ChristianMatch
 


Forum

Berichten van NAOMI882
ChristianMatch forum index » Berichten van NAOMI882
Auteur Bericht
NAOMI882 (38)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:56
BerichtOnderwerp: Het Boek van Mormon... Is het geloof waardig?
 
MICHAELT930 schreef:
De Mormoonse "kerk" is een WERK VAN DE DUIVEL!! Ik zal een paar feiten noemen die dit bewijzen. De oprichter van de Mormoonse organisatie genaamd Joseph Smith is een bewezen valse profeet met vele valse profetieën. Zwarte/donkere mensen waren niet toegestaan in de "priesterschap" van de Mormoonse kerk, omdat ze geloofden dat God die mensen had vervloekt met "een donkere huidskleur en platte neus". In het boek van Bruce McConkie "Mormon Doctrine" staat dat de mens zelf ook tot "God" kan worden. Brigham Young, 2e (valse!)profeet van de mormonen geloofde dat er wezens in de zon zouden wonen en dat er grote reuzen op de maan zouden wonen. En dat God op een planeet genaamd "Kolob" zou wonen. En zelf had hij meer dan 60 vrouwen(!). Een hoop kolder dus en absoluut een misleiding door Satan.

Ik ben zelf ook op onderzoek gegaan, persoonlijk. Heb hun "kerkdiensten" bezocht en alles onderzocht. En op vele vragen die ik stelde wisten ze geen of geen goed bijbels antwoord. Waaronder, hoe het kan dat het volgens Joseph Smith goed was dat Adam en Eva zondigden(!)

Meer informatie, hier http://carm.org/is-mormonism-christian

Hahahaha.......Kolob? Ik zal meteen aan de Mormonen vragen of ze de klingons van star trek de groetjes doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NAOMI882 (38)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:51
BerichtOnderwerp: Het Boek van Mormon... Is het geloof waardig?
 
Had ze toevallig gister aan de deur... Ook t boek ontvangen. Zij beweren dat niet de joden het uitverkoren volk van God is waar wij ons als niet joden op mogen enten (weet even niet waar t staat), maar dat de amerikanen dit zijn. Ook zouden wij voor onze geboorte engelen zijn geweest die bij God woonde... Bijbel onderbouwd dit niet. Een boek dat voor 90% meegaat met de bijbel en op de belangrijke punten de bijbel tegenspreekt lijkt me een gevaarlijk boek. Daarnaast staat er in de bijbel dat eerst hemel en aarde zal vergaan eer er ook maar een letter aan verandert zal worden. Ik geloof er dus niet in!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van NAOMI882
Pagina 1 van 1