ChristianMatch
 


Forum

Het oog van de man.
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:17
 
In het Terdege Refo Magazine,las ik dat.

Een 16 jarig meisje,bezocht haar arts.
Vrij schaars gekleed dus.
Hij zij tegen haar,Hoe? zie ik? jouw?.
Zij wist dat niet dus.
Ik zie jou bloot zij hij,in jou manier van kleden,in het oog van de man.
Als hertero seksueel dus.
Want de man is anders gefixsteerd,op sekse,als een vrouw.
Hij gaf eerlijk toe,dat zijn genen ook meespeelde,wat onder die schaarse keding verlokkend was.
Gewoon die Hormonen,tot verleiding,speelden op,in seksuele uitdaging.

Dat vond ik heel eerlijk,die refo arts,kwam ook in een verleiding,en sprak haar daar op aan.
Want een gezond oog van Man of Vrouw,is bij de man lust,en bij de vrouw,juist niet tot lust bedoeld.
Met de ogen uitkleden,gebeurt in alle gezintes,en ik ben er ook niet onschuldig aan,na meer dan 3,00000 kilometer,op de snelweg,te verkeren.
Ook ik zag korte rokjes in de cabrio,en zwaaiende handjes.
Ook gefotografeerd ben ik door dames,in een touringcar,in mijn sekse.
Stille verliefdheden,door soms een handaanraking,of een zogenaamde vrienschappelijke kus,zetten de genen op hol.
Sjansen op de snelweg,plaatste ik ooit.

Dat toch macho te zijn,de oog van de man,tot andere sekse,vind ik wel gezond,zolang het geen dierlijk gedrag word.
Uit vele Colega's van de Refo Gemeenten,waren er ook veel zwak,op de snelweg.
Dat ik veel de seksualiteit bewoord,in Chr Sites,is verbanning op alle chr sites.
Want ik benader het hart persoonlijk,die dat ontkennen,en toch er ook schuldig aan zijn.
Daarom geloof ik niet in Homoseksualiteit,daar is het oog van de Man en Vrouw,te goed ontworpen,in Gods Plan.
Want dan is Hooglied ook een Leugen,wat ook een seksueel, gezond verlangen is,tussen Man en Vrouw.
Ik geloof nooit dat de Grachtenparade in bootjes,ook het Bootje is in Jezus Hoede.
Ik ben een laatbloeier,in geschriften,maar onderzoek het nauwkeurig.
Ook de seksualiteit.


Laatst aangepast door
ALFAROMEO918
op zondag 21 maart 2010, 14:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 00:39
 
De grachtenparade is niet het visitekaartje van de alle homofiele mensen, maar een uitspatting,uitdagend, profoceren, een blijk van jezelf/je homofiel zijn willen laten zien.
Het is naar mijn idee maar een klein deel van de homofiele mensen in ons land.

Dat een arts een vrouw aanspreekt op haar kleding, en wat het met hem doet, is wel eerlijk, maar toch denk ik zijn probleem. Je kan daarin niet de verantwoording bij die vrouw leggen. Als die vrouw zich verder niet uitdagend gedraagt, zal de man zichzelf ook aan moeten spreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 07:59
 
WILMA729 schreef:
De grachtenparade is niet het visitekaartje van de alle homofiele mensen, maar een uitspatting,uitdagend, profoceren, een blijk van jezelf/je homofiel zijn willen laten zien.
Het is naar mijn idee maar een klein deel van de homofiele mensen in ons land.
Eerlijk gezegd vraag ik me af of het COC daar ook zo over denkt. Ze propageren dit wel als hun visitekaartje. En daar hebben ze m.i. gelijk in. Een ander woord voor homoseksualiteit is de vrije liefde. Waar het er niet meer toe doet met wie je het doet, zolang je maar aan je bevrediging komt. Want daar draait het heel sterk om in deze kringen.
Deze liefde wordt bedreven in parken, parkeerplaatsen en speciale gelegenheden. En die is net zo oud als Sodom en Gomorra. Ze proclameren die vrijheid vanaf een bootje.
In mijn ogen gaat het niet alleen om geaardheid, maar veel meer om verdorven gedrag. Dat wordt heel sterk door de bijbel veroordeeld. Mensen kunnen hun ogen er wel voor sluiten en zeggen, dat is slechts een uitspatting, maar de geschiedenis leert anders. Wat een uitzondering is, is dat homoseksuelen in ons land monogaan proberen te leven. Een uitzondering wat betreft aantal, maar ook een uitzondering in historisch opzicht.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 27 maart 2010, 08:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 12:33
 
waar bemoeit die arts zich mee van hoe dat meisje zich kleedde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 12:37
 
Hij was jaloers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 12:41
 
MARIO216 schreef:
Hij was jaloers.

Verraste, verbaasde smiley
Smiley die vol vragen zit
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 13:51
 
WILMA729 schreef:
Dat een arts een vrouw aanspreekt op haar kleding, en wat het met hem doet, is wel eerlijk, maar toch denk ik zijn probleem. Je kan daarin niet de verantwoording bij die vrouw leggen.


Het is inderdaad te gek voor woorden dat een huisarts moet wijzen op het feit dat kleding niet neutraal is, maar het e.e.a. kan oproepen bij "de overkant". Ik vind het een taak voor de modezaken om dit besef de meisjes en vrouwen bij te brengen. Maar ja... als kledingzaken/modezaken het vertikken om in dit opzicht de vrouwen het besef bij te brengen, wie moet dan de vrouwen erover inlichten?
Laten we wel wezen: die hele mode van de naveltruitjes en korte rokjes was onmiskenbaar bedoeld om een erotische lading mee te geven. En wat gebeurde er? hele volkstammen meisjes en vrouwen trapten erin, "want het was mode" En de "mode" is nu eenmaal een dwingende instantie waar niemand aan mag ontsnappen.....

Misschien moet de regering maar gewoon bij wet een aantal modevoorschriften opleggen aan de modezaken. Dan is normale kleding tenminste voor alle vrouwen te allen tijde beschikbaar.
Voor degenen die toch wat anders willen dan "normale" kleding, kunnen wat mij betreft speciaalzaken komen waar ze alles van hun gading kunnen kopen.....


Laatst aangepast door
ARJAN007
op zaterdag 27 maart 2010, 13:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 17:00
 
ARJAN007 schreef:
Misschien moet de regering maar gewoon bij wet een aantal modevoorschriften opleggen aan de modezaken. Dan is normale kleding tenminste voor alle vrouwen te allen tijde beschikbaar.
Voor degenen die toch wat anders willen dan "normale" kleding, kunnen wat mij betreft speciaalzaken komen waar ze alles van hun gading kunnen kopen.....


Dit kun je toch niet serieus menen? De wet die zich ook nog eens met onze kledingkeuze zou moeten gaan bemoeien? Sorry Arjan, maar dit vind ik bij het zotte af. Smiley met dichtgeplakte mond
Mijns inziens is het aan de vrouw toch écht zelf hoe zij zich kleedt en wat zij mooi vind/ bij haar vind passen! Ik ben wel van mening dat sommige vrouwen wat advies zouden kunnen hebben....niet iedereen weet goed wat bij hem of haar past maar dat is toch iets anders lijkt me.
Als de regering zich zou gaan bemoeien met mijn kledingkeuze zou ik toch echt gaan emigreren.....!
Mijn dochter van 13 volgt de mode...voor zover dat haar past en voor zover zij dat leuk vind. Met een beetje begeleiding ontwikkelt ze nu haar eigen smaak en dát is volgens mij de bedoeling van mode/kleding: uiting geven aan wie je bent!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 17:26
 
ARIENNEZ498 schreef:
Dit kun je toch niet serieus menen? De wet die zich ook nog eens met onze kledingkeuze zou moeten gaan bemoeien? Sorry Arjan, maar dit vind ik bij het zotte af. Smiley met dichtgeplakte mond
Mijns inziens is het aan de vrouw toch écht zelf hoe zij zich kleedt en wat zij mooi vind/ bij haar vind passen! Ik ben wel van mening dat sommige vrouwen wat advies zouden kunnen hebben....niet iedereen weet goed wat bij hem of haar past maar dat is toch iets anders lijkt me.
Als de regering zich zou gaan bemoeien met mijn kledingkeuze zou ik toch echt gaan emigreren.....!
Mijn dochter van 13 volgt de mode...voor zover dat haar past en voor zover zij dat leuk vind. Met een beetje begeleiding ontwikkelt ze nu haar eigen smaak en dát is volgens mij de bedoeling van mode/kleding: uiting geven aan wie je bent!

Ben het met je eens Arienne........enne Arjan meen je dit echt of eh????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 17:34
 
ARJAN007 schreef:
Het is inderdaad te gek voor woorden dat een huisarts moet wijzen op het feit dat kleding niet neutraal is, maar het e.e.a. kan oproepen bij "de overkant". Ik vind het een taak voor de modezaken om dit besef de meisjes en vrouwen bij te brengen. Maar ja... als kledingzaken/modezaken het vertikken om in dit opzicht de vrouwen het besef bij te brengen, wie moet dan de vrouwen erover inlichten?
Laten we wel wezen: die hele mode van de naveltruitjes en korte rokjes was onmiskenbaar bedoeld om een erotische lading mee te geven. En wat gebeurde er? hele volkstammen meisjes en vrouwen trapten erin, "want het was mode" En de "mode" is nu eenmaal een dwingende instantie waar niemand aan mag ontsnappen.....

Misschien moet de regering maar gewoon bij wet een aantal modevoorschriften opleggen aan de modezaken. Dan is normale kleding tenminste voor alle vrouwen te allen tijde beschikbaar.
Voor degenen die toch wat anders willen dan "normale" kleding, kunnen wat mij betreft speciaalzaken komen waar ze alles van hun gading kunnen kopen.....



Modewetten zijn er in islamitische landen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:17
 
ARJAN007 schreef:
Het is inderdaad te gek voor woorden dat een huisarts moet wijzen op het feit dat kleding niet neutraal is, maar het e.e.a. kan oproepen bij "de overkant". Ik vind het een taak voor de modezaken om dit besef de meisjes en vrouwen bij te brengen. Maar ja... als kledingzaken/modezaken het vertikken om in dit opzicht de vrouwen het besef bij te brengen, wie moet dan de vrouwen erover inlichten?
Laten we wel wezen: die hele mode van de naveltruitjes en korte rokjes was onmiskenbaar bedoeld om een erotische lading mee te geven. En wat gebeurde er? hele volkstammen meisjes en vrouwen trapten erin, "want het was mode" En de "mode" is nu eenmaal een dwingende instantie waar niemand aan mag ontsnappen.....

Misschien moet de regering maar gewoon bij wet een aantal modevoorschriften opleggen aan de modezaken. Dan is normale kleding tenminste voor alle vrouwen te allen tijde beschikbaar.
Voor degenen die toch wat anders willen dan "normale" kleding, kunnen wat mij betreft speciaalzaken komen waar ze alles van hun gading kunnen kopen.....


Een taak voor de ouders misschien????


Laatst aangepast door
IMKE917
op zaterdag 27 maart 2010, 18:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:51
 
ARIENNEZ498 schreef:
Dit kun je toch niet serieus menen? De wet die zich ook nog eens met onze kledingkeuze zou moeten gaan bemoeien? Sorry Arjan, maar dit vind ik bij het zotte af. Smiley met dichtgeplakte mond

In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is.
Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit.
Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.

Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......

Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft......


Laatst aangepast door
ARJAN007
op zaterdag 27 maart 2010, 18:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:16
 
ARJAN007 schreef:
In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is.
Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit.
Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.

Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......

Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft......

Arjan, als ik je goed begrijp wil je de diversiteit in de mode promoten, meer keuzes dus.
Ik ben verbaasd...want ik deel niet in die ervaring, integendeel zou ik willen zeggen. Geen énkele modeketen heeft mij ooit gedwongen tot een keuze, néver! Ik ben het dus ook nu totaal met je óneens. Er is voldoende keus voorhanden, als je maar op zoek gaat naar jouw eigen stijl! Ik ben zeer modebewust en het past bij mijn persoonlijkheid om goed gekleed te gaan en jouw beweringen zie ik absoluut niet terug in de huidige modewereld. Ik denk eerder dat men vaak nog niet weet wat bij de persoonlijkheid past en wat niet...en dán kun je de plank volledig mis slaan qua kleding. Goede hulp daarbij en zelfkennis zouden daarbij kunnen helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 23:09
 
Tja Alfa, het gezonde oog van de man. Hoe ziet het gezonde oog van de vrouw eruit???

Genesis 3:16 ; en tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben.

Shalom.


Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 27 maart 2010, 23:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 00:06
 
MAR907 schreef:
Tja Alfa, het gezonde oog van de man. Hoe ziet het gezonde oog van de vrouw eruit???

Genesis 3:16 ; en tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben.

Shalom.
Mooie bijbeltekst Mar. Zet je toch weer tot nadenken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 11:19
 
ARJAN007 schreef:
In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is.
Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit.
Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.

Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......

Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft......

Ik maak altijd nog men eigen keuzes Arjan... Geloof het of niet... en Te korte rokken of Te korte shirts... daar heb ik bijna altijd last van Boze smiley ben nu eenmaal lang en daar word helaas weinig rekening mee gehouden... Dus kom je dan ook in Te korte broeken Woedende smiley Leve de heren afdeling met WEL Lange spijkerbroeken en Lange truien Clown smiley Ik trek aan waar ik me goed in voel en niet wat een ander vind wat ik aan moet... en ik denk vele vrouwen met mij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 11:37
 
ARJAN007 schreef:
Het is inderdaad te gek voor woorden dat een huisarts moet wijzen op het feit dat kleding niet neutraal is, maar het e.e.a. kan oproepen bij "de overkant". Ik vind het een taak voor de modezaken om dit besef de meisjes en vrouwen bij te brengen. Maar ja... als kledingzaken/modezaken het vertikken om in dit opzicht de vrouwen het besef bij te brengen, wie moet dan de vrouwen erover inlichten?
Laten we wel wezen: die hele mode van de naveltruitjes en korte rokjes was onmiskenbaar bedoeld om een erotische lading mee te geven. En wat gebeurde er? hele volkstammen meisjes en vrouwen trapten erin, "want het was mode" En de "mode" is nu eenmaal een dwingende instantie waar niemand aan mag ontsnappen.....

Misschien moet de regering maar gewoon bij wet een aantal modevoorschriften opleggen aan de modezaken. Dan is normale kleding tenminste voor alle vrouwen te allen tijde beschikbaar.
Voor degenen die toch wat anders willen dan "normale" kleding, kunnen wat mij betreft speciaalzaken komen waar ze alles van hun gading kunnen kopen.....

boerka aanschaffen dan is er totaal geen verleiding.... Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 11:45
 
vele mode ontwerpers zijn mannen.
het zijn dus de mannen die verleidelijke kleding maken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 12:20
 
ARJAN007 schreef:
In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is.
Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit.
Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.

Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......

Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft......

De modeontwerpers dwingen mij niet tot dragen van kleding die ik niet wil. Ik draag kleding die ik wil dragen en wat ik fijn vind, mode of niet. Dus ik kies zelf!! Mijn probleem is niet dat dingen tekort zijn, maar meestal te lang. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 12:44
 
lang leve de mode wereld !!!!

Ze doen het best goed....vind vrouwen er erg verleidelijk uitzien.
hoop dat t weer gauw zomer is, weg met die dikke winterjassen en verhullende kleding.


Als vrouwen zouden merken dat wij mannen er niet naar zouden kijken en er totaal geen interesse in hadden zouden ze zich anders kleden. Haha misschien wel warmer...die naveltruitjes lijken mij nl erg koud soms.

Maar t is de man die zijn oog er op laat vallen. t is de man die begeert de vrouw.
En de vrouwen kijken ook naar t uiterlijk van de man, ook misschien wel naar hoe sexy de man gekleed is. En wat dan nog.... t is maar wat je erbij denkt. Kijken hoe mooi t is, hoe leuk....of kijken om de sex-begeerte.
Kijk eens verder, kijk eens naar de persoon, hoe mooi die is, zonder aan de sex-begeerte te denken.
Ik kijk graag vrouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 14:24
 
Ik zat mij af te vragen waarom dragen mannen geen (mini)rokken?

God heeft de mens gekleed met rokken zowel man als vrouw.

Gen 3:21 En de HEERE God maakte voor Adam en zijn vrouw rokken van vellen, en toog ze hun aan. Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 14:44
 
JONATHAN890 schreef:
lang leve de mode wereld !!!!

Ze doen het best goed....vind vrouwen er erg verleidelijk uitzien.
hoop dat t weer gauw zomer is, weg met die dikke winterjassen en verhullende kleding.


Als vrouwen zouden merken dat wij mannen er niet naar zouden kijken en er totaal geen interesse in hadden zouden ze zich anders kleden. Haha misschien wel warmer...die naveltruitjes lijken mij nl erg koud soms.

Maar t is de man die zijn oog er op laat vallen. t is de man die begeert de vrouw.
En de vrouwen kijken ook naar t uiterlijk van de man, ook misschien wel naar hoe sexy de man gekleed is. En wat dan nog.... t is maar wat je erbij denkt. Kijken hoe mooi t is, hoe leuk....of kijken om de sex-begeerte.
Kijk eens verder, kijk eens naar de persoon, hoe mooi die is, zonder aan de sex-begeerte te denken.
Ik kijk graag vrouwen.

nou ik ook hoor Lachende smiley wat dat aan gaat heeft God goed zijn best gedaan ... {niet oneerbiedig bedoeld hé}
jeeeetje ...er is er geen één het zelfde ... geen één dubbele ... super toch?

maar uuuh ... over mode ... mijn vriendin zit heel haar leven al in de modewereld ... is in een wel héééél erg chice zaak mode adviseuze ...
uuuh ... studio wagenaar heet dat geloof ik ... hihi Knipoog smiley lachen ... Lachende smiley lol
gisteren werd de zomercollektie gepresenteerd in een wervelende modeshow ... ik als vent stond daar bij ... uuuh nou dames ... de keuze dit jaar is enorm hoor ... ik ben er van overtuigd dat wij mannen deze zomer ogen te kort hebben Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 15:47
 
INKA401 schreef:
nou ik ook hoor Lachende smiley ik ben er van overtuigd dat wij mannen deze zomer ogen te kort hebben Knipoog smiley

en vervolgens een stijve nek oplopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 17:03
 
MAR907 schreef:
en vervolgens een stijve nek oplopen.


Haha ja hoor mar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 20:28
 
MARY052 schreef:
Haha ja hoor mar

Het is goed voor de ziekefonds premie. Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Gefrustreerde smiley



haha lol.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 23:55
 
MAR907 schreef:
en vervolgens een stijve nek oplopen.

pfffff ... moet dat nou? ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: zondag 28 maart 2010, 23:58
 
[quote=MAR907]Het is goed voor de ziekefonds premie. Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Gefrustreerde smiley



haha lol.

deze mooie man heeft nu wel zijn ogen dicht. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Kunnen wij vrouwen stiekem ongemerkt kijken dus Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:13
 
[quote=WILMA729]

snoeperd Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 00:17
 
ja inka, ook wij vrouwen hebben onze ogen niet dicht hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 01:17
 
WILMA729 schreef:
ja inka, ook wij vrouwen hebben onze ogen niet dicht hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee zeker Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 9 Volgende
Pagina 1 van 9