ChristianMatch
 


Forum

topic afsluiten....
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:48
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 23 juli 2010, 17:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:49
 
ANNETTE050 schreef:
Wat moet je doen als Christian Match een onderwerp niet wil sluiten...vragen, smeken.... Smiley die vol vragen zit.... Verraste, verbaasde smiley .... Smiley met dichtgeplakte mond


Misschien moeten we allemaal een mail gaan sturen?
Gaat het over het homo topic, Annette?
Dan ben ik voor hoor !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:52
 
Of gewoon geen reacties meer plaatsen in het bewuste toppic ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:52
 
ANNETTE050 schreef:
Wat moet je doen als Christian Match een onderwerp niet wil sluiten...vragen, smeken.... Smiley die vol vragen zit.... Verraste, verbaasde smiley .... Smiley met dichtgeplakte mond

Geen idee, misschien je er bij neerleggen? Niet meer reageren zelf als je denkt dat er voldoende gezegd is? Of ieder die wil kan zijn of haar eigen bijdrages verwijderen?? Mogelijkheden genoeg Clown smiley

Ik vind het wel een beetje slordig dat het niet gebeurd als er duidelijk om gevraagd wordt tot 2 X aan toe door topicopener (in dit geval Jonathan).

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:52
 
gewoon er niet meer reageren.. dan sluit ie zich vanzelf wel
dacht ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:53
 
MARISKA601 schreef:
gewoon er niet meer reageren.. dan sluit ie zich vanzelf wel
dacht ik.

Weten jullie of een topic na bepaalde tijd vanzelf gesloten wordt of dat Chris dit moet doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:57
 
ANNETTE050 schreef:
Wat moet je doen als Christian Match een onderwerp niet wil sluiten...vragen, smeken.... Smiley die vol vragen zit.... Verraste, verbaasde smiley .... Smiley met dichtgeplakte mond



CM heeft gemiddeld 2500 leden, er zijn er hooguit gemiddeld 15 a 20 die op het forum actief schrijven.
Laat nu eens de helft van de niet-schrijvende leden wel het forum lezen...

Verwacht jij nou echt dat CM omdat 2 of 3 mensen er om vragen, dan een compleet topic gaat sluiten????
Hoe dom ben je dan???

Naast dom is het tevens arrogant om eerst een stukje neer te zetten waar de schrijver m/v nogmaals de eigen standpunten uiteen zet, concludeerd dat "alles" nu wel gezegd is en CM verzoekt om zo snel mogelijk een slotje te plaatsen...

Het is heel simpel, na 3 maanden word ieder topic gesloten.
Wil je de aandacht van een topic afhalen, reageer er dan niet meer, open nieuwe topics en hou die actief.
Als er geen nieuwe reacties komen verzakt ieder topic al snel in de vergetelheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:57
 
MARIEKE897 schreef:
Geen idee, misschien je er bij neerleggen? Niet meer reageren zelf als je denkt dat er voldoende gezegd is? Of ieder die wil kan zijn of haar eigen bijdrages verwijderen?? Mogelijkheden genoeg Clown smiley

Ik vind het wel een beetje slordig dat het niet gebeurd als er duidelijk om gevraagd wordt tot 2 X aan toe door topicopener (in dit geval Jonathan).

Boze smiley
Mijn advies is, gewoon niet meer op reageren, bloedt het vanzelf dood. Een topic afsluiten vind ik ook iets vreemds hebben. Dan lijkt het alsof er een sanctie op gelegd wordt. Terwijl mensen toch altijd de vrijheid mogen blijven hebben om te reageren. Iedereeen krijgt de gelegenheid zijn zegje te doen, waarom zou je dan iets willen afsluiten? Ik zie het eerder als negatief als een topic zomaar wordt afgesloten, want je weet nooit wie er nieuw is. Als je geen zin hebt om te reageren, doe het dan niet. Maar blijf anderen wel de gelegenheid geven te reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:57
 
[.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 23 juli 2010, 17:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:59
 
CHATULIEM619 schreef:
Mijn advies is, gewoon niet meer op reageren, bloedt het vanzelf dood. Een topic afsluiten vind ik ook iets vreemds hebben. Dan lijkt het alsof er een sanctie op gelegd wordt. Terwijl mensen toch altijd de vrijheid mogen blijven hebben om te reageren. Iedereen krijgt de gelegenheid zijn zegje te doen, waarom zou je dan iets willen afsluiten? Ik zie het eerder als negatief als een topic zomaar wordt afgesloten, want je weet nooit wie er nieuw is. Als je geen zin hebt om te reageren, doe het dan niet. Maar blijf anderen wel de gelegenheid geven te reageren.


Hmmm.....ook wel een mooi standpunt!
Je hebt er idd vaak geen idee van hoeveel mensen er mee lezen!
Tnx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:02
 
PIETER649 schreef:
CM heeft gemiddeld 2500 leden, er zijn er hooguit gemiddeld 15 a 20 die op het forum actief schrijven.
Laat nu eens de helft van de niet-schrijvende leden wel het forum lezen...

Verwacht jij nou echt dat CM omdat 2 of 3 mensen er om vragen, dan een compleet topic gaat sluiten????
Hoe dom ben je dan???

Naast dom is het tevens arrogant om eerst een stukje neer te zetten waar de schrijver m/v nogmaals de eigen standpunten uiteen zet, concludeerd dat "alles" nu wel gezegd is en CM verzoekt om zo snel mogelijk een slotje te plaatsen...

Het is heel simpel, na 3 maanden word ieder topic gesloten.
Wil je de aandacht van een topic afhalen, reageer er dan niet meer, open nieuwe topics en hou die actief.
Als er geen nieuwe reacties komen verzakt ieder topic al snel in de vergetelheid.

Naast dat ik het nu vetgedrukte stukje in je bijdrage gewoon lomp vind, toont het zeker geen intelligentie om zoiets op die manier neer te zetten...soms verbaas je me Pieter en niet positief bedoel ik dan.

Daarnaast heb jij meer dan 600 postings en Annette net 20....ik bedoel maar, vragen mag hier toch?? Zeker als je hier nog niet zo lang rondhuppelt!!


Laatst aangepast door
MARIEKE897
op dinsdag 20 juli 2010, 16:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:02
 
PIETER649 schreef:
CM heeft gemiddeld 2500 leden, er zijn er hooguit gemiddeld 15 a 20 die op het forum actief schrijven.
Laat nu eens de helft van de niet-schrijvende leden wel het forum lezen...

Verwacht jij nou echt dat CM omdat 2 of 3 mensen er om vragen, dan een compleet topic gaat sluiten????
Hoe dom ben je dan???

Naast dom is het tevens arrogant om eerst een stukje neer te zetten waar de schrijver m/v nogmaals de eigen standpunten uiteen zet, concludeerd dat "alles" nu wel gezegd is en CM verzoekt om zo snel mogelijk een slotje te plaatsen...

Het is heel simpel, na 3 maanden word ieder topic gesloten.
Wil je de aandacht van een topic afhalen, reageer er dan niet meer, open nieuwe topics en hou die actief.
Als er geen nieuwe reacties komen verzakt ieder topic al snel in de vergetelheid.

ook een optie........ gewoon hier verder gaan... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 18:43
 
PIETER649 schreef:
Hoe dom ben je dan???

Naast dom is het tevens arrogant om eerst een stukje neer te zetten waar de schrijver m/v nogmaals de eigen standpunten uiteen zet, concludeerd dat "alles" nu wel gezegd is en CM verzoekt om zo snel mogelijk een slotje te plaatsen...



ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeel dom en vreselijk arrogant...

bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 19:02
 
JONATHAN890 schreef:
ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeel dom en vreselijk arrogant...

bedankt


Pieter heeft dus eigenlijk mensenkennis....... Knipoog smiley
En weet je? Je hoeft gelukkig niet door iedereen heel slim gevonden te worden.....Als de mensen die er toe doen in je leven dat maar vinden...... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 19:04
 
WILLEMIJN232 schreef:
Pieter heeft dus eigenlijk mensenkennis....... Knipoog smiley
En weet je? Je hoeft gelukkig niet door iedereen heel slim gevonden te worden.....Als de mensen die er toe doen in je leven dat maar vinden...... Lachende smiley

precies, dat zeg ik ook altijd

wat kan het mij nou interesseren wat mensen vinden waar ik geen enkele boodschap aan heb.

ik luister altijd naar ieders mening , maar soms heb je dan situaties waarvan ik met die boodschap die gebracht wordt niets, maar dan ook niets doe , ervaar, over nadenk.....

ach wie is nou dom ??
ik sowieso niet....want op die momenten denk ik er geen seconde over na
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 19:22
 
JONATHAN890 schreef:
ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeel dom en vreselijk arrogant...

bedankt



troost je, je was de enige niet die de spelregels van cm-forum niet begreep...
en nee, ik heb die spelregels niet verzonnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en verder laat ik het hierbij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 19:57
 
PIETER649 schreef:
troost je, je was de enige niet die de spelregels van cm-forum niet begreep...
en nee, ik heb die spelregels niet verzonnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en verder laat ik het hierbij Knipoog smiley

het was even een grapje...geintje.... Clown smiley.....still friends?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 20 juli 2010, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 20:12
 
ANNETTE050 schreef:
het was even een grapje...geintje.... Clown smiley.....still friends?


tuurlijk, veel meer voor nodig om mij boos te krijgen Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1