niet altijd met je eens....
Ik ga niet mee met het stap avondje....
Heb wel een dochter( ze is 20)

Punt 1 ze zou niet mee WILLEN....
Zou ze willen dan wil ik het niet!!!
Het zou dan inderdaad MIJN avond zijn...
Een stapavondje betekent ook normaal gesproken dat ALS je mee wil...je zorgt voor een oppas voor je kinderen...ja toch???
Een picknick is weer wat anders...

Enne...als het om duidelijkheid gaat...ja dan is Annette duidelijk...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op donderdag 29 december 2011, 11:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nu is het duidelijk voor iedereen......geen kinderen of dieren mee op de stapavond........
Discussie gesloten!
hoho, Gitta is welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:14
 
CHATULIEM619 schreef:
hoho, Gitta is welkom.

Ja...kom op!!!

En Bello...Tarzan....Woeffie...Kazan en Zorro dan???
Waterbakkies meenemen zeker???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:16
 
CHATULIEM619 schreef:
hoho, Gitta is welkom.


Nadat Gitta op een cm stapavondje in Utrecht in de kroeg onder de tafel pieste mag ook die niet meer mee chat Boze smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:30
 
het is te merken dat kerst alweer voorbij is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:36
 
ANNETTE792 schreef:
Weet je, ik ga ff een voorbeeld geven:

chatuliem, ik zou ons best op willen geven, als ik weet waarvoor ik mezelf opgeef.
Ik kan pas iets plannen als ik weet welke datum,waar en wat we gaan doen, want ik lees een stapavondje maar in de reakties wordt er gesproken over een etentje volgens mij Smiley die vol vragen zit

Mijn tip: open een nieuw topic met duidelijk wat je waneer waar wilt gaan doen met wie! En als het dan in mn planning past, geef ik ons op Knipoog smiley
Als jullie nu aangeven wanneer het niet uitkomt, kunnen we nu de datum vaststellen. En dat geldt voor iedereen die mee wil. Kan evt. pv. Volgende week kom ik dan met een definitief voorstel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:44
 
CHATULIEM619 schreef:
Als jullie nu aangeven wanneer het niet uitkomt, kunnen we nu de datum vaststellen. En dat geldt voor iedereen die mee wil. Kan evt. pv. Volgende week kom ik dan met een definitief voorstel.

Ik heb niet echt datums dat ik niet kan, en bovendien hoeft de rest van cm zich niet aan ons aan te passen he. Als ik een datum weet kan ik oppas regelen, dus doe een voorstel zou ik zeggen, en dan zien we wel of het te regelen is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:31
 
Hier komt dan het eindresultaat:

Op zaterdag 17 maart gaan we stappen in Amersfoort. Heb gehoord, dat er voldoende tijd is voor aanpassing van werkroosters. Aanvang 20 uur, verdere info volgt nog. (met dank aan Wmijn.)

Wie wil ermee?


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 29 december 2011, 12:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Hier komt dan het eindresultaat:

Op zaterdag 17 maart gaan we stappen in Amersfoort. Heb gehoord, dat er voldoende tijd is voor aanpassing van werkroosters. Aanvang 20 uur, verdere info volgt nog. (met dank aan Wmijn.)

Wie wil ermee?




Pieter en Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:47
 
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder

Chatuliem
Pieter
Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:34
 
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder

Chatuliem
Pieter
Annette
Willemijn
Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
Pagina 1 van 10