ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ERIC483
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIC483
Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:25
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
 
Tja, christenen hebben ook een verleden van kruistochten...

Afgezien daarvan ben ik 2 maanden geleden in Saudi Arabie geweest. Ik herinner me bijvoorbeeld een jonge kerel die enthousiast was dat hij eind van het jaar gaat trouwens. Niets mis mee toch ;). Ik bedoel maar, het zijn net gewone mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 20:10
BerichtOnderwerp: Aanrader voor mensen met huwelijksproblemen of relatie...
 
SJOUKE879 schreef:
Tot mijn stomme verbazing trof ik een link naar deze film. Het is dus op die website video toegestaan om deze films daar te uploaden.

http://www.veoh.com/browse/videos/category/drama/watch/v20195789aDgcXCre

Alleen de eerste 5 min zijn er te zien...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:09
BerichtOnderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
 
BRAZEEVEL772 schreef:
.... er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
...

Hmm, hoezo de moderators de schuld geven? Volgens mij wordt er met enige regelmaat tegen gewaarschuwd. Neemt niet weg dat ik het wel goed vind dat je het nog een keer onder de aandacht brengt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:57
BerichtOnderwerp: Voor jullie gelezen
 
Maar volgens mij doen we er nog steeds meer dan een jaar over om het zonnestelsel uit te komen... Zelf op 1 april Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 20:47
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
EVA685 schreef:
Wilma je vraagt waar vragen ze om, dan heb je forum niet goed gelezen....sommige meisjes vragen erom om verkracht te worden,
ik zeg dit recht voor de raap, anders kleden ze zich niet zo Smiley die vol vragen zit

Ik ben het wel met je eens dat sommige meiden/vrouwen zich kleden/presenteren om aandacht van mannen te krijgen. Ik vind het absoluut te ver gaan om te zeggen dat ze verkracht willen worden. Let wel dat er (moslim-)landen zijn waar ze precies dezelfde redenering volgen en vinden dat elke vrouw die zonder burka over straat gaat er om vraagt om verkracht te worden. Iedereen hier vind dat onzin neem ik aan en terecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:40
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
EVA685 schreef:
Hoeveel jonge meisjes worden verkracht Wilma.....in deze tijd denk ik dat daar zeker de uitdagende kleding aan bijdraagt.

Bij de verkrachtingen die in het nieuws komen, heb ik niet het idee dat het ook maar iets met uitdagende kleding van de slachtoffers te maken heeft...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 00:52
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
Hmm lastig onderwerp dit... Aan de ene kant kunnen vrouwen door zich uitdagend te kleden makkelijk erotische gevoelens bij mannen opwekken. Aan de andere kant geloof ik dat burka's echt niet helpen. Die erotische gevoelens zijn daarmee echt niet weg. Ook is het niet zo simpel als hoe meer bloot hoe uitdagender. Of anders gezegd, ik voel mij in een zwembad echt niet ineens meer 'uitgedaagd'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483 (47)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 00:07
BerichtOnderwerp: bellen via het internet
 
Ik gebruik ook skype. Als je allebei skype gebruikt kun je gratis bellen. Je kunt er ook mee naar een gewoon nummer bellen. Ik gebruik het vooral om vanuit het buitenland naar Nederland te bellen. Kost 1 cent per minuut ofzo, tenminste naar een vaste lijn. Mobiel is duurder. Voor internationale gesprekken is het dus spotgoedkoop. En het werkt prima.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIC483
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2