ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:08
BerichtOnderwerp: Jij...als dier
 
JOLAN931 schreef:
Enige tijd geleden moest mijn dochter van haar psycholoog, haar gezinsleden als een dier tekenen, met de uitleg, waarom juist dat dier. Hieruit zou te halen zijn in hoeverre je fantasie ontwikkeld is
Voor de grap hebben we dat eens thuis gedaan, en het viel me op hoe moeilijk dit is.

Probeer jezelf eens, door jouw eigenschappen, karakter, uiterlijk etc eens als een dier te zien. Met welk dier zou je jezelf dan vergelijken?


Ik ga voor de adelaar Lachende smiley

John Denver -- The eagle and the hawk

http://www.youtube.com/watch?v=TC9FWwQ2ZrM


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 29 januari 2012, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 15:17
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
CARSTEN834 schreef:
Op je eerste verhaal: heb je ooit gehoord van het verschil zovan: Oude testament vs nieuwe testament? Testament staat voor verbond.Abraham etc. hadden veel vrouwen, dat zeker. Maar dat wasVOOR de 10 geboden, dat was VOOR Jezus kwam. Als je dit niet snapt, is het een advies om daar is over na te denken en te lezen.
Niet om wijs te doen, maar het geen dat onze zonde weg haalt is het bloed van Jezus Engeltje smiley Maar ja dat heeft hij gegeven door liefde, maar toch.

(niet heel negatief bedoelt, maar) Zo je te horen heb jij met meerdere mannen geslapen. Als jij je ex of wie dan ook ziet, voel je dan niet meteen van binnen ''iets'' wat er niet was geweest als je geen seks gehad had met elkaar? Het geen wat je voelt is er omdat je dus niet 100% kan ''ontsmelten zoals ik het heb uitgelegd. Meerdere mensen die ik ken hebben mij dit uitgelegd omdat zij dit helaas moeten ervaren. Na seks te hebben gehad gaat je relatie met die persoon als het goed is niet door zoals van te voren... of wel soms?


He Carsten,
ben het voor een groot deel wel met je eens, als je met iemand seks hebt gehad, heb je iets unieks met elkaar gedeeld, en dat maakt dat je elkaar nooit helemaal kunt loslaten. Er is namelijk, zoals je al schreef in je voorbeeld, een deel van jou bij die ander achter gebleven.
Dat unieke wat je hebt gedeeld, is niet uitwisselbaar met een andere partner.

Laat de opmerkingen over je leeftijd je vooral niet weerhouden om te blijven schrijven op het forum ... het gaat namelijk om de inhoud van wat je schrijft !!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 14:42
BerichtOnderwerp: voorwaarden
 
PIETER649 schreef:
Wat leuk dat op CM mensen elkaar vinden en er zelfs huwelijken uit voort komen Lachende smiley

Ik hoop wel dat zeker de mensen die aan hun 2e, 3e of 4e huwelijk toe zijn, een moment van bezinning nemen vordat ze in het huwelijksbootje stappen.
Met samengestelde gezinnen is het juist belangrijk dit te regelen want uit ervaring kunnen we zeggen dat een huwelijk niet altijd tot de dood duurt.

En zelfs al duurt het tot de dood, dan nog wil je niet door je stiefkinderen gedwongen worden je huis te verkopen toch?
Of nog erger: geconfronteerd worden met de ex van je partner omdat die de erfenis van de stiefkinderen beheerd? Geschokte, onthutste smiley

Al met al een belangrijk onderwerp, die huwelijkse voorwaarden.... ( vergeet ook je testament niet !!! )


Helemaal mee eens.

Wij hebben alles vastgelegd bij de notaris in huwelijkse voorwaarden en in onze testamenten.
Let er wel op dat je de huwelijkse voorwaarden vóór je trouwdatum geregeld moet hebben. Het testament kan ook na de huwlijksvoltrekking worden beschreven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 14:33
BerichtOnderwerp: Trouwen
 
Iedereen bedankt voor de felicitaties, zegeningen en gelukwensen, die we ontvingen per mail, telefoon, sms, post en natuurlijk hier op het formum (zelfs een hele mooie in dichtvorm). Lachende smiley

OK ff on-topic
Ons besluit om te gaan trouwen was misschien snel, maar voor ons niet TE snel. Het voelde toen goed en het voelt nu, getrouwd, nog steeds goed. Betekend dit dat we elkaar dan al door en door kennen ?? Nee, tuurlijk niet, maar als verstand en gevoel het met elkaar eens zijn, en we voor elkaar willen gaan, we elkaars plussen en minnen willen leren kennen en begrijpen, dan is het toch voldoende ??
Maar bovenal hebben we een Zekere basis, namelijk ons fundament in Jezus Christus. Je kunt weten dat je van elkaar houdt, dat je alles goed hebt geregeld verstandelijk gezien, maar als je niet samen kunt delen waar je hart vol van is, dan heb je eigenlijk (volgens ons dan) geen goed fundament.

We hebben als trouwtekst gekozen voor:
‘Wat het oog niet heeft gezien en het oor niet heeft gehoord, wat in geen mensenhart is opgekomen, dat heeft God bestemd voor wie Hem liefheeft.’ (NBV 1 Korintiërs 2:9 verwijzing naar Jesaja 64 en Psalm 31)

Liefs, Willem en Marian

Zo, en nu tijd voor een sauna bezoek en daarna een lekkere massage ... en dan ... bijkomen in het bubbelbad .... gggrijns Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 22:17
BerichtOnderwerp: Godsdienstwaanzin bestaat helaas ook in Nederland.
 
EVIE747 schreef:
Paniek en depressie heeft een luisterend oor nodig niet het wegsturen ervan dan keert het idd alleen maar even hard terug zo niet harder.
Gefrustreerde smiley


Hoi Evie,

ik begrijp je Gefrustreerde smiley niet zo goed.

Heb ik ergens geschreven dat paniek en/of depressie geen luisterend oor nodig zou hebben?? Smiley die vol vragen zit
Mijn stelling is juist, als iemand last heeft van paniek(aanvallen) of depressief is, zijn verhaal kwijt kan, het van zich af kan praten, komt er ruimte voor rust in zijn of haar denken (niet altijd). Volgens mij heb ik dit in andere topics ook altijd zo geschreven ....
Het wegsturen van die gevoelens/gedachten, ik volgens mij net zo iets als het ontkennen dat het er is, dan mag het er niet zijn, en dus is er geen mogelijkheid tot aanvaarding/acceptatie. Op de momenten dat het dan weer terug komt, komt het vaak dubbel zo hard terug. Omdat het er niet mag zijn weet de persoon ook niet hoe hij of zij er mee om moet gaan.

Dus je Gefrustreerde smiley begrijp ik niet goed ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 14:35
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
COOTJE711 schreef:
Nee ik heb het tegen Joselientje Boze smiley Woedende smiley

Maarre Frankie bij wie ga jij op cursus; om iets meer vrouwenverstand te krijgen en minder te klagen.... Knipoog smiley


niet naar Rutte, die had liever een blondje ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 14:32
BerichtOnderwerp: Het slap ouwe **** topic
 
YELNIN491 schreef:
ach dat hoeft niet meer, to late Huilende smiley, smiley in tranen


was de dekplaat van het hunnebed deze keer wel bestand tegen het bbq vuur ?? of waaide de wind de regen onder het hunnebed door en blies het bbq vuur uit ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 14:07
BerichtOnderwerp: Het slap ouwe **** topic
 
YELNIN491 schreef:
welke hun Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
je moet lezen wat er staat Frankie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


He Yelnin, het is FrankT hoor ... hoe kom je erbij om Frankie te schrijven ... Gefrustreerde smiley gggrijns
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:53
BerichtOnderwerp: Het slap ouwe **** topic
 
YELNIN491 schreef:
ja het werd wat te nat onder de hunnebedden Knipoog smiley
Hebben ze er een nieuwe steen opgelegd maar de zijkanten nog open gelaten Zieke smiley Gefrustreerde smiley


misschien is er een gast die een groote afdeksteen voor de zijkant mee kan nemen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:38
BerichtOnderwerp: mop
 
GERRIT084 schreef:
Wat is de meest nuttige overeenkomst tussen Rutte
en een verkeerd, gedraaid telefoon nummer Smiley die vol vragen zit

Ophangen en opnieuw kiezen Lachende smiley


Zou het contact met het "domme" blondje van de telefooncentrale misschien de meest nuttige overeenkomst zijn ?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:58
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
FRANKT627 schreef:
Ojee, dit klinkt dramatisch...een mens zou er al bepaalde gedachten bij krijgen... Twijfelende smiley


hoezo dramatisch ...

The Beatles ...

http://www.youtube.com/watch?v=9u0tlOKogic


Dit is pas dramatisch ... realiteit .. maar voor wie

Clouseau -- dat ze de mooiste is

http://www.youtube.com/watch?v=GWLMAsGrU8Q
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:52
BerichtOnderwerp: Gebedsverzoek
 
SHANITA130 schreef:
Hallo,

Ik moet vanmiddag een goede en duidelijke brief schrijven(mailen) aan een instantie.

Nou wou ik gebed, dat ik die brief goed en duidelijk schrijf. zodat een fout alsnog wordt hersteld.

Alvast bedankt!


En het gebed is dan voor een tipp-ex roller, tipp-ex pen of gewoon een potje tipp-ex ... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:47
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
Geen kinderen mee en toch gooit hier een kind roet in "mijn mogelijkheid om mee te gaan met het avondje stappen" ... 17 maart verjaardag

Jammer, misschien volgende stapavondje ... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 23:55
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FRANKT627 schreef:
Je bedoelt van mijn niet-romances Twijfelende smiley

Misschien moest Cross dit wel vragen van zijn aanstaande Knipoog smiley want zoals je aangaf zijn vrouwen wel steeds de nieuwsgierigen...


Als ik zo onderdanig zou zijn als jij bent Frank ... dan zou ik het misschien voor haar vragen ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:09
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FRANKT627 schreef:
Bedankt voor de tip. Nu je toch zo in love bent en gaat trouwen, mogen onze vrouwen weer buiten komen... Lachende smiley


Hoezo ... onze vrouwen Smiley die vol vragen zit 'k wist niet eens dat je een vrouw had Twijfelende smiley


En maar klagen dat vrouwen niet te vertrouwen zijn Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
FRANKT627 schreef:
idd, geen vrouwelijk geslachtsdeel meer voor mij... Boze smiley


Je hebt liever het mannelijk geslachtsdeel .. Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:24
BerichtOnderwerp: Morgen
 
MARIO216 schreef:
Zelfs daar is Jezus voor geboren en later gestorven


En opgestaan ... Jezus LEEFT !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:22
BerichtOnderwerp: Kerst
 
MARIO216 schreef:
Hij kwam
Als mens naar deze aarde
Het was God zélf die
Zich aan zijn geliefden openbaarde

Een Kind
Geëerd met wierook en met goud...
Dertig jaar later
Zou Hij hangen aan een kruis van hout

Dát is
Wat Kerstfeest zeggen wil
Want licht nog feest
Maar Jezus' offer maakt steeds het verschil


Zijn offer/lijden zou geen waarde hebben als Hij niet was opgestaan ... Jezus LEEFT !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:42
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LEANNE226 schreef:
Ontzettend dieptepunt van de dag.........stiefdochter die afgelopen nacht naar een schoolfeest mocht belde om te zeggen dat 1 van de meisjes(15 jr) stomdronken was Boze smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley
De politie heeft haar van de straat geplukt,de kroegeigenaar(waar ze naar toe gegaan waren) kan voorlopig voor de boete aan het werk en ik hoop dat die meid thuis flink over de knie gaat.....maar haar pappa kon er wel om lachen .........

De schrik zit er bij de meisjes goed in.........mooi zo Duiveltje smiley

Leanne,gaat zweep kopen want al die pubers groeien me boven het hoofd uit......


Onderdeurtje ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:58
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is ook een waarheid he? Verraste, verbaasde smiley Mijn waarheid..... Engeltje smiley
En een moderator heeft volgens mij een sturende functie en het is een vrij forum dus deze ergenis snap ik dan helemaal niet? Niemand stuurt hier, je hebt de vrijheid van schrijven......wat een voorrecht toch......


Ja gelukkig, daar mag je je handen wel voor dichtknijpen ... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:56
BerichtOnderwerp: Kerstoptreden Sela
 
ESTHNA266 schreef:
en het extra concert de dag erna is ook al uitverkocht....

Gelukkig ben ik een van de gelukkigen die wel kaarten heeft...


Ik kreeg twee gratis kaarten voor Sela ... 4 april 2012 Zwolle Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:53
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat een onzin....is maar net hoe je het opvat he? Engeltje smiley
Je mag blijkbaar wel oeverloos zeuren maar je mening daar niet over geven? Heerlijk toch zo'n vrij forum..... Engeltje smiley


Tis maar wat JIJ als onzin bestempeld ...

De een noemt het engelen-gehalte
De ander zegt hoog libelle-gehalte
En ik zeg: een moderator-gehalte ... Engeltje smiley

Fijn hè ... zo heeft iedereen een andere naam voor zijn of haar ergernis ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:48
BerichtOnderwerp: Erfzonde
 
THOMAS968 schreef:
In een ander topic heb ik al uitgelegd hoe het verhaal over het derde en vierde geslacht mijns inziens gelezen moet worden. Mensen die alles letterlijk nemen, spreken al snel van interpretatie. Maar alles letterlijk opvatten, is ook niet meer dan een interpretatie.

Thomas


Tegenover het derde en vierde geslacht staat ook nog iets anders, iets wat eigenlijk nooit wordt genoemd ...

Exodus 20:3-6 en/of Deuteronomium 5:7 Vereer naast mij geen andere goden. 8 Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. 9 Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast mij. Voor de schuld van de ouders laat ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze mij haten; 10 maar als ze mij liefhebben en doen wat ik gebied, bewijs ik hun mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:24
BerichtOnderwerp: mop
 
GRACE585 schreef:
Kerst

Een man in Eindhoven belt zijn zoon in Parijs daags voor Kerstavond en zegt "Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg."

Waar heb je het over schreeuwt de zoon.

We kunnen elkaar niet meer luchten of zien zegt de vader, wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten, dus vertel jij het je zuster in Londen maar

De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.

Er wordt om de donder niet gescheiden schreeuwt ze, ik regel dit wel.

Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader ER WORDT NIET GESCHEIDEN. Je doet helemaal niks voor dat ik er ben. Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je.

De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt "Zo, da's geregeld. Ze zijn met Kerst hier

en ze betalen zelf de reis".
x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x


Gggrijns ... hoeveel rijbanen moest die brug ook alweer hebben ?? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:19
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
 
YELNIN491 schreef:
topic krijgt een hoog engelengehalte Zieke smiley


Eerder een hoog moderator gehalte Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 00:26
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JOLAN931 schreef:
21 maart 2012


Van harte gefeliciteerd xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 00:14
BerichtOnderwerp: De bijbel als absolute waarheid
 
HARALD940 schreef:
Is het aan de bijbel om bevestigd te worden?
Of is het aan de bijbel om God te laten zien?



Is God zo transparant?

God wil een relatie met ons, maar wel een relatie waar wij voor onszelf denken, en leren hoe God is, en niet alles klakkeloos aannemen wat er geschreven staat, maar onderzoekt alles en behoud het goede.
God wil een relatie met echte diepgang, en niet een oppervlakkige relatie met feitenkennis.


Het oppervlakkige is juist dat je de Bijbel en de inhoud ervan niet serieus neemt. Je in twijfel trekt of personen wel of niet hebben bestaan terwijl, het leven, het doen en laten van deze personen, later in de Bijbel wordt gebruikt als voorbeeld voor ons ...

Als je de Bijbel gaat volstoppen met fictieve mensen en gebeurtenissen, maak je de Bijbel als Woord van God wel heel erg oppervlakkig.
De Waarheid is dan ficitief en kan ingevuld worden naar behoefte van de persoon. Zie ook je bijdrage waarin je zegt dat "God vanaf Zijn troon het gesprek met de satan over Job aangaat. Wie op aarde is bij machte om in zijn huidige aardse en zondige lichaam in de hemel te komen en daar in aanwezigheid van God te komen staan, en dat te overleven?"

Waar staat het, in Job, dat God vanaf Zijn troon het gesprek met satan aangaat?
Waar haal je uit, het boek Job, dat satan een aards lichaam heeft?

Vind je niet dat je veel dingen toevoegt aan de Bijbel ... ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 5 december 2011, 16:55
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FRANKT627 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen ik heb onlangs veel warmte uitgestraald en ik meende helaas ook veel warmte te mogen ontvangen...maar ja... Smiley met dichtgeplakte mond


Of straalde jij zoveel warmte uit dat je daardoor de warmte van haar niet kon voelen / ontvangen ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 00:26
BerichtOnderwerp: film kijken
 
maar ondanks "sorry, sorry ... sorry" staat mijn naam dus nog steeds gewoon in de posting ... Gefrustreerde smiley -- Woedende smiley -- Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 december 2011, 00:27
BerichtOnderwerp: film kijken
 
ZEELAND736 schreef:
Waarom zou men jouw niet bij je naam mogen noemen???
Wat is daar verkeerd aan???

Het is bekend dat je zo heet dus waarom niet??


Één van de regels is dat je elkaar aanspreekt met de CM naam en niet met de eigen naam ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 83 Volgende
Pagina 2 van 83