ChristianMatch
 


Forum

Verzoek Ambulancedienst
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 10:10
 
L.S.,

Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen.
Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.

Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.

Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 10:21
 
het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan..
wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 10:37
 
RONNY104 schreef:
het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan..
wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds.

Waarom is dit nu gelijk weer spam?! En wat heeft deze oproep te maken met het betalen van belasting en verzekering?

Op het moment dat er spoed is, is het de taak aan de politie om de naasten te informeren en dan is het in ons eigen belang dat zij zsm geinformeerd worden!
Het gaat echt om de spoedgevallen!

Uit ervaring weet ik hoe belangrijk dit is!


Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 17 januari 2012, 11:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 11:42
 
Ik ben bang dat deze praktische en toch wel menslievende oplossing weer gaat verzanden in een eindeloos gehakketak. De zoveelste oeverloze discussie op het forum. Men kan hier niets posten of er moet op de één of andere manier over gezeverd worden waardoor de essentie van de nieuwe topic totaal verloren gaat.

Dus:

L.S.,

Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen.
Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.

Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.

Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 januari 2012, 11:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEKE000





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:18
 
Wat een goed idee om een ICE 1....2...of..3 nr. te zetten in je GSM .

Ik was hier nooit zomaar opgekomen als DIT niet geplaatst zou zijn.

Via andere instanties gaat het soms tijden duren voordat er daadwerkelijk iets gebeurd of doorgegeven word.

Kleine moeite, grote noodzaak !!! En dat nog wel voor mijn eigen belang.

DANKJEWEL VOOR DE TIP !! IK GEEF HET DOOR !!


Laatst aangepast door
LIEKE000
op dinsdag 17 januari 2012, 12:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:30
 
Ik heb haast nooit mijn gsm bij me. Meestal vind ik die eens nog niet. Het is altijd een zoektocht wanneer ik dat opbelding wel eens nodig heb. Daarom heb ik ook een kaartje in mijn broekzak of in de wagen waarop enkele adressen staan.

Mijn ouders hebben wel steeds hun gsm bij wanneer ze op stap zijn. Dus ik zal hen op de hoogte brengen van het ICE-gebeuren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:42
 
RONNY104 schreef:
het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan..
wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds.
Als we volgens u al genoeg belasting en ziekenfondspremie betalen is het om deze kosten te drukken JUIST nodig om snel en addeqaat te helpen met deze info.
Iedere minuut is er een

Eindelijk een goede toppic Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:43
 
RONNY104 schreef:
het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan..
wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds.


Tsja, wiens taak het is om mn familie in te lichten als mij iets overkomt vind ik niet zo belangrijk, als het maar gebeurd.
En dan is het wel handig als ze je familie een beetje vlot in kunnen lichten.
Ik heb het al een poos in mn telefoon staan maar aan de reakties hier kan je zien dat niet iedereen daar vanaf weet. Dus belangrijk om het af en toe onder de aandacht te brengen lijkt me.

Spam noem ik het als ik weer eens de lotto gewonnen heb of als ik even mn bankrekening op moet geven zodat een rijke weduwe uit Ghana daar even haar erfenis op kan storten en dan mag ik ook 50.000 houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:51
 
Ik ga me schuldig maken aan iets wat ik net veroordeelde...ik vond dat die reactie van Ronny104 meer op 'spam' leek dan de uiteindelijke oproep op deze topic.

Dus:

L.S.,

Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen.
Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.

Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.

Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 januari 2012, 12:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:09
 
FRANKT627 schreef:
L.S.,

Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen.
Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.

Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.

Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/In_case_of_emergency
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:10
 
FRANKT627 schreef:
Ik ga me schuldig maken aan iets wat ik net veroordeelde...ik vond dat die reactie van Ronny104 meer op 'spam' leek dan de uiteindelijke oproep op deze topic.

Dus:

L.S.,

Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen.
Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.

Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.

Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.

Ik heb al een paar maanden een ICE, das me broertje....
Dat is geregeld in verband met mijn gezondheid...die niet al te best is, ik kan zomaar uitvallen/wegvallen....Vind het een prima regeling!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:42
 
CHATULIEM619 schreef:
L.S.,

Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen.
Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.

Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.

Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.

Mooie regeling ga het direct in mn mobiel zetten en doorsturen!
Goeie Chat!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 17 januari 2012, 16:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:58
 
als je 112 al niet eens meer kan onthouden is het ernstig met je gesteld. bovendien weet de politie meer van je dan je weet of denkt.

verder: ICE...die komt hier met enige regelmaat op 300 meter langs..met van die wieltjes eronder op twee stalen geleiders, ook wel rails genoemd...


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 17 januari 2012, 17:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:10
 
GRIFFIN748 schreef:
als je 112 al niet eens meer kan onthouden is het ernstig met je gesteld. bovendien weet de politie meer van je dan je weet of denkt.

verder: ICE...die komt hier met enige regelmaat op 300 meter langs..met van die wieltjes eronder op twee stalen geleiders, ook wel rails genoemd...

En juist als het dus ernstig met je gesteld is, is het fijn dat je meest dierbaren zo snel mogelijk op de hoogte daarvan gebracht worden.....
Dus dat ICE is m.i. een prima plan. Bedankt voor de tip!


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op dinsdag 17 januari 2012, 17:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:27
 
Ook ik vind het een goede tip....maar heb dit al 6 jaar!!
Is het dan niet nieuw???
Ken de niemand dit????
Heb er ook 3 in staan....
Mijn zoon staat daar met zijn mob.nummer als eerste...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 17 januari 2012, 18:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 19:20
 
GRIFFIN748 schreef:
als je 112 al niet eens meer kan onthouden is het ernstig met je gesteld. bovendien weet de politie meer van je dan je weet of denkt.

verder: ICE...die komt hier met enige regelmaat op 300 meter langs..met van die wieltjes eronder op twee stalen geleiders, ook wel rails genoemd...

Das nog nix, bij ons is de achterklep sneller dan 112 en de daarbij behorende hulpdiensten.
Die zijn zelfs zo snel, dat voor er wat gebeurd, zij er al zijn Knipoog smiley
En voor de rest, is het wel een goede tip.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 17 januari 2012, 19:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 13:14
 
de oplossing voor een probleem moet je niet zoeken bij een ander maar bij jezelf!in eerste instantie...dit soort hulpmiddelen lijken goed maar werkt maar voor even...daarnaast gebeurt het op een te kleine schaal...
voordat je het weet heb je een scala aan hulpmiddelen dat straks averechts werkt bij de hulpverlening zelf.daarnaast vraag ik me af wat ze zo moeilijk doen bel gewoon iemand uit de lijst de eerste of diegene naar wie het slachtoffer het vaakst belt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 13:29
 
RONNY104 schreef:
de oplossing voor een probleem moet je niet zoeken bij een ander maar bij jezelf!in eerste instantie...dit soort hulpmiddelen lijken goed maar werkt maar voor even...daarnaast gebeurt het op een te kleine schaal...
voordat je het weet heb je een scala aan hulpmiddelen dat straks averechts werkt bij de hulpverlening zelf.daarnaast vraag ik me af wat ze zo moeilijk doen bel gewoon iemand uit de lijst de eerste of diegene naar wie het slachtoffer het vaakst belt...

Jahoor...bij onszelf is de oplossing. Denk 's na man!

Stel jij krijgt iets ernstigs en je bent niet in staat om te vertellen wie er op de hoogte gebracht moet worden...en de politie belt dan zomaar een vriend ipv je dierbare...

Dis is niet zomaar een scala aan hulpmiddelen. Het is dé manier om je naasten te waarschuwen en die door alle hulpdiensten gebruikt wordt, zelfs internationaal.

In de situaties waarin dit nodig is, telt elke seconde en is er de tijd dus niet voor om ff uitgebreid te gaan zoeken in je foon of allerlei mensen af te gaan bellen totdat ze de goede gevonden hebben.

Ik was niet bereikbaar toen ze mijn vader aan het reanimeren waren, simpelweg omdat ze niet wisten hoe en waar ze mij bereiken moesten en mijn moeder niet in staat was om het goede nummer te geven.

Ik hoop oprecht dat je er nooit mee te maken zult krijgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 14:23
 
RONNY104 schreef:
voordat je het weet heb je een scala aan hulpmiddelen dat straks averechts werkt bij de hulpverlening zelf.daarnaast vraag ik me af wat ze zo moeilijk doen bel gewoon iemand uit de lijst de eerste of diegene naar wie het slachtoffer het vaakst belt...



En om dat te voorkomen vragen ze om bekendheidheid voor 1 internationaal hulpje dat je 2 minuten kost om even in te voeren op je telefoon.

En meest gebelde personen.....in november is er een PKN-dominee die bij onze kerk in de sollicitatieprocedure zat verongelukt.
Op zoek naar contactpersonen werd iemand van onze kerkeraad gebeld, die natuurlijk geen verdere informatie had en de hulpverlener doorstuurde naar de voorzitter van de kerkeraad. Die moest vervolgens ook eerst zoeken naar gegevens en zo duurt het dus een poosje voor de familie ingelicht kon worden.

Als je de meest gebelde personen uit de telefoon van mijn man neemt zijn dat allemaal zakelijke contacten die mijn naam niet eens weten, dus daar komen ze ook geen steek verder mee. Heb ik nog geluk dat ik Annette heet en geen Zoë, want dan kan het helemaal even duren voor je naam aan de beurt is.

Dus waarom moeilijk doen als het zo simpel kan, gewoon even ice in je telefoon zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 15:27
 
ANNETTE792 schreef:
En om dat te voorkomen vragen ze om bekendheidheid voor 1 internationaal hulpje dat je 2 minuten kost om even in te voeren op je telefoon.

En meest gebelde personen.....in november is er een PKN-dominee die bij onze kerk in de sollicitatieprocedure zat verongelukt.
Op zoek naar contactpersonen werd iemand van onze kerkeraad gebeld, die natuurlijk geen verdere informatie had en de hulpverlener doorstuurde naar de voorzitter van de kerkeraad. Die moest vervolgens ook eerst zoeken naar gegevens en zo duurt het dus een poosje voor de familie ingelicht kon worden.

Als je de meest gebelde personen uit de telefoon van mijn man neemt zijn dat allemaal zakelijke contacten die mijn naam niet eens weten, dus daar komen ze ook geen steek verder mee. Heb ik nog geluk dat ik Annette heet en geen Zoë, want dan kan het helemaal even duren voor je naam aan de beurt is.

Dus waarom moeilijk doen als het zo simpel kan, gewoon even ice in je telefoon zetten.
ff een voorbeeldje van mijn kant. Toen mn dochter overleed, heeft het twee uur geduurd voordat ze het ons kwamen vertellen. Het was eerder op het nieuws, dan dat wij dat wisten. Dit omdat ze niet wisten wie ze konden bereiken.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 18 januari 2012, 15:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 19:42
 
dat zijn 2 goede voorbeelden waarin het goed gewerkt zou hebben.
er zijn ook veel nadelen.
1.gsm kan stuk gegaan zijn.
2.beveiligt met een wachtwoord.
3.personeel begrijpt niet hoe in de telefoon boek te komen.
4.gsm is zoek geraakt.
5.de wijze waarop het onder de aandacht wordt gebracht,via spammen...
de meeste mails zal in de junk/bulk/spam box verdwijnen.
6.te veel moeite om het te doen,rede nummer 1 waarom de meeste
nog geen donorcodicil bezitten is omdat het vooruit wordt geschoven..
en hier red je letterlijk levens mee.......
efficiëntie.....
De meeste mensen moet je kunnen bereiken.
Het moet altijd werken.
Ik vraag me af waarom de oplossing niet bij hun zelf wordt gezocht..zei zijn namelijk de eerste die in contact komen met het slachtoffer.....
de middelen zijn er namelijk al het zou alleen maar wat aangepast hoeven te worden.Maar goed zo denk ik er over.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 20:24
 
Als iedereen nou gewoon een onderhuidse chip laat inplanten, kunnen ze het met een chiplezer in de ambulance zo uitlezen bedoel je Ronny?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 20:53
 
PIETER649 schreef:
Als iedereen nou gewoon een onderhuidse chip laat inplanten, kunnen ze het met een chiplezer in de ambulance zo uitlezen bedoel je Ronny?

Waarom zo moeilijk, gewoon verplichte vingerafdruk registratie .
En daar heb Oom Jut ook meteen profijt van.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 18 januari 2012, 20:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 22:01
 
RONNY104 schreef:
dat zijn 2 goede voorbeelden waarin het goed gewerkt zou hebben.
er zijn ook veel nadelen.

3.personeel begrijpt niet hoe in de telefoon boek te komen.

En personeel dat zelf de voordelen van een ICE in een telefoonboek niet snapt....

Naast het gebruik van de aandacht voor 1 of meerdere ICE nummers in je telefoon, moet dan ook de personen die dat moeten gebruiken in een ICE in staat zijn dat te weten en te snappen.
Dat schort er ook nog wel eens aan. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 22:22
 
Ik heb een ICD in mn lijf zitten en als die afgaat dan kunnen ze alles op de comp zien .
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 23:14
 
als dat kon dan zullen de meeste dat niet doen denk ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 23:17
 
je zou kunnen denken aan jouw DigiD account koppelen aan een db...
gerelateerd aan jouw bs nummer alls verificatie je id ben je al verplicht om bij je te dragen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 23:21
 
RONNY104 schreef:
je zou kunnen denken aan jouw DigiD account koppelen aan een db...
gerelateerd aan jouw bs nummer alls verificatie je id ben je al verplicht om bij je te dragen

Je digid is al gekoppeld aan je bsn aan al je uitgaven en je inkomsten aan je zorgpas aan je id kaart aan..........enorm veel........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 12:31
 
inderdaad dat is wat minder...maar wel efficiënt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 23:40
 
RONNY104 schreef:
dat zijn 2 goede voorbeelden waarin het goed gewerkt zou hebben.
er zijn ook veel nadelen.
1.gsm kan stuk gegaan zijn.
2.beveiligt met een wachtwoord.
3.personeel begrijpt niet hoe in de telefoon boek te komen.
4.gsm is zoek geraakt.
5.de wijze waarop het onder de aandacht wordt gebracht,via spammen...
de meeste mails zal in de junk/bulk/spam box verdwijnen.
6.te veel moeite om het te doen,rede nummer 1 waarom de meeste
nog geen donorcodicil bezitten is omdat het vooruit wordt geschoven..
en hier red je letterlijk levens mee.......
efficiëntie.....
De meeste mensen moet je kunnen bereiken.
Het moet altijd werken.
Ik vraag me af waarom de oplossing niet bij hun zelf wordt gezocht..zei zijn namelijk de eerste die in contact komen met het slachtoffer.....
de middelen zijn er namelijk al het zou alleen maar wat aangepast hoeven te worden.Maar goed zo denk ik er over.........

ik vind dat je van een mug een olifant maakt....de ambulance broeders/ zusters hebben inmiddel zoveel kennis van mobiele telefoons dat het al gek moet gaan willen ze er niet achter zien te komen hoe zo'n ding werkt...en als het dan toch niet werkt...stop dan een briefje in je tas, je portomonnee...of in je broekzak, als je maar een nummer bij je hebt.

Zelf heb ik het meegemaakt dat er iemand dood van zijn fiets af viel, en ik in zijn agenda kon kijken naar een nummer wat ik bellen kon....dus....voor elk probleem is er een oplossing...niet te moeilijk denken....


Laatst aangepast door
TINK100
op donderdag 19 januari 2012, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2