Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:13
|
|
|
Enne hoe plaats ik het tegeltje hier Lukt me niet namelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Enne hoe plaats ik het tegeltje hier Lukt me niet namelijk  |
IK HEB HET OOK GEPROBEERD,MAAR EEN HOOP KRASSEN OP MN SCHERM..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:17
|
|
|
BART347 schreef: | das ook echt weer t probleem....
moeten ze onder elkaar kwekken, lukt dat niet (zonder mannen). zijn er twee mannentopics, dan komen hele gesprekken opgang. zie ook inmenging van vrouwen.
wat ik hier zie is de intentie iets te gaan vertellen, maar t lukt niet...??? en t wordt nog toegegeven ook!
kijk:
mannen onder elkaar, dan wil ik lezen:
bloed, zweet en tranen, het schuim op de lippen: stoer, aaaaarrrrrggggghh
vrouwen onder elkaar, dan wil ik (stiekem mee)lezen:
bloed, zweet en tranen, het schuim op de lippen: emoties, vrouwenkwaaltjes...
(en nu wegwezen, nu komen vast de 'opvliegers'........)  |
Opvliegers wah benne dat??? zijn dat vliegen die opstijgen of stijgende vliegers ben 37 he dan weet je nog nie alles of hebbie het nog niet ervaren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:18
|
|
|
HEIDE115 schreef: | IK HEB HET OOK GEPROBEERD,MAAR EEN HOOP KRASSEN OP MN SCHERM.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | He heb ik sjans  |
Toch wel handig om dat sellef te weten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja echt..en ook hoorde ik dat suikerklontjes slechter zijn dan losse suiker
 |
Je bent ook nooit te oud om te leren he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je bent ook nooit te oud om te leren he  |
Ja en nu las ik int blokker krantje,dat ze een ezel verkopen waar je voor moet gaan zitten..saaie boel voor dat dier.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:30
|
|
|
Quote: | BART347 schreef: je hebt niet helemaal door welke intenties hier spelen... dat zou een zeeeeeeeeeeeer lang verhaal gaan worden.
over t vrouwentopic zeg ik offtopic. verder heb ik geen vreemde bedoelingen. ook heb ik dames in privechat gesproken die de humor wel inzien en er wel hard om kunnen lachen, ook van wie de zgn kritische berichten op die reactie schreven. dus ook je analyse daarover klopt niet!!!! |
CHATULIEM619 schreef: | Misschien moet je dan eens minder vanuit die intenties reageren. Zou een hoop schelen. E dat geeft je nog steeds niet het recht iemand zn echte naam hier neer te zetten. |
Quote: | BART347 schreef: goed, we weten dat hij een probleem heeft.
zorg dat je zelf niet ook zo wordt.... |
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd weet ik niks van hem, en ik ben de laatste tijd behoorlijk allergisch geworden voor roddel. Of het nu in het dagelijks leven of op internet is. Want ik geloof absoluut niet alles wat er op internet staat. Maar het gaat me uitsluitend om het gebruik van de eigen naam, verder niet. |
Ja, je kan alleen iets van iemand weten wat ie zelf heeft geschreven over zichzelf. en je kan wel naar iets anders raden, maar dat weet je dan niet zeker.
Ik ben zelf ook allergisch voor roddel, ik doe er nooit aan mee, en als ik het gesprek niet op iets anders krijg loop ik gewoon weg. En als ik niet weg kon, werd ik er letterlijk ziek van, zeker als men het over iemand had die ze nauwelijks kenden en ik die persoon wel al heel lang en goed kon...
En roddelen valt onder de hoofdzonden erger dan uitbarstingen van toorn....want dat laatste gebeurt iig eerlijk in iemand zijn gezicht, en niet stiekum ff met z'n allen achter iemand z'n rug, achterbaks...bah!!! Op internet, degene kan het dan in zijn eentje later lezen....
Eerst doen sommige kerken en dus ook christenen hun best dat iemand gelovig wordt dan is iemand dat, maar dan is niet alle narigheid als bij toverslag verdwenen, da's een proces. En als iemand dan nog moeite heeft met uitbarstingen van toorn, woede en boosheid, ja, dan doen sommigen gewoon hetzelfde terug, dezelfde dingen terugschreeuwen. En dan heeft dezelfde dingen terugzeggen dus geen enkel effect behalve het tegenovergestelde.
Jammer hij had best hele goede stukken, TG....
En iemand anders die echt dingen stiekum deed, dubbelzinnig zodat niet eens de redactie en veel mensen het doorhadden, als ik daar terecht boos over werd, zeiden sommigen dat ik dan hetzelfde als hem/haar deed. Dat kan niet, want ik deed niet stiekum, verborgen negatieve boodschappen, verpakt met bijbelteksten, zogenaamd heel vroom overkomend.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 30 juli 2012, 15:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:39
|
|
|
ALLES AL VOORBIJ...en ik was er vroeg bij!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:45
|
|
|
Het slechtste moment:
Ik moet opschieten, anders kom ik te laat, en ik heb een hekel aan haasten.
Maar ja, blijf elke keer toch weer dingen op het allerlaatste moment doen.
Zou er bijna gebed voor willen vragen, wil het liefst nog eventjes terug mijn bedje in, maar ja, moet me in plaatst daarvan dus opschieten nu.
;, (
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:51
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het slechtste moment:
Ik moet opschieten, anders kom ik te laat, en ik heb een hekel aan haasten.
Maar ja, blijf elke keer toch weer dingen op het allerlaatste moment doen.
Zou er bijna gebed voor willen vragen, wil het liefst nog eventjes terug mijn bedje in, maar ja, moet me in plaatst daarvan dus opschieten nu.
;, ( |
sterkte dan vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:54
|
|
|
OF MEN NU GELIJK GEEFT,HEBT OF KRIJGT HET DOET NIKS AF VAN DE WAARHEID DIE BLIJFT BESTAAN
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:59
|
|
|
Ik wou er nog wat meer huilsmileys bijzetten, toen zag ik jou reactie...
BEDANKT!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:04
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik wou er nog wat meer huilsmileys bijzetten, toen zag ik jou reactie...
BEDANKT!!! |
TRANEN SPREKEN VAN KRACHT IN JE.
IK WEET HET.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 11:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:06
|
|
|
Zou je gebedsleven zich ook procesmatig kunnen ontwikkelen? En dan bedoel ik niet naar 'steeds betere kwaliteit', maar 'anders', passend bij die speciale fase van je leven.
Ik ervaar dat er verschillende periodes in mijn leven zijn waarin ik gebed anders toepas. Zoals Prediker zegt dat voor alles een tijd is. Zoals er een tijd is voor bijvoorbeeld bidden en vasten, intense voorbede, of juist weer een tijd om alles in Zijn hand laten rusten. Hm, danken en dankbaarheid zijn hierop wellicht een uitzondering. Iedere tijd is daar denk ik geschikt voor, hoewel het niet altijd even makkelijk is.
Tijd lijkt me wel essentieel. Als er voor alles een tijd is, moet je die tijd er wel voor uittrekken... Iedere dag tijd nemen voor 'stille tijd / tijd voor God' of hoe je het ook wilt noemen vind ik voor mijzelf cruciaal. Die tijd ziet er niet altijd hetzelfde uit. Maar ondanks die tijd 's ochtends, of ws eerder; dankzij, neem ik ook overdag weleens de tijd om iets in gebed te brengen. God te danken, of om raad te vragen.
Mijn ervaring is dat als ik 's ochtends de dag met God begin, ik de rest van de dag ook makkelijker/beter op Hem gefocussed ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , zeg er nog even bij dat het mooie vogels zijn. Maar ik dacht dat ik de oplossing had...... visdraad erover spannen. Heb dat gedaan en jaren geen reiger gezien. Nu , na controle , bleek het visdraad op sommige plaatsen niet meer strak te staan. Dus verholpen met als resultaat dat er nog steeds maar één vis foetsie is en dat ik de reiger sindsdien ook niet meer gezien heb.  |
Mijn lief heeft ook een vijver. Hij heeft visdraadlijnen gespannen vanaf de zolder tot de schutting. Als er nu een reiger aan komt moet hij eerst ergens gaan zitten (schuutrje of zo) Een reiger is traag dus voor hij bedacht heeft hoe hij bij de vijver komt is der over het algemeen wel een kat langs geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Opvliegers wah benne dat??? zijn dat vliegen die opstijgen of stijgende vliegers ben 37 he dan weet je nog nie alles of hebbie het nog niet ervaren  |
ha ha dat komt door die always maandverband met vleugels he, op een gegeven moment lukt het om daarmee op te stijgen en te vliegen na jaren van oefenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:10
|
|
|
JANE866 schreef: | Erg jammer dat dit door iedereen gelezen kan worden... Komt de site niet ten goede! |
Moet je t vooral weer oprakelen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:12
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha dat komt door die always maandverband met vleugels he, op een gegeven moment lukt het om daarmee op te stijgen en te vliegen na jaren van oefenen  |
Ben nog steeds niet opgestegen anders Maar dat zal wel ergens anders mee te maken hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:15
|
|
|
HEIDE115 schreef: | TRANEN SPREKEN VAN KRACHT IN JE.
IK WEET HET. |
Ff snel tusedoor, ja, dat kan zo zijn, nu ik er zo over nadenkt...Bedankt!
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Opvliegers wah benne dat??? zijn dat vliegen die opstijgen of stijgende vliegers ben 37 he dan weet je nog nie alles of hebbie het nog niet ervaren  |
Is dat als in de buurt bij een bepaalde man er ineens van alles door je buik fladdert, je hartritmestoornissen ontwikkelt en je warme wangen krijgt??
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op maandag 30 juli 2012, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja natuurlijk zijn er grenzen. Want zelfverloochening kan heel snel misbruikt worden door de ander. En zelfverloochening voor God kan heel snel leiden tot een negatief Godsbeeld. |
Tja, maar zo heel natuurlijk vind ik het niet... voor je tot een dergelijke conclusie kan komen dat je ergens zit waar je je zelf compleet inlevert of uit vrije wil jezelf verloochend met hart en ziel in vrijwilligheid voor God en uit liefde... en dat blijft denk ik ook een soort struggle, strijd om hierin en hieruit te blijven... omdat het vaak een hart-zaak is.. Zelfverloochening.. je cijfert jezelf weg ten gunste/in het belang van de ander... zo bijbels... dus... de grens vind ik nogmaals dus niet vanzelfsprekend.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 30 juli 2012, 11:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:31
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Is dat als in de buurt bij een bepaalde man er ineens van alles door je buik fladdert, je hartritmestoornissen ontwikkelt en je warme wangen krijgt??  |
nee carmen dat zijn gewoon natuurlijke normale debieligge reacties die je gewoon krijgt als je een man met borsthaar ziet ;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:32
|
|
|
IK BEN ZO SLECHT IN MOPPEN VERTELLEN,NIE NORMAAL.
ALS IK EEN MOP VERTELDE AAN IEMAND JAREN TERUG IN DE SCHOOLTIJD, DAN ZEI DIE GENE GEWOON HEEL DROOG HALVE WEGEN MN MOP.
JE ZOU TOCH EEN MOP VERTELLEN..'DAAR STA JE DAN..
NEEH IK PROBEER HET OOK NIET MEER, IK GA NIE ZOALS VOOR EEN SPREEKBEURT.... EEN MOP REPETEREN.
EN ZEG IK OOK NU..JE HEBT OVERAL MENSEN VOOR..OF NIE??
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:33
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha dat komt door die always maandverband met vleugels he, op een gegeven moment lukt het om daarmee op te stijgen en te vliegen na jaren van oefenen  |
Hele goeie Petra...heel simpel...maar was er nog niet op gekomen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:35
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Is dat als in de buurt bij een bepaalde man er ineens van alles door je buik fladdert, je hartritmestoornissen ontwikkelt en je warme wangen krijgt??  |
Nee...Carmen dat zijn andere opvliegers!!!!
Die andere opvliegers...komen te pas en te onpas...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...Carmen dat zijn andere opvliegers!!!!
Die andere opvliegers...komen te pas en te onpas... |
jaa en net in bijzijn van die leuke man met borsthaar, als of het niet al vervelend genoeg is om met je normale natuurlijke debielige reacties om tegaan die je dan krijgt, kun je die er ook nog bij krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:40
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Dat thee water t'zelfde was als koffie water..heb eg nooit gewete  |
Afwaswater...is dan NET....weer iets anders.... Maar ik hoop dat je dat WEL weet.... (je zal toch koffie of thee drinken bij hem....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:41
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja echt..en ook hoorde ik dat suikerklontjes slechter zijn dan losse suiker
 |
Slechter niet...wel duurder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Afwaswater...is dan NET....weer iets anders.... Maar ik hoop dat je dat WEL weet.... (je zal toch koffie of thee drinken bij hem....) |
nee C..als je hier komt,dan repeteer ik een week van te voren;
C drinkt met losse suiker Cdrinkt met losse suiker..ze drink het niet met afwas water..en mocht ze toch thee willen opeens..dan gebruik ik gewoon stiekum het koffie water..
dus,aan de deur zeg ik vrolijk..Hai C kom binnen..Waaaaahhhhh!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 11:49
|
|
Naar boven |
|
|