Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oordopjes in. De hagelkanonnen beginnen weer te bulderen.
Wel sielug voor miss Zeeland nu ze moet barbequen. |
Inderdaad Visser...de knallen waren weer goed te horen(er waren hier mensen uit Walcheren...die horen daar nooit van die knallen...doen ze dat alleen aan onze kant dan)...ondanks dat...toch een leuke fijne...redelijk droge BBQ gehad.... Ach joh...ook dan moet je blijven lachen....ook als er toch druppels in je nek vallen... Ik vond het niet erg...en nu is het heerlijk buiten!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb je een CM-bbq-feestje? Visser vind het eigenlijk wél een beetje raar hoor dat je tijdens het vlees eten ook nog tijd heb om op het forum te schrijven.  |
Plakte je die pleister zelf op je mond???? Hoeft niet hoor je mag reageren... Was niks van CM bij... En ja...daar had ik tijd voor.... Een telefoongesprek...wat slopend was...maar ik MOEST gewoon even luisteren....vandaar...dat dat wel even kon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Plakte je die pleister zelf op je mond???? Hoeft niet hoor je mag reageren... Was niks van CM bij... En ja...daar had ik tijd voor.... Een telefoongesprek...wat slopend was...maar ik MOEST gewoon even luisteren....vandaar...dat dat wel even kon... |
Wouw, echt geweldig ...... telefoneren , cm-meren en barbequen tegelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:22
|
|
|
Nog droog hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouw, echt geweldig ...... telefoneren , cm-meren en barbequen tegelijk. |
Moet ik echt alles uit gaan leggen??? Echt niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow grutjes Josina hij wil tupperware Of zou hij party's geven weer eens wat anders een man die dat doet Ken die meenemen wordt er vast veel verkocht  |
O help Ben demonstratrice geweest...ooit, straks moet ik nog met die 2 op pad...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 27 juli 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:34
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nog droog hier  |
Het heeft hier net twee keer even gespetterd maar mag de naam regen nog niet echt hebben hoor!! Maar als ik naar de radar kijk hebben we hier midden in de nacht feest met alles erop en eraan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:35
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oke dan..nou ik kom logisch niet voor de 2e gratis bakje koffie in Ikea Soms ga ik met mijn moeder die gelukkig nog wel leeft.. die wil aan alles even voelen..ken je die mensen.. we hebben er lol om samen. |
Hebbie zeker geen ikea pasje dan is de koffie namelijk altijd gratis Maar ja dan zit jij daar helemaal dagelijks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:37
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Echt grappig..wat zei je..ja die puzzelen idd;) |
hahaha.......ja, idd Heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 00:04
|
|
|
DIANA556 schreef: | hahaha.......ja, idd Heide  |
laat ik mij zelf hiermee bedoelen,wel zo verstandig. want ik weet niet of hier puzzelaars zijn.
''Want ieder mens is een puzzelaar'' ..was ooit een gedicht via radio nacht zender, kandle light jaren terug horen op zeggen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 28 juli 2012, 00:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 01:42
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik zet het maar even hierbij... even iets luchtigs tussendoor
aanstekelijk...
http://youtu.be/2n00zO_DTI0
my waffely eh lovely wife whihi... |
Hij moet zeggen: I, (name), take you, (name), to be my lawfully wedded wife,
En hij combineert, van de zenuwen, 'lawfully' en de w van 'wedded', dan krijg je dus 'wawfully'. Daarom zegt hij na enkele seconden ook "pancaky".
"wafelachtig" en "pannekoekachtig".
Echt lachen daarom zet ik hem er weer nog ff in
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 28 juli 2012, 01:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 02:18
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hij moet zeggen: I, (name), take you, (name), to be my lawfully wedded wife,
En hij combineert, van de zenuwen, 'lawfully' en de w van 'wedded', dan krijg je dus 'wawfully'. Daarom zegt hij na enkele seconden ook "pancaky".
"wafelachtig" en "pannekoekachtig".
Echt lachen daarom zet ik hem er weer nog ff in  |
haha... ik ken dat... ik kijk ook af en toe nog even, is zo aanstekelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 02:24
|
|
|
Op de eerste pagina van dit topic:
Ik zag het misgaan, voor dit topic was er mijns inziens nog niets aan de hand.
TG zet er een kleine best wel heel interessante bijbelstudie in, via een link, wat heet: 'Tóch maar liever een kind'
B. zegt: Quote: | nee,... toch maar liever een vrouw.................................................. |
TG wordt al boos: TG Krijgt vervolgens een belediging op zijn vraag aan B.: Met welk hoofd denk jij? Namelijk: (niet die van jou)
R. maakt een luchtig grapje...over bloemetjes en bijtjes...
Waarop B. zegt: (jammer, je snapt m niet...)
TG en R. maken over en weer een geintje...dat gaat goed...
Dan zegt B. Dat TG wéér behoorlijk off-topic is en 'het' alweer niets met CM te maken heeft....
Dan wordt TG echt woedend op B, en quote daarbij de reactie van B. op zijn link van zijn korte bijbelstudie, namelijk "Tóch maar liever een kind", met Quote: | nee,... toch maar liever een vrouw.................................................. |
Ja, en dát kan ik me voorstellen dat je daar boos over wordt, ja en iemand die dan extra gevoelig is kan op dat moment niet netjes zeggen dat ie die reactie niet netjes vindt...
En wat ik dan gelijk ook nog eventjes kwijt wou, in het "alleen voor vrouwen topic", vind ik het niet netjes van B. om te antwoorden op deze vraag:
Quote: | Wie o wie heeft een adequate oplossing om voeten warm te krijgen/houden????????? |
B.:
ja ik!!
bij mij in bed kruipen... maar dat hoeven jullie niet te weten, alleen de jonge dames.
Dat voel ík aan als een belediging, je wéét dat de overgrote meerderheid van de vrouwen die reageren op het forum boven de 40 is, En iedereen daarvan is jong geweest... En heeft geen behoefte om van een man van 30 te horen dat ie alleen jonge vrouwen in zijn bed wil...
Dat wordt al vaak voorgespiegeld in de reklame en tv, dat alleen jong mooi en goed is.
Begin 1ste helft pagina één begon het....En wie begon met: Toch maar Liever een vrouw.... , als reaktie op een link over een best goede bijbelstudie genaamd: 'Tóch liever een kind' ?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 28 juli 2012, 08:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 02:29
|
|
|
JOL252 schreef: | haha... ik ken dat... ik kijk ook af en toe nog even, is zo aanstekelijk. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 07:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het heeft hier net twee keer even gespetterd maar mag de naam regen nog niet echt hebben hoor!! Maar als ik naar de radar kijk hebben we hier midden in de nacht feest met alles erop en eraan  |
NAT HIER
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 08:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | oei ga jij wel op de Hei aankomen volgende week?? maar dat komt vast wel goed je ruikt natuurlijk gewoon je huis HEIDE  |
Ik heb eerlijk gezegd geen tomtom..ik doe alles nog gewoon via een landkaart van de benzine station..alleen heel die kaart uitgevouwen houden in de auto is wel link soms.. maar t'leuke is dat alle mensen die je voorbij rijden wel direct zien dat je heelecht onderweg bent..haha...
Brinta..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 28 juli 2012, 08:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 08:55
|
|
|
Niet alles is precies zo als het lijkt in de 1ste instantie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 08:56
|
|
|
Wie anderen kent, is wijs. Wie zichzelf kent, is verlicht. Wie anderen overwint, is krachtig. Wie zichzelf overwint is sterk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | NAT HIER  |
Het heeft hier zo te zien vannacht heerlijk geregend, heb er niets van gemerkt. Ook niet van eventueel onweer, maar mn tuin is weer heerlijk opgefrist En straks komt weer de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:32
|
|
|
Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!
JA wat zou ik willen wensen ?...
Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen . Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder...... Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet.... Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.
Gedachtens...ja die zijn er ...
Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ... Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..? Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE.. Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven. Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!! Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing . En het gebed was WAARTOE HEERE.. Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....
Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:39
|
|
|
[quote=SHANITA130]Op de eerste pagina van dit topic
En wat ik dan gelijk ook nog eventjes kwijt wou, in het "alleen voor vrouwen topic", vind ik het niet netjes van B. om te antwoorden op deze vraag:
B.:
ja ik!!
bij mij in bed kruipen... maar dat hoeven jullie niet te weten, alleen de jonge dames.
Dat voel ík aan als een belediging, je wéét dat de overgrote meerderheid van de vrouwen die reageren op het forum boven de 40 is, En iedereen daarvan is jong geweest... En heeft geen behoefte om van een man van 30 te horen dat ie alleen jonge vrouwen in zijn bed wil...
Dat wordt al vaak voorgespiegeld in de reklame en tv, dat alleen jong mooi en goed is.
Dat voel ik niet als een belediging hoor Shanita, het is volgens mij gewoon een beetje plagend bedoelt. En ik denk en voel helemaal niet dat alleen jong en mooi goed is.Vind mezelf echt niet minder nu ik 53 ben. Ouder worden hoort bij het leven en heeft ook zn voordelen. Het lijkt mij vrij normaal als een knul van 30 een vrouw wil die ong. zijn leeftijd is. Zou me pas zorgen maken als hij er anders over zou denken.
Roelande die absoluut geen behoefte heeft aan een man van 30, al dat gedweil achter die oren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren!  |
Ik zou heel graag willen dat "de kerken" / "rijke westerse christenen" meer oog kregen voor het schrijnende leed dat er in de wereld is.
Het is niet mijn bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen! (Vaak voelen zich dan juist die mensen aangesproken die zich er allang druk om maken).
Wil ook niemand een schuldgevoel geven. Maar....
... mss bedoel ik met meer "oog krijgen voor" eigenlijk: "meer verantwoordelijk voelen voor".
Dat zou ik wel willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:30
|
|
|
DJES101 schreef: | Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!
JA wat zou ik willen wensen ?...
Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen . Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder...... Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet.... Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.
Gedachtens...ja die zijn er ...
Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ... Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..? Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE.. Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven. Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!! Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing . En het gebed was WAARTOE HEERE.. Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....
Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring |
Wat heftig Djes!! Dank voor je mooie en waardevolle reactie! En idd wij mensen vragen vaak naar het waarom en dat mag ook zeker wel, maar het waartoe is zoveel belangrijker! Ik heb dat ook zelf mogen ervaren al heb ik op het moment weer zeer sterke waaroms in mijn leven en toch weet ik dat ook ik weer een het waartoe ervan mag beleven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:35
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het heeft hier zo te zien vannacht heerlijk geregend, heb er niets van gemerkt. Ook niet van eventueel onweer, maar mn tuin is weer heerlijk opgefrist En straks komt weer de zon  |
NAh als dit alles is van het slechte weer dat ze voorspelt hadden Gisterenavond om half twaalf nog buienradar en andere radars bekeken ja we zouden echt vanaf een uur of drie vier in de nacht zware buien met regen en onweer krijgen ze vergaten er alleen bij te zetten of dat in 2012 of 2013 zou zijn hier een enkel buitje geweest stoepen zijn allang weer droog aach de bloemen hebben wel wat gehad maar veel is anders
Tja woon blijkbaar weer eens in het goede gedeelte van Nederland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:36
|
|
|
DJES101 schreef: | Wie anderen kent, is wijs. Wie zichzelf kent, is verlicht. Wie anderen overwint, is krachtig. Wie zichzelf overwint is sterk.... |
Wauw!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:42
|
|
|
Ja...heel mooi Djes....zeker waar Erika...
Ik ben ook vaak een WAAROM-vrager!!!!
Leer mij volgen zonder vragen... Vader wat Gij doet is goed.... Tja...en dan dat HEDEN dragen........(dragen???-klagen!!!)
Met een rustig-kalm-gemoed...
Gisteren had ik het er nog over...JOBS GEDULD...EN SALOMOS WIJSHEID!!!
Als ik dat nu eens had...
AL WAT MIJ ONTBREEKT!!! Juist...dat schenk ik je...als je er om vraagt... MILD EN OVERVLOEDIG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...heel mooi Djes....zeker waar Erika...
Ik ben ook vaak een WAAROM-vrager!!!!
Leer mij volgen zonder vragen... Vader wat Gij doet is goed.... Tja...en dan dat HEDEN dragen........(dragen???-klagen!!!)
Met een rustig-kalm-gemoed...
Gisteren had ik het er nog over...JOBS GEDULD...EN SALOMOS WIJSHEID!!!
Als ik dat nu eens had...
AL WAT MIJ ONTBREEKT!!! Juist...dat schenk ik je...als je er om vraagt... MILD EN OVERVLOEDIG!!! |
Mooi lieve Zeeland.... en alles wat ik nu niet begrijp of vatten kan, vragen, tranen, ondoorzichtigheden, onschuldig lijden, ook de prachtige dingen die "zomaar" op mijn pad me tegemoet komen.... alles eens duidelijk maar ook niet meer nodig om te weten want het doet er al niet meer toe... opgaand in dat veilige Licht.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 28 juli 2012, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 11:13
|
|
|
HEIDE115 schreef: | er zullen toch wel meer mensen hier op school gezeten hebben?;) |
Ja ik ook blijkbaar.
Handwerkles... ik had zo de schurft aan dat gepruts dat mijn moeder uiteindelijk mijn rafelige onmogelijke broddelhaakwerk zuchtend tot een poppetje verwerkte ... ze kreeg een mager zesje Achteraf kun je er om lachen maar pfieuw wat een ellende op dat moment. Lezen, mijn liefste bezigheid... in de pauze hinkelbanen over het hele schoolplein.
De eerste school deed niks met pesters, de tweede school maakte al de eerste dag korte metten met een welbekende van de eerste school.... Onder deze school groeven we een ruimte uit waar we na schooltijd met onze bende in de buurt stiekem de eerste shaggies rookten.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 28 juli 2012, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 11:37
|
|
|
Zaterdag 28 Juli; Psalm 91: 1-2; Altijd het beste.
Psalmen berijmen - dat is een vak apart. In gedachten zie ik de berijmer van deze psalm achter zijn schrijftafel zitten. 'Mijn toevlucht en mijn veste...' Dat is mooi, dat is helemaal in overeenstemming met de onberijmde psalm. Wie vertoeft in de nabijheid van de Allerhoogste, is veilig, bij dag en nacht. 'Op U vertrouw ik, Heer.' Ook al: prachtig gezegd, precies zoals de psalm dat doet. Maar dan! Nu moet er nog een slotregel komen. En die moet rijmen op 'mijn veste'. Voor je het weet staat het op papier: 'Gij wilt voor mij altijd het beste.' Maar is dat wat de psalm bedoelt? Het staat er feitelijk niet! Het is maar een verzinsel van de psalmberijmer. Klopt het dan niet? Ja, het klopt, het klopt helemaal! Het precies wat de psalm wil zeggen.
In de komende dagen zullen we lezen wat de dichter van deze psalm precies bezielt. Hij weet wat er kan gebeuren: vijandelijkheden kunnen zomaar oplaaien, de pest kan als een pijl op je afvliegen. Maar in dat alles mag je op één ding rekenen: dat de Eeuwige je beschermen zal. En dat is nu precies wat in die twee woordjes opgesloten ligt: het beste. Wij geloven dat wijzelf niet in staat zijn in te zien wat het beste voor ons is. Natuurlijk, je denkt altijd: het beste, dat is veiligheid, genezing, levenskracht. We zullen nog wel zien dat de dichter van deze psalm die kant óók op denkt. Bevrijding, roem, een overvloed aan dagen - daar hoopt hij op. Maar wie waarachtig in Gods hoede woont, weet nóg beter. Die weet van het beste. En wat is dat dan is? Laat dat nu toch eens over aan Hem die zelf de Beste ís!
Heil hem wien God een plaats bereidt in zijn verheven woning: hij overnacht in veiligheid bij een almachtig koning. Ik zeg tot God: Gij zijt mijn schild, mijn toevlucht en mijn veste, op U vetrouw ik, HEER, Gij wilt voor mij altijd het beste.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 28 juli 2012, 11:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 12:10
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja ik ook blijkbaar.
Handwerkles... ik had zo de schurft aan dat gepruts dat mijn moeder uiteindelijk mijn rafelige onmogelijke broddelhaakwerk zuchtend tot een poppetje verwerkte ... ze kreeg een mager zesje Achteraf kun je er om lachen maar pfieuw wat een ellende op dat moment. Lezen, mijn liefste bezigheid... in de pauze hinkelbanen over het hele schoolplein.
De eerste school deed niks met pesters, de tweede school maakte al de eerste dag korte metten met een welbekende van de eerste school.... Onder deze school groeven we een ruimte uit waar we na schooltijd met onze bende in de buurt stiekem de eerste shaggies rookten.  |
Tsssssss wat een herinneringen hebben jullie de meeste gaan over stiekum roken wat was ik dan een braaf meisje maar ja dat ben ik nog
Ik had juist helemaal geen hekel aan handwerken was mijn lievelingsvak samen met zang dan kregen we een leerkracht uit een andere klas en die kon gitaar spelen en dwarsfluit!! Maar geschiedenis les wat een drama..kon mij het interesseren wie er iets had ontdekt het was er en dat was mooi meegenomen en aardrijkskunde ook zo'n fantastische vak (niet dus) maar we hadden we een gezellige klas waar veel raddraaiers inzaten tja ik was het brave meisje van de klas maar die moeten er ook zijn he, ik kletste alleen vaak te veel snap dat nu nog steeds niet
|
|
Naar boven |
|
|