Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 00:26
Onderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik herken het verhaal helemaal niet trouwens! Alleen zijn vind ik juist erg prettig en ben daarom ook niet op zoek naar een relatie. Klinkt misschien wat raar maar het idee dat er altijd iemand bij je is maakt mij onrustig. Tuurlijk is dit zwart/wit ( uiteraard kun je hier afspraken over maken) maar het moet wel een verhipt leuke vent zijn die mij kan "overtuigen"dat samen leuker is dan alleen. |
ik heb het ook niet over een relatie aan gaan ik vraag me af hoe ga je om met het alleen zijn kijk als je goed tegen kunt tegen het alleen zijn oke maar toch wel aktief op cm dus zoek je toch wel de mensen op voor de gezelligheid misschien dus toch ook om het ledige wat kleur te geven of hoe moet ik dat zien ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 10:15
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Heel treffend heb je dat hier gezegd Wat mij betreft ik ben eigenlijk nooit alleen. Altijd kinderen vrinedjes van de kids enz. En ik werk me suf om alles financieel op de rails te houden. plus nog een studie om straks het wat beter te hebben. overal collega's vrienden medestudenten Eigenlijk geen tijd om me alleen te voelen en ik zie ook wel voordelen van het alleen zijn nu maar toch is er altijd weer een moment waarop je je heel erg alleen voelt. Dat steekt toch.En danvraag ik me af blijft dit zo? |
ja die en hoe ga je daar mee om zivaatje met die momenten van ik zit weer alleen want je kunt door druk te zijn de dingen verdringen maar komt toch steeds weer terug he die momenten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 10:12
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | het voelt eigenlijk heel dubbel! Aan de ene kant geniet ik van de rust die ik nu heb, en de kans om gewoon es even lekker met mezelf bezig te zijn....genoeg punten waar ik aan wil werken. Ik zou nu, op dit moment dus ook geen relatie willen... maar dat betekent niet dat de behoefte er niet is, want die is er wel degelijk. Samen is toch leuker dan alleen, toch? Ik denk wel dat ik heel erg kieskeurig geworden ben, begin niet zomaar meer ergens aan. Wil dan toch eerst de tijd nemen om iemand echt een beetje leren kennen. Ik ga namelijk pas weer ergens voor wanneer ik zeker weet dat het de real-deal is! (voor zover je dat kunt weten, maar ik denk eigenlijk van wel)... en daar verandert die enorme behoefte niets aan... Tenslotte is het een combi van gevoel én verstand |
genieten van de rust die je nu hebt . dat miste je voor heen bang om je vrijheid te verliezen ? (in een relatie) elkaar vrij laten is wel een must ja maar dat is normaal dat je pas gaat voor een deal als je zeker weet dat het goed zit toch leren van fouten nou ja fouten ik vind het nogsteeds jammer dat alles zo gelopen is
leuk dat je een positieve reaktie gaf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:43
|
|
|
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat
ja zeggen ze ik heb nog kinderen en mn broers en zussen en mn vader moeder buren
oke oke
maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan
alleen
wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten
ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen nee prima zo
maar stilletjes toch alleen
nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo maar toch op cm want alleen is wel stil
hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn om welke reden we dan ook alleen zijn
ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart
ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug je wil je verhaal wel eens kwijt wat je ook niet tegen iedereeen verteld even een luisterend oor soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs weer alleen alleen alleen ja maar ik heb cm lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand ja oke is wel gezellig soms maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen en dan weer alleen alleen allen
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op vrijdag 25 juni 2010, 07:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:59
Onderwerp: Bloot
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat een ontzettend leuk en herkenbaar verhaal, Miek...en leuk verwoord!
Persoonlijk ben ik lid van CM om gewoon algemene contacten op te doen... maar waar ik in eerste instantie liever eerst een poosje mailde alvorens echt persoonlijk contact aan te gaan, heb ik inmiddels geleerd dat je nog zo veel over iemand te weten kunt komen op die manier, iemand écht leren kennen doe je toch gewoon in persoon... en waarom ook niet? Take it easy, relax...als je wat vaker "tijd met elkaar doorbrengt" leer je al snel genoeg of het goed genoeg klikt om een vriendschap aan te gaan. Zo niet, no hard feelings, toch? Als je maar gewoon eerlijk bent, lijkt me... |
alleen ik weet dat je daar zit, alleen achter je computer en je weet niet eens dat ik weet dat je daar zit; ik weet bijvoorbeeld dat je een mooie vrouw bent, dat je alleen bent en de liefde van haar leven tracht te vinden in de regels van een email, in de persoon achter de woorden waarvan je hoopt dat het een man is met veel gevoel voor romantiek; een man die weet wat je voelt, wat je nodig hebt; jammer dat onze mailtjes alleen maar uit woorden bestaan en een onbedoelde realiteit zijn; ze zijn meer want achter de woorden schuilt eenzaamheid, verdriet, het verlangen naar warmte, genegenheid, liefde, geborgenheid; weet je, dat kunnen die woorden en zinnen allemaal uitdrukken; de regels zeggen hoe we onszelf voelen, wat er in ons omgaat; maar het meest is er achter de woorden te lezen dat er een groot verlangen is naar de persoon achter de mail en als we elkaar ontmoeten zijn al die mails niet meer nodig en gebruiken we onze handen en vingers alleen nog maar om elkaar te strelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:38
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
[quote=GERT217]Je leest veel over mensen die zoeken naar een gelijkwaardige partner en van het zelfde opleidingsniveau. Ik vraag me wel eens af waarom moet dit. Het is toch zo dat liefde kent geen grenzen.
nou het zelfde nivo vind ik niet zo belangrijk want dat kan bijna niet maar dat ze een boven gebid zou hebben is wel prettig want ik heb een onder gebid kunnen we samen klappertetaden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:35
Onderwerp: waar kijk jij naar uit?
|
|
|
ik kijk uit naar het weekend dan heb ik mn kleine boy weer een paar dagen bij me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:33
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Nou, ik heb echt genoten vrijdagochtend op die peutergroep ! t'is helemaal mijn ding... Helaas hebben ze al voldoende personeel voor de hele week, dus voorlopig ff de laatste keer daar, zo jammer; ik heb er heel veel geleerd en ze zien gelukkig vooruitgang, dus aan mijn werk lag het gelukkig niet. Mocht er iemand ziek zijn of dat een van de vrijwilligers een andere baan krijgt aangeboden dan mag ik alsnog daar komen.
Gelukkig mag ik volgende week weer proefdraaien op een hele nieuwe peuterspeelzaal... dat is weer iets waar ik naar uitkijk... |
1 geluk heb je sus het word allen maar drukker met die opvang van kids regels worden ook weer aangescherpt maar je rold er vast wel tussen zo als er maar bezig bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:28
Onderwerp: Vaderdag
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat ontzettend lief! Ik denk dat elke vader droomt van zo`n prachtig gedicht speciaal voor hem! |
zou al blij zijn met twee woortjes per sms
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 09:32
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
wat is de ware man en wat is de ware vrouw
zoveel mensen zoveel wensen
als de ware liefde er is maakt het allemaal niet meer uit dan ga je voor elkaar en doe je alles voor elkaar
er was eens een vrouw die een verschrikkelijke lelijke man had net zo iets als ik heb je even enig idee een vriendin zei tegen haar wat heb jij toch eigenlijk een lelijke vent he ach zei ze je hebt hem niet door mijn ogen gezien he
iedereen heeft zn gaven de een kan meer dan de ander de ene vrouw of man is sterker dan de ander maar als je van elkaar houd dan maakt dat niet uit je vult elkaar aan je kunt ook van elkaar leren ook al ben je geen 20 meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:44
Onderwerp: zak over je hoofd
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | @BRAZEEVEL772
Ik ga er geheel van uit dat Geholi een hele aardige meneer is...
Maar als we het dan toch over hebben over criteria waarop we bij voorbaat af mogen wijzen, zolang het maar niets met de foto te maken heeft...ik denk dat in dit geval de grens van "een paar jaartjes ouder" toch wel enigzins overschreden word |
ik begrijp hem wel maar de andere reden ook wel maar vind dat jullie wel gelijk met zn alle hem op zn nek springen beetje milder kan toch ook wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:35
Onderwerp: zak over je hoofd
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]Echt waar!!
En ik maar denken dak binnen drie maanden wel een date moet kunnen hebben...
Goed! Genoeg gegeind
moet je wel iets vriendelijker tegen GEHOLI202 doen wie weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 13:09
Onderwerp: Vallen en opstaan
|
|
|
ROOS166 schreef: | God waar bent U. Tis mijn dal.., waar ik uit klimmen zal.
Met Zijn Kracht verwacht.. Verloren in pijn.. Maar Hij zal er zijn. Smart verdriet, soms de haat.. Maar Jezus droeg een grotere smaad.
Ik wil mijn leven Lieve Jezus voor altijd geven.. Als ik maar Uw liefde mag voelen In Uw naam streven naar betere doelen.
Soms is het zo ver weg.. Verloren in duister en smart.. Maar God...Open mijn hart.. Laat dit gebed positief bestaan...
De liefde van U, O Heilige geest Voelen en stromen in mijn leven.. Verweven met liefde en krachtig beleven Ach God U bent er altijd geweest.
Ik dank u mijn Vader Dat U de kracht.. steeds oprecht terug laat komen... Dat alleen Heer kan ik beamen. Zegge wij Heer.... Amen ja Amen IN JEZUS NAAM.. |
Waar liefde woont...... Waar liefde woont, zal vrede overwinnen Geen haat en nijd zal er dan meer zijn Daarom: Heb lief en doe elkaar geen pijn En laten we dan maar bij onszelf beginnen.
Waar liefde woont, daar komt Jezus binnen Hij wil bij ons zijn in vreugde en verdriet Wees daardoor getroost en wanhoop niet God wil ons met Zijn grote liefde omringen.
Waar liefde woont, geeft God Zijn zegen Dan zijn wij verzekerd van Zijn goedheid Van nu af aan, elke dag, tot in eeuwigheid Hij zal ons geleiden op al onze wegen.
Waar liefde woont, daar is het leven goed Geen mens kan zonder echte liefde leven Laten we elkaar, als het kan liefde geven Dan geeft God ons Zijn liefde in overvloed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 13:06
Onderwerp: weet je dat je een stille aanbidder hebt?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Dit staat bij mij op een boekenlegger, en die heb ik in mijn Bijbel liggen..iedere keer als ik de Bijbel opensla, lees ik dit,
Weet je dat je een stille aanbiddere hebt?
Je bent waardevol voor me, In mijn ogen ben je kostbaar. Ik heb je lief;Ik zie het zitten met jou, In liefdesliedjes zingen ze wel eens dat degene bereid is te sterven voor de ander, uit liefde. Je weet dat dat bij Mij voor jou meer dan waar is.Ik heb niet alleen gezegd dat Ik dat zou doen, maar Ik heb het ook gedaan. Voor jou! Als je wilt accepteren wat Ik voor jou heb gedaan, zal Mijn vader jou accepteren en zul je eeuwig leven hebben.
Je Vriend Jezus |
Een ware Broer Jezus had een zus haar naam is heden geen sterfelijk mens bekend
Zij hoorde de klank van zijn stem...
Zij zag de kleur van zijn ogen...
Zij rook de geur van zijn kleed...
En voelde hoe het was... van broer tot zus.
Drie jaartjes later begreep zij "WIE" die Jezus was...
Een WARE BROER voor... ZIJN ZUS...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 13:01
Onderwerp: Samenzijn
|
|
|
EVA685 schreef: | Samen zijn:
Is samen lachen samen huilen samen te leren èèn te zijn.
Samen zijn is bij elkaar te schuilen samen oud te worden in geluk en pijn. |
We wandelen op een schitterende lenteavond samen met vrienden naar zee. We zijn dorstig naar de gevoelens en gedachten verscholen in elkaars harten.
Op het strand kijken we naar de zonsondergang met zijn prachtige roze en paarse kleuren. En alle gevoelens en gedachten die we in ons hart meedragen drinken we met onze ogen op in de schoonheid van de oneindige horizon terwijl de zon ons in de verte een laatste goedkeurende knipoogje geeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 23:41
Onderwerp: geert wilders een voorbeeld?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Kijk Tess... dat bedoel ik nou. Jij noemt het middeleeuws en jij bekijkt het vanuit een breder perspectief.
Ik vind IEDERE abortus moord, ik ga hierbij uit van de Bijbel. In de bijbel staat heel duidelijk Gij zult niet doden. Bij een abortus speel je voor God, wil jij de beslissing nemen dat een kind wel of niet mag leven. Door dat spelletje, voor God willen spelen, is de hele zondeval begonnen. In Nederland mag tot 24 weken geaborteerd worden. Enig idee hoe ver een kindje dan al is? In Nederland jaarlijks 30.000 abortussen, en nog op kosten van de premiebetaler ook. 30.000.... is dat genoeg om het als massamoord te betitelen of zullen we wachten tot de 50.000 PER JAAR bereikt is.
ben het voor 100% met je eens pieter wij mogen noooit voor eigen rechter spelen en het blijft moord hoe je het ook wend of keerd en ja wie bepaald of dat kind ongelukkig word ? God bestuurd alles , je kunt beter voor zn kind bidden dan abortus plegen En al die meisjes en vrouwen die volgens jou ongewenst zwanger raken... Nee, ik geloof niet dat er 30.000 vrouwen per jaar zwanger worden na een verkrachting. Voor minimaal 98% is het gewoon wel, eigen schuld, dikke bult. En ja, voor eigen schuld dikke bult, mag jezelf opdraaien.
Ik heb best goed gelezen hoor Tess, voordat ik jou beantwoord heb, en deze keer ook. Daarna heb ik mijn conclusies getrokken. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 23:24
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Misschien vinden jullie het wel raar, maar ik kijk uit naar de dag dat Jezus terugkomt... Nou vooruit, ik kijk uit naar as. vrijdag, waar ik weer een morgen mag proefdraaien op de peutergroep, veeeel beter dan dat thuiszitten in m'n uppie... en ik krijg er nog liefde voor terug ook... |
he sus zal duimen voor je ja thuis zitten is niks waard he je kunt maar beter gewoon bezig zijn maar moet wel kunnen natuurlijk die kleintjes geven je wel veel mee ja wens je geluk daar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 00:34
Onderwerp: trektocht vakantie
|
|
|
ik wil van de zomer een trektocht gaan doen te voet rond zwerven met rugzak en tent zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en wat goede tips hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 22:51
Onderwerp: cursus voor vrouwen
|
|
|
VROUWENCURSUS Alleen toegankelijk voor vrouwen. Let op vanwege moeilijk te accepteren onderwerpen en vaststellingen van de lessen, zal elke cursus slechts 4 cursisten accepteren.
Dag 1 Hoe hang ik een schilderijtje op? Stappenplan en diavoorstelling.
Benzine tanken zonder te morsen, kan dat? Groepsdiscussie.
Verschillen tussen schroevendraaier en mes? Verschillen tussen hamer en hoge hak? Oefenen met verschillende soorten gereedschap.
Is het genetisch gezien mogelijk dat zij file parkeert? Rijsimulator
De zinloze aankopen? Gat in de hand laten dichten: groepstherapie
Handtasje? Laat alles wat je niet nodig hebt er gewoon uit.
Dag 2 Tuinafval: groene of grijze bak? Diavoorstelling
Hij brengt bloemen mee: hij is gewoon aardig en heeft niks te verbergen! PowerPointpresentatie
Kaartlezen? Zet het uit je hoofd. Waar gebeurt verhaal van een vrouw die nog nooit weer thuis is geweest.
Instructieboekjes van audioapparatuur? Forum
Basisverschillen tussen je vader en je partner? Rollenspel
Het ideale winkelmaatje zoeken in je man? Accepteer dat dit niet mogelijk is.
Niet zeuren als hij later thuis komt Forum
Loslaten; hij doet de bril niet omhoog! Jij wilt toch droog zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 16:59
Onderwerp: de collecte in de kerk
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | De drempel is 389 euro, ik hoop/denk dat meeste mensen jaarlijks meer (kunnen) geven. En als iemand dit niet kan, dan is het ook goed. Dan denk ik aan het verhaal over die weduwe en heb ik daar alle begrip voor. Daar is een ieder zelf verantwoordelijk voor. Ik vind het onzin dat je zegt dat de belasting meebetaalt, want die belasting heb ik namelijk eerst zelf betaald. Dat is al afgetrokken van je salaris. Je mag het aftrekken, dat is naar mijn idee iets anders dan de belasting een deel van jouw giften laten betalen. Het kan mensen stimuleren om meer te geven, als je weet dat je er geen belasting over hoeft te betalen. Daar is toch niks mis mee Er zijn heel veel mensen, die afhankelijk zijn van onze giften. |
volgens mij is dat verschillend voor iedereen die drempel maar dat maakt mij niet uit hoe hoog die is maar geld geven en dan op geven aan de belating vind ik onzin je geeft omdat je het deels terug krijgt dus je geeft niet want je krijgt terug hypocriet vind ik dat ik geef jou wat maar je krijgt het eigenlijk niet van mij maar deels van een ander
het peninkske van de weduwe was een gift van de weduwe zelf en wat zei Christus hier over ?
en de arme kunnen we toch wel steunen hebben we de belastingaftrek niet voor nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 16:28
|
|
|
[quote=MARIO216]Je krijgt bij die collectebonnen altijd een kwitantie en je hebt toch je rekenigafschriften als bewijsmateriaal.[/qu ote]
je mag wel flink wat geven dan al wil je dr wat aan over houden want je hebt wel met je drempel inkomen te maken het drempel bedrag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 16:21
Onderwerp: Zondagsheiliging
|
|
|
NISHA834 schreef: | ...Het Oude Testament is toch veelal een heenwijzing naar het Nieuwe Testament.
Omdat Christus op de eerste dag der week opstond uit de doden is het voor Zijn Kerk de zondag om die af te zonderen van de andere dagen van de week.
Met afzonderen bedoel ik dan dat je geen alle daagse dingen doet, maar die juist besteed voor Hem. |
helemaal met je eens nisha
vind het een vreemde discussie maar ja zoveel geloven zoveel meningen daarom zijn dr ook zoveel kerken maar dr is maar 1 God en dr zijn ook maar 10 geboden dat zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 16:12
|
|
|
ja zit wat in ik doe het niet want iemand anders hoeft niet mee te betalen aan mijn gift ja de belasting betaald mee aan je gift en waar komen de centen van de belastingdienst vandaan ? en leuk hoor maar spaar jij al die bonnetjes op van al je giften ? want je zult het wel moeten kunnen aan tonen dat je die gift hebt gedaan laat je linker hand niet zien wat je rechter hand doet
het gaat niet om de hoogte van wat je schenkt aan de kerk
het penningske van de weduwe was meer dan al het goud wat er in de schatkist werd geworpen als ik wat geef doe ik dat uit me zelf en hoeft voor mij de belating dienst niet mee te batelen als we dat is afschafte die aftrekposten kon de belasting die we moeten betalen ook naar beneden toe
hou je ook geld over om weg te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 14:25
Onderwerp: BENZINEPRIJS
|
|
|
tja is een idee al tank is zo ie zo nooit bij die duurdere pompen zakelijk tank ik bij bp en privee rijd ik op gas kost 59 ct en als je een g3 instalatie hebt kost het je maar 1 tank benzine mar aan de wegen belasting dat haal je dr dik uit
maar ik vind je idee goed maar zal niet lukken denk ik want zie al die mensen maar is van te door dringen dat wij mensen allemaal ons laten uit knijpen door een paar grote heren cq dames dit is het zelfde met de banken ze verdienen goud aan ons geld en we krijgen dr niet voor terug boycot ze de banken we kunnen niet heelemaal zonder ze maar stop met pinnen en betaal contant ze knijpen je allemaal uit als de zon schijnt ztaan ze buiten voor je met een groote parasol maar als het regent laten ze je barsten zoveel duizende mensen laten zich in de lure leggen door de grote heren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 12:41
Onderwerp: Zondagsheiliging
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vermoed dat je die teksten in zijn verband moet lezen, Mariska. Wat betreft die tekst in Colossenzen, het gaat God (Jezus) niet zozeer om uiterlijke gebruiken en dat is nou precies waar die mensen zich op concentreerden, in plaats van te kijken waar het nou werkelijk om ging... Jezus Christus.
De sabbath was overigens op zaterdag, maar welke dag het precies is, volgens mij maakt het niet veel uit, en 't zou moeilijk zijn om de sabbath i.p.v. de zondag te gaan houden, denk dat Nederland daar niet aan mee wil werken. Voor mij is de zondag toch een dag die eruit springt zeg maar... de hele week mag ik het huishouden doen, maar ben blij dat ik het een dagje mag laten liggen, denk dat dat goed is om ff op adem te komen, dus doe het ook voor mezelf... (Doe dat trouwens ook wel als ik zie dat het mooi weer is, denk dan... kan beter het werk ff laten rusten en van de zon genieten (gisteren nog ) en daar ben ik nu blij mee, want de zon wacht niet en het werk wacht wel ).
Maar als dat je doel wordt: de sabbath, kon het zomaar eens zijn dat je voorbij loopt waar het Jezus echt om te doen is.... God liefhebben boven alles en je naaste liefhebben als jezelf... Dat is hoe ik het zie. |
heelemaal mee eens sus heel de week al druk met werken laat de zondag rustdag zijn de dag des Heere even geen werk we moeten he niet nnaar ons toe willen zetten wat ons het beste past maar de wil des Heere doen en dan ga ik ook niet sporten op zondag want dat kan door de week ook wel als je dat wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 12:05
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
RELLOK036 schreef: | laten we hier aub niet verder op in gaan op die foto's is dacht ik al dik en dik en zeer dik besproken. ALs iemand gene foto wil plaatsen moet die persoon zelf weten dacht ik zo... |
gaat niet over of iemand een foto wil plaatsen
is wel eens leuk een reaktie te plaatsten op een foto en dat hoef helemaal niet een foto te zijn waar iemand zelf op staat kan ook gewoon een andere leuke foto zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:44
|
|
|
MARISKA601 schreef: | idd arienne.. ben het met je eens. ik had hier ooit een foto van mezelf opstaan en ik kreeg aardig wat kritiek over me heen. |
mensen die een oordeel geven op iemand zn uiterlijk staat zo ie zo al niet netjes dus ze schade zich zelf dr ook mee maar je mag zelf de keuze maken of je het bericht toe laat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:39
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | eehmmm...dat kan behoorlijk confronterend en/of verwarrend zijn, lijkt mij zo! Als een soort '(vlees)keuring'.... Trouwens...? 'zoveel hoofden, zoveel zinnen', luidt het gezegde toch? 't Lijkt mij geen goed idee, sorry! Enne...je kan persoonlijk toch altijd iemand aanspreken, per mail of zo..als je iets wilt zeggen over zijn/haar foto? Heb je direct dat éérste (hopelijk gewenste)LEUKE contact! |
amaai geen keuring hah maar je hebt zelf het recht of je het toestaat wat ze schrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:48
|
|
|
wat zouden jullie dr van vinden als je op cm een reaktie kon schrijven op iemand zn foto ? de persoon ziet een reaktie binnen komen op zn foto en kan dan toestemming geven of die reaktie geplaatst mag worden of niet hoe denken jullie hier over
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op woensdag 14 april 2010, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |