ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TALLGUY817
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TALLGUY817
Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:32
BerichtOnderwerp: Limiet
 
FORTKNOX004 schreef:
Iemand deze melding al eens voorbij zien komen:
Je hebt het limiet bereikt van het aantal mails dat je momenteel kunt versturen. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen proefabonnees maximaal 5 mails per uur en maximaal 10 mails per 24 uur versturen.

Wat vinden we daarvan?

Mat 5:43 Gij hebt gehoord, dat er gezegd is: Gij zult uw naaste liefhebben, en uw vijand zult gij haten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:14
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
WILMA729 schreef:
Tallguy, je schrijft ergens hierboven: "en ik zal niet in detail gaan", doe dat dan ook niet. Ik snap dat het behoorlijk ingrijpend is,dat het iets is wat erin hakt en een beeld dat je niet zomaar kwijt raakt. Maar moeten wij dat op hier op het forum lezen?
Op deze manier? Beschreven tot in een aantal onsmakelijk details ?
Naast het feit dat dit off-topic is, vind ik het behoorlijk schokkend.

Je schrijft eerder dat door de Bijbel te lezen de zorgen in je hoofd plaats maken voor de mooie boodschap die in de Bijbel staat. Een lief en goed advies aan een ander, en ik geef jou dat advies bij deze even terug.

Ja, dank je Wilma. Maar je zult ongetwijfeld mijn standpunt begrijpen jegens die mensen die er op uit zijn mij monddood te maken, in die zin zijn zij gelijk aan Gen 11:6 .

Het gaat niet om waar hier over gesproken wordt, maar het gaat om wat ik gepubliceerd heb en met name het laatste artikel getiteld: Die in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:05
BerichtOnderwerp: Die in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten..
 
Psa 91:2 Ik zal tot den HEERE zeggen: Mijn Toevlucht en mijn Burg! mijn God, op Welken ik vertrouw!

Toevlucht = schuilplaats; betrouwbaar; hoopvol (Psalm 91:9)
Toevlucht = verblijfplaats; woning (Psalm 90:1)

Ook wij zouden ons vertrouwen stellen op de HEERE God, want daaruit blijkt dat wij liefde hebben voor de waarheid. Wij geloven Hem, Die wij kennen als de Weg, de Waarheid en het Leven. (Johannes 14:6)


Het was de HEERE Jezus Zelf, Die Zijn vertrouwen stelde op het Woord Zijns Vaders. Hij leefde daar ook uit. Als wij een illustratie willen zien van hoe het leven van een gelovige eruit ziet, een gelovige aan wie beloften gedaan zijn waarin hij gelooft, waarop hij vertrouwt, dan vinden wij zo’n illustratie in de eerste plaats in het leven van de HEERE Jezus Zelf.

Wat er ook gebeurde in Zijn leven…, welke droefheid de HEERE ook te verwerken had…, hoe en waar de lijdensweg van de HEERE Jezus ook zou eindigen…, alleen het Woord van God was (en is nog steeds) Zijn Leven! Hij leefde daaruit en dat staat dan ook in de volgende verzen.

Psalm 91:2: Ik zal tot den HEERE zeggen: Mijn toevlucht en Mijn burg. Mijn God, op Welken Ik vertrouw

Johannes 6:68: En Simon Petrus zei: HEERE, tot Wien zullen wij heengaan; Gij hebt de Woorden des Eeuwigen Levens.

Psa 91:3 Want Hij zal u redden van den strik des vogelvangers, van de zeer verderfelijke pestilentie.

Redden = bevrijden; vrijmaken.
Als de waarheid ons niet zou vrijmaken, dan zouden wij verstrikt raken en blijven, in de verderfelijke woorden van Gods tegenstander(s).

Strik = valstrik; snaar
= voor degenen die aardse rijkdom najagen (1 Timotheüs 6:9)
= verkeerde maaltijd (= leven der wet) op de tafel (Romeinen 11:9)
Hoewel het woorden zijn die dicht bij de waarheid liggen, is het toch leugen.
= satan, uitgebeeld als vogelvanger (1 Timotheüs 3:7; 2 Timotheüs 2:26)

Psalm 124:7-8: Onze ziel is ontkomen, als een vogel uit den strik der vogelvangers; de strik is gebroken, en wij zijn ontkomen. Onze hulp is in den Naam des HEEREN, Die hemel en aarde gemaakt heeft.

Jeremia 5:26: Want onder Mijn volk worden goddelozen gevonden; een ieder van hen loert, gelijk zich de vogelvangers schikken; zij zetten een verderfelijken strik zij vangen de mensen.

Vogelvangers = listige handelingen van boosheden in het vlees in bijzonderheid die van geestelijke boosheden in de lucht = goddelozen
Verderfelijke pestilentie = goddeloos woord; verziekt woord
Verderfelijk = rampzalig; verziekt
Pestilentie = pest; woord
= dodelijke ziekte, die uitbreekt bij een hongersnood
= verziekt, vals en dus dodelijk Woord (zoals: wet) valse leer; valse broederen; valse overleggingen; valse getuigen

Als we de hier genoemde pestilentie toch willen zien als een letterlijk ziekte, dan staat hier niet dat gelovigen geen ziektes meer krijgen. Maar hier staat wel, dat, hoewel een gelovige aan een bepaalde ziekte sterft, hij toch zal worden opgewekt, omdat een gelovige eeuwig leven heeft. Want de HEERE zal Hem met langheid der dagen verzadigen, en hem Zijn Heil doen zien. (:16 )


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 12:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:40
BerichtOnderwerp: Opmerkelijk!
 
Opmerkelijk dat ik hier - zo goed als - geen tegenslag krijg, dan enkele de loze woorden, niet der Schrift maar der wereld om uit te maken dat wat geschreven staat niet zo is.

Mocht je onverhoeds daar nu aanleiding toe zien, dat acht ik tenminste dat je bent uitgerust met de heilige geest en niet met de geest, de heerser van deze aion, want daar prik ik zo dwars door heen.

En disci'zeuren' doe ik niet over het Woord, daar is het immers niet voor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:36
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
PETRA944 schreef:
je moet me denken aan iemand die een geestes ziekte had, en dacht dat hij zelf god was, zoek hulp tallguy, voordat je nog ongelukkiger word.
zoek een goede cristelijke psygoloog ofzo, sommigge dingen uit de bijbel begrijp je verkeerd.
jij weet ook wel dat het een kwestie van tijd is voordat cm je er af gooid wegens jouw schrijven,wat bereik je ermee?
Wilje weer gelukkig zijn in het leven? vecht daarvoor,zoek hulp en een andere af reageer strategie, ga bij een boks club ofzo.
en fin ik ga es beginnen, het is warm....
Die naam is je onwaardig die je ouders je hebben gegeven! Als je werkelijk de moeite zou nemen mijn berichten te lezen, hetgeen je dus niet doet, dan zou je al deze onzin niet uitkramen. Ga nu eens in op het Woord dat of ik heb gesproken... of kun je er soms geen speld tussen steken dat je maar op een manier overgaat om iemand aan te vallen op zijn vlees gelijk de satan evenredig doet.

Je laat hier - en velen met jou - jezelf aardig kennen, en ik denk dat je achter in je hoofd terecht bang bent dat Hij je alsnog zal veroordelen tot de hel waar je zogenaamd voor eeuwig zal worden getergd en nimmer in as zult opgaan. Maar om dan daadwerkelijk je verstand te gaan gebruiken en dat de tijd die je nog rest, besteed aan het onderzoeken van het Woord - nadat je uiteraard met een oprecht hart de Here Jezus Christus hebt aanbeden dat Hij je door Zijn werk heeft verlost van de nu Babylonische wet en Hem vraagt om Wijsheid zodat je Zijn Woord kunt verstaan, maak je je gelijk aan Zijn tegenstander om de oprechte te smaden psychisch niet in orde te verklaren, zoals destijds bij Pinksteren werd gezegd dat ze te veel zoete wijn hadden gedronken, terwijl het de derde ure van de dag was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:27
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
PETRA944 schreef:
zoek hulp.
Laat me raden.. er zit een groot slot op je Bijbel en dat is je excuus waarom je ze niet leest. Dat zei mijn buurvrouw ook, maar ik hoor nog haar protest toen ik die middag met een betonschaar aan haar deur stond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:24
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
HEIDE115 schreef:
Het zou kunnen zijn ,dat je op een rand psychose zit.
De emotionele beleving vindt ik namelijk terug hiervan in de reactie's.
Dat is te behandelen vandaag aan de dag.
Wat suggereer je er toch op los dat ik mijzelf van hulp zou moeten voorzien, ik denk eerder dat het omgekeerd is, dat jullie je gekwetst voelen om wat of ik zeg, en niet wat er met mijn persoontje in mijn verleden is gebeurd, wat ik overigens versta als schade en drek, maar meer om het Woord van God wat of ik hier proclameer.

De verticale verbinding wordt ogenblikkelijk weer tot een horizontale gedwongen om maar niet de Schrift te behoeven te kennen, dat eigenlijk alleen dat we een lief heertje hebben, dat zoals gezegd, Hij uit de fles of het kabinet (kast) mag komen als we het moeilijk hebben, maar verder moet Hij Zijn heilige muil houden, want daar zijn jullie - ik spreek met opzet in meervoud - omdat velen van mening zijn dat Christian Match mij moet verbannen - als het even kan - naar de krochten der helle. Gewillig geven zij zich over om niet teveel te denken aan wat of gesproken is door mijn persoontje, maar om zich geheel en al te richten tot één persoon, daarbij alles buitensluitende, want sociaal gezien is dit zo a-sociaal als je maar kunt bedenken, vandaar dat de weg naar de afgrond is geplaveid met asfalt en uiteraard met meer dan drie banen!

Zo hebben zij eender met de Here Jezus gedaan, als het schaamrood bij het lezen van dat artikel niet op je gelaat verschijnt, vrees ik dat het al te laat is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:11
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
SHANITA130 schreef:
Jou filmpje gaat hierover:
te doen wat anderen van je verwachten dan ben je een lief kind, een fantastisch geweldig kind, zijn de ouders trots op je...

(zo kan je nooit jezelf zijn, bij je gevoel komen, zelfde gedachtengoed als Allice Miller..)

en áls je daarna zo blijft in je leven ben je volstrekt onvolwassen en een....Kind....Hij bedoelt hier mijns inziens dat als je zo blijft, doen wat anderen van je verwachten(dus vaak weet iemand niet eens wat ie voelt, zie ook Alice Miller: Gij zult niet voelen), dan blijf je een kind,..
Nee lieverd, dit heeft niets maar dan ook niets met Alice Miller oid te maken. Dit heeft van doen met waar Paulus het in 1 Kor. 3 over heeft.

Als je wedergeboren wordt, dan ben je gelijk een baby. Een baby groeit wanneer het eet, in deze drinkt, namelijk de onvervalste melk waarvan Petrus ook getuigd: 1Pe 2:2 En, als nieuwgeborene kinderkens, zijt zeer begerig naar de redelijke onvervalste melk, opdat gij door dezelve moogt opwassen. De onvervalste melk gaat over de grondbeginselen van het Woord, de Bijbel. Als je eet of in deze melk drinkt, dan krijg je nét als gewone baby's tandjes en dan mag je na vele potjes Olvarit te hebben verschalkt aan vast voedsel beginnen. Want... en dit klinkt ongetwijfeld sarcastisch.. als je een kind vast voedsel geeft, dan komt het er net zo snel weer uit, vervolgens draaien ze hun handjes erin, smeren het in hun haar op hun kleding [wij ruimen het op] en zeggen als volwassen baby's dat ze zo heerlijk met het vaste voedsel omgaan, maar het in werkelijkheid belachelijk maken, omdat zij gelijk als de Korinthen leraars hadden moeten zijn, maar baby's gebleven zijn omdat hetgeen in de wereld meer interessant is dan wat de Bijbel schrijft:

1Jn 2:15 Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde des Vaders is niet in hem.
1Jn 2:16 Want al wat in de wereld is, namelijk de begeerlijkheid des vleses, en de begeerlijkheid der ogen, en de grootsheid des levens, is niet uit den Vader, maar is uit de wereld.
1Jn 2:17 En de wereld gaat voorbij, en haar begeerlijkheid; maar die den wil van God doet, blijft in der eeuwigheid.

Wat ook staat geschreven is:

Mat_10:38 En die zijn kruis niet op zich neemt, en Mij navolgt, is Mijns niet waardig.


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 11:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:58
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
HEIDE115 schreef:
Als deze man niet voor een ander spreekt.
Heeft hij denk ik al wat fases hierin doorlopen.
En dus ook de waarde van zogenaamde geneesheren (shrinks) kennende, dat zij niets waard zijn, dat zij in grote mate zelf deskundig zijn in wat of ze hebben meegemaakt maar worden getriggerd en daardoor respectievelijk beginnen te huilen, hyperventileren of letterlijk de kamer uitvlucht om zijn of haar emoties niet te durven laten zien.

ik spreek geheel en al voor mij zelf, en zij die suggereren dat ik de Bijbel niet versta zou ik op dezelfde shrink-manier tegemoet komen: REFLECTIE!!

En dat gel.. over dat andere mensen ook nare dingen meemaken is de zoveelste dooddoener die geen enkele genezing oplevert, het maakt alleen maar dat iemand - en dan met name - christenen zich niet aan de Schrift houden - dan enkel wet natuurlijk - dat geschreven staat: 1Co 12:26 En hetzij dat een lid lijdt, zo lijden al de leden mede; hetzij dat een lid verheerlijkt wordt, zo verblijden zich al de leden mede.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:43
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
PETRA944 schreef:
nee hoor jezus is niet zoals jij bent,

Jezus? Ik ken een kleurling die eveneens nicht (homo) is en ook Jezus heet, heb je het soms over hem. Maar het zou natuurlijk ook over die Spaanse schoenpoetser kunnen gaan.

En daar gaat het nou juist om in dit filmpje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:34
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
HEIDE115 schreef:
Wanneer jou ervaringen je tot deze persoon nu hebben gemaakt.
Moet je je zelf denk ik wel af vragen,wil ik ook echt deze persoon zijn en blijven.
Vanzelfsprekend wil ik die persoon niet zijn, en het wil zo dat ik hier ooit een shrink over heb gesproken, en die verklaarde mij dat wanneer zo'n uitbarsting er niet was, dat ik gewoon spontaan dood was gegaan. Hij omschreef het als een natuurlijke afweersysteem, en buiten kijf verdraag ik onrechtvaardigheid niet.
Quote:
wanneer je merkt dat je nog vol van emoties en onopgeloste vragen loopt
is het toch tegelijkertijd moeilijk om met deze toch wat explosieve houding hier een stukje genezing te vinden een luisterend oor zal ook hier voor niet genoeg zijn.
Genezing ondervind ik door het Woord van God, maar waar het hier omgaat, heeft niks te maken met het gedrag van Bart, want Bart is gewoon voor het karretje van anderen gespannen om uit te voeren wat zij blieven, net als dat ik uit menig fora werd gedonderd, en in deze ben ik zeker geen eenling, want alle broeders en zusters die of ik ken, en die dagelijks het Woord bestuderen, zijn evenredig evenveel als ik verbannen van religieuze fora.

Maar om er gewoon concreet een visie op te geven, citeer ik een Bijbelvers, namelijk: Eph 6:12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht. Daarom dat er staat geschreven de wapenrusting Gods aan te doen.

Het zijn de overheden, de machten, de geweldhebbers en de geestelijke boosheden die pertinent niet willen dat ik het Evangelie hier verkondig. En het Evangelie is de Blijde Boodschap dat de Here Jezus de wet teniet heeft gedaan, maar dat religieuze mensen kosten wat kost tóch wet doen, terwijl de apostel Petrus nadrukkelijk zei dat zelfs onze voorvaderen de wet niet konden doen, want de wet brengt juist méér wetteloosheid aan het licht, het bevorderd alleen maar overtreding, en uit het doen ervan komt geen nieuw leven voor, en deze mensen zijn de meest beklagingswaardigste mensen zijn omdat het doen van wet je nergens brengt. Ze menen door eigen werken de hemel te doen beërven, maar het gaat niet om de werken maar om geloof. Abraham werd gerechtvaardigd tot geloof. Toen God hem gebood zijn zoon Izaäl te slachten, was Abraham ervan overtuigd dat Hij Izaäk uit de dood kon herroepen, mede ook omdat gezegd was, dat wat uit zijn heup zou voortkomen meer zou zijn als de sterren der uitspansel als het zand der zee. De Mozaïsche wet werd 430 jaar later pas ingesteld bij de komst van Mozes.. en de religieuze mens blieft niet dat God Koning over hen zij.. daarom begeren ze Saul, waarvan staat geschreven dat hij met kop en schouders boven de menigte uitstak, en dat hij zo mooi van gestalte was als geen ander - dat is een type van de komende anti-christ die ze zullen omarmen als hun prins op de schimmel, op het vale paard, omdat ze geen Schriftkennis hebben. En als ChristianMatch op grond van hetgeen ik heb gezegd doet verbannen, dan ook zullen zij zich moeten verantwoorden voor de witte troon als zij geen pleiter hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:09
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
PETRA944 schreef:
ik haal hier uit dit stuk weer een soort bedreiging uit naar bart toe,zoiets als kijk uit,ik heb mensen hun kaak verbrijzeld en daarna durven ze geen aangifte te doen. hiervoor in je reactie bedreig je ook bart.
ip adressen zijn te achterhalen, bepaalde dingen zijn strafbaar op internet.
dus hoop dat cm effe wakker word.
Stop maar met die flauwekul, het gaat hier niet om wat of ik tegen Bart heb gezegd, het gaat hier om jullie afkeer van het Woord van God, en omdat ik jullie dat als een spiegel voorhoudt begeven jullie je op een weg die mij eer toe betoont, omdat ze met de profeten eender hebben gedaan.

Ik ben van mening dat als kruisigingen nu toelaatbaar zouden zijn, dat jullie de Here Jezus als Hij nu nogmaals datgene doende, waar ik een afdruk van ben, zou doen, dat jullie Hem niet met vier of zes nagels aan het vloekhout slaan, maar dat je een spijkertacker hanteert, waardoor het voor Jozef van Arimathea alleen nog mogelijk is om het vlees van tussen de spijkers weg te krabben met zijn nagels en daar meer als drie dagen over zou doen, zodat de opstandingsdag niet op de derde maar mogelijk op de vijfde zou zijn. Niet dat dit zo bezwaarlijk zou zijn, want het was immers ook de vijfde steen waar Goliath mee geveld werd. maar daar snappen reli's niks van! Ik wens jullie bijna smalend de Grote verdrukking toe.

Jaja.. ook religieuze mensen worden door God gebruikt, namelijk om Zijn rechtvaardigheid in te bewijzen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:41
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
PETRA944 schreef:
tot snot werden gereden,misschien kun je leren om je wat beter te verwoorden,want vind dit zeer respectloos toe naar ouders die een kindje hebben verloren door een ongeluk.
Jij bent respectloos naar mij toe! ik heb dolgraag kinderen gewild maar ben steriel waar ik NIKS aan kan doen... en dan loop jij te emmeren dat ik respectloos ben? Heb je het voor je eigen ogen ooit zien gebeuren? Ik heb een vrouw voor ogen gezien hoe of zij uiteen gereten werd voor de trein, en haar lange haar met een deel van het schedeldak lag in mijn nabijheid, door haar dikke jas die ze aanhad is haar torso deels intact gebleven, maar haar onderlichaam, benen en het gezicht waren niet meer als zodanig te herkennen. Zal ik nog even doorgaan? Wil je de trauma's beleven die daarmee gepaard gaan. Wil je de continue stroom van nachtmerries beleven waar ik in het heden soms nog last van heb?

Ik heb ooit een waarzegster getoetst die mijn hand las, en met recht kan ik zeggen dat ze "waarzegster" was, want ze zei dat ik heel veel met de dood te maken zou krijgen. En mijn God, het leek wel alsof ik er een abonnement op had. Dat zijn mensen in verpleegtehuizen ook, maar die weten dat wanneer ze daar gaan werken dat het 't eindstation is van die mensen, maar toen ik vrachtwagenchauffeur werd heb ik nooit geweten dat ik zoveel over mijn netvlies zou krijgen, want dan had ik kok geworden, dan zie je ook uiteen gereten vlees... oeps, nu beledig ik alle uitbeners van Nederland en daarbuiten, maar dat is voor consumptie, maar als je op het uitvaagsel van een kind staat wat je een paar minuten daarvoor hebt zien veranderen in een levend wezen tot in wat het straatbeeld van hem weergaf...dan kan ik concluderen dat je alleen gefocust bent om de ander hoe dan ook een wet op te leggen, waar ik nou juist van ben verlost, en wat je maakt tot een religieus mensch waar ik zo een enorme afkeer van heb dat ik die mensen hun bloed wel kan drinken. Vandaar dat de Here Jezus Christus tegen dat soort mensen zegt:"Rev_3:16 Zo dan, omdat gij lauw zijt, en noch koud noch heet, Ik zal u uit KOTSEN!!"


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 09:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:35
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
HEIDE115 schreef:
Tallguy mensen laten verdwijnen gebeurd hier ook op cm
Ja dat ben ik mij bewust, ik ben hier meer als 1 keer geweest, en het is ook zeker niet de eerste keer dat ik de joint ben uitgegooid omdat religieuze mensen nu eenmaal woest worden als je ze een spiegel voor houdt. Zij zijn echter niet te verontschuldigen wanneer ze straks voor de Witte Troon staan en zullen zeggen: "Ich habe est nicht gewußt?" Dan zal God zeggen, ik heb jullie Tallguy op jullie pad gestuurd, maar jullie waren te eigenwijs om naar hem te lezen, gelijk als destijds de profeten als de Zoon werd(en) vermoord.
Quote:
de redactie cm kijkt niet meer naar de reactie's
maar naar ontoelaatbaar gedrag.
Dat ben ik mij bewust, en afhankelijk of de redactie religieus of gelovig zijn, zullen ze respectievelijk een onrechtvaardige of rechtvaardige beslissing nemen, en zelfs als dat betekent dat ik hier verbannen wordt, kan ik toch weer juichen omdat staat geschreven:"Luk_6:22 Zalig zijt gij, wanneer u de mensen haten, en wanneer zij u afscheiden, en smaden, en uw naam als kwaad verwerpen, om des Zoons des mensen wil".
Quote:
mocht jou intentie achter al het geschrevene zijn een partner hier te vinden.
dan zou ik me toch anders gaan opstellen.
Hoezo? Ben jij dan geen mens? Ik ben i.i.g geen God, en wanneer iemand moedwillig zit te drammen met alles wat of ik hier publiceer te kenmerken als off-topic, dan kun je net zo goed "Christian"van Match afkoppelen. Zelfs als ik hem benader met een schriftverwijzing jegens zijn gedrag, dan kan iemand weleens zijn geduld verliezen.
Quote:
iedereen heeft een mening,gemengd met humor of nog anders
maar er zijn ook grenzen.
Een mening hebben oké, en humor is zeker niet verkeerd... maar er is een grens. En elders las ik een stukje over plagen en pesten. Bart is er duidelijk op uit.. misschien Bart niet eens, maar de vrouwen die hem voor hun karretje spannen, die nadien tegen de CM-redactie zullen zeggen dat ze van niks weten en dat Bart zelfs mogelijk ook zijn account kwijt raakt. mijn zin afmakend. Bart is er op uit alles op alles te zetten met hier weg te pesten. En het is beslist niet de eerste keer dat ik aan de voordeur van zo'n pester verschijn, maar ik laat de optie vrij om gewoon als volwassen mensen met elkander te praten, wat in de meeste gevallen dan vaak ook opheldering gaf, maar er lopen ook mensen in Nederland die ik hun kaak heb verbrijzeld en dat ze nog steeds geen aangifte durven te doen. Dit suggereert alsof ik een heel kort lontje heb, maar dat is niet zo. Mensen die mij kennen weten dat ik enorm veel geduld heb, maar als ik furieus ben, dat er dan niet met me valt te sollen. En oh ja.. ik heb verscheidene horen spreken dat a bullet every man's equal is, maar zelfs al zou ik het leven erbij laten, dan acht ik dit als verlichting, want op deze aard' is 't niet.
Quote:
als ik hier leest in je woorden naar Bart,dan wil ik Bart toch een beetje bijspringen..en tegen je zeggen..ga nou niet zover joh.
Dat is broederliefde, ik ben er immers niet op uit om haat oid te kweken, maar ik heb wél grenzen of drempels zoals je ook zou kunnen zeggen, en deze drempel is al heel veel malen betreden dat het niet verwonderlijk zou zijn als je mijn naam in plaats van bijvoorbeeld Karst Tates zou lezen, alleen richt ik me op de daders en niet op onschuldige mensen.
Quote:
wanneer iemand spot met God en gebod,dan moet er zelf gewaarschuwd worden..want daar staat God ten alle tijde achter.
maar ook dreiging over een foto...nie leuk.
Als je mijn stukken hebt gelezen die ik hier reeds geplaatst heb, dan kun je daaru8it lezen dat ik Hem, God, de Here Jezus Christus lief heb. Als je de Schrift zou kennen, en ik beweer niet dat je die niet kent, weet je dat er staat geschreven God is geen man, maar ook de tekst hebt niet het geloof van Christus... hoeveel mensen trekken het Woord van God niet uit zijn verband, voornamelijk de universalisten (alverzoeners) en als ik het een keertje doe vanuit humoristisch aspect dan staat men gelijk op de achterste poten. En specifiek Bart die verstaat noch jota of titel van het Woord, sterker, als je hem een tekst citeert, dan is hij zelfs in staat het als off-topic te beschouwen. In weze zegt hij dan iets heel anders als wat Christian Match beoogt te zijn, dan kan het net zo goed een site zijn van de satanskerk. En satan is er alleen maar op uit om verdeeldheid te zaaien en heeft daar zijn personeel voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:03
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
SHANITA130 schreef:
De link 'moeilijke mensen' zal ik ook even lezen ;) Ik heb net even het begin gelezen, ik heb 't helemaal niet op Diekstra, die heeft wat jaartjes terug plagiaat gepleegd. en, het was mijn schrijver niet.
Maar, ik zal als ik even tijd vind toch het geheel even lezen :)
Alle schrijvers promoveren op wat anderen geschreven hebben, met name bijv. de joden. En omdat Diekstra nou toevallig geen bron erbij heeft gezet wordt hij meteen verketterd.


Quote:
Waarom zou ik, wie dan ook, moeten belazeren?
Belazeren in die zin dat wanneer de clichézinnetjes hem of haar mond vlieden dat je kunt zeggen wat zit je haar leuk of iets anders wat de aandacht wegneemt. Dát bedoel ik met belazeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:41
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
BART347 schreef:
nee,... toch maar liever een vrouw.................................................. Coole smiley met zonnebril
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:31
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
Bij welke tegenslag dan ook in je leven ken ik maar een heel goed medicijn en dat is het bestuderen van de Bijbel, zodat het Woord expansie maakt in je hoofd en dan juist al die nare dingen worden vervangen door het goede.

God doet immers alles medewerken ten goede!!

En om dan een tippie op te lichten... ja ik weet heel goed wat het is als je aan het eind van je latijn bent en dat, omdat je het zo spuug en spuugzat bent in staat bent om je leven te beëindigen. Maar ook daaruit heb ik geleerd dat Hij je niet boven vermogen zal laten verzoeken noch dat Hij je boven je vermogen zal beproeven. Knoop die goed in je oren. Velen van mijn vrienden zijn er niet meer omdat zeven van hun zelfmoord hebben gepleegd.. en ik zal niet in detail gaan hoe of ze zich hebben omgebracht, want dan zul je hier veel teiltjes nodig hebben. Om maar te zwijgen wat ik over mijn netvlies heb zien gaan dat jonge kinderen tot snot werden gereden op de autoweg, of dat de autobahn bezaaid lag met torso's, ledematen en hoofden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:21
BerichtOnderwerp: Je kunt ze ook zingen..
 
En als je het liedje niet kent, dan kun je het leren:

Er is voor mij geen reden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:17
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
Gaither Vocal Band - Rumormill

Zing... dan doe je tenminste iets nuttigs!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:04
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
bzzzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:00
BerichtOnderwerp: Demoversie
 
BART347: Pinksterblom...

Waarom verbaast me dat nou niks?

1Co 3:1 En ik, broeders, kon tot u niet spreken als tot geestelijken, maar als tot vleselijken, als tot jonge kinderen in Christus.
1Co 3:2 Ik heb u met melk gevoed, en niet met vaste spijs; want gij vermocht toen nog niet; ja, gij vermoogt ook nu nog niet.
1Co 3:3 Want gij zijt nog vleselijk; want dewijl onder u nijd is, en twist, en tweedracht, zijt gij niet vleselijk, en wandelt gij niet naar den mens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:56
BerichtOnderwerp: Demoversie
 
BART347 schreef:
dit heeft niets met CM te maken.....?
Sorry Bartje... ik ben toch écht een hetero, dus wil je van m'n rug afgaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:53
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
bzzzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:51
BerichtOnderwerp: Demoversie
 
Demoversie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:36
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
Leer kwoten!!


Trek je niets aan van die azijnp...., want die heb je overal.

Clown smiley


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 01:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Maar wel goed kauwen hé?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:12
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
Za'k je even verwennen?

Koot & Bie 1
Koot & Bie 2
Koot & Bie 3
Koot & Bie 4
Koot & Bie 5
Koot & Bie 6
Koot & Bie 7 Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 01:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:03
BerichtOnderwerp: Liefde
 
ROELANDE345 schreef:
Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is.
Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen
Daar moet ik je gelijk in geven, dat is bij mij idem-dito!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:56
BerichtOnderwerp: Hoe groot (klein) zijt Gij?
 
SHANITA130 schreef:
Klinkt aardig het begin, doe het later verder luisteren, ja, moet nu 't eea doen.
Vertel... had je nog een boekje van 1 of andere reeks :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:53
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
ROELANDE345 schreef:
nee ik nog nooit?
Vertel eens
Cornsugar is net als aspartaam een zoetmiddel, het betreft fructose... is lekker goedkoop en wordt dus daadwerkelijk door alles gemengd van ijs tot gebak maar bijvoorbeeld ook door soepen.

Het nadelige aspect is dat je lever voor de gek wordt gehouden. Als je pak 'm beet 4500 Kcal hebt gegeten zou je eigenlijk stampvol moeten zijn. Alsof je vijf kilo (of meer?) aardappels hebt gegeten, maar wanneer cornsugar (dat is de algemene benaming internationaal) is gebruikt, dan kun je er gemakkelijk nog zo'n hoeveelheid achteraan eten.

Maar het gebruik van cornsugar is zó slecht dat het meer schade oplevert als iemand die zwaar alcoholist is. Er bestond destijds een hele mooie site suiker.nl waar heel veel van deze informatie opstond.

Zoals de E-nummers ook gigantisch schadelijk is voor wie ze consumeren, want de consumentenbond heeft zo'n lijst op de site staan, maar benoemt niet de stoffen en ook niet wat de stoffen voor uitwerking in je lichaam hebben. En nu vernam ik kortgeleden dat het geen nut meer heeft om aan dat boekje te komen, want ze gaan de ingrediënten binnenkort niet meer vermelden op de verpakking.

Het wordt hoe langer hoe erger en er is er maar een mee gemoeid. Gelijk als het moedwillig manipuleren van het weer, aardbevingen en wat er allemaal meer zij.. zoals het manipuleren van de geest. Er is immers al software op de markt waarmee je door te denken een computer kunt aansturen... en chips zijn zo klein geworden dat ze als een stofje zijn op je wijsvinger en toch maar liefst 128Kb kan bevatten, dat is de hoeveelheid geheugen die de computer na de Commodore 64, de Commodore 128 kon bevatten. Ik heb zo'n ding ook nog gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TALLGUY817
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 5 van 7