ChristianMatch

Forum

Het Nieuwsch hoekje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5670 5671 5672 5673 5674 5675 5676 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:16

O,

Ja, ik dacht, ja, het Evangelie is natuurlijk ook nieuws...Goed nieuws zeg maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:17

CHRISTIANMATCH schreef:
Beste mensen,

Op de één of andere manier raken we steeds weer off-topic binnen dit topic Smiley die vol vragen zit
Prima om andere gesprekken te voeren, maar dan wel in een ander topic graag!

Redactie CM

valt mij ook op dwalen graag af. Geschokte, onthutste smiley

Walvis aangetroffen op voorkant van schip Rotterdam
Op de voorkant van een schip in de haven van Rotterdam is een walvis gevonden.

terug on topic Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:19

SHANITA130 schreef:
O,

Ja, ik dacht, ja, het Evangelie is natuurlijk ook nieuws...Goed nieuws zeg maar.

ik dacht dat jij al in de stad nieuws zat te vergaren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:21

SHANITA130 schreef:
Nou, ik heb juist nog veel mail openstaan die ik wel wil beantwoorden, maar ja, dat doe ik dan ook wel, maar ja, dat kan soms wel enkel weken duren.

Dat kan.

laat je ze zolang in onwetendheid misschien zijn ze wel heel leuk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:23

STEENTJE178 schreef:
Heftig, Natascha Twijfelende smiley
Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, en met alle mogelijk consequenties! En vooral ook troost, steun en moed van Hem toegewenst!

dank je en komt goed heb ik alle vertrouwen in dat het een plekje krijgt
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:24

PETRA373 schreef:
Kussende smiley Al is het via pc, lieve knuffel van me voor jou.
Blijf je vast houden aan de mooie dingen van het leven.

lieve knuffel terug lieverd en zekers dat nemen ze me niet af Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:24

LANFY127 schreef:
Ik weet echt niet of ik het in het juiste topic plaats, maar dan moet het CM management het maar wijzigen!

Bij deze verplaatst naar het subforum Christelijk leven.

LANFY127 schreef:
Ik kom op best wel veel profielen de bovenstaande uitspraak tegen, en daar ben ik verbaasd over! Ik durf het niet zo goed, en ik ben heel benieuwd naar de reden hiervoor! Waarom durf je dat niet? Ben je bang, schaam je je voor je geloof, wil je voor anderen, bijvoorbeeld op je werk niet weten dat je gelovig bent? Kortom, wat is de reden hiervoor! En natuurlijk is de vraag ook bedoeld voor de CM redactie! Wat was jullie reden om dit antwoord tussen de meerkeuzevragen te zetten? Ben echt benieuwd! Maar voor nu, slaap en droom lekker! Ddww! Knipoog smiley

Eigenlijk geef je zelf al antwoord op de vraag: je komt het op best wel veel profielen tegen. Blijkbaar willen veel mensen graag vertellen over hun geloof, maar durven ze dat niet zo goed. Een grote groep herkent zich hierin.

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:33

NATASCHA642 schreef:
ik dacht dat jij al in de stad nieuws zat te vergaren Knipoog smiley

Ik heb deze vraag even gezet, in 'Wat heb je gedaan vandaag', want ja, anders gaan we weer off topic, snappie?;)
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:35

SHANITA130 schreef:
Ach Natasja, ja best wel verdrietig.

Ja, ik ben ook helemaal afgekeurd, ja eerst op psychische gronden, en nu ook lichamelijk.
Ja, en omdat ik altijd part time werkte ja, heb ik ook een uitkering 90% van het minimum.

Je moet gewoon heel slim zijn.

Mijn psych vroeg een keer wat ik zou doen als ik duizend euro zou krijgen, ja, ik zei meteen kleding kopen.

Dus ja, al mijn geld gaat naar kleding, en me huis, ja 2 stoeltjes en een bed, en me pc, en een stoel en tafeltje daarvoor.

De rest berg ik op in AH kratten, ja, ik heb geen geld om nieuwe kasten te kopen Knipoog smiley

Maar ja, het is de bedoeling dat ik zeer binnenkort weer naar een soort van 2de hands winkel ga, en ja dat is geen Ikea, waar ze elke seizoen dezelfde dingen hebben, dus ja, je moet daar dan minstens weken elke dag zijn, en ja als je er gaat werken, ook al is het een uur per dag, heb je eerste keus, en 20% korting. en wordt het gratis gebracht.

Dus ja, dat is het plan Lachende smiley

En uitjes, ja, ik ga gewoon de stad in, flierefluiten en lantefanten. Knipoog smiley

En 's avonds bij buurmannen en vrienden bankhangen en mooie films bekijken Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, en niet te vergeten, heb ik nog een lieve vriend in Friesland, ja je zou het zo niet meteen denken, maar er zijn echt wel leuke mannen daar, ja het is alleen zo ver, dat wel. Knipoog smiley Lachende smiley

Iig, wat ík wil zeggen, je kan gewoon kijken naar 'wat kan ik nog wél, ipv wat kan ik niet meer. Knipoog smiley Lachende smiley

Sterkte!!!

er is een verschil van ongeveer 360 euro bruto tussen minimum en sociaal minimum loon

als je afgekeurd ben zoals ik IVA krijg je 75% van je opgetelde laatst verdiende loon maar ik werkte parttime dus kom ik net met aanvulling uit op sociaalminimum loon en dat is bijstandsniveau mee te vergelijken.

daarnaast kan je afgekeurd zijn en toch iets werken dan krijg je meer maar dat geld niet voor mij helaas.

Geschokte, onthutste smiley overigens zal ik mijn geld eerder in mijn huis stoppen dan in kleding want vind dat belangrijker.
verschil jij woont in een stad in een gehucht waar nooit wat te doen is. dus .... Smiley met dichtgeplakte mond

gelukkig ben ik niet materialistisch ingesteld en red ik het al jaren zal nu ook wel goed komen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:38

SHANITA130 schreef:
O, wat heerlijk Zeeland, ja jij woont dichtbij het strand Knipoog smiley

Het is hier in deze nieuwbouwwijk een grote hitte, pffffft, ja, nu al.

Ja, zit nog steeds bij de buurman, ja die woont even 2 minuten lopen hier vandaan Maar ja, die slaapt boven en komt voorlopig niet naar beneden, dus ja, beetje of ik hier in een vakantiehuisje zit.

Wat ik gedaan heb, te lang geslapen, en koffie gedronken, een stukje geschreven, me medicijnen ingenomen, ja, nog niet allemaal, ja het zijn er echt wel veel. Maar iets meer dan de helft al.

Natascha: ik dacht dat jij al in de stad nieuws zat te vergaren Knipoog smiley

Haha, ja, ik had me wekker om 19.00 uur gezet, ipv 7.00 uur, ja het was ook zoooo warm. Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Dus nee, veels te laat wakker, en ja zit hier beneden, met alles tegenover mekaar open, ja dan waait het lekker, het is zo heet dat ik even niet verder vooruit denk dan 10 minuten nu. Knipoog smiley Lachende smiley

lekker he Knipoog smiley die hitte ach vanavond weer regen

doe vandaag ook niks, lekker lui zij en wat voor de tv hangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:44

Even buienradar bekijken...we moeten voor de regen wel van het strand af zijn...
Alleen...het is wel laag water als we er zijn...das jammer..
Nu bammetjes klaar maken...er komen ook nog strand-meeeters!!!
Wel een parasol...en veel smeersel...want mijn velletje kan slecht tegen de zon...

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 2 augustus 2013, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:52

Als ik buienradar mag geloven...valt het hier in Zeeland mee met de regen...
Het blijft tot laat in de avond wel lang warm...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:58

NATASCHA642 schreef:
er is een verschil van ongeveer 360 euro bruto tussen minimum en sociaal minimum loon

als je afgekeurd ben zoals ik IVA krijg je 75% van je opgetelde laatst verdiende loon maar ik werkte parttime dus kom ik net met aanvulling uit op sociaalminimum loon en dat is bijstandsniveau mee te vergelijken.

daarnaast kan je afgekeurd zijn en toch iets werken dan krijg je meer maar dat geld niet voor mij helaas.

Geschokte, onthutste smiley overigens zal ik mijn geld eerder in mijn huis stoppen dan in kleding want vind dat belangrijker.
verschil jij woont in een stad in een gehucht waar nooit wat te doen is. dus .... Smiley met dichtgeplakte mond

gelukkig ben ik niet materialistisch ingesteld en red ik het al jaren zal nu ook wel goed komen Knipoog smiley

Ja, net als met mij ging het dan met jou.

Ik werkte idd ook part time, en ja, daar dan 75 procent van, ja, bij mij kwam er ook een aanvulling. Want ja, ik verdiende ook niet zóveel, omdat ik nu eenmaal geen opleidingen had voor de branche waar ik werkte zeg maar.
Ja, ik dééd wel hetzelfde werk, ja dat hadden ze me daar even uitgelegd, maar ja ze konden mij op basis dat ik de administratieve opleidingen niet had, minder uitbetalen, ja ging ook via uitzendbureau, ja,....Ik was al blij dát ik werk hád toen...

Afijn, ja, toen gingen ze fuseren, overschot aan personeel daardoor en ja dan gaan eerst alle uitzendkrachten eruit. En ja, ik had daar járen gewerkt als uitzendkracht, gewoon, elke half jaar een dag ertussen uit. Op die manier.

En toen had ik nog jaren gesolliciteerd, had hele stapels, afwijzingen.

Ja, ik heb best wel veel gewerkt hoor in mijn leven bij mekaar opgeteld!

Ja, en nu niet, ja, jammer hoor, maar ja het is niet anders, en ja dan maak ik toch het beste ervan, en kijk ik wat ik dan wél kan zoals vrijwilligerswerk, en dat soort dingen Knipoog smiley Knipoog smiley

Ja, idd, en ik stop mijn geld weer eerder in kleding dan in me huis.

En ja iemand die werkt met een redelijk salaris, ja die stopt zijn geld gewoon in beidde, en ja wij moeten keuzes maken Knipoog smiley

Wat ik je wel zeker kan aanraden, omdat ik dat weet uit eigen ervaring, kijken of er in de dichtstbijzijnde stad bij jou, ergens een betaalbare, en anders gesubsidieerde cursus kunstschilderen, ja dat is én heel leuk, én je leert zo ook andere mensen kennen Knipoog smiley Lachende smiley

En ook al heb je geen talent oid, iedereen kan namelijk schilderen daar geldt Knipoog smiley , technieken kennen en oefening baart kunst, en ja, ook al kan je het nog niet zo goed, het is gewoon zó leuk om te doen,

Ja, ik ga het wel weer doen, ja ik ben bezig met in ciz indicatie ervoor, ja dat kan ook, wil je meer weten kan je me mailen hoor! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 11:05

Petra: gelukkig is jezus waarheid. liefs

Idd, ja, dat is gelukkig wat ons samenbindt, en niet onze verschillende meningen. Knipoog smiley

Liefs!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 2 augustus 2013, 11:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 11:13

NATASCHA642 schreef:
laat je ze zolang in onwetendheid misschien zijn ze wel heel leuk Knipoog smiley

Nee, zo bedoel ik het niet, het zijn ook niet zulke mails waar ik op doel.

Het zijn meer vriendschappelijke mails, die ik dan of serieus wil beantwoorden, of anders helemaal niet, snap je?

En ja, dan moet ik even hebben van ja, nú ga ik die en die beantwoorden, gewoon een soort stemming ervoor hebben, en ja ook tijd natuurlijk, dus beidde.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 11:15

NATASCHA642 schreef:
lekker he Knipoog smiley die hitte ach vanavond weer regen

doe vandaag ook niks, lekker lui zij en wat voor de tv hangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heerlijk kan dat zijn he, even helemaal niets moeten, alleen luieren? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 11:59

SHANITA130 schreef:
Heerlijk kan dat zijn he, even helemaal niets moeten, alleen luieren? Lachende smiley

vandaag wel misschien dat ik later op de dag naar me ouders ga ik zie wel Knipoog smiley heb me voorgenomen niks moet vandaag een dagje voor mezelf Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 12:00

SHANITA130 schreef:
Nee, zo bedoel ik het niet, het zijn ook niet zulke mails waar ik op doel.

Het zijn meer vriendschappelijke mails, die ik dan of serieus wil beantwoorden, of anders helemaal niet, snap je?

En ja, dan moet ik even hebben van ja, nú ga ik die en die beantwoorden, gewoon een soort stemming ervoor hebben, en ja ook tijd natuurlijk, dus beidde.

Lachende smiley

ow zo Knipoog smiley ikke snap Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 12:08

NATASCHA642 schreef:
vandaag wel misschien dat ik later op de dag naar me ouders ga ik zie wel Knipoog smiley heb me voorgenomen niks moet vandaag een dagje voor mezelf Knipoog smiley

O wat leuk dat jij je ouders zo dichtbij hebt Knipoog smiley Lachende smiley

Ik liep net even naar me huis, ja, toch veel koeler, je voelt het meteen bij het binnenkomen, ja zit op het noorden he.
Planten water gegeven even wat opgehaald, ja, blijf even hier vooralsnog.

Net een camping hier, ja nou liggen er al 2 campings hier, een kleine en een hele grote, dus je komt steeds Duitsers, Fransen en zo meer tegen in de AH. Ja dus dat sfeertje heerst hier toch al ;)

Ja, je moet idd wel positief blijven denk, zo warm Knipoog smiley , Nou ik ga eens wat doen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 12:59

we willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;
Roelande345 , 54jaar regio 0342
Pieter619, 59 jaar regio 0514 meerijders geen probleem
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 13:03

buiten 32.2 maar merk erbinnen niets van. Ramen dicht, gordijnen dicht en gelukkig woon ik in een goed geisoleerd huis.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 13:30

Een ventilator doet wonderen!!!
Je zou er alleen nu al 3 moeten hebben...
Gelukkig ook ik heb een koel huis...
En vannacht...(vreemd?)hebben we alle 3 geslapen als een...marmotje..
Dan is het de zeelucht geweest...zeker weten...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 14:10

HEERMOES. Mijn tuin heeft erg veel last van het plantje Heermoes. Volgens m'n boekjes kunnen haar wortelstokken zeven meter ver kruipen en tot een diepte van 2 meter gaan. Bij m'n tegels behandel ik het met schoonmaakazijn wat tijdelijk helpt. Maar dat kan ik uiteraard niet in m'n tuin gebruiken. Wie, o wie, weet hoe ik dit probleem oplos.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 14:44

Het is hier, in Ede, op de koelste plek 34 graden....pfffffffffff......
hoe is het in het zuiden....en noorden......
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 15:05

Het is hier ook heerlijk, 36 graden in de schaduw Coole smiley met zonnebril

Mmmmm, en morgen weer heerlijk gewoon 23 graden Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 2 augustus 2013, 15:05
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 15:26

ANNETTE050 schreef:

Ieps...buiten ga ik maar niet meten....daar is het een broeibakkie....

Maar...het is waar...heet...snikheet...
Nog even en we zitten aan het water...waar altijd een windje is...
Parasol erboven....en het komt goed...
Nu nog even in een snikhete auto...zonder airco..
maar ik heb ARKO
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 15:49

ANNETTE050 schreef:

Hier in het oosten 33 graden in de schaduw dus kan je nagaan wat het in de zon is Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 16:00

ZEELAND736 schreef:
Ieps...buiten ga ik maar niet meten....daar is het een broeibakkie....

Maar...het is waar...heet...snikheet...
Nog even en we zitten aan het water...waar altijd een windje is...
Parasol erboven....en het komt goed...
Nu nog even in een snikhete auto...zonder airco..
maar ik heb ARKO
Knipoog smiley

De zon staat pas straks bij mij achter. Nu is het daar dus nog maar 32 graden. Ben benieuwd of het vanavond de temparatuur van gisteren gaat overtreffen. M'n bramen doen het extreem goed, want hun bak staat juist daar op het warmste plekje van de noordkant. Haast nog beter dan m'n druiven die aan de schuur op het zuiden staan. De zwarte bessen kon ik anderhalve week geleden al oogsten. Ja Zeeland, hè Clown smiley Knipoog smiley

Maar wat is ARKO???
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 16:35

ARKO is
Alle Ramen Kunnen Open
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 17:14

ROELANDE345 schreef:
ARKO is
Alle Ramen Kunnen Open
Lachende smiley

Voorruit en achterruit dan ook? Verraste, verbaasde smiley

Hier is het bloedheet. Nauwelijks wind, strakblauwe lucht, brandend zonnetje.
(Niet echt weer om te werken eigenlijk Twijfelende smiley )

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op vrijdag 2 augustus 2013, 17:15
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5670 5671 5672 5673 5674 5675 5676 ... 6194 Volgende
Pagina 5673 van 6194