ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IMKE917
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 18:36
BerichtOnderwerp: Henk710 & Robbedoes873
 
ROBBEDOES873 schreef:
Wij Henk en Does hopen vrijdag 14 mei 'smiddags in het huwlijksbootje te stappen...


Van harte gefeliciteerd, heel veel geluk samen, en Gods rijke zegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 18:35
BerichtOnderwerp: Doop in de Geest
 
Heel interessant onderwerp, wat mij al een tijdje bezig houd.
In onze gemeente wordt beleden dat wanneer je tot geloof komt je daarbij ook de Heilige Geest ontvangt. Er is daarom geen aparte doop in de Geest nodig omdat je de Geest al hebt ontvangen bij je bekering.
Maar in andere gemeenten maak ik mee dat mensen na hun waterdoop tevens gedoopt worden met de Geest onder handoplegging. En volgens mij spreekt de bijbel ook over de doop in de Geest.
Ben net een boekje aan het lezen van Derek Prince hierover, “De rijkdom van Pinksteren”.
Wat ik, tot nu toe, begrijp uit de eerste bladzijden, gaat het om de macht en de kracht die je ontvangt van de Geest. Door de kracht (om te getuigen) van die Geest kwamen er zoveel mensen tot bekering die eerste pinksterdag.

Eén ding weet ik zeker, dat God het goede (Zijn Geest) wil geven aan hen die Hem daarom vragen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: Koning Jezus, nu of toekomende tijd ??
 
HENK710 schreef:
God en Jezus zijn toch 1 Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Ze hebben aan 1 Troon dus voldoende Knipoog smiley

Jezus is naar de hemel gegaan waar Hij zit aan de rechterhand van God.
Hand 2,33 - Rom 8,34 - Kol 3,1 - 1 Petr 3,22


Laatst aangepast door
IMKE917
op donderdag 6 mei 2010, 23:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:21
BerichtOnderwerp: Waarom een kruisje dragen?
 
Het kruis is symbool voor verlossing, Leven. Door het kruis heeft Jezus ons verlossing van de dood gebracht. Net zoals de Israëlieten in de woestijn niet zouden sterven, aan een slangenbeet, wanneer ze omhoog keken naar de slang, het symbool van leven. Zo is ook het dragen van een kruisje (zien op het kruis) voor mij een symbool van Leven met/door Hem.

Joh 3,14
De Mensenzoon moet hoog verheven worden, zoals Mozes in de woestijn de slang omhooggeheven heeft, 15 opdat iedereen die gelooft, in hem eeuwig leven heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:05
BerichtOnderwerp: Hokjes
 
MARISKA601 schreef:
effe tussendoor.....


ik behoor vandaag tot het hokje 50+ers Smiley die vol vragen zit

Welkom bij de club Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
SUSANNAH475 schreef:
Hoezo eigen ik loslaten ? Verraste, verbaasde smiley
Was het niet God die mijn eigen ik geschapen heeft ?

Susannah, bij God mag je juist helemaal jezelf zijn, mag jou eigen ik helemaal tot bloei komen. Hij wil juist dat de mens tot zijn/haar volledige doel komt.
In een ander toppic is al eens geschreven over het boek van Wilkin van der Kamp. God speelt geen enkele rol in mijn leven, Hij is de regisseur. Ik denk dat je het zo goed kunt omschrijven. Zelf het roer uit handen geven, God laten regeren over je leven.
Wanneer je dat doet zul je merken dat je juist helemaal jezelf zult zijn, de mens/vrouw die God in gedachten heeft kan dan tevoorschijn komen.
Dat is wat ik bedoelde met je eigen ik los laten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 09:58
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
ARJAN007 schreef:
En de nabestaanden dan? Hebben die dan niet levenslang pijn aan het voortijdig verlies van een dierbare? Krijgen die dan geen schade aan de ziel door wonden die niet te genezen zijn?

Ja natuurlijk hebben de nabestaanden dan pijn en verdriet, veel zelfs!! Maar wat een troost is het voor hen dan om zeker te weten dat je dierbare nu bij God is, en geen schade aan zijn ziel heeft geleden door afgodsbeelden!! Dat is wat Grace bedoelde, Arjan!!

En diezelfde God is ook bij de nabestaanden, om ze te troosten met Zijn liefde. Wanneer er door zo'n ingrijpend verlies schade wordt geleden en er diepe wonden ontstaan, zijn die door dezelfde God te genezen, wanneer we daar oprecht mee naar hem toe gaan. Wanneer we hem de kans geven om ons te gaan genezen.

Ik vraag me in deze discussie vaak af, waarom moet alles maar goed gevonden worden? Waarom zou je ook maar iets in huis willen hebben waarvan je weet dat het gemaakt is met het doel je van God af te houden. Omdat het zogenaamd ook een weg tot God of liefde of wat dan maar ook is?
Waarom niet heel eenvoudig op je knieen en vragen of Jezus in je hart komt!? Lijkt mij de meest gemakkelijke weg....maar voor mensen wel de moeilijkste, want je moet je eigen IK los laten. En dat doet pijn..ai...maar wat krijg je daar een rijkdom voor terug!!
Lieve mensen, zie op God en God alleen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 21:31
BerichtOnderwerp: Kinderdoop
 
ANITA324 schreef:
Ook in mijn tijd kreeg je dingen te horen ja waarom ben je nog nooit gedoopt geweest je mag je hier of daar ook dopen hoor maar ik had mijn keuze al gemaakt mijn grootste wens was in die tijd toen en heb daar ook voor gespaard om mij te laten dopen in de Jordaan.
Ik kan mij nog goed herrinderen dat was de jaar ervoor ging naar de baptisten kerk en ik vertelde mijn grootste wens naar wat ik wilde en helaas werd mijn wens niet waar genomen door de dominee want zei hij je kan je hier ook wel laten dopen hoor zo ben je tot andere tot getuigenis waarop anderen dan ook willen dopen. Mensen zo werkt dat niet het is geen gevoel zovan dat doe je maar even Twijfelende smiley daar werd ik inwendig heel triest van die dominee wat hij zeide ik was daar dan als gast daarzo maar dat was mijn punt om mij daar niet toe te voegen bij die gemeente want mijn wens werd niet waar genomen Huilende smiley, smiley in tranen
Gelukkig heb ik mij niet laten afdoen naar wat de dominee zei en heb ik mijn eigen wensen die zo diep op mijn hart lag via fax mijn persoonelijke getuigenis naar Jeruzalem verstuurd naar wat mijn wensen waren bij de messiaanse joodse rabijn en via een organisatie christen voor Israël ben ik 1 weekje naar Israël geweest. De 2e dag 4 mei 2005 mij laten dopen in de Jordaan net als Jezus Christus mijn wens kwam in vervulling ik was voor velen eigenwijs misschien maar ik liet mijn wens door niemand afpakken. Coole smiley met zonnebril In witte linnen gekleed ging te water en sprak de rabijn de zegen uit en ging ten onder en kwam boven water en ik was gedoopt. Engeltje smiley

Shalom,

Een zuster

Wat goed van je Anita, om zo voor je hartewens te gaan!!
Vandaag 5 jaar geleden !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 09:41
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LIESBETH326 schreef:
http://streaming.vtm.be/VTM/opzoeknaarmaria/Video/STUNT_MARIA_FINAL_EXPORT.wmv

Lachende smiley

Jaaa, die is gaaf he!! Zo krijgt je dag een gouden randje, toch!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 09:28
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
GRACE585 schreef:
schade aan onze ziel is mijns inziens niet alleen belangrijk om aandacht aan te besteden maar onze ziel is de essentie van ons bestaan ,want we bestaan uit geest,ziel en lichaam en daar is het de satan om te doen om juist onze zielen te bevuilen en te beschadigen en ons af te houden van de dingen van God
het is niet een kwestie van hoelang we hier op aarde leven maar hoe we hier geleefd hebben ,zoals ik al eerder schreef.


en een beeld al dan niet ingestraald (om jou woorden maar te gebruiken)maakt geen verschil ,als het niet tot eer van God gemaakt is maar tot een dienen van de mens.(bv dus ook als sier terwijl het van oorsprong een afgodsbeeld is )
velen snappen niet hoe slinks de satan is om de mens te verleiden en een kier weet te vinden om binnen te komen in de mensenlevens.
er is uiteindelijk niets nieuws onder de zon
een iemand begon ermee en maakte er zogezegd een fabrieksvoorwerp van maar in de geestlijke wereld strekt zich dat veel verder uit .
ik daag jullie dan ook uit om op je knieen te gaan en God om openbaring en wijsheid te bidden.denk dat veel zullen schrikken wat men zoal op zou moeten/kunnen ruimen in hun huizen
er is meer tussen hemel en aarde;ik denk dan bv aan de tekst uit efeze 6 :12 waar paulus zegt ; want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees,maar tegen de overheden,tegen de machten,tegen de wereldheersers dezer duisternis,tegen de boze geesten in de hemelse gewesten.
en die komen dus heus niet op je pad als duveltjes met hoorntjes maar juist op slinkse wijze of zoals cross het ook al eens gezegd heeft als een engel des lichts.de satan wil ons juist zand in de ogen strooien dat t allemaal geen kwaad kan.
ik denk als men werkelijk een diepe relatie met God heeft dan taal je niet naar al die andere zaken zoals bv de oosterse beelden ed.in huis te halen
daarom kan ik enkel nog zeggen,bid,toets en vraag God om wijsheid en openbaring.wie hierin oprecht zoekt zal zeker antwoord krijgen

Amen, Grace heel mooi geschreven, en o zo waar!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
THOMAS968 schreef:
Je moet er vanuit gaan dat het in Nederland altijd herfst is en afgezien van de laatste winter was dat ook bijna zo. Soms is het voorjaar of zomer en dan geniet je gewoon.

Thomas, die wil zeilen.

mm.....das een tijdje geleden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 20:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Ik heb al een uur lang alle schemerlampen aan. Buiten waait het dat het loeit. Tis nog wel droog. Ik vind het errûg gezellig! Lachende smiley

Ik vind het vreselijk koud.... verwarming aan winter trui aan bibberrrrr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 08:57
BerichtOnderwerp: vriendschap....
 
MARY052 schreef:
Wow Maatje, heel mooi!!
Thanks voor het plaatsen

Hier sluit ik me helemaal bij aan, dank je, erg mooi!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 23:02
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
CROSSROAD317 schreef:
Met wie kun je het beste een relatie krijgen??

De laatste tijd vraag ik me steeds vaker af hoe ik dat moet en wil invullen.
Mijn verlangen is om mijn band met God de Vader verstevigen, en dan vanuit dat leven, een relatie te vinden met een vrouw, om dan daarmee een drievoudig snoer te vormen.
Komt de vrouw dan op de 2de plaats, JA !!!! maar we staan wel samen voor God Lachende smiley
Zou ik dan minder van haar houden, NEE !!!! want we gaan samen voor en met God Lachende smiley
Is er dan wel ruimte om als man en vrouw van elkaar te houden, JA !!!! want het mag naast elkaar bestaan Verliefde smiley

Mooi stukje cross
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 18:17
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:23
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HANNAH810 schreef:
imke, wat een mooie reactie van je!!

Dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:22
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
LEANNE226 schreef:
Minder "IK wil het zo!" en meer loslaten en kunnen ontvangen wat je krijgt.....

Precies......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 13:19
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
LEANNE226 schreef:
Ik denk dat we allemaal over samenwonen redeneren vanuit onze eigen achtergrond.
God heeft mij in mijn huwelijk stil doen staan bij mijn trouwbelofte,de laatste jaren vooral het tegenspoed gedeelte,niet vanwege scheiding maar vanwege ziekte,dat was een knetterharde les(maar ook een mooie,ik ben blij dat ik die taak heb mogen volbrengen Verlegen lachende smiley ).Dat vormt je(ten goede),verdiept je relatie en de gevoelens waarmee je een(eventuele) nieuwe relatie instapt.Ik neem de trouwbelofte erg serieus(en ik hoop dat iedereen dat doet)maar wel met de wetenschap dat God je nooit meer op je bordje geeft dan je aankunt.......en dat is het punt,God heeft mij,op dat punt,zeer sterk gemaakt,dus heeft Hij nog meer van hetzelfde voor mij in petto???Waar heb ik anders die kracht voor gekregen????Durf ik die belofte nog een keer te doen?
Of zou God het mij niet kwalijk nemen als ik dit keer zou kiezen voor het,in mijn ogen onzekere,samenwonen?Of is het weglopen voor je verantwoordelijkheden?(indien een nieuwe relatie mij gegeven mag worden,zo ver ben ik nog niet! Knipoog smiley )

Ik verwacht geen antwoorden hoor,het is een overdenking.Jaaaaaa ik pieker teveel,sorry Verlegen lachende smiley


Heel herkenbaar Leanne.......(ook het piekeren daarover)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 13:07
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
SUSANNAH475 schreef
Sorry hoor, maar ik ben geen 20 meer, en ja ik vind echt dat je voorzichtig moet zijn, want als mens wil je vaak te snel (ik spreek ff voor mezelf), maar dat is het hem juist, ik ben een mens en ik heb gevoelens en tjonge hee, als die beantwoord worden en ik zou na maanden, misschien jaar, misschien jaren gaan samenwonen, zou God niet als geen ander mijn gevoelens begrijpen ?
Tja, misschien krijg ik nu wel een stroom van reacties over me heen dat het niet zo hoort... ik denk dat God verder kijkt...
En vind je dat het niet hoort, of dat het in de bijbel staat vermeldt ? prima, ik respecteer de opvatting van een ander, maar beschuldig mij alsjeblieft niet van een onchristelijke levenshouding.
God is een God van orde en ja er zijn regels voor, maar laat me ook christen zijn in die opvatting dan.


Weet je, dit heb ik ook gezegd, ik ken de tweestrijd die er is wanneer je verliefd bent. Ik ken de smoezen die er zijn en die gezegd worden. (Ik neem nu dit voorbeeld van Susannah, maar zo zijn er vele reacties hier op het forum.)
Maar wanneer je zegt christen te zijn dan wil je toch leven naar Zijn wil!?
God wil dat het samenleven tussen man en vrouw, een afspiegeling van Zijn Liefde naar ons is. God zegt in Zijn woord, ga niet onechtelijk met elkaar naar bed, zorg ervoor dat je je verbindt aan elkaar. Doe het gewoon niet, het is niet goed voor jullie, Hij zegt dit vanuit Zijn liefde voor ons, niet om ons te onderdrukken.(dat maakt satan ervan) Teken voor elkaar, (letterlijk in het gemeente huis), sta borg voor elkaar, op die manier verbindt je je aan elkaar.
Wanneer je zegt dat je Hem wilt volgen in je leven, en je hebt dit openlijk getuigd door je doop of belijdenis, (zo heb jeje verbonden aan God) waarom willen, wij mensen, dan toch steeds onze eigen weg blijven gaan??
Wanneer in een huwelijk ieder zijn eigen weg maar blijft gaan en denkt, ach hij houd wel van mij, hij begrijpt me wel, hij weet wel dat ik dit nodig heb, wat ik ook doe, dan handel je niet volgens de overeenkomst(regels) die je hebt gemaakt, dan loopt het toch stuk!!??
Wanneer je op een voetbal/handbal/polo-(what ever)club bent speel je als team samen. Je houd je aan de regels die er gesteld zijn. Doe je dit niet dan wordt je daarop aangesproken en eventueel berispt, ga je daarna weer in de fout, wordt je geschorst.
Maar…zo gauw we als broers en zussen van Jezus Christus elkaar berispen op grond van God’s Woord, is ineens het huis te klein. We willen gewoon ons eigen leven leiden zonder gezag van wie dan ook. Ik begrijp dit niet… God is een machtig God, met verschrikkelijk veel liefde voor Zijn maaksels, (daar heeft hij alles voor over gehad) maar Hij is ook een Heilige God. Moeten wij, zijn kinderen dan ook niet alles voor Hem over hebben!!?? Ook als het ons een tijdje pijn doet, en we onze lusten en verlangens een poosje moeten uitstellen??

Ik moet tijdens dit schrijven steeds denken aan wat Paulus schrijft in Romeinen 6

1 Betekent dit nu dat we moeten blijven zondigen om de genade te laten toenemen? 2 Dat in geen geval. Hoe zouden wij, die dood zijn voor de zonde, nog in zonde kunnen leven?

Nu weet ik niet of sex voor het huwelijk als zonde gezien wordt, maar ik weet wel dat het iets is wat God liever niet wil, Hij heeft het zo niet bedoelt.
En dan zie ik Romeinen 8: 5 en 8 de volgende teksten staan

5 Wie zich door zijn eigen natuur laat leiden is gericht op wat hij zelf wil, maar wie zich laat leiden door de Geest is gericht op wat de Geest wil.
8 Wie zich door zijn eigen wil laat leiden, kan God niet behagen.

Waar door willen we ons laten leiden... door ons vlees of door de Geest van God.
Het is een keuze, wel of geen sex voor het huwelijk, die je heel bewust moet maken denk ik, net zoals je heel bewust de keuze maakt om te trouwen.
Het is een heel epistel geworden en het is niet mijn bedoeling om te preken, of om iemand iets op te leggen, maar dit moest me van het hart nadat ik dit toppic al een tijdje volg.


Laatst aangepast door
IMKE917
op vrijdag 30 april 2010, 13:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 10:35
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2
 
MARISKA601 schreef:
heb nog een laptop die het wel doet Clown smiley



van alle markten thuis dus Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 10:28
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2
 
MARISKA601 schreef:
heb maar een nieuwe aangemaakt, de vorige kon ik niet vinden


en ja hoor het is maandag.
was van plan om 2 wasmachines te laten draaien.
zet ik de machine aan en ja hoor toen ik aan het touwtje trok
hoorde ik plok, teken van dat het maar met de hand moet gaan doen.

ben maar naar beneden gegaan en koffie gezet.
ondertussen ook de pc aangezet.de beesjes eten gegeven.
getelefoneerd met de woning bouw.
en wat denk je?
niet lachen hoor..
mijn pc doet het niet.
ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangesloten maar vermijd.

Zit je nu bij de buren achter de pc dan Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 15:38
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
INKA401 schreef:
dit is mijn lievelings gerecht ... maar hoor ff
zelf doe ik er altijd gekookte eieren door ... wij kennen hier dat gerecht niet ánders ... maar toen ik dat aan anderen vertelde viel iedereen van z'n stoel ... nou jaaaa zeg ... tis gewoon super lekker ...
is dat bij jullie óók vreemd dan?

Nooooooit van gehoord Inka...met gekookte eieren...... Zieke smiley Smiley die vol vragen zit

Ik heb het kliekje in de vriezer gedaan, misschien dat ik het eens ga proberen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 17:24
BerichtOnderwerp: ingekakte cake
 
WILLIE511 schreef:
schat zullen we vanavond weer eens?

Smiley die vol vragen zit ik word gek Gefrustreerde smiley de ene keer 100 berichten de andere keer 3 Gefrustreerde smiley


Lachende smiley het is een setje Lachende smiley Knipoog smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 21:55
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
GRACE585 schreef:


van harte does

sorry viel groot uit maar ja daarvoor is het een fantje Clown smiley

Whooooww Verraste, verbaasde smiley is dat ff schrikken Geschokte, onthutste smiley

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:38
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Stamppot andijvie met spekjes en rookworst.......



en nu is het nog niet op Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley


Laatst aangepast door
IMKE917
op donderdag 22 april 2010, 20:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:24
BerichtOnderwerp: liefde is
 
ROBBEDOES873 schreef:
Tnx wou graag de widget zelf plaatsen maar dat wou niet Huilende smiley, smiley in tranen

Wat leuk, jullie gaan trouwen! gefeliciteerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:32
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
MARISKA601 schreef:
straatje asfalteren? Knipoog smiley


Nah...toch maar niet... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 21:09
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
Heb ik ook gedaan Mariska maar het komt wel iedere keer terug Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 21:00
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Stamppot andijvie met spekjes en rookworst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 21:54
BerichtOnderwerp: Zondagsheiliging
 
GRIFFIN748 schreef:
maar welke kerk is van Hem?

het hart waarin HIJ mag wonen is zijn kerk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 Volgende
Pagina 27 van 28