ChristianMatch
 


Forum

opwekking 2010!
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNA566





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 18:42
 
Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan.
En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:21
 
HANNA566 schreef:
Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan.
En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken.

Wij gaan met een hele groep vanuit de gemeente, ong. 100 mensen.
Wat je mee moet nemen, euh, wat je ook mee zou nemen als je "gewoon" zou gaan kamperen. Kan je wel een advies geven, neem warme kleding mee voor de avonden, het kan nog best afkoelen en voor de nacht eventueel een extra deken. De afgelopen jaren was het erg warm, dus zonnebrand inpakken zou ik ook doen. Lachende smiley

Veel plezier ..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANDRE701





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 18:51
 
HANNA566 schreef:
Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan.
En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken.

Hallo Hanna

Leuk dat je gaat kamperen op opwekking. Geef je wel op tijd op als je dat nog niet hebt gedaan. Vorig jaar waren er meer aanmeldingen dan waar op gerekend was.
Als je een tent en een bijbel meeneemt, heb je het belangrijkste al.
Maar natuurlijk ook kleding voor mooi weer en voor slecht weer.
En eten voor vrijdagavond,zaterdag,zondag en maandagmorgen en maandagmiddag.
Zelf ga ik ook kamperen daar. Misschien kom ik je wel tegen.
Succes met de voorbereidingen.

Gr. André
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 19:55
 
HANNA566 schreef:
Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan.
En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken.

Leuk, Ik ga ook voor het eerst kamperen op opwekking!
Lijkt mij dat je de normale kampeerdingen meeneemt. Er is alleen geen stroom, dus batterijen of gaslamp mee, en helaas dan geen warm broodje bij het ontbijt Knipoog smiley
Ik heb er zin in!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNA566





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 21:13
 
Leuk om te horen zeg! Goede tips al, dat is mooi.
Ik had inderdaad ook iets gelezen over geen stroom. Gelukkig is het maar voor een paar dagen. Wel zal ik mijn verse brood missen in de morgen.
Heb misschien wel iets van hulp nodig bij het opzetten van mijn tent. Ik ga natuurlijk wel van tevoren even oefenen dus helemaal dummie ben ik niet. Er zal vast wel wat hulp zijn toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 21:32
 
HANNA566 schreef:
Leuk om te horen zeg! Goede tips al, dat is mooi.
Ik had inderdaad ook iets gelezen over geen stroom. Gelukkig is het maar voor een paar dagen. Wel zal ik mijn verse brood missen in de morgen.
Heb misschien wel iets van hulp nodig bij het opzetten van mijn tent. Ik ga natuurlijk wel van tevoren even oefenen dus helemaal dummie ben ik niet. Er zal vast wel wat hulp zijn toch?

Uitbesteden die hap Lachende smiley !! Gewoon hulpeloos kijken .. zuchten .. lopen rommelen in je tas met spullen... naar boven kijken... nog eens zuchten.. er is dan vast een handige Harrie (m/v) of die je komt helpen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNA566





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 21:37
 
Hahah, dat vind ik wel een goeie. Misschien wordt dat het uiteindelijk ook. Maar ben misschien toch iets te te trots om mezelf zo te laten kennen. Misschien is het wel beter ook hoor, als iemand anders het doet... we zullen zien...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:21
 
HANNA566 schreef:
Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan.
En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken.

Hanna, ik vroeg mij af, wat dat is, kamperen op opwekking?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:21
 
HANNA566 schreef:
Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan.
En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken.

Hanna, ik vroeg mij af, wat dat is, kamperen op opwekking?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNA566





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 19:43
 
Opwekking is een conferentie tijdens het pinksterweekend. Word gehouden in biddinghuizen, naast walibi.
Tijdens dat weekend komen er duizende mensen kamperen. Er worden samenkomsten gehouden enzo.
De laatste paar keren ben ik alleen op zondag langs geweest en dan voornamelijk om de sing in. Daar komen 50.000 mensen op af om samen God te prijzen, best gaaf dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JORIIEK216





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:00
 
hoihoi,

ik zou inderdaad echt warme kleding inpakken en goede loopschoenen want je loopt best veel naar de samenkomst tenten enzo, het ligt er ook weer aan waar je zit met je tentje.

Verder je bijbel niet vergeten ;)

Veel plzier en misschien kom ik je nog tegen! :D

GRoetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREDI122





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 april 2010, 09:21
 
Wat leuk dat er meerdere CMmers naar 'Opwekking' komen!
Ik help al mee met de opbouw tijdens de werkweek, voorafgaand aan de conferentie. In de lectuurtent en ben daar ook in het weekend te vinden.
Wie weet kom ik jullie nog wel tegen als je afrekent bij de kassa Knipoog smiley
Of je komt me tegen met mijn kleinzoon, want ziin ouders hebben ook zo hun bezigheden.

Erica*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENRIKEV355





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:28
 
Leuk dat je ook gaat! Ik ga ook met vrienden, en mensen uit de kerk.

Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest, en het was zo goed bevallen...
Een leuk idee, is om geen kooktoestelletje mee te nemen. Dat hebben wij (samen met een vriendin) vorig jaar ook niet gedaan. Maar ga het eens aan buren vragen of je daar mag koken. En dan krijg je echt hele leuke gesprekken, en nieuwe vrienden!!
Wij hadden dit niet van te voren bedacht, maar we konden nergens een kooktoestel vandaan halen. Vandaar dat het zo bij ons kwam ;) Maar wij kregen zelfs op zondagmorgen een ontbijt op bed, van onze nieuwe vrienden Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENRIKEV355





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:30
 
O ja, voor mensen die hun handen even uit de mouwen willen steken op die dagen: word parkeerwacht/verkeersregelaar!! Het is echt geweldig! Ik heb het vorig jaar ook gedaan Lachende smiley Dit jaar ben ik alleen niet in de mogelijkheid... Wie weet volgend jaar weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREDI122





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:32
 
Goed idee Henrike om mensen hierop attent te maken!
Overigens is er nog veel meer te doen en zijn er vele handen nodig om de conferentie goed te laten verlopen. Ga maar langs bij het 'stewardskantoor', daar zijn de vacatures te bekijken en kun je je meteen inschrijven!

En als het slecht weer is (wat we natuurlijk niet hopen) is het handig om laarzen bij je te hebben. Het is polderland...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TIMO194





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 22:18
 
HANNA566 schreef:
Leuk om te horen zeg! Goede tips al, dat is mooi.
Ik had inderdaad ook iets gelezen over geen stroom. Gelukkig is het maar voor een paar dagen. Wel zal ik mijn verse brood missen in de morgen.
Heb misschien wel iets van hulp nodig bij het opzetten van mijn tent. Ik ga natuurlijk wel van tevoren even oefenen dus helemaal dummie ben ik niet. Er zal vast wel wat hulp zijn toch?


Nog een tip, Warme slaap zak mee nemen, het kan daar vooral de eerste nacht erg koud zijn Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 20:28
 
Wie is er naar Opwekking geweest? En hoe vond je het?

Ik ben vandaag, met een familielid, geweest en heb er van genoten! De laatste keer dat ik er geweest ben, was nog in Vierhouten. Dus dat was heel lang geleden. 't Is nu wel wat massaler. Bijzonder wel, om met zoveel mede-christenen samen te zingen tot eer van God en te luisteren naar Zijn Woord.

Vanmiddag was de Oslo Gospel Choir er, dat was ook genieten! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 14:18
 
MARIJAN072 schreef:
Wie is er naar Opwekking geweest? En hoe vond je het?

Ik ben vandaag, met een familielid, geweest en heb er van genoten! De laatste keer dat ik er geweest ben, was nog in Vierhouten. Dus dat was heel lang geleden. 't Is nu wel wat massaler. Bijzonder wel, om met zoveel mede-christenen samen te zingen tot eer van God en te luisteren naar Zijn Woord.

Vanmiddag was de Oslo Gospel Choir er, dat was ook genieten! Lachende smiley

Jaaaa, opwekking was geweldig!!!
Ik ben voor het eerst een heel weekend geweest. Ik vond het indrukwekkend hoor!!
Ja zoals jij zegt, met zoveel mede christenen God loven, prijzen en hem eer geven, is heel gaaf!!!
Bemoedigd worden door de toespraken en getuigenissen, gesprekken met mensen en de spontane contacten, het maakt het allemaal heel bijzonder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREDI122





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 17:14
 

Inmiddels ligt Pinksteren alweer bijna twee weken achter ons, maar ook ik wil nog even melden dat ik weer enorm genoten heb van Opwekking.
De opbouwweek waar ik aan mee heb gewerkt was heel goed. De samenwerking met alle mensen die het voorbereiden blijft iets bijzonders.
Tijdens de conferentie heb ik genoten van de contacten bij de kassa in de lectuurtent en van het programma heb ik ook nog wat mee kunnen maken. Vooral het 'samen zingen' met zoveel mensen blijft indrukwekkend!
Een mooie tijd waar we weer 'goed gevoed' op kunnen terugkijken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1