| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:31
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Nou ja zeg!!! Sinterklaas en zijn zwarte Pieten zijn toch leeftijdloos?? De één is oud, maar wordt niet ouder. De anderen zijn altijd jong, erg flexibel, lenig, etc.etc..... En dat al honderden jaren lang......  |
JUIST! En daarom is het discriminatie van Pieten!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:34
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Nou ja zeg!!! Sinterklaas en zijn zwarte Pieten zijn toch leeftijdloos?? De één is oud, maar wordt niet ouder. De anderen zijn altijd jong, erg flexibel, lenig, etc.etc..... En dat al honderden jaren lang......  |
ja maar de Piet Watje heeft heel erg vals gespeeld. Hij kwam incognito op cm als ene Anna en daar stond wel een leeftijd bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:36
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja maar de Piet Watje heeft heel erg vals gespeeld. Hij kwam incognito op cm als ene Anna en daar stond wel een leeftijd bij  |
Tja, anders begint iedereen direct kado's te vragen. Mag ik ook een keer incognito
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:36
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Gegrild, en hij was zooooooooo lekker
Insmeren met citroensap, in ovenschaal doen en een mengsel maken van zachte geitenkaas, tijm, bosuitje , geraspte citroenschil en gehakte pijnboompitjes en dat eroverheen smeren. Kleine 10 minuten onder de hete grill en serveren op een spinaziesalade met krieltjes erbij. Die gaan we zeker nog een keer maken! |
oe klinkt inderdaad heeel erg lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 21:17
|
|
|
|
Sint Nicolaas wordt elk jaar een jaar ouder, maar hij verandert niet. Ik weet het heel zeker want ik ben elk jaar Sinterklaas, althans ik doe alsof. De Pieten kunnen als ze lenig zijn ook wel een paar jaar mee, maar niet zo lang als ik, lol.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 21:23
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ERIKA!!! Sint is nog niet in het land en jij begint al over kerst!! En bengel ben je inderdaad! In de zak ermee!!  |
Hebbie zulke grote zakken dan  Ben ook al met de kerstkaarten bezig dan krijg je dat
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 6 oktober 2012, 21:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 21:31
|
|
|
|
Een muziek link is geen probleem maar ik kon eerst leuke plaatjes plaatsen bij bv felicitaties en die lukken nu niet meer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 21:32
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Fijn he  |
Echt wel maar met jou foto blijf ik toch aan kou denken hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 21:33
|
|
|
|
Euh ik haak af solly, heb die dag meer dingen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Een muziek link is geen probleem maar ik kon eerst leuke plaatjes plaatsen bij bv felicitaties en die lukken nu niet meer! |
Ik heb indertijd de jouwe op de volgende wijze geplaatst:
Kopieer de link. ga naar de plek op het forum waar je hem wilt plaatsen, klik url, kopieer de link, controleer of er geen spaties voor of na de link staan, klik op url. Daarna plaatsen en op het forum controleren of het werkt.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Red bull  |
Valt zo'n rooie stier zacht dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:43
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Sint Nicolaas wordt elk jaar een jaar ouder, maar hij verandert niet. Ik weet het heel zeker want ik ben elk jaar Sinterklaas, althans ik doe alsof. De Pieten kunnen als ze lenig zijn ook wel een paar jaar mee, maar niet zo lang als ik, lol.
Thomas |
Dus jij bent al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren een ouwe kerel, Thomas??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:48
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Dus jij bent al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren een ouwe kerel, Thomas??  |
Nee hoor, ik begon alleen al met Sinterklaas spelen toen ik 23 was of zo. Groot en een zware stem is een voordeel. En als je het eenmaal aardig doet, dan mag je elke keer weer. Eigenlijk vind ik het ook wel leuk en ook ik ben zo oud als ik me voel, net als jij.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:56
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Nee hoor, ik begon alleen al met Sinterklaas spelen toen ik 23 was of zo. Groot en een zware stem is een voordeel. En als je het eenmaal aardig doet, dan mag je elke keer weer. Eigenlijk vind ik het ook wel leuk en ook ik ben zo oud als ik me voel, net als jij.
Thomas |
Goed bezig!! 
(Succes de komende tijd!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 22:56
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Valt zo'n rooie stier zacht dan?  |
nee, maar er zit natuurlijk zoveel wodka door dat ze niets meer voelt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 23:09
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | nee, maar er zit natuurlijk zoveel wodka door dat ze niets meer voelt  |
Red bull met wodka? ..... Ze moet toch nog wel een beetje helder blijven, als ze over de daknokken paradeert??? 
Anders valt ze er telkens af, en ik denk niet dat Sint dat qua tijd efficiënt vindt......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 23:31
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: |
Volgens mij mag CM wel maatregelen treffen, voordat er door een hier georganiseerd uitje leden gespietst gaan worden.....
Ik bedoel........... na al het wedervaren in Haren, lijkt het me zo ook niet fijn in Alphen aan de Rijn...... |
Maar wat ik nu mee maak...... klik je op het rode vakje speeddaten krijg je te zien dat de inschrijving gesloten is . Anders kregen de mannen altijd nog een mail , dat er nog mannen gezocht werden . Nu niet . De animo wordt groter en groter .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 23:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | De leden die in het echt wat tegenvallen kunnen dan meedoen met het onderdeel "speer vangen"  |
whaaa haaa haaa haaaa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Maar wat ik nu mee maak...... klik je op het rode vakje speeddaten krijg je te zien dat de inschrijving gesloten is . Anders kregen de mannen altijd nog een mail , dat er nog mannen gezocht werden . Nu niet . De animo wordt groter en groter .  |
Loop je niet achter??? Dat is toch allang geweest???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Loop je niet achter??? Dat is toch allang geweest??? |
20 okt toch? Wel bij de les blijven hoor Zeeland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:11
|
|
|
|
Het vriest al bijna . Nog even dan hebben we weer sneeuw denk ik. Ook leuk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:17
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Zoooo vissertje..... Geen vlekken in je broek? Zo ja...dan heb je voor gek gelopen vandaag...dussss praten we dan over het slechtste moment van de dag..toch?
Kwam je er zonder kleerscheuren/vlekken vanaf,,,tja......dan praten we over een goed moment zeg maar...  |
Haha ha ,,, ook vandaag was het nog gesprek van de dag/ ochtend. Zo blijf je nog es lachen . En wat dat betreft ...... dan heb ik vandaag ook weer goeie momenten beleefd. Hahahahahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 02:53
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken....... |
Sterkte Roelande!!!
Ja, dat kan ontzettend verdrietig zijn, weet ik uit ervaring....
Ja, je hebt je gehecht aan iemand, bent van iemand gaan houden, bent gewent aan dingen, etc.
En dan inene alleen, iets verdrietiger is er niet, denk ik...(ja, natuurlijk zijn er verdrietiger dingen maar ik bedoel in die categorie)
Ja, ik kan alleen zeggen sterkte, doe rustig aan, neem je tijd om te verwerken, en zorg goed voor jezelf, en ja, verdriet heeft tijd nodig...
Het allerbeste!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 03:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Een muziek link is geen probleem maar ik kon eerst leuke plaatjes plaatsen bij bv felicitaties en die lukken nu niet meer! |
Gewoon eerst [img] typen.
Dan het adres, bijvoorbeeld: http://www.christianmatch.nl/images/interface/christianmatch_logo.jpg
En daarachter meteen [/img]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 04:54
|
|
|
|
Maar ik kom wel en ik heb er nu al zin in om jullie allemaal weer te zien!! Zet je mij ook op de lijst en kan ik nog iets meenemen?
groetjes van Qske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 05:01
|
|
|
|
het slechtste moment was toen een vriendin vanmorgen spontaan langs kwam ( dat was nog een heel GOED moment ) en vroeg of t de bedoeling was dat mijn party tent er zo bij lag... Hoezo erbij ligt,die staat toch gewoon overeind?? Nee dus.... door de wind en regen bevangen en stokken doorgebogen en gebroken... Daar gaat mijn werk/klus/rook plekje
Het goede nieuws is dan wel weer dat ik nu minder rook en vrienden me hebben geholpen met opruimen,maarre...heeft iemand nog tentstokken over voor een party tent van 3 bij 3 meter?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 08:50
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Red bull met wodka? ..... Ze moet toch nog wel een beetje helder blijven, als ze over de daknokken paradeert??? 
Anders valt ze er telkens af, en ik denk niet dat Sint dat qua tijd efficiënt vindt...... |
Owwwwwwwwwww
Red bull geeft je vleugels
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 08:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 20 okt toch? Wel bij de les blijven hoor Zeeland.  |
Was het niet gisteren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 08:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Echt wel maar met jou foto blijf ik toch aan kou denken hoor  |
Wat dan? Ik kom uit een warm oord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 08:55
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het vriest al bijna . Nog even dan hebben we weer sneeuw denk ik. Ook leuk.  |
Waar sneeuw ? Kan het snowboard al uit het vet?
|
|
| Naar boven |
|
|