ChristianMatch

Forum

waar word jij nou blij van?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5558 5559 5560 5561 5562 5563 5564 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:36

ANNETTE792 schreef:
Ik draai dat beloningssysteem altijd om: eerst werken, dan je beloning.
Zo moet er nu eerst gestofzuigd worden voor ik met een lekkere cappucino en een plak cake op de bank ga zitten Knipoog smiley

Hier moet dat ook zo aangepakt worden

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:38

ANNA415 schreef:
Ja en daarom zijn er vurige discussies over geslachtsgemeenschap Knipoog smiley

duidelijk dus: zorg eerst dat je iemand hebt om dat stukje geslachtsgemeenschap mee te hebben, dan kun je je op dat moment druk maken of JIJZELF EN JE PARTNER op welk moment geslachtsgemeenschap mogen of willen hebben.

Dan nog is dat een persoonlijke keuze waar iemand niet voor verketterd hoeft te worden door een anoniempje op een internetsite die zichzelf beter acht dan een ander....

Dat heen-en-weer gezwam dat ik hier op forum lees over de theoretische mogelijkheid of eventualiteit terwijl er nog geeneens een partner voorhanden is, komt net zo puberaal over als de fantasie van een 16-jarig jochie of hij al dan niet de maximumsnelheid gaat overschrijden als hij een ferrari heeft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:40

PIETER649 schreef:
duidelijk dus: zorg eerst dat je iemand hebt om dat stukje geslachtsgemeenschap mee te hebben, dan kun je je op dat moment druk maken of JIJZELF EN JE PARTNER op welk moment geslachtsgemeenschap mogen of willen hebben.

Dan nog is dat een persoonlijke keuze waar iemand niet voor verketterd hoeft te worden door een anoniempje op een internetsite die zichzelf beter acht dan een ander....

Dat heen-en-weer gezwam dat ik hier op forum lees over de theoretische mogelijkheid of eventualiteit terwijl er nog geeneens een partner voorhanden is, komt net zo puberaal over als de fantasie van een 16-jarig jochie of hij al dan niet de maximumsnelheid gaat overschrijden als hij een ferrari heeft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gewoon dat heen en weer gezwam niet lezen...
Niet ergeren en gewoon doorgaan met getrouwd zijn en gelukkig wezen!!!!
Ja toch??
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:45

Na regen komt zonneschijn........... LEKKER! Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:47

ZEELAND736 schreef:
Hier moet dat ook zo aangepakt worden

Knipoog smiley Knipoog smiley

Beloning is vanavond weg Lachende smiley , ja, het lijkt net alsof ik nu de hele tijd achter me pc zit maar ik loop er dan toch ff langs. En ik typ nogal snel... Knipoog smiley

Dusz...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:53

JOL252 schreef:
Nodig je gewoon de "leukste man" uit (jaha IJsje is er weer, kunnen we het weer over de leukste man hebben, maar om on topic te blijven) om bij mooi weer even voor je tentje te zitten. En bij regen kan hij een pluutje voor je ophouden terwijl jij er braaf de haringen in tikt.

Quote:
En bij regen kan hij een pluutje voor je ophouden terwijl jij er braaf de haringen in tikt.

Neehee, andersom natuurlijk Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 15 juni 2013, 12:54
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:55

Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen...
Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen...
Er is mogelijk een weg....
Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!

Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:58

ROELANDE345 schreef:
Nou huilen zou ik niet meteen doen dat schrikt sommigen weer af. Maar heel mooi hulpeloos gaan staan kijken voor je tent of waarvoor dan ook maar waar je die leuke man zn hulp bij nodig hebt helpt echt hoor Lachende smiley

Quote:
Maar heel mooi hulpeloos gaan staan kijken voor je tent

Nou, daar hoef je geeneens voor te acteren, je gaat zo vanzelf al kijken als je nu met je tentje ergens bent en het regent. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:02

PIETER619 schreef:
Wij hebben een fantastisch koningshuis en ik zie in Willem en Maxima waardige opvolgers van Beatrix. Wat Rutte en ook Samson betreft, die hebben niet veel op met christelijke maaatstaven en zullen dan ook meer toestaan dan God wil gelijk abortus ja. Natuurlijk is het wel moeders keuze omdat te doen, maar mogen wij het leven dat God geeft zelf ten einde brengen dmv abortus, het is de staat die het geleagiseerd en wettig gemaakt heeft.

Hoe ik over het kreuningshuis denk, is ondertussen wel bekend, denk ik.
Een illegaal zooitje ongeregeld dat parasiteert op de nederlandse samenleving.
Een jochie dat toevallig als eerste uit het geboortekanaal van zn ma gekropen is, dat is zijn enige kwalificatie, op intelligentie had hij het nooit gered. Het trouwen met een geblondeerde argentijnse dochter van een medeplichtige aan massamoord en daarmee een paar vertederende dochtertjes krijgen, is ook geen kwalificatie, dacht ik?

Maar goed... even over dhr. Rutte en dhr. Samsom....
Leg mij nu eens uit waarom ik respect zou moeten hebben voor mensen die Nederland al schaterlachend verkwanselen, failliet laten gaan en leegroven ten behoeve van een dictatoriaal bewind in Brussel.
Voor miljarden staat de overheid garant voor zuidelijke landen... een gigantische gok met ONS PENSIOENPOTJE voor ONZE oude dag!!
Ze gooien alles wat in Nederland is opgebouwd op de roulettetafel!!
Hebben ze u daar toestemming voor gevraagd?
Hebben ze sowieso weleens uw mening gevraagd over hun overdracht van souvereiniteit en vermogen naar "europa"?
Ja ooit 1 keer in 2005 .... de uitslag daarvan is gebruikt als popla wc-papier! koning, minister, staten generaal, schijt aan de bevolking hebben ze allemaal.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:05

ZEELAND736 schreef:
Gewoon dat heen en weer gezwam niet lezen...
Niet ergeren en gewoon doorgaan met getrouwd zijn en gelukkig wezen!!!!
Ja toch??

ik erger me niet... ik vind het wel koddig, dat gespartel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:13

LANFY127 schreef:
Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet!

als ze nou echt lef had, verbrandde ze de koran Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:17

PIETER649 schreef:
als ik van een boek af wil.... leen ik het uit aan iemand Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ja, zo kan je ook van je boeken afkomen, idd.

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:25

IJSJE204 schreef:
Ik heb een keer een kinderboek verscheurd en weggegooid. Het ging over een kind dat op zondag geschaatst had, door het ijs zakte en overleed. Volgens de auteur werd het kind voor zijn daad door God gestraft.
Je wilt toch niet dat wie dan ook zoiets griezeligs leest?

Ja, raar is dat he?

Dat is om angst aan te jagen, in sommigen kerken, dat zondag de 7de dag, de rustdag is.

Ik krijg ook commentaar soms hoor, hier in deze biblebelt, als ze je op zondag zien werken, een buurvrouw bekijkt me al niet eens. Ik bedoel dan stukje van me gallerij schoonmaken, gewoon, vind ik dan leuk, moet ook officieel van de woningbouw.

Of ik ga eens lekker mijn raampjes doen, en mijn gordijntjes in de was en weer netjes ophangen, ja, dan zien ze je ook, zeker als je op een hoek op een hoog zit.

Idioot toch?

Ik doe en laat weer andere dingen voor God, omdat ik geloof.

Wat zij misschien niet doen...

Maar ja, niet iedereen is zo zal ik maar zeggen Knipoog smiley

S. Zondag kan bij uitstek een dag zijn om eens achterstallige dingen te doen... Lachende smiley

In de zomer in 's Gravendeel, aan de ene kant zie je vaders in korte broeken, met hun kinderen enthousiast een ijsje kopen, en aan de andere kant van de weg, letterlijk, zie je dan op bepaalde tijden de kerkgangers in het zwart.
Lachende smiley
Net een film oid, het heeft ook leuke kanten, en veel kerkgangers zeggen ook gewoon gedag terug enzo. Lachende smiley

Sommigen, niet allemaal natuurlijk, er zitten ook in die kerk, omdat ze er nu eenmaal zijn opgegroeid, en, buiten dat ze geloven ook, en om zakelijke redenen, kan, hoeft niet.

Maar er zijn echt enkele mensen, die dan denken dat die vrolijke vaders die met hun kinderen een ijsje halen naar de hel gaan.. Boze smiley Dát vind ik heel erg, dan denk ik hoe kan je dat denken, maar ja niets van aantrekken.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 19 juni 2013, 05:24
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:38

PIETER649 schreef:
ik erger me niet... ik vind het wel koddig, dat gespartel Knipoog smiley

En wij heel gezellig dat je weer even 3 dagen komt.......(???) Knipoog smiley

En spartelen???
Is zo leuk joh!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 15 juni 2013, 13:39
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:01

ZEELAND736 schreef:
Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen...

Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet...

Oh leuk Zeeland, ik zou het zeker een kans geven. Als je bij elkaar in de buurt woont is ook mooi meegenomen.

Gezellig eerst koffie en dan wandelen over de boulevard. Wens je veel plezier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:13

SHANITA130 schreef:
Haha Lachende smiley

Ik doe het om en om. Maar het komt, bij mij, op hetzelfde neer.

Dit weekend is sowieso huis opruim weekend, bij Huize S. Knipoog smiley

Dat werkt hiet dus niet, als ik eerst lekker ga zitten met koffie voer ik daarna geen bal meer uit omdat ik zo lekker zit en zeker in het weekend moet ik mezelf echt een schop onder mn kont geven om iets te gaan doen doen.
Zo is er dus nog steeds niet gestofzuigd maar de boodschappen zijn wel binnen.

Dus nu toch echt die stofzuiger pakken en door het huis slingeren, dan mag ik straks lekker een bende van mn keuken gaan maken. heb van de week nieuwe keukenmachine gekregen dus die ga ik eens even goed uitproberen, daar word ik nou blij van Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:20

ZEELAND736 schreef:
En wij heel gezellig dat je weer even 3 dagen komt.......(???) Knipoog smiley

En spartelen???
Is zo leuk joh!!

bietje saai toch eigenlijk?
spartelen in je uppie? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:26

PIETER649 schreef:
Hoe ik over het kreuningshuis denk, is ondertussen wel bekend, denk ik.
Een illegaal zooitje ongeregeld dat parasiteert op de nederlandse samenleving.
Een jochie dat toevallig als eerste uit het geboortekanaal van zn ma gekropen is, dat is zijn enige kwalificatie, op intelligentie had hij het nooit gered. Het trouwen met een geblondeerde argentijnse dochter van een medeplichtige aan massamoord en daarmee een paar vertederende dochtertjes krijgen, is ook geen kwalificatie, dacht ik?

Maar goed... even over dhr. Rutte en dhr. Samsom....
Leg mij nu eens uit waarom ik respect zou moeten hebben voor mensen die Nederland al schaterlachend verkwanselen, failliet laten gaan en leegroven ten behoeve van een dictatoriaal bewind in Brussel.
Voor miljarden staat de overheid garant voor zuidelijke landen... een gigantische gok met ONS PENSIOENPOTJE voor ONZE oude dag!!
Ze gooien alles wat in Nederland is opgebouwd op de roulettetafel!!
Hebben ze u daar toestemming voor gevraagd?
Hebben ze sowieso weleens uw mening gevraagd over hun overdracht van souvereiniteit en vermogen naar "europa"?
Ja ooit 1 keer in 2005 .... de uitslag daarvan is gebruikt als popla wc-papier! koning, minister, staten generaal, schijt aan de bevolking hebben ze allemaal.

Ja, daar heb je gelijk in, dat is een anti-kwalificatie als je het goed bekijkt.

Ik weet nog, in een documentaire werd eens uitgelegd door prinses Margriet dat ze met Pieter van Vollenhoven trouwde omdat hij wél lid is van een vooraanstaand patriciërsgeslacht van het Koninkrijk der Nederlanden.

En dat ze nooit, ook al zou ze van zo iemand houden, met een gewone burger zou trouwen. Smiley die vol vragen zit

Ja, ik ben dat nooit vergeten...

Maar ja, trouwen met bijvoorbeeld een loodgieter oid, ja dat kan niet als je prinses bent, ja of je verliest titels enzo., maar trouwen met de dochter waarvan de vader medeplichtig is aan massamoord kan weer wel Smiley die vol vragen zit

Nou kan Máxima daar natuurlijk niets aan doen, en ik had begrepen dat haar vader werd gedwongen, net als in de 2de wereld oorlog ook Duitsers werden gedwongen tot dingen.

Maar ja, tis wel heel dubbel...

En over je 2de stuk, ja ik lees weleens dingen...Ja, moeilijk hoor.

Aan de ene kant gelijk, aan de ander kant, ja, omdat ik ziek ben, en ja dat is dus wel echt zo, 80-100% afgekeurd, krijg ik dus en hulp en een inkomen van de staat....

S. Dubbel gevoel... Smiley die vol vragen zit

Ik hoop zo dat het allemaal goed komt met Europa, en dat we weer uit de crises komen, ja, dat zou heerlijk zijn...

Ja, in 1930, zeker in Amerika was er ook zo een crises als nu, ja wel erg hoor als je je dat beseft...

ps: Ik wou vanmiddag ff een link zetten van klokkenluideronline.is, over Rutte, maar ja, die site is sinds gisteren offline..... Smiley die vol vragen zit

http://www.waarinholland.nl/2013/06/klokkenluideronline-door-mysterieuze-storing-offline/#sthash.0yA8OeSi.dpufhttp://www.waarinholland.nl/2013/06/klokkenluideronline-door-mysterieuze-storing-offline/

Hier in deze link hierboven is er iets over te lezen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 15 juni 2013, 17:16
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:28

ANNETTE792 schreef:
Dat werkt hiet dus niet, als ik eerst lekker ga zitten met koffie voer ik daarna geen bal meer uit omdat ik zo lekker zit en zeker in het weekend moet ik mezelf echt een schop onder mn kont geven om iets te gaan doen doen.

Dus nu toch echt die stofzuiger pakken en door het huis slingeren, dan mag ik straks lekker een bende van mn keuken gaan maken. heb van de week nieuwe keukenmachine gekregen dus die ga ik eens even goed uitproberen, daar word ik nou blij van Lachende smiley

Hier ook niet hoor Annette...
Enne...bakse...
Kan me nog eens herinneren...dat van een notentaart...het glazuur van je tanden viel!!!!!!!!!!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:42

[quote=PIETER649]duidelijk dus: zorg eerst dat je iemand hebt om dat stukje geslachtsgemeenschap mee te hebben, dan kun je je op dat moment druk maken of JIJZELF EN JE PARTNER op welk moment geslachtsgemeenschap mogen of willen hebben.

Idd.

Ja, erg he... Zieke smiley Ach als je zelf maar wéét... Engeltje smiley

Haha, ja idd. ik had het nog niet helemaal gelezen, zal es kijken Knipoog smiley

D'r zat geloof ik ook een tijdje een slot op.... misschien wel daarvoor Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 15 juni 2013, 14:42
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:03

ZEELAND736 schreef:
Enne...bakse...
Kan me nog eens herinneren...dat van een notentaart...het glazuur van je tanden viel!!!!!!!!!!!!

Knipoog smiley

Vandaar dat we vandaag voor een simpele kruidkoek gaanKnipoog smiley .
Daarna proberen om zo' n duitse Brödchensonne te bakken, soort bloem van tegen elkaar aan gebakken broodjes en vanavond een asperge/zalm-quiche. Dus ik vermaak me wel vanmiddag!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:13

PIETER619 schreef:
Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen? is de vraag van deze topic

Het antwoord is simpel beide.
Het behoort een verlangen te zijn om samen het verlangen te hebben om tot een een eenheid te komen in de liefde die God ons bevolen heeft. Als men elkaar uit die liefde benaderd en niet meer op eigen gerak uit is, kan het een fantastisch mooi gebeuren zijn, met respect en alles wat nog meer goed is voor elkaar, dus de dienende liefde van beide kanten aan elkaar gegeven.

Gaat men daarvan uit, is het geen geven en nemen meer, maar wordt het automatisch geven en krijgen. Gaat men uit van geven en krijgen, zal de liefde blijven bestaan en kan die alleen maar groeien.

Hai Pieter Lachende smiley

Wat jij zegt: 'Geven en Krijgen', ja, dat vind ik erg mooi gezegd! Lachende smiley

Ja, vaak hoor je van; dit en dat ja, het is nu eenmaal geven en nemen in een relatie oid.

Maar ja, 'Geven en Krijgen', klinkt veel mooier, en is ook veel meer waar denk ik.

Ja, of je zou moeten zitten met iemand die gebruikt, ja, dan zal je iodd grenzen moeten stellen, maar uitgaande van gezonde relaties, ja, natuurlijk: 'Geven en krijgen'.

Vaak merk ik dat ook dat ik krijg als ik heb gegeven, en andersom ook, dat ik ga geven aan iemand van wie ik heb gekregen.

Ja, ik heb het nu even, off topic, over alle soorten van relatie.

Idd: "Geven en krijgen". Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:22

JOL252 schreef:
http://youtu.be/sD7ESlyKAyE

Knipoog smiley

Hai Jol Lachende smiley !!

Hij is erg leuk, deze film, maar ja, ik weet niet wat het te maken heeft met dit topic, dus misschien ook even zetten bij 'Humor', en anders doe ik het wel een keertje.

Maar wel een erg leuke film, en ook grappig, met kernen van Waarheid erin.

Nu is mijn pauze voorbij en ga ik weer verder aan het werk hier !!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:29

ZEELAND736 schreef:

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:46

JANE410 schreef:
Ha ha, je hele leven aantutten en niets moeten. Ik kan je eerlijkheid wel waarderen Shanita Knipoog smiley

Dank je! Lachende smiley

Vind ik een heel aardig compliment Lachende smiley !!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:49

ANNETTE792 schreef:

Wat heerlijk voor jou Lachende smiley !!

Ik heb een hele mooi keukenmachine gezien....

Heel misschien als hier echt alles is opgeruimd, en dan, hoe ik het hier hebben wil, moet het eea gebeuren, me broer helpt, die kan pas in augustus.

Dan wil ik, als ik echt helemaal klaar ben hier, ook een keukenmachine Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:52

ZEELAND736 schreef:
Enne...bakse...

Knipoog smiley

O, ja, die heerlijke taart, waar Annette ook een foto van uploade!!

Het water loopt mij spontaan uit me mond als ik alleen al aan die foto denk Kwijlende smiley

Wat zag dat er heerlijk uit Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:53

ANNETTE792 schreef:
Vandaar dat we vandaag voor een simpele kruidkoek gaanKnipoog smiley .
Daarna proberen om zo' n duitse Brödchensonne te bakken, soort bloem van tegen elkaar aan gebakken broodjes en vanavond een asperge/zalm-quiche. Dus ik vermaak me wel vanmiddag!

Klinkt heel gezellig Knipoog smiley !!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 16:18

Klokkenluider Edward Snowden

De wereld is dol op Robin Hoods. Maar als Edward Snowden er al een is, dan wel een wereldvreemde.

Snowden lekte dat de Amerikaanse veiligheidsdienst NSA op grote schaal telefoon- en internetgegevens verzamelt, ontvluchtte zijn land en zit in de Speciale Administratieve Regio Hongkong van de Volksrepubliek China.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs/2013/6/Klokkenluider-Edward-Snowden-is-opmerkelijk-wereldvreemd-en-cynisch-1282643W/

Een film gevonden, die heet: Ron Paul: I'm worried that the government might kill Edward Snowden with a drone...

Gewoon...nieuws....

Maar, het is wat...

Maar ja, zegt mijn ene vriend die 25 jaar ouder is dan ik, ja complottheorieën waren er áltijd al, bijvoorbeeld de moord op JFK Kennedy, etc. etc. etc.

Ps: hier ook een stukje over Edward Snowden, KLIK HIER

Als je niet meteen beeld krijgt, zeg maar, je moet wel eerst fftjes wachten paar seconden, dan kan het beeld komen en dan pas, als het niet komt, klikken op "huidige pagina" klikken. en anders op "Tekstversie".

Dit is 'in cache', de site klokkenluideronline.is, is niet bereikbaar momenteel.

Website Klokkenluideronline door mysterieuze storing offline SINDS GISTEREN - See more at: http://www.waarinholland.nl/2013/06/klokkenluideronline-door-mysterieuze-storing-offline/#sthash.0yA8OeSi.dpufhttp://www.waarinholland.nl/2013/06/klokkenluideronline-door-mysterieuze-storing-offline/

Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 15 juni 2013, 16:44
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 16:39

Weeeer mn verlengsnoer in tweeen gezaagd Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Maar gelukkig net na dat ik de een na laatste tak van mn heg had gesnoeid. Die laatste heb ik er toen afgerukt Duiveltje smiley

Ik zoek geen prins op het witte paard maar een tuinman Verliefde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5558 5559 5560 5561 5562 5563 5564 ... 6194 Volgende
Pagina 5561 van 6194