ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IMKE917
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:36
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!
 
CHATULIEM619 schreef:
en daar moet iedereen maar onder lijden? Ga eens wat nuttigs doen zou ik zo zeggen, is de was al weggewerkt?

Deze opmerking vind ik erg naar en zelfs kwetsend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:34
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik zou een groot voorstander zijn eens een goede censuur hier te gaan toepassen. En mensen die doelbewust alleen maar slap willen ouwehoeren ze de wacht aan gaan zeggen, hun bijdrages verwijderen en ze waarschuwen voor een ban. Ze vervuilen het forum met hun onzin. Dat geeft veel irritatie bij anderen.
Waarom zou je wel aanpakken als iemand eens een keer over de schreef gaat met beledigingen en niet met dit flauwe gewauwel? Ik vind dit nog veel erger eigenlijk. Iedereen kan zich wel eens verkeerd uitdrukken, maar het stomme geklets tussen goede onderwerpen door is zwaar irritant.

Ik vind dat je doordraaft Chat. De meeste van de mensen die hier geinen leveren ook serieuse bijdragen. Dat het af en toe tussen serieuse onderwerpen door is kan ik me voorstellen dat dat sommigen irriteerd.
Maar ach... weet je.....het leven is soms al zwaar genoeg voor veel mensen en dan kan CM ff een heerlijke ontspanning zijn, waar niet de hele tijd zware onderwerpen aan bod hoeven te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:27
BerichtOnderwerp: Het weer
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb mijn bijdrage al aangepast. Verder blijf ik erbij dat hier elk serieus onderwerp de nek omgedraaid wordt, omdat men zo graag wil geinen.

Dat komt regelmatig voor ja.......maar zeker niet elk serieus onderwerp.
Ik zou het fijn vinden wanneer je wat genuanceerder zou reageren op mensen.
Het forum is van en voor iedereen en het staat iedereen vrij om te posten in welk onderwerp dan ook. En wanneer jij je stoort aan deze gein onderwerpen.....sla ze dan lekker over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:20
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Mijn blokhut is nagenoeg af!!!
En mooi dattie is...
Zo mooi dat hij de naam van blokhut niet meer zal dragen..
Hij heet voortaan chalet.

Mooi Zeeland, geniet ervan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:19
BerichtOnderwerp: Het weer
 
CHATULIEM619 schreef:
toch vreemd Visser, je bent er als de kippen bij om onzin te schrijven, terwijl je nooit een serieuze bijdrage hebt.. Ik begin te verlangen naar censuur....

Volgens mij is dit een pertinente leugen Chat. Ik kan me herinneren ook van Visser serieuse bijdrages te hebben gelezen.

En wanneer ik mijn vergis........(kan het ff niet nakijken nu) wat maakt het uit of iemand liever het forum gebruikt voor een beetje lol en gein.
Dat is aan de persoon zelf en niet aan jou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:32
BerichtOnderwerp: operatie
 
JOSINA022 schreef:
Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditieZieke smiley
Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.

Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.

Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen!

Sterkte meid, best heftig allemaal !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 13:45
BerichtOnderwerp: Loterij
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat in dit gedeelte om gierigheid en hebzucht. En dit vind ik voorbeelden hiervan. En ik vind ze veel erger, dan meedoen aan een loterij. Men veroordeelt de loterij wel hier, maar ze hebben niet door dat ze eigenlijk in hun hart even slecht zijn en dat hun hart evengoed gevuld is met hebzucht.
Ik kan ook nog wel een ander voorbeeld noemen. Mensen die hun kinderen gratis naar het kamo lieten gaan met een zielig verhaal en ondertussen voldoende geld hadden.
Of mensen die wel geld hebben voor vakantie er toch maar voor zorgen dat ze ergens gratis kunnen kamperen. Een facicliteit bestemd voor mensen met de smalle beurs.
Hebzucht en gierigheid komen veel vaker voor dan alleen bij loterijen. En het verdwijnt niet als men de loterijen zou verbieden...

In dit toppic gaat het over het wel of niet meedoen met loterijen door christenen en niet over hebzucht of gierigheid.
Neemt niet weg dat dit zeker dingen zijn die bestaan. Net als het valselijk(oneigenlijk/frauduleus) omgaan met gemeenschapsgeld. Allemaal uitwassen waar helaas christenen zich ook aan bezondigen.

Ik denk dat juist het meedoen met een loterij de hebzucht versterkt. Het maakt je gefixeerd op geld en winnen en dat lijkt me zeer kwalijke zaak.
Daarbij moet ik denken aan een tekst in de Bijbel (Zeeland noemde het ook al) ....geld is de wortel van alle kwaad. Iets om eens goed over na te denken wanneer je weer een lot koopt, waarom koop ik het.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 12:03
BerichtOnderwerp: Onvoorwaardelijke liefde
 
CHATULIEM619 schreef:
"God is liefde" was een veel voorkomende leus vroeger. En als je die beschrijving over agape leest, is het logisch dat je die link legt. Maar Strong laat zien dat het hier om gewone liefde gaat, die tussen mensen onderling mogelijk is. En, zoals ik eerder aangegeven heb, zie ik 1 Kor 13 als een opdracht naar ons toe, niet als een abstracte beschrijving van een voor mensen onhaalbare liefde...

Mijn vraag aan jou was, wat dan volgens jou Agapé liefde is.
Begrijp ik je goed dat dat volgens jou dan 1 Kor 13 is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:54
BerichtOnderwerp: Het weer
 
T is hier droog, zwaar bewolkt, lekker temperatuurtje.
Prachtig weer voor de 'Vjennemaaikt' Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:31
BerichtOnderwerp: Loterij
 
CHATULIEM619 schreef:
Klinkt heel mooi, maar ik denk dat het toch een kwestie van geld is.

En is het erg wanneer het voor sommigen een kwestie van geld is??
We zijn toch ook geroepen om goede rentmeesters te zijn!!
En wanneer dat o.a. gebeurt door hergebruik van goederen is dat een heel goede zaak vind ik.


Laatst aangepast door
IMKE917
op woensdag 24 augustus 2011, 11:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:27
BerichtOnderwerp: Loterij
 
CHATULIEM619 schreef:
De reden dat ik rommelmarkt noem, of kringloopwinkels, is omdat daar enorm veel hebzucht en gierigheid een rol speelt. Ik vind het kwalijk, dat de meeste mensen die daar komen, ook wel nieuwe dingen kunnen aanschaffen en daarmee stelen ze in mijn ogen van de armen....

Echt flauwekul Chat. Het gaat er helemaal niet om of je wel of niet nieuwe spullen aan kunt schaffen.
Op rommelmarkten willen mensen gewoon hun meuk kwijt en anderen kunnen dat weer gebruiken. En dat heeft totaal niets met hebzucht te maken.
Heb net een autostoeltje gekocht voor mijn kleinzoon, waarom zou ik over de 100 euro uitgeven voor een nieuwe terwijl een andere hem anders op de stort moet gooien. Recycelen of hergebruik heet zoiets geloof ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 11:17
BerichtOnderwerp: Onvoorwaardelijke liefde
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ken voldoende mensen die bij elkaar bleven omdat ze ondanks alles toch van elkaar bleven houden, ook al werd de ene ongeneeslijk ziek. En ik bestrijd niet dat we niet kunnen liefhebben zoals God ons liefheeft, maar ik bestrijd dat Agape liefde goddelijke, oftewel ongrijpbare liefde is.

Wat is dan volgens jou Apgapé liefde Chat?

Ik lees op wikipedia het volgende:
Agape (?????) is een Grieks woord en wordt in het Nederlands vertaald met 'liefde', hoewel dit een verarming is van het woord agape en zijn volledige betekenis.

Met a'ga·pe wordt een door beginselen geleide of beheerste liefde bedoeld. Ze kan al dan niet genegenheid en warme gevoelens inhouden. Deze liefde richt zich op de behoeften van de ander, zoekt wat het beste voor de ander is en laat de ander de vrije keus om die liefde te beantwoorden of niet. Het zelfstandige naamwoord 'agape' is het meest voorkomende soort liefde in de bijbel, en is de grondslag voor bijvoorbeeld 1 Korinthiërs hfst. 13.

De concordantie van Strong geeft de volgende betekenis aan: broederlijke liefde, genegenheid, het goedgezind zijn, liefde, welwillendheid. (einde citaat)

Als ik het vet gedrukte gedeelte lees kom ik toch erg dicht bij de liefde die God voor ons heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:29
BerichtOnderwerp: Het weer
 
SUSANNAH475 schreef:
Die titel komt me heel bekend voor... is dat boekje wel bijbels onderbouwd ???

Dat boekje is geschreven door H. Kunshner, een Jood.
Dus in die zin bijbels onderbouwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:45
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JOSINA022 schreef:
Groot gelijk, zelfstandige vrouw hè? Lachende smiley

CROSSROAD317 schreef:
Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

'T is allemaal alweer gefikst......de bijtjes kunnen weer in en uitvliegen, de kikkers ff komen buurten, terwijl ik mijn krantje probeer te lezen.......wat kan het leven goed zijn, na gedane arbeid Engeltje smiley Clown smiley

nee hoor.....ik hoef ook geen meelij maar beetje meeleven zou prettig zijn.....dank u Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

by the way cross......ik heb 4 kikkers.....het vrouwtje heeft ze dus optijd kunnen beschermen voor de grote grijze reiger Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:42
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JOSINA022 schreef:
Een vrijgezelle en knappe buurman uit de buurt misschien Knipoog smiley

Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:28
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JOSINA022 schreef:
Vraag ze nog een keer op de koffie Knipoog smiley

Ik woon net iets te ver weg, anders was ik wel ff gekomen, maar aangezien ik niets kan momenteel zou dat ook alleen voor de koffie geweest zijn Engeltje smiley

Ja, heb ik gisteravond direct al gedaan toen ik telefoontje kreeg van veilig thuis komen.......maar helaas.....ook te ver weg Gefrustreerde smiley

Ik zal er zelf weer aan moeten geloven...misschien helpt mijn buurman wel ff Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:11
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Wie helpt mij om het doek weer op mijn prieel te krijgen ??

Heb ik gisteren visite die zegt dat er noodweer komt. Dus voordat mijn prieel weer de lucht in vliegt doek er maar weer af halen. Ik krijg nogwel een helpende hand om het eraf te halen, heel attent.
Maar van noodweer...........geen sprake.......... Gefrustreerde smiley

ik ben ook veel te goed gelovig......kan ik weer die ladder op en de visite ...nergens meer te bekennen om een handje te helpen Woedende smiley


Laatst aangepast door
IMKE917
op maandag 22 augustus 2011, 09:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 08:55
BerichtOnderwerp: Huisdieren en opvoeding
 
JOLAN931 schreef:
Totdat de buren een kat met een rinkelbel kochten, toen blafte hij weer en het is nooit meer opgehouden.

Haha....lache....ik heb een kat met rinkelbel en idd....zo gauw die buiten komt begint het hondje van de buren te blaffen Clown smiley

maar die houd gelukkig wel op met blaffen

Maar Mariska, een heel vervelend probleem voor je.
Ik vind de tips die Annette je geeft heel goed. Belonen voor goed gedrag en slecht gedrag bestraffen en dit consequent doen werkt erg goed.
Je bent er even heel druk mee, maar jou beloning is dat je je hond kunt houden.
Lijkt me de hoofdprijs..... Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
IMKE917
op maandag 22 augustus 2011, 09:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:09
BerichtOnderwerp: Het weer
 
De zon schijnt, in de verte een donkere dreigende lucht, en af en toe gerommel in de lucht.........dus wat het gaat worden vandaag...... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 09:21
BerichtOnderwerp: Loterij
 
MARISKA601 schreef:
Urim en Tummim zijn vermoedelijk voorwerpen die zich bevonden in het borstschild op de efod van de hogepriester van Israël met een waarschijnlijk voorspellende functie, waarbij getracht werd een beslissing van God te vragen. Ze werden verondersteld een vraag met ja of nee te kunnen beantwoorden, maar ze konden ook zwijgen.

In de NBV worden ze aangeduid als orakelstenen.

Thx Maris Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:08
BerichtOnderwerp: Loterij
 
GIJS102 schreef:
Volgens heet dat urim en thummim, maar het kan in andere vertaling dan de Statenvertaling anders vertaald zijn...

Ja oke......maar nu weet ik nog niet wat dat is.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:07
BerichtOnderwerp: Loterij
 
HANNAH810 schreef:
en hoe zag die predikant dan "de tunim en de punim"?
of ging hij daar gemakshalve maar effies aan voorbij?

Wat is de tunim en de punim ...... nooit van gehoord n.l. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOSINA022 schreef:
Dat de pijn in mijn nier en buik zo hevig is dat ik morfine voorgeschreven heb gekregen Huilende smiley, smiley in tranen

Niet 1 slecht moment, een hele dag dus Zieke smiley

Zelfs zo slecht dat ik op mijn eigen bericht reageer Gefrustreerde smiley

Sterkte Josina Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
CROSSROAD317 schreef:
Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ... Boze smiley

Verder was alles prima in orde ... Knipoog smiley

Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ... Coole smiley met zonnebril

Balen Cross!!

Maar kanoën in de weerribben is ook heel mooi .... Knipoog smiley

Je zou er en cm uitje van kunnen maken :-x
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 13:30
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Het wordt hier nu een beetje behaagelijker en de zon komt ook eindelijk door.
Men.....wat had ik het koud vanmorgen.....heb zelfs mijn laarzen weer aangetrokken Huilende smiley, smiley in tranen
Die kunnen nu denk ik wel uit, want ik reis af naar het zuiden, (ik blijf wel in nederland hoor) en daar schijnt het best warm te zijn, als ik de heren zo lees Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:20
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ZEELAND736 schreef:
Even de echte vraag van dit topic....

Ja...ik vraag me het volgende af...
Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid.
Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.

Het ging de laatste tijd vrij goed.
Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek.
Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken.
Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel.
Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht)
Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!!
Ongelofelijk!!!
Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook.
Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet)
1 middag ziek klinkt niet echt dan?
Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???

Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..

Op mijn werk is het zo, dat wanneer je je 3x ziek hebt gemeld in een jaar, je dan idd even een gesprekje hebt met het hoofd. Nier om op het matje geroepen te worden, maar met de reden die Willemijn ook aangeeft, gewoon even horen hoe het met je gaat, de reden van ziek melden even weer doornemen.
En wanneer de werkgever je kan helpen zal hij dat vast niet laten.
Ziekmeldingen kosten de werkgever handen vol geld, en dat geld willen we toch graag allemaal "aan het bed" hebben!?
Daarom is openheid naar je leiding gevende vaak heel goed voor beide partijen.
Dus Zeeland, bekijk het van de positieve kant Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:51
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Erika, dit wens ik je toe !! Kussende smiley

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 14 augustus 2011, 15:52
BerichtOnderwerp: Dieren en hun 'ziel'
 
MARIO216 schreef:
Dat God toch de mens en de dieren naar ZIJN beeld heeft geschapen.

Nee Mario, ik denk het niet. God heeft de MENS naar Zijn beeld geschapen.
En de dieren naar hun aard. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 14 augustus 2011, 11:34
BerichtOnderwerp: Het weer
 
MARISKA601 schreef:
het regent.

Het regent..de pannetjes worden nat

http://www.youtube.com/watch?v=hSJegK4VQlk&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 06:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ANDRE235 schreef:
Dat ik vandaag me nieuwe Hyudai i 10 (auto) kon op halen bij de autodebrijf

Gefeliciteerd Andre!!

Ik hoop dat je er net zo van geniet als ik van mijn 'nieuwe' autootje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 28 Volgende
Pagina 2 van 28