| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:00
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Ga je best lukken hoor Josina!! Neem gewoon zo'n O. Li fant mee als medejury  |
Haha, goed idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Alsof men dat nog niet wist na het verhaal van die pispot dat jij overigens verzonnen hebt uit een héle grote duim  | Een pispot uit een duim?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:04
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Een pispot uit een duim?????  |
Kun je nagaan hoe groot de duim van Frank is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:09
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Kun je nagaan hoe groot de duim van Frank is  |
of was natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:13
|
|
|
|
De tl-buis van mijn keuken vervangen; hij doet het zowaar maar nu blijft hij knipogen Wie heeft de tip van de dag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:18
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou Steen ben bang van niet, helemaal niet wil, ik ook niet zeggen, maar door de band genomen, is er bij vrouwen, ook nog het financiele en economische aspect . Doorgaans worden uiterlijk en leeftijd dan weer gecompenseerd, aan de draagkracht, of de juiste keuze binnen een relatie. Mocht de vrouw binnen de relatie, betere secundaire verhoudingen hebben ten overstaan van de man. Als bv een huisman relatie mogelijk is, waarbij de vrouw voor de inkomsten (hoogste) zorgt, en de man een onderdanig geheel wordt |
Welke vrouw is tegenwoordig nog financieel afhankelijk van een man Ik moet er toch niet aan denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:18
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Lieve mensen,
Ik vind het erg spijtig maar ik moet het wok uitje afzeggen wegens teveel afmeldingen. Joop heeft afgehaakt maar er zouden een aantal vrouwen met hem meerijden, wat nu niet door kan gaan want zij hebben geen vervoer nu.
Volgende punt is dat er teveel onder voorbehoud mee willen en alles bij elkaar is dit veel te veel onzeker en blijven we uiteindelijk met maar een paar mensen over.
Het spijt me heel erg! |
Het is niet anders!! Misschien een volgende ronde over een poosje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:19
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | of was natuurlijk  |
Hij heeft ontslag genomen, dus ik zou het niet weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:22
|
|
|
|
| LIES146 schreef: | En als ik 1 en 1 goed heb opgeteld heet de koningin vandaag Berend  |
He jij kunt tellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als Erika o...is dan heeft ze veel last van m...dat is iets dat eindigt op igraine
Ze maakt dan ook geh...llen...waar het k...is ingeschoten en dan is ze m...dat is iets dat eindigt op isselijk  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:23
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | De tl-buis van mijn keuken vervangen; hij doet het zowaar maar nu blijft hij knipogen Wie heeft de tip van de dag?  |
De starter is kapot of los, dat ronde dingetje. Rommel er es aan, haal hem eruit en er weer in?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ILONA689
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Het is niet anders!! Misschien een volgende ronde over een poosje! |
Erg jammer, maar toch bedankt voor t proberen. Ik houd een nieuwe ronde in de gaten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:29
|
|
|
|
Ik vind het erg spijtig maar ik moet het wok uitje afzeggen wegens teveel afmeldingen. Joop heeft afgehaakt maar er zouden een aantal vrouwen met hem meerijden, wat nu niet door kan gaan want zij hebben geen vervoer nu.
Volgende punt is dat er teveel onder voorbehoud mee willen en alles bij elkaar is dit veel te veel onzeker en blijven we uiteindelijk met maar een paar mensen over.
Het spijt me heel erg! |
Erg jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:31
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken... |
Ik zit in lotgenoten groepen voor getraumatiseerde ooit evangelische.
Mensen die net als ik niets van bijbel of geloof afwisten en die allerlei angst en schuldcomplexen werden aangepraat, met name met vergeven. En dreigementen met de hel. Maar ik begrijp wel dat jij dat niet snapt....ja, ik kan me vergissen in mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:32
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | | De starter is kapot of los, dat ronde dingetje. Rommel er es aan, haal hem eruit en er weer in? |
Dank je, hij doet het!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat moest ik vragen van iemand. Ik vrees dat ik toch niet mee kan zaterdag. Ik durf niet zo goed in een stad rijden  |
Neem Flosh dan mee, die durft vast wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hij heeft ontslag genomen, dus ik zou het niet weten  | in deze crisistijd?? Maar misschien wil hij wel een foto plaatsen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:34
|
|
|
|
Het spijt me heel erg! |
Dat wordt dan BBQ-en
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:35
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Welke vrouw is tegenwoordig nog financieel afhankelijk van een man Ik moet er toch niet aan denken  |
Idd, moet er ook niet aan denken. De gemiddelde single vrouw van boven de studentenleeftijd is vandaag de dag ook kostwinner. En wie zegt dat dat opgegeven wordt, wanneer er een man in beeld komt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je iets heeeeeeel raars ziet voorbij komen dan is dat steentje  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:38
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Welke vrouw is tegenwoordig nog financieel afhankelijk van een man Ik moet er toch niet aan denken  | Hebbe we geen man voor nodig hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:40
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Misschien raar ...ehhh, maar zeker waar.....in dit soort wintertijden, komt de echte man bovendrijven...  | Jawel, zag het pas inderdaad in een wak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:43
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | in deze crisistijd?? Maar misschien wil hij wel een foto plaatsen?  |
Ach, het is tenslotte ook de naam van dit topic...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:43
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Misschien raar ...ehhh, maar zeker waar.....in dit soort wintertijden, komt de echte man bovendrijven...  |
Nou, dat hoop ik toch niet. Een Iceman hebben we niet zoveel meer aan.......... Liever een warmbloedige kerel......desnoods Eskimo......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:46
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ach, het is tenslotte ook de naam van dit topic...  | Wat is dan het slechtste moment? die foto? die pispot? het ontslag of die duim??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:49
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Wat is dan het slechtste moment? die foto? die pispot? het ontslag of die duim??  |
Daar mag Frank uit kiezen, het is tenslotte zijn slechtste moment van de dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:58
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Dank je, hij doet het!  |
graag gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:59
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Dank je, hij doet het!  |
graag gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIELLE690
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:04
|
|
|
|
Jammer. Gewoon een nieuwe datum prikken. Misschien in de Lente, want dan heb je ook minder kans op sneeuw en zo en dan is het reizen met het OV makkelijker.
Ik houd het in de gaten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:07
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Hebbe we geen man voor nodig hoor!!  |
Waar is de tijd gebleven dat de man met opgeheven hoofd ...met pijl en boog de situatie meester was en dankbaar, met zijn lieve vrouw aan zijn zijde ...zucht... helaas de tijden veranderen...
|
|
| Naar boven |
|
|