ChristianMatch
 


Forum

Waarvoor zit je op christianmatch?
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 18:12
 
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAATJES468





Berichten: 67

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:31
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

Zal ik dan maar eens reageren Knipoog smiley
Ik zit hier NIET om een relatie te zoeken,
Ik heb een geweldige relatie en ben dus niet opzoek naar een ander.
Wat ik hier wel zoek?
Contact met andere christenen, gezelligheid en vriendschappen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:57
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?


Denk in zekere mate dat het merendeel, hier zit om een relatie te verkrijgen en dus ik ook en al naar gelang de tijd verder gaat, merkte ik ook wel dat op Christianmatch ook vriendschappen kunnen ontstaan ...enerzijds de kwestie lotgenoten en anderzijds ook normale vriendschappen.
Al wil ik wel gebruik maken van de gelegenheid, dat het doel niet vergeten mag worden.....natuurlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 03:44
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

Nou, ik zit hier voornamelijk voor mijn zweetvoeten enzo... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 11:31
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

ik ben hier gekomen om iemand te leren kennen om een relatie aan te gaan,
maar zelfs online ontstaan hier vriendschappen die ik niet wil mislopen.
De inhoud van de gesprekken zijn doorgaans opbouwend en serieus, kortom voor mij zijn alle ingrediënten aanwezig om hier nog lang te vertoeven.
Ik kan me best voorstellen dat ik hier zou blijven ook al zou ik een vriend ontmoeten, vind het hier best fijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 11:48
 
Alles staat te lezen in mijn profiel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 6 april 2011, 12:54
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

Toen ik mij aanmeldde op CM had ik net een relatie van bijna twee jaar achter de rug. Ik was op dat moment absoluut niet van plan om zo snel mogelijk op zoek te gaan naar een nieuwe relatie. Het leek mij echter wel leuk om andere mensen te leren kennen die dezelfde levensovertuiging hebben. En ja, die heb ik ook daadwerkelijk leren kennen, zowel digitaal als irl tijdens een paar uitjes. Eén van de meiden is inmiddels een leuke vriendin geworden. Verder heb ik al snel dit forum ontdekt en geniet ik van de discussies die worden gevoerd. Het houdt mijzelf ook mooi bij de les.

De afgelopen weken heb ik zitten twijfelen over de verlenging van mijn lidmaatschap. Dat had verschillende oorzaken, waar ik nu niet al teveel over kwijt wil. Inmiddels lijkt dat toch de goede kant op te gaan, dus heb ik toch besloten gebruik te maken van de lenteaanbieding. Ik heb nog altijd geen hooggespannen verwachtingen wat betreft het vinden van een nieuwe partner via CM. Voor mij is dat geen doel op zich, ik heb het zo ook goed met de kinderen.
Ik weet dat ik wel een nieuwe relatie aandurf, maar ik wil wel de tijd nemen om echt iets op te bouwen en heb in geen geval de intentie om me ergens hals over de kop in te storten.
En dus zou heb best leuk zijn om tegen iemand aan te lopen die mijn “ideale match” (zie mijn profiel) vormt. Of dat via CM gaat gebeuren of op een andere manier.. Geen idee, ik laat het wel gewoon over me heen komen en ik zie wel. De komende twee maand blijf ik in ieder geval wel aanwezig en geniet ik vooral van de leuke nieuwe contacten die zijn ontstaan en wellicht nog gaan ontstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: woensdag 6 april 2011, 14:11
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?


Ik ben lid van Cm in de hoop een partner tegen te komen.
Ik vind het alleen zijn niet leuk.

Het grote verschil van CM met andere sites is dat het forum erg leuk, afwisselend is.En dat er een grote actieve groep deelneemt.

WEl vind ik het jammer dat er zo weinig leden van mijn eigen leeftijd deelnemen aan de groepsaktiviteiten. Kan zelf ook niet altijd , maar de keren dat ik er bij was ervaarde ik als erg gezellig .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:54
 
Ik ben proeflid om te proberen in contact te komen met andere Christenen. Ik ben op zoek naar mensen die me kunnen helpen met Het Geloof en/of naar mensen bij wie ik me niet bezwaard voel als ik wil praten over mijn geloof.

Ook mis ik de sociale contacten die ik altijd had. Door een chronische ziekte ben ik steeds meer in een sociaal isolement geraakt en mogelijk kan ik via internet weer wat sociale contacten opbouwen.

Ik ben nog vrijgezel, dus ik sta ook open voor een relatie. Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een Christelijk meisje, zou dat op CM een 1-2tje kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 23:16
 
Mijn vermoeden is dat de meesten hier terecht gekomen zijn voor een relatie. Dat kan een partner of vrienden zijn. Maar sites zoals deze lijken mij voornamelijk gericht op het vinden en zoeken van een partner.

Als je al wat ouder bent, daarbij ook nog een aantal malen verhuisd bent naar een andere regio in het land, worden de sociale contacten aanzienlijk minder.
Daarbij wordt het leggen van nieuwe contacten een stuk lastiger, zeker als je zoals ik nogal verlegen bent. Dan zet je meestal niet de eerste stap.

Waarom ik dan hier rondhang?
Door allerlei verhuizingen, twee echtscheidingen, ben ik veel van mijn contacten kwijtgeraakt.
Ik heb het heel goed naar mijn zin in mijn eentje. Kook elke dag mijn prakkie, maak mijn huis op tijd schoon, doe de was, etc., etc.
Maar hoewel ik slechte ervaringen met partnes heb gehad, blijf ik openstaan voor een nieuwe relatie.

Ik zeg maar zo.... als je niet beweegt, komt je nergens.

Daarom ben ik lid geworden. Niet om meteen morgen een nieuwe partner te hebben, maar om te bewegen.
God kan wonderen doen, maar ik geloof niet, dat als ik thuis blijf zitten en niets doe, dat Hij zo ineens een partner naast me op de bank bij de televisie zet. Hij kan het overigens wel, maar het lijkt me niet erg reeel om dit verwachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:04
 
HENKWAL969 schreef:
God kan wonderen doen, maar ik geloof niet, dat als ik thuis blijf zitten en niets doe, dat Hij zo ineens een partner naast me op de bank bij de televisie zet. Hij kan het overigens wel, maar het lijkt me niet erg reeel om dit verwachten.

Dat heb je heel mooi omschreven. Hier ben ik het helemaal mee eens.
Lange tijd heb ik zo goed als stil gestaan in m'n leven, wachtend op verandering in mijn leven. Maar ik zie steeds meer in dat ik zelf ook vaker dingen moet ondernemen.

Zoals jij het mooi zegt: "als je niet beweegt, komt je nergens."
Daar wil ik een aanvulling bij zetten:
"als je niet beweegt, kan God je ook niet bijsturen."


Laatst aangepast door
MVV749
op zondag 1 mei 2011, 16:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEKE268





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 01:12
 
Ik was benieuwd naar de site waarop mijn 2 beste vriendinnen een man vonden en inmiddels met die jongens getrouwd zijn vorig jaar. En dan zit je dus 10 dagen aan een lidmaatschap vast Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA111





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 14:12
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?


Ik zoek een levenspartner, maar leuke vrienden zijn ook welkom hoor.
Ik hou van mensen dus gewoon watkletsen hier en daar prima toch!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RINUS335





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 09:41
 
Ik zit hier om in de eerste plaats mensen te leren kennen en nieuwe vriendschappen te maken , maar ook voor een relatie met iemand op te bouwen die het met mij ook serieus en oprecht meent. Ik ben niet knap maar het gaat toch om de binnenkant en heb een goed hart , daarvoor zit ik hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MINOES892





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 11:47
 
ik zit hier om nieuwe vrienden te leren kennen en ja meschien zit daar wel me toekomstige partner tussen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 21:37
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

het aandurven is één ding... het vinden Smiley die vol vragen zit
zoeken is ook al zo een lastig woord. ik zou toch nog graag de "enige, echte" willen tegen komen. Ik geloof dat God zelf weet wie bij me past en me die op mijn weg brengt. Zoniet had ik vrede gehad bij men alleenstaande situatie en dat is niet zo. Natuurlijk passief thuis zitten wachten tot de bel gaat zal ook niet veel brengen. Daarom werd ik ook lid van deze site. Ondertussen is het wel ook prettig om andere christenen te leren kennen, waar je zelfs vriendschappen mee ontstaan.
maar ja Twijfelende smiley waar is ie nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 23:49
 
Ik sluit me geheel bij de vorige woorden aan...

Juist eerst een aftasten en gesprekken voeren is heel erg fijn en nuttig.
Juist in die gesprekken kun je al heel wat te weten komen van een persoon.
Ik reageer niet veel op het forum, maar ben wel heel blij en dankbaar met alle onderwerpen die aangesneden worden en leer er veel van!!!

Dat mistte ik toch bij andere datingsites!!!
Men durft hier de discussie aan te gaan en open en eerlijk te praten!!

Dat ik juist op deze site...(WEER) dezelfde man ontmoette die mij echt zocht...bewust ...omdat we elkaar uit het oog waren verloren...was een blijde bijkomstigheid!!!!!

Dat hebben we gevoeld dat dat zo moest wezen...
Ik bad namelijk niet om een man...dat kon ik niet.
Ergens anders schreef ik het ook al....
Ik bad of God weg wilde nemen wat niet voor mij was...maar we wilde schenken wat WEL voor me was...

En (wonderlijk) zo liep het precies!!!
En voor nu veel wijsheid en geduld en veel praten met elkaar..

En dat doen we...met gevouwen handen...en samen, en dat is fijn!!!


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 3 mei 2011, 23:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA111





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 22:51
 
ZEELAND736 schreef:
Ik sluit me geheel bij de vorige woorden aan...

Juist eerst een aftasten en gesprekken voeren is heel erg fijn en nuttig.
Juist in die gesprekken kun je al heel wat te weten komen van een persoon.
Ik reageer niet veel op het forum, maar ben wel heel blij en dankbaar met alle onderwerpen die aangesneden worden en leer er veel van!!!

Dat mistte ik toch bij andere datingsites!!!
Men durft hier de discussie aan te gaan en open en eerlijk te praten!!

Dat ik juist op deze site...(WEER) dezelfde man ontmoette die mij echt zocht...bewust ...omdat we elkaar uit het oog waren verloren...was een blijde bijkomstigheid!!!!!

Dat hebben we gevoeld dat dat zo moest wezen...
Ik bad namelijk niet om een man...dat kon ik niet.
Ergens anders schreef ik het ook al....
Ik bad of God weg wilde nemen wat niet voor mij was...maar we wilde schenken wat WEL voor me was...

En (wonderlijk) zo liep het precies!!!
En voor nu veel wijsheid en geduld en veel praten met elkaar..

En dat doen we...met gevouwen handen...en samen, en dat is fijn!!!

Heel bijzonder dit en ook mooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:34
 
LIEKE268 schreef:
Ik was benieuwd naar de site waarop mijn 2 beste vriendinnen een man vonden en inmiddels met die jongens getrouwd zijn vorig jaar. En dan zit je dus 10 dagen aan een lidmaatschap vast Knipoog smiley

Hallo Lienke
Kom in de groep en maak er iets leuks van .
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:36
 
[quote=XABIA794]

Hallo Xabia

Ik kwam hem net nog tegen aan de andere kant van de dijk hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:47
 
[quote=ZEELAND736]

Hallo Zeeland
Heel mooi dat je dit gekregen hebt van de HEER en ik wens je ook GODs zegen toe.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:48
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Lienke
Kom in de groep en maak er iets leuks van .
Sjalom.
Martin

Zo is dat Martin, misschien bevalt het wel zo goed dat ze gelijk met een jaar verlengt. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 23:26
 
VISSER278 schreef:
Zo is dat Martin, misschien bevalt het wel zo goed dat ze gelijk met een jaar verlengt. Lachende smiley

Hallo Visser.
Ja dat moet toch ook want hoe meer zielen hoe meer we kunnen genieten van elkaar.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 20:03
 
maare Jos ??? waar blijft jou uitleg over jou topic ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 18:22
 
Ik ben hier op advies van een goede vriend. Eigenlijk om een nieuwe relatie, maar ik heb zoveel voor teruggekregen. Fijne mensen om mee te chatten, ook minder fijne mensen, maar ie maken mij juist sterk. En het typen gaa ook steeds beter, ik kan straks nog mijn typdiploma halen. Haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 19:05
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

Via een vriendin kwam ik hier terecht,(ben nog niet zolang lid hier) ben nog niet zo heel lang weer alleen en ben vooral bezig vriendschappen op te doen, mocht de ware er tussen zitten dan is dat mooi meegenomen, teven ben ik ook lid op Funky Fish waar ik gezellige contacten heb maar meer ook niet en vraag me dan ook af of je via een site zoals deze ooit een nieuwe partner zult vinden....tja...de toekomst zal het uitwijzen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARC212





Berichten: 112

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 19:06
 
JOS689 schreef:
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen.
Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?

Ik zit hier voor een serieuse relatie maar God leidt de weg. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 03:45
 
ik ben wel heel benieuwd naar Jos'zijn reden om op christian match te zijn......ik zie regelmatig topics van hem voorbij komen maar nooit zijn mening.Dát zou ik wel es willen weten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 12:30
 
TINK100 schreef:
ik ben wel heel benieuwd naar Jos'zijn reden om op christian match te zijn......ik zie regelmatig topics van hem voorbij komen maar nooit zijn mening.Dát zou ik wel es willen weten

Je hebt mensen die praten om te praten en eigenlijk niets te zeggen hebben. Of die vragen stellen en zelf geen antwoord of mening hebben. Het kan allemaal.

Dat willen 'praten' kan misschien wel een reden zijn om op CM aanwezig te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 19:32
 
nou, dan zeg ik ook wel niks....
niks om niks te hoeven praten.
want als je niets zegt.....kan er ook niets fout gaan.


Laatst aangepast door
TINK100
op woensdag 8 juni 2011, 19:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4