ChristianMatch
 


Forum

Project LUCID
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 18:23
 
Ik herinnerde me een stuk dat ik ooit las over het komende totale controlesysteem: Project LUCID.

Graag wil ik het hier delen.

http://www.openbaring.org/lucid.html

Doe er vooral je voordeel mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 19:22
 
ROADY641 schreef:
Ik herinnerde me een stuk dat ik ooit las over het komende totale controlesysteem: Project LUCID.

Graag wil ik het hier delen.

http://www.openbaring.org/lucid.html

Doe er vooral je voordeel mee.

Gezien de wereldwijze ontwikkelingen op financieel gebied en de toenemende terroristische aanvallen, geloof ik dat we inderdaad allert moeten zijn op deze zaken.

Niet bedoeld als bangmakerij, maar wel om voorbereid te zijn op de wederkomst van Jezus.

Ik moet hierbij ook denken aan de maagden.
De ene helft had olie bij zich en waren voorbereid. De andere helft niet en toen de olie op was wilden ze olie van degenen die voorbereid waren.

Onder het mom van effecientie en veiligheid worden allerlei systeem geautomatiseerd en aan elkaar gekoppeld.
Bij ons in de buurt is een supermarkt vrijwel zonder kassa-medewerkers. Alles is geautomatiseerd. Betalen kan bij deze doe-het-zelf kassa's alleen nog met pinpas.
Wat wordt de volgende stap?
Stap voor stap wennen we aan deze zaken.

Wat denk je van dossiers in het ziekenhuis, bij de dokter, bij de gemeente, bij de belastingdienst.
Alles zit in data-systemen, die vaak ook nog via internet aan elkaar gekoppeld zijn.
In bedrijven wordt steeds meer de data opgeslagen in de zogenaamde CLOUD. Of wel via een internet verbinding op een groot data-systeem wat waar dan ook ter wereld staat.

Maar... wat als we een zonne-storm krijgen zoals in 1859:
Zie onderstaande tekst van www.nu.nl
Een gigantische superstorm op 1 september 1859 zorgde voor branden in telegraafkantoren. Het zorgde voor een aurora dat zo helder was dat mensen 's nachts konden lezen bij het licht. Een dergelijke zware zonnestorm zou nu 1 à 2 biljoen dollar aan schade opleveren, aldus de NASA.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:22
 
ROADY641 schreef:
Ik herinnerde me een stuk dat ik ooit las over het komende totale controlesysteem: Project LUCID.

Graag wil ik het hier delen.

http://www.openbaring.org/lucid.html

Doe er vooral je voordeel mee.

Sorry, maar wat een onzin. Het is duidelijk dat de moderne technologie veel kwaad kan aanrichten als het verkeerd wordt ingezet. Maar deze site koppelt lukraak vanalles aan elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:46
 
ERIC483 schreef:
Sorry, maar wat een onzin. Het is duidelijk dat de moderne technologie veel kwaad kan aanrichten als het verkeerd wordt ingezet. Maar deze site koppelt lukraak vanalles aan elkaar.

Zeg je dat omdat je zelf in het bankwezen werkzaam bent?

Of zeg je dat omdat je de essentie van het betoog op deze site niet vat?

Ik vind het zelf een zuiver betoog, bijbels goed onderbouwd.
De kern van de boodschap lijkt me erg duidelijk.

Wie oren heeft, die luistere (aldus Jezus)...

Slapende smiley


Laatst aangepast door
ROADY641
op maandag 29 augustus 2011, 21:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:21
 
ROADY641 schreef:
Zeg je dat omdat je zelf in het bankwezen werkzaam bent?

Of zeg je dat omdat je de essentie van het betoog op deze site niet vat?

Ik vind het zelf een zuiver betoog, bijbels goed onderbouwd.
De kern van de boodschap lijkt me erg duidelijk.

Wie oren heeft, die luistere (aldus Jezus)...

Slapende smiley

Zuiver betoog?
- er wordt beweerd dat in de VS iedereen een onderhuidse chip krijgt tussen 2009 - 2012
- er wordt een totaal onduidelijke link gelegd met ISO 9000
- er wordt beweerd dat via spionage satellieten iedereen continu in de gaten wordt gehouden. Doordat er een signaal naar de GPS satellieten wordt gestuurd. Dat gaat in tegen alle beschikbare kennis over GPS, dus dan zou je op zijn minst verwachten dat er een kleine indicatie wordt gegeven hoe het werkt
- onder het kopje barcode wordt de link gelegd tussen barcode en het het teken van het beest door middel van een vage redenering

Voor de duidelijkheid: ik zeg absoluut niet dat de antichrist niet gebruik gaat maken van de beschikbare techniek. Natuurlijk is het mogelijk om mensen te herkennen op basis van informatie in hun paspoort. Tegenwoordig wordt daar een chip voor gebruikt. In de 2e wereld oorlog werd er 'gewoon' in het bevolkingsregister gekeken wie er Jood was. Met andere woorden, alle kwade machten gebruiken de beschikbare techniek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:29
 
ERIC483 schreef:
Zuiver betoog?
- er wordt beweerd dat in de VS iedereen een onderhuidse chip krijgt tussen 2009 - 2012
- er wordt een totaal onduidelijke link gelegd met ISO 9000
- er wordt beweerd dat via spionage satellieten iedereen continu in de gaten wordt gehouden. Doordat er een signaal naar de GPS satellieten wordt gestuurd. Dat gaat in tegen alle beschikbare kennis over GPS, dus dan zou je op zijn minst verwachten dat er een kleine indicatie wordt gegeven hoe het werkt
- onder het kopje barcode wordt de link gelegd tussen barcode en het het teken van het beest door middel van een vage redenering

Voor de duidelijkheid: ik zeg absoluut niet dat de antichrist niet gebruik gaat maken van de beschikbare techniek. Natuurlijk is het mogelijk om mensen te herkennen op basis van informatie in hun paspoort. Tegenwoordig wordt daar een chip voor gebruikt. In de 2e wereld oorlog werd er 'gewoon' in het bevolkingsregister gekeken wie er Jood was. Met andere woorden, alle kwade machten gebruiken de beschikbare techniek.

Hmm oke Eric, je noemt een paar punten waarin je gelijk hebt.

Wat de antichrist gaat doen, dat staat reeds beschreven in Openbaringen.
Gods plan wordt toch wel uitgevoerd.
Voor een ieder die behouden wil worden, die kan lering uit LUCID trekken, en zich terdege voorbereiden. Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:57
 
ROADY641 schreef:
Hmm oke Eric, je noemt een paar punten waarin je gelijk hebt.

Wat de antichrist gaat doen, dat staat reeds beschreven in Openbaringen.
Gods plan wordt toch wel uitgevoerd.
Voor een ieder die behouden wil worden, die kan lering uit LUCID trekken, en zich terdege voorbereiden. Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn.
Nee Roady, ben ik niet met je eens. Het complot gehalte van dit gedoe is mij te hoog en te ongeloofwaardig. Zelf denk ik dat je je als christen het beste kan voorbereiden door je relatie met God te onderhouden, niet met het speculeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 14:31
 
CHATULIEM619 schreef:
Nee Roady, ben ik niet met je eens. Het complot gehalte van dit gedoe is mij te hoog en te ongeloofwaardig. Zelf denk ik dat je je als christen het beste kan voorbereiden door je relatie met God te onderhouden, niet met het speculeren.

Dat was ook precies waar ik op doelde Chat toen ik het had over "voorbereiden". Uiteraard bedoel ik daar de relatie met de Heer Jezus mee.
Immers: wie op Hem vertrouwen, zullen niet beschaamd uitkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CAPRISON506





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 16:30
 
ROADY641 schreef:
Ik herinnerde me een stuk dat ik ooit las over het komende totale controlesysteem: Project LUCID.

Graag wil ik het hier delen.

http://www.openbaring.org/lucid.html

Doe er vooral je voordeel mee.

Enkele linken over dit topic met een bijbels perspectief (Let op: wel in het engels en ze zijn lang dus moeilijk te verteren voor een fastfood kijkers met weinig tijd):


http://www.youtube.com/watch?v=wjmFm8PIz8M&feature=channel_video_title

http://www.youtube.com/watch?v=dAjHvih1DOM&feature=channel_video_title

http://www.youtube.com/watch?v=eey81ORUt-g&feature=channel_video_title
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Pagina 1 van 1