ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIA576
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIA576
Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:00
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JOSINA022 schreef:
Ben er al hoor, heb al een slagje gedraaid...nu ben jij weer aan de beurt Knipoog smileyGezellig zo hè? Clown smiley

Kijk, dat doet me goed! ik doe de volgende slag...en haal ondertussen de taart uit de koeling..maken we er een Clown smiley draai-feessie van!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:59
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Oeps we zullen regelmatig even roepen Geschokte, onthutste smiley
MARIAAAAAAAAAAAAAAAAA

en dan zwaai ik naar je...een klein beetje...omdat ik die armen niet meer omhoog krijg....(ik moet idd nog naar buiten...anders had je me niet gehoord...) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:56
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JOSINA022 schreef:
Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

kom je me helpen? om de beurt een slag draaien? samen zijn we toch sterk? Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Het waait hier plots heel hard!!!! En da's balen..want mijn luifel staat nog uit. Die moet dus omhoog, anders waait ie kapot en met mijn 'spagetti-armpjes' krijg ik 'm nauwelijks omhoog gedraaid. Dat doen mijn kinderen altijd en die zijn er niet!!! Ik ga 't toch maar proberen...maar als ik de hele dag niks meer zeg op C.M, dan weten jullie alvast dat ik m'n armen niet meer op kan tillen..zelfs niet om te typen...dus...vaarwel...snik.. Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:25
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer)
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)

'k Heb het even aangepast bij mezelf Josina, zo is het duidelijk dat ik vervoer zoek...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Visser, laat je niet gek maken joh! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:19
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
JOSINA022 schreef:
Lief van je, Maria, dank je wel!

soms kan een mens het het beste zeggen met een lied....zoals nu dus. Hou je taai! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:12
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Deze is speciaal voor Josina, ik bid voor je, heel veel sterkte meis....

http://www.youtube.com/watch?v=H5lJ8ABbar4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:07
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNETTE050 schreef:
sorry, k maakte er een grapje van, maar op de buienradar kun je zien dat er een onweersbui over nederland trekt, die bui hebben wij net gehad denk ik...meer niet hoor.... op de buienradar kun je precies zien waar de bui is....dan kunnen je kids ook bekijken wanneeer ze het beste kunnen gaan inpakken....

Als wij 'm dus net gehad hebben, is ie bijna in 't Noorden denk ik zo.
Joh, geeft niks hoor, ze smelten vast niet...maar ik kan 't niet helpen dat ik gelijk zulke dingen denk en in gedachten bij hen ben,
téveel moeder vrees ik.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:59
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNETTE050 schreef:
neen ...niemand weet wat het is...maar het KNMI blíjft het afkondigen.... Clown smiley ...
het kán voorkomen dat er tijdens het 'code oranje' weer een enkele donderslag klinkt....
.....blijkbaar vervelen ze zich nogal bij het KNMI.....

oh, gelukkig...dat stelt gerust want ik weet dat mijn ex en kids bezig zijn met 't inpakken van de 'troep', en die zitten/staan/slapen nu in't Noorden.
Ik weet hoe vervelend het is om bij slecht weer alles te moeten inpakken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:54
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNETTE050 schreef:
ha...net op het nieuws......helga.....eindelijk gerechtigheid....het noorden heeft 'code oranje'...... Duiveltje smiley ....lol
in het zuiden draaien we onze hand er niet meer voor om.... Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

code oranje is? hondeweer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:52
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley bedoel je dan dat ze tegen de tafelpoot heeft gep... Smiley met dichtgeplakte mond

zég! hou je nou op? dat 't hondenweer is hoeft nog niet te betekenen dat we 't ook zijn! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:51
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FRANKT627 schreef:
Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat... Knipoog smiley

ehm..is dit nu een compliment? dan kan ik niet zo goed met complimenten omgaan denk ik Knipoog smiley laten we niet afdwalen.....het regent nog steeds (maar ik zie licht aan de horizon, létterlijk!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:44
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FRANKT627 schreef:
ja ja, dat kennen we...het regende te hard zeker om buiten tegen een boom te plassen...wel wel wel... Knipoog smiley

Lachende smiley zeg ik weet niet of je't gezien hebt, maar ik ben een vrouw (en plas dus niet tegen een boom!.......of bedoelde je de hond Clown smiley da's trouwens óók een meisje!)
Voorlopig ga ik niet meer naar buiten Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:37
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Nou, dat was dus ook een slecht idee! Loop ik met de hond buiten....begint het overnieuw te hozen en moet ik toch nog een plasje binnen opdweilen! Die van mijzelf! Boze smiley ....van al het regenwater dat ik onderweg heb 'opgevangen'..... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:03
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley dan zal het dadelijk binnen ook wel nat zijn...

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley hihi...kon je weleens gelijk in hebben...'k zal het dweiltje vast klaarleggen ....of toch maar...o.k, ik ga naar buiten! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:59
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Men kom je terug van paar dagen vakantie Lachende smiley
Hoost het hier en een onweer Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Welkom thuis heet dat Clown smiley

Welkom thuis Erika! Maarre..dat zijn vreugde'tranen' van boven hoor, omdat je er weer bent..... Knipoog smiley

'k Was net van plan om met de hond te gaan wandelen...maar die moet echt even wachten want 't onweer is hier ook losgebarsten. 'k Ben niet bang om nat te worden, maar dit is me toch té bar! Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:51
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
Bij mijn aanmelding voor de picknick heb ik vergeten te vermelden dat ik alleen kan komen als ik met iemand mee kan rijden! (ben ik lekker vlug mee hè?) Maar goed, het is nog geen 24 september..dus hoop ik dat iemand die mijn kant op woont, én naar de picknick gaat, mij mee wil nemen!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:16
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone
 
THOMAS968 schreef:
Het is gewoon onhandig. als je een app maakt afgestemd op de grootte van het scherm van de iphone is er al veel opgelost. Met slechte ogen chatten met een iphone lijkt me haast niet mogelijk, wel met een ipad maar dat is weer een ander verhaal.

Thomas

En DIE staat bóven aan m'n verlanglijstje....maar dat is nog weer een ander verhaal en vréselijk off-topic! (of toch eerst een vergootglas?) Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:05
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone
 
THOMAS968 schreef:
Als ik ingelogd ben via mijn iPhone, ziet men mij wel degelijk hoor en ik kan ook chatten, zij het wat onhandig. Een ander die een chat opent, opent niet automatisch lijkt het, maar als ik een chat open gaat het wel goed.

Thomas

Oh..! dat zal het dan wel zijn want ik ópen nooit een chat via mijn phone! ik wil alleen gemakkelijk kúnnen reageren áls men met mij wil chatten en dat zie ik dus nu niet. Om gedoe en uitleg te voorkomen, spiek ik even snel...en ben ik weer weg. Chatten via de phone vind ik sowieso onhandig vanwege mijn slechte zien...'t kost me 'úren' en héél veel moeite om er een goede zin uit te krijgen...dát is pas 'slow-chatten'! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:24
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone
 
THOMAS968 schreef:
CM heb je ook niet nodig Maar als je CM wel leuk vindt en een smartphone hebt, net als ongeveer de helft van de Nederlanders, dan is een app die de site net even zo inricht dat hij past binnen het schermpje en je alles met wat knopjes kunt sturen - dan is dat makkelijk. Een dergelijke site maken is niet moeilijk en zeker niet duur maar handig voor de gebruiker. Kijk maar eens bij m.ns.nl Alleen de linkerbovenhoek wordt afgebeeld op de iPhone of aanverwant. Voor CM moeten er de relevante dingen staan als mailbox en de andere zaken die daar in de buurt staan. Het is echt niet zo nieuw en moeilijk maar een normale maatschappelijke ontwikkeling die aan de gang is. Ik betaal ook rekeningen via de iPhone terwijl niemand een paar jaar geleden elektronisch bankierde, dat doen we nu dus bijna allemaal.

Thomas, gelooft in handige ontwikkelingen.

Ik ben dól op de nwe speelgoedjes als een smartphone en ook ik zou willen dat die C.M app er kwam. Als ik nu ingelogd sta via mijn phone, log ik ook zo snel mogelijk weer uit om dezelfde reden die Peter531 ook al aangaf: 'ze' kunnen niet zien dat je via je phone ingelogd staat en dus niet kunt reageren! En de tijd dat de telefoon ook echt alleen een telefoon was....is állang voorbij! Clown smiley Gelukkig wél! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:57
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
JOLAN931 schreef:
Ik heb vriendelijk verzocht om van dit topic geen uitgebreid discussietopic te maken, want na 25 pagina's zien we door de bomen het bos niet meer.

Chatuliem/Mariska: Je stelling over het feit dat opleidingsniveau niet uitmaakt is duidelijk! (ook voor mariska denk ik, en anders kunnen jullie daar vast wel samen over mailen Knipoog smiley )


Josina: Iedereen (denk ik) heeft met jou te doen aangezien het lichamelijk niet lekker gaat. Ik denk dat het duidelijk is dat je als voorbeeld wordt gebruikt en dat het niet persoonlijk is bedoeld als men aangeeft niet ieder topic daarover te willen lezen.

Annette: Er is een discussie gaande tussen Chatuliem en Josina. Ik heb verzocht er geen discussietopic van te maken en ik verzoek je om: of je zelf er niet mee te bemoeien, aangezien het je niet aangaat, of...Om het per mail duielijk te maken als je je er liever wel mee bemoeid

Imke: Dit topic is niet bedoeld om iemand aan te spreken op zijn/haar manier van formuleren van hun zinnen, doe dat liever persoonlijk.

alle anderen, en ook bovenstaanden voor zover ze INHOUDELIJK hebben gereageerd: bedankt!

@Jolan: Respect! Grote klasse, zoals je dit aanpakt! Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:43
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
MARISKA601 schreef:
Mogen mensen stoom afblazen?
Ik kan ook wel zeggen censuur op kritiek.
Ook dat wekt irritatie op.

En waarom spreek jij altijd in meervoud?
Waarom niet in de ik vorm?
De enige die vaak kritiek uit ben jij.
Anderen hoor ik niet.
Misschien hebben anderen geen behoefte aan om ergens op te reageren.
En dat heeft niks met durven te maken.
Of men vind het de moeite niet waard om te reageren

Ik zie zelf geen misbruik van het forum om stoom af te blazen.
Ik zie soms dat er mensen zijn die hun frustraties uitleven op het forum.
Moet daar ook censuur op komen?

Ik vind censuur op het forum te ver gaan.
Waar leg je de grens?

Verboden te geinen op het forum?
Verboden kritiek te uiten op het forum?
Verboden om smileys te gebruiken?
Verboden je dagelijkse bezigheden te vermelden?


Wat wel verboden is om elkaar erge ziektes toe te wensen.


Als je zonodig censuur wilt hebben, mail de redactie dan maar.
En pas dan ook censuur op jezelf toe en niet op anderen.

Mariska, ik denk dat Chat meestal de enige is die het aandurft om kritiek te uiten en dat hij wel degelijk voor een aantal mensen spreekt, waaronder mijn persoontje..
Niet iedereen durft zich uit te spreken, niet iedereen kan het aan om persoonlijk aangevallen te worden en ik denk dat er meer mensen nu zwijgen...uit angst, dan jij of ik vermoeden. (ik klap ook dicht als men de aanval op mij zou openen...dus zwijg ik normaliter liever, 't is laf, ik weet het, maar zo zit ik in elkaar...)
Ook denk ik dat er mensen zijn die het idd gewoon saai, oppervlakkig en niet interessant meer vinden...het forum boeit hen niet meer en wég zijn ze. Jammer toch?

We zijn het er allemaal over eens dat alles en iedereen een plek moet krijgen op het forum: serieus en ontspannend en mijns inziens maakt het geen bal uit of je goed bent in schrijven, of niet! Dát mag er nooit toe doen! Maar net zoals jij het recht hebt om te willen geinen, heb ik of Chat of iemand anders het recht om te zeggen dat we méér willen dan alleen dát.
Censuur is een zwaar woord en klinkt niet goed. Ik zou het liever over regels willen hebben en volgens mij zijn die heel normaal bij het in stand houden en handhaven van een forum!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:37
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
AANGENAAM334 schreef:
Ik vind niet het niveau van belang...maar relevantie m.b.t. het topic.

het niveau doet er idd. niet toe, maar kun je, op je eigen manier, bij het onderwerp blijven, dat vind ik belangrijk. Ik kom veel verschillende manieren van reageren tegen en sommigen zeggen dat er gezeurd wordt over een hoog of laag niveau maar dat is volgens mij niet waar. Zolang iemand zichzelf en authentiek is, is het altijd een waardevolle bijdrage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:57
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!
 
Laat ik hier ook nog iets over zeggen dan....Ja, Chat heeft gelijk: ik ben dit topic gestart omdat ik ontzettend veel moeite heb met het oppervlakkige gepraat op het forum. En idd, élk onderwerp, serieus of niet, wordt 'overgenomen' door oppervlakkigheid en dat stoort me!! Dat er ruimte moet zijn voor ontspannen praat, begrijp ik, maar moet het dan zo zijn dat echt élk onderwerp stuk gemaakt wordt door blabla-bijdragen? Ook is het zo dat elk serieus onderwerp binnen de kortste keren naar beneden zakt omdat de behoefte aan lol blijkbaar veel groter is zodat die onderwerpen steeds bovenaan het forumlijstje staan.
O ja, er zijn gelukkig een aantal serieuze onderwerpen bij gekomen en daar ben ik persoonlijk hartstikke blij mee.
Begrijp me goed: als het zo is...en zo blijft, dan is er blijkbaar een groter(ere) behoefte aan gezelligheid, dan aan goede onderwerpen. Wie ben ik om dat te veroordelen? Maar ik voel me er niet (meer) bij thuis. Dan moet ik idd. gewoon het forum niet meer lezen....maar dan blijft er voor mij niet veel meer te lezen over en zie ik niet in waarom ik hier zou blijven.
Ik heb ook de indruk dat het forum stelselmatig gebruikt wordt om te chatten met elkaar, doe dat in de Chatroom! Ikzelf kom daar nooit omdat ik daar geen behoefte aan heb en ik niet opgewassen ben tegen die vaak snelle manier van speels reageren op elkaar.
Ik heb het al eerder gezegd: 'k gun iedereen zijn/haar plekje....maar mag ik en anderen met mij, alsjeblieft óók een plekje hier? Of moeten WIJ alles maar 'aanhoren' onder het mom van: alles mag en alles moet kunnen? Niet fair!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:47
BerichtOnderwerp: Loterij
 
MARTIN695 schreef:
Maar volgens mij gaat het ze zo goed dat ze eerst komen kijken of ze het wel kunnen verkopen zo niet dan nemen ze het niet mee dus dat is ook weer iets en dan kan je grof vuil bellen en die nemen het dan weer wel mee .
Sjalom.
Martin

Dat klopt Martin, maar jij hebt het nu waarschijnlijk over meubelen? Mijn gang naar de Kringloopwinkel heeft voornamelijk met kleding te maken. Die wordt ook voldoende ingebracht, gratis....maar als je dan de prijzen ziet? Pure winst dus voor de Kringloop!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 17:53
BerichtOnderwerp: Loterij
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel voor je antwoord! ik begrijp je verhaal nu beter!

Knipoog smiley Graag gedaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 17:25
BerichtOnderwerp: Loterij
 
JOSINA022 schreef:
Mag ik vragen hoe jij kunt zien dat die mensen het financieel goed hebben en dus daar niet zouden moeten kopen?

Ik zal niet zeggen dat ik het financieel zo reuze goed heb, maar voor het geld hoef ik niet naar de kringloop, maar zoals ik al eerder schreef ga ik daarna toe vanwege de recycling en dus ook het milieu.

Ook weet ik dan zeker dat er geen oneerlijke handel achter zit zoals ik veel winkels wel het geval is.

1 van de teksten die ik in mijn profiel heb staan is niet voor niets Micha 6: 8!

hoe ik dat weet? gewoon...omdat ik ze ken, persoonlijk ken! En begrijp me goed: ik gun ieder het zijne/hare dus ik kijk écht niemand weg hoor! Feit is wél dat de prijzen in een Kringloopwinkel enorm gestegen zijn, de afgelopen jaren, mede door de populariteit en het is zelfs al zo dat ik soms iets wil kopen....maar het niet kan, omdat het té duur is! (nu is de Kringloop bij ons in't dorp ook wel erg duur...dat moet gezegd worden..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 13:55
BerichtOnderwerp: Loterij
 
VISSER278 schreef:
Wat of dat nou met stelen te maken heeft is voor mij een vraag.
Als ik een fles limonade koop bij de Aldi ipv. bij de AH , omdat het daar 20 cent goedkoper is , is dat dan ook stelen?
Ik vind het nergens op slaan.
Als iemand iets bij de kringloop ziet staan en het goed gebruiken kan ....en het ook nog voor een prikkie kan meenemen.....nou, 2 mensen blij, de verkoper en de koper.
Wat doet het ertoe wie het koopt ?

Tuurlijk 'mag' jij je goedkopere fles limonade kopen bij de Aldi! Maar ik begrijp Chat wel als hij het bijv. heeft over Kringloopwinkels.
Ikzelf 'shop' daar ook altijd en dat heeft te maken met die héle kleine beurs van mij! Nu kom ik daar idd ook veel mensen tegen die het financieel hártstikke goed hebben. Door de populariteit van deze winkels zijn de prijzen daar behoorlijk gestegen dus...ben ik daar de dupe van! Je weet zelf ook wel dat iets wat populair is of waar veel vraag naar is, duurder wordt! (nu wil ik even in het midden laten wie hier nu schuldig aan is: de Kringloopwinkel zélf óf die klant die het goedkoop wil hebben....)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 10:24
BerichtOnderwerp: kinderen
 
COOTJE711 schreef:
Kinderen zijn vaak loyaal naar beide ouders. Moeilijk voor een kind kan zijn als ze uitgespeeld wordt tussen de vechtende partijen.
Om beide partijen te vriend te houden komen de leugens....
Persoonlijk vind ik het ook moeilijk dat kinderen zich nogal eens verantwoordelijk voelen voor de ruzie's waardoor ze vervolgens proberen te bemiddelen... Een kind houd (als t goed is) van beide en kan geen partij kiezen.

Gelukkig ken ik de situatie van vechtende ouders niet omdat de band met mijn exman gewoon goed is maar zelfs wij merken dat de kinderen geneigd zijn om ons naar de mond te praten! Regelmatig komt dit onderwerp bij ons ter sprake en geven we de kinderen de ruimte om hun grieven naar ons toe te spuien. Als we dan doorvragen (dat zijn dan die momenten dat de sfeer rustig en goed is..), dan merken we dat het soms toch anders is dan ze 'in de wandelgangen' tegen ons zeggen. Ze zijn zó loyaal én vaak geneigd de problemen van de ouders op hun eigen schouders te nemen! Het maakt mij wel alert moet ik zeggen! Want ik wil geen 'voorgeprogrammeerde papagaaien'....om later te horen dat ze geleden hebben....nee, laten ze maar zéggen dat ik het (vaak!) niet goed doe! Dan kunnen we het gelijk aanpakken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIA576
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 12 Volgende
Pagina 3 van 12