Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:03
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou bij sommige stemmen raak je eerder de weg kwijt;) vooral als ze zegt,ga links..want ik ben links.. |
oei ga jij wel op de Hei aankomen volgende week?? maar dat komt vast wel goed je ruikt natuurlijk gewoon je huis HEIDE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja.....dacht ik ook!!!
Heb ik nog een vraag.... Ik wil graag een thermostaatkraan in de badkamer...(gaan om een badkuipaansluiting)
Nu is er een tijd geleden iemand geweest...en dat is geprobeerd maar dat bleek niet te gaan...(???) Dat had ik nog nooit gehoord...De druk van het water gaat daarbij zo achteruit dat normaal douchen bijna niet meer kan...
Is het echt zo...dat er nog aansluitingen zijn waarbij je geen thermostaatkraan kan aansluiten??? |
Je kan toch altijd een thermostaat kraan aansluiten?? Wat heeft dat nu met de waterdruk te maken Ik weet dat wij denk 16 jaar geleden thuis de douche lieten verbouwen en van een gewone kraan naar een thermostaatkraan gingen en was alleen maar super!! En het was geen nieuw huis waar we dat deden of je moet standaard al een z*** straaltje hebben weet dat er ook zulke douchjes zijn dat je denkt nou een beetje meer water zou ook lekker zijn maar dat ligt dan niet aan een gewone of Thermostaat kraan bij mijn weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:08
|
|
|
Nou ik ben een heel volgzame vrouw dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!
dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En up- maar weer!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:10
|
|
|
Wisten jullie dat het gisteren heeeeeeeeeerlijk weer was om aan de zee te vertoeven Alleen dat ondanks goed smeren en ja ook een hoge factor toch ik ehhhhhhhh auw voel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:14
|
|
|
Mijn broertje....die de eerste schooldag in een (gelukkig ondiepe) sloot reed!! Als kinderen van 5-6 jaar moesten wij al 3km fietsen naar school omdat we in een polder woonde...en een auto was er niet...
Voor mij...de juf uit de (toen nog) eerste klas... Ik omhelsde haar iedere morgen...zo lief vond ik haar... Jaren later was ik op een reunie...en hoopte haar daar ook te zien...maar ja...die had inmiddels de leeftijd der sterken bereikt en wist ik niet of ze nog leefde...Ik vond ze niet want wat waren er al veel overleden...
Tot er een kreet klonk...Wie juf S nog kende...ze staat daar en daar... Ik wist niet hoe vlug ik er naar toe moest...wat was dat leuk!!!
Ze had van alle leerlingen pasfotos bewaard in een album!!! Dat ik haar altijd omhelsde en een kusje wilde...DAT wist ze niet meer, maar als ik daar de behoefte toe voelden...MOCHT DAT ALSNOG!!!!!!! Ze was nog net zo lief als vroeger...en nog zeer vitaal...
Ik heb het gedaan en het is vastgelegd op een foto!!
En...als je netjes schreef in je schrijfschrift...(met het potje en je pen) mocht je de keer daarna...IN KLEUR...schrijven... Wat schreef ik netjes...want dat wilde je maar dolgraag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:16
|
|
|
Helaas..mijn hobbymannetje...lukte het niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:18
|
|
|
Ja...ben ik het ook mee eens...en zeker eens iemand prive aanspreken... Heb het vanmorgen gedaan en hoop dat dat ook voorgoed uit de wereld wordt geholpen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ken die ook op de BBQ Wordt een stille boel daar dan
Wordt het met recht op de grote stille Heide  |
Maar liep wel een leuke herder rond
Dus dames, opletten bij schapenkeutels......daar is de herder in de buurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:23
|
|
|
YES356 schreef: | BEESSIES !!
Ik bepaal zelf wel wat er uit mn mond gaat kijk maar >  |
Goed lezen!!! Stukkies van beessies he!!!!
Het blijven(onderdelen) van kippen...varkens...en van de rest...
(Ineke..die die delen graag naar binnen werkt hoor)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:31
|
|
|
[quote=ERIKA129]Wisten jullie dat er 2 cemmers zijn die bloed fantiek aan het wordfeuten zijn??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:35
|
|
|
JOL252 schreef: | nee, veel te warm voor.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:39
|
|
|
Tja nadeel van een dagje zee, terug gekomen en dan heb je zooi dus vandaag toch echt maar effe opruimen en schoonmaken wassen draaien!! Pfff soms wilde ik dat er kaboutertjes waren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:40
|
|
|
[quote=INGE721]
mmmmm tja wel gehoord maar dan mot je internet op je mobiel hebben dus ik mag niet meedoen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:41
|
|
|
INGE721 schreef: | Maar liep wel een leuke herder rond
Dus dames, opletten bij schapenkeutels......daar is de herder in de buurt |
Tja ligt er ook aan welke leeftijd he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:44
|
|
|
GEDAAN???
Nog niet zoveel...maar ga nu.. Vanmiddag een groot BBQ-feestje....(de nieuwe uitproberen)
Maar meteen ook wel een zeil spannen...want ze zeggen....(???)
We zien het wel...er is een afdak...en een tuinhuis...en er is een BINNEN...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja nadeel van een dagje zee, terug gekomen en dan heb je zooi dus vandaag toch echt maar effe opruimen en schoonmaken wassen draaien!! Pfff soms wilde ik dat er kaboutertjes waren  |
Geef dat nou joh...ook hier zijn geen kabouters...en soms moet je nog werken...ik ga soms wel 3 dagen achter elkaar naar het water...geen probleem...de was draait in mijn SOP-tijd...en de wind en de zon doen de rest!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:50
|
|
|
Maar op de vraag van de topic starter, ikvind me indentiteit uit me oorsprong, me indentiteit, ben ik,zoals god me gemaakt heeft. uniek ,wetende dat me indentiteit bij god is. hij van me houd aanvaard zonder voorwaarden en dat doet me goed ommezelf te kunnen zijn. indentiteit is wat anders weer als karakter, karakter word voor een deel gevormd door me denkpatronen,opvoeding etc... denkpatronen die soms ook verkeerd kunnen worden gevormd door traumatische ervaringen. Daar kan je op een dag achter komen dat je verkeerde denk patronen hebt gevormd, die je gedrag,karakter bepalen. wanneer je je indentiteit vind,jezelf is het makkelijker om gedrag gevormd door denkpatronen weer te veranderen. en wat is me indentiteit? ha ha gewoon mezelf, vrij van denkpatronen, opvoeding, voorbeelden van mensen die je zeggen zo moet je zjn(wat ouders, leraren doen in je kindertijd) en of ik nou huisvrouw ben, ooit cassaiere, ooit merchandising verkoopster bij popband, ooit achter de bar, in patatzaak werkend, of ooit op kantoor op een camping, me indentiteit blijft hetzelfde. misschien beetje moeilijk verwoord, ben benieuwd hoe anderen tegen hun indentiteit aankijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geef dat nou joh...ook hier zijn geen kabouters...en soms moet je nog werken...ik ga soms wel 3 dagen achter elkaar naar het water...geen probleem...de was draait in mijn SOP-tijd...en de wind en de zon doen de rest!!! |
Omdat mijn energie level bietje laag is en tja dan wil je wel maar lukt niet altijd wat ik wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:57
|
|
|
[quote=INGE721]
En dat het heeeeel leuk is? Behalve dat ik inmiddels flink op achterstand sta...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 13:00
|
|
|
Een uur fitnessen bij de fysiotherapie heel erg lekker is met dit weer....dus niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 13:01
|
|
|
[quote=CARMEN073In diverse christelijke kringen hoor ik vaak de uitdrukking: "Je identiteit ligt in Christus". Dit lees ik in bovengenoemd boek niet terug en ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen.
Ik vind het een vage term en ik vraag me af wat men er mee bedoelt. Hoe breng je dit in praktijk? Wat bedoelen mensen als ze roepen dat je je "identiteit in Christus moet vinden"?[/quote]
Je identiteit in Christus hebben, betekent dat je wedergeboren bent in Christus. Zijn Heilige Geest werkt dan door je heen. Je hebt dan een nieuw hart gekregen en mensen zullen zien en ervaren dat je veranderd bent, je gaat dan strijden tegen je zonden. Het betekent echter niet, dat je zondenvrij zult zijn
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op vrijdag 27 juli 2012, 13:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 13:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mijn broertje....die de eerste schooldag in een (gelukkig ondiepe) sloot reed!! Als kinderen van 5-6 jaar moesten wij al 3km fietsen naar school omdat we in een polder woonde...en een auto was er niet...
Voor mij...de juf uit de (toen nog) eerste klas... Ik omhelsde haar iedere morgen...zo lief vond ik haar... Jaren later was ik op een reunie...en hoopte haar daar ook te zien...maar ja...die had inmiddels de leeftijd der sterken bereikt en wist ik niet of ze nog leefde...Ik vond ze niet want wat waren er al veel overleden...
Tot er een kreet klonk...Wie juf S nog kende...ze staat daar en daar... Ik wist niet hoe vlug ik er naar toe moest...wat was dat leuk!!!
Ze had van alle leerlingen pasfotos bewaard in een album!!! Dat ik haar altijd omhelsde en een kusje wilde...DAT wist ze niet meer, maar als ik daar de behoefte toe voelden...MOCHT DAT ALSNOG!!!!!!! Ze was nog net zo lief als vroeger...en nog zeer vitaal...
Ik heb het gedaan en het is vastgelegd op een foto!!
En...als je netjes schreef in je schrijfschrift...(met het potje en je pen) mocht je de keer daarna...IN KLEUR...schrijven... Wat schreef ik netjes...want dat wilde je maar dolgraag... |
ha ha,mijn eerste kleuterjuf was een non,met een nonnenpak en zeer streng,vond haar zeer indrukwekkend als kleuter,maar had vaak problemen met haar,ik speelde veel met jongens en in de ogen van een non moest ik me als een meisje gedragen, maar ja met 5 broers en meisjes en popppen leuk maar met katappult schieten enzo was veel spanndender. verder breide me moeder nog de onderbroeken voor ons.pffffffffff erg ouderwets, de non en ik waren de enige denk ik in de klas metgebreide onderbroeken, met zon stiek en warm in de zomer.... na lang protest en revolutie lukte hetme in groep 8 dat ik van me moeder geen gebreide onderbroeken meer aanmoest, ha ha heb er voor gevochten, 3 zussen boven mij,die die dingen eersthadden aangehad... en als de non lief tegen tegen je deed noemde ze je prulletje,warom snap iknu nog niet. me schooltijd...vol leuke herrinneringen, behalve dan die gebreide onderbroeken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 13:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha,mijn eerste kleuterjuf was een non,met een nonnenpak en zeer streng,vond haar zeer indrukwekkend als kleuter,maar had vaak problemen met haar,ik speelde veel met jongens en in de ogen van een non moest ik me als een meisje gedragen, maar ja met 5 broers en meisjes en popppen leuk maar met katappult schieten enzo was veel spanndender. verder breide me moeder nog de onderbroeken voor ons.pffffffffff erg ouderwets, de non en ik waren de enige denk ik in de klas metgebreide onderbroeken, met zon stiek en warm in de zomer.... na lang protest en revolutie lukte hetme in groep 8 dat ik van me moeder geen gebreide onderbroeken meer aanmoest, ha ha heb er voor gevochten, 3 zussen boven mij,die die dingen eersthadden aangehad... en als de non lief tegen tegen je deed noemde ze je prulletje,warom snap iknu nog niet. me schooltijd...vol leuke herrinneringen, behalve dan die gebreide onderbroeken.... |
prulletje.... klinkt lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 13:45
|
|
|
DIANA556 schreef: |
Je identiteit in Christus hebben, betekent dat je wedergeboren bent in Christus. Zijn Heilige Geest werkt dan door je heen. Je hebt dan een nieuw hart gekregen en mensen zullen zien en ervaren dat je veranderd bent, je gaat dan strijden tegen je zonden. Het betekent echter niet, dat je zondenvrij zult zijn |
Oke dan bedoelt men met 'identiteit' in Christus dus je nieuwe mens? Je wedergeboren ik.
Maar waarom moet je die dan vinden? Of zoeken? Dat begrijp ik dan niet helemaal. Als je bent wedergeboren dan heb je die nieuwe identiteit dan toch gewoon?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 14:20
|
|
|
Over wollen onderbroeken...
Wij droegen alleen een wollen hemd...(over het katoentje heen) We hadden schapen en van de wol...werden die gebreid....
Haha...en tegen de tijd dat de zomer eraan kwam...mochten ze uit... Nou ...reken maar dat we in maart al begonnen te mopperen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 14:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Omdat mijn energie level bietje laag is en tja dan wil je wel maar lukt niet altijd wat ik wil  |
Weet je waar mijn level ligt??? Ook niet zo hoog hoor..en wat denk je van het warme weer??? Speelt nu zeker een rol.. Enne...ik moet het gevoel hebben dat ik vakantie heb... Maar zweten lukt ook hier goed...ach...men neme een ventilator...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:01
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Oke dan bedoelt men met 'identiteit' in Christus dus je nieuwe mens? Je wedergeboren ik.
Maar waarom moet je die dan vinden? Of zoeken? Dat begrijp ik dan niet helemaal. Als je bent wedergeboren dan heb je die nieuwe identiteit dan toch gewoon? |
jemoet je denken vernieuwen,mensen bouwen soms verkeerde denkpatronen op en dat beinvloed jegedrag negatief, zo zie ik het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | jemoet je denken vernieuwen,mensen bouwen soms verkeerde denkpatronen op en dat beinvloed je gedrag negatief, zo zie ik het |
en dan ben je vrij, wanneer jedenken ook vernieuwd is, je kan wel herboren worden, maar ook je denken moet je vernieuwen dat je niet terug valt in oude gedragspatronen. zoiets ongeveer, kort uitgelegd
Laatst aangepast door
|
PETRA944
|
op vrijdag 27 juli 2012, 15:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Over wollen onderbroeken...
Wij droegen alleen een wollen hemd...(over het katoentje heen) We hadden schapen en van de wol...werden die gebreid....
Haha...en tegen de tijd dat de zomer eraan kwam...mochten ze uit... Nou ...reken maar dat we in maart al begonnen te mopperen... |
ha ha ha erg he, wat waren die dingen warm.... diehemden hoorden er ook bij ja, gebreid en sommigge gehaakt, ha ha en ken je dat sokken stoppen? zo,n werkje dat je als kind moest doen. jee jeugdherrinnering...de kachel in de keuken die zo fijn warm was, we hadden nog geen verwarming. met ijskoud water wakker worden als je je waste. iedere zondag na de kerk en eerst na de wc,dan stonden we met 9 kids op een rijtje voor de wc. en na de kerk kregen we een snoepje en 1 keer n de maand zakgeld, daar liep je 5 km mee na de snoep winkel ,ton kocht je nog wat voor 5 cent. ha ha 5 ufo,s.... en eer dat we thuis waren had ik ze op, maar sommigge hadden nog wat bewaard ach ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je waar mijn level ligt??? Ook niet zo hoog hoor..en wat denk je van het warme weer??? Speelt nu zeker een rol.. Enne...ik moet het gevoel hebben dat ik vakantie heb... Maar zweten lukt ook hier goed...ach...men neme een ventilator... |
ventilator?? was dah Men neme een koel slaapkamer en een lekker zacht bed, men strekke zich daarop uit, en men doet de oogies toe men ziet dan niet hoe de rest van het uit eruit ziet
|
|
Naar boven |
|
|