ChristianMatch

Forum

Dagelijkse bemoediging.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5923 5924 5925 5926 5927 5928 5929 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 20:04

Zondag 18 mei, Filippenzen 1: 9-18; Het gaat niet om mij.

Hoe kun je nu Jezus Christus verkondigen uit afgunst en ruziezucht? Dat moeten wel heel vreemde christenen zijn. Ja, dat klopt. Het zijn dan ook geen vrienden van Paules, zoals de broeders en zusters in Filippi. Nee, het zijn broeders die van Paules’ gevangenschap gebruik maken om te laten zien, data zij zelf eigenlijk veel beter preken dan Paules. Daarom kunnen de gemeenten dus best zonder Paules. Zulke mensen heb je in elke gemeente. Gelukkig is niet iedereen zo. Er zijn er ook die door zijn gevangenschap juist veel vrijmoedigheid en liefde kregen om van Jezus te getuigen op de wijze waarop Paules dat steeds deed. Zij nemen zijn rol over en zetten zijn werk voort.
Over al deze ontwikkelingen is Paules alleen maar blij. Want ga maar na: zelfs bij de Romeinse rechtbank praten mensen over Jezus Christus. Tot nu toe stille zusters en broeders zetten zijn werk openlijk voort. En de broeders die hem niet mogen en daarom zo extra actief getuigen…? Toe maar, zegt Paules, zelden werd er door zoveel mensen in Efeze over Jezus gesproken. En nu vragen jullie, lieve mensen in Filippi, of mijn gevangenschap wel ergens goed voor is? Voor mij is dat echt geen vraag. Nee! Laat Hem besturen waken, ’t is wijsheid wat Hij doet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNE614

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 21:59

Van CM hebben we
Harco 41 jr
Thaare 42 jr
Bert 45 jr
Tina 49 jr
Hanne 49 jr
Boveen 54 jr

Opgegeven niet CM-leden:
1 man 40 jr
1 man 41 jr
1 vrouw 45 jr
1 vrouw 48 jr
1 man 48 jr
2 mannen 50 jr (waar van 1 onder voorbehoud ivm ploegendienst)
1 vrouw 51 jr
2 vrouwen 52 jr
1 man 53 jr
1 vrouw 54 jr
1 man 56 jr
1 man 59 jr
1 vrouw 60 jr[/quote]

Laatst aangepast door
HANNE614
op zondag 18 mei 2014, 22:01
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 22:16

HANNE614 schreef:
Misschien moet je gewoon de stoute schoenen aantrekken. Je hebt er echt geen werk van. Een wokrestaurant is zo gevonden en je zit er altijd droog. Geen financiële risico's! En als er niemand meegaat hoef je zelf ook niet te gaan.

Lig even dubbel van het lachen....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 mei 2014, 12:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARCEL091

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 22:28

ANNETTE050 schreef:
Oh, heb je zelf een recept? Zou je dat hierop kunnen zetten? Dat is inderdaad een heerlijk gerecht.

Ik zal morgen even naar de kruiden kijken. Je hoort het nog!
Naar boven

Auteur Bericht
MARCEL091

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 22:41

ANNA415 schreef:
Gemountainbiked. Er ligt een nieuwe route om ons dorp. Als je van brandnetels, bramen en prikkeldraad houd..... prima route

Ai! Doorns trekken nu zeker?

Ik ben gisteren naar Zuid-Limburg geweest. Moet het afkloppen met maar drie wondjes. Afdaling 60 kmh heerlijk. Toch 40 km in terrein en nog wat beklimmingen op de weg. Vandaag gerelaxed en naar de kerk en bijbelstudie. NCIS LA.
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 23:52

HANNE614 schreef:
Van CM hebben we
Harco 41 jr
Thaare 42 jr
Bert 45 jr
Tina 49 jr
Hanne 49 jr
Boveen 54 jr

Opgegeven niet CM-leden:
1 man 40 jr
1 man 41 jr
1 vrouw 45 jr
1 vrouw 48 jr
1 man 48 jr
2 mannen 50 jr (waar van 1 onder voorbehoud ivm ploegendienst)
1 vrouw 51 jr
2 vrouwen 52 jr
1 man 53 jr
1 vrouw 54 jr
1 man 56 jr
1 man 59 jr
1 vrouw 60 jr
[/quote]

Boze smiley jij geeft ook al niet niet CM-leden op. Zo kan ik ook wel een uitje organiseren. Uiteindelijk kan ik wel droog zitten maar ook alleen in dat wok-gedoe. Ik zal wel een paar radijsjes eten en ondertussen naar tv kijken...
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 23:54

ANNETTE050 schreef:
[/b]Lig even dubbel van het lachten....

Boze smiley ik vind dat helemaal niet om te lachen en zeker niet om er dubbel van te zijn Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 23:56

JOL252 schreef:
Melk voor Prikkie.

Boze smiley ...ik heb Prikkie al meer dan een jaar niet meer gezien in mijn tuintje.

Ik heb wel in 2 nestkastjes, die amper drie meter van elkaar, staan meesjes die hun eitjes aan het broeden zijn...

Laatst aangepast door
FFT360
op maandag 19 mei 2014, 00:01
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: zondag 18 mei 2014, 23:58

ANNA415 schreef:
IJsjes en zonnebrandcrème Knipoog smiley

Boze smiley ...jij zal nog eens veranderen in zonnenijsjes en melkbrando-olie...pfff...wat kunnen vrouwen toch ingewikkeld zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 00:00

ANNA415 schreef:
Portofoon les gehad voor de EHBO. Heel handig als je met iemand moet communiceren die niet begrijpt hoe zo'n ding werkt Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Boze smiley ...was jij die 'iemand' die niet wist hoe die portodinges werkte???
Naar boven

Auteur Bericht
MARCEL091

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 00:05

FFT360 schreef:

Bij de ehbo weten weinig mensen hoe dat werkt. Van hun berichten verkeer is meestal weinig te maken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 00:10

ANNA415 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Engeltje smiley

Boze smiley ...als je zo begint praat ik nooit meer tegen jou...pfff...ik zal wel met mezelf trouwen....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 06:35

FFT360 schreef:

Ikke wel, die andere niet Boze smiley
Ik heb geblinddoekt door een parcours gelopen, terwijl die ander me moest vertellen hoe. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 06:37

MARCEL091 schreef:
Bij de ehbo weten weinig mensen hoe dat werkt. Van hun berichten verkeer is meestal weinig te maken Smiley met dichtgeplakte mond
Gelukkig hebben wij een duidelijk protocol daarvoor en 1x per jaar les
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 06:38

FFT360 schreef:
Boze smiley ...als je zo begint praat ik nooit meer tegen jou...pfff...ik zal wel met mezelf trouwen....

Owww leuk, ik zal de redactie vast inlichten dat er een nieuw succesverhaal is Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 06:40

Ik ben van plan vandaag te gaan werken. Eerst Wijhe, dan Deventer en dan weer terug naar huis. Misschien vanavond koffie bij een vriendin en dan alweer slapies doen. (wat een dag he)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 06:43

SIMSIM368 schreef:
Veel mannen kunnen over voetbal en auto's praten. Tis geen boeiend onderwerp en heeft m.i. meer een technisch karakter.
Vrouwen kijken ook veel voetbal omdat het mannen zijn die doen. Zoals mannen tennis kijken omdat het meestal vrouwen zijn die het doen.
Het uiterlijk cq de verpakking is belangrijk. Een cadeau daar gaat het eerst de verpakking af en bij mensen...........................

Nou ik zit bij een cadeau echt niet naar de verpakking te kijken. Dat mag van mij een stuk krant zijn. Geef mij het cadeau maar.

Tuurlijk is het leuk dat iemand er leuk uitziet, maar daar kun je naar mijn idee geen relatie op bouwen.

(ps ik gebruik Hugo Boss...... is dat ook goed Engeltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 06:55

ANNA415 schreef:
Owww leuk, ik zal de redactie vast inlichten dat er een nieuw succesverhaal is Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

Ja toch fijn dat je zelfs jezelf kan tegen komen hier. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 07:19

MSOEHART878 schreef:
Mijn moeder is al 83 jaar en is de afgelopen 8 maanden lichamelijk en geestelijk achteruit gegaan. Ze heeft haar heldere momenten. Mijn broer zorgt thuis voor haar en hij doet heel goed zijn beste voor haar, maar af en toe zijn het heel zware dagen voor hem. En door de afstand is het niet makkelijk voor mij. Mijn enige troost is dat de Here alles in Zijn handen heeft en mijn steun in gebed tot Hem, Zijn Hand toereikend maakt tot mijn Fam. Help mij bidden voor mijn broer voor Kracht en Volharding en Liefde en Zorgzaamheid. En voor mijn moeder meer liefde te ervaren totdat de Here haar tot zich mag roepen. Dank u en God zegen!

Heel veel sterkte allereerst voor jou, het valt niet mee als iets zo dichtbij komt terwijl je zover van elkaar vandaan woont. Ik denk aan je.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 19 mei 2014, 07:19
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 09:47

FFT360 schreef:
Boze smiley jij geeft ook al niet niet CM-leden op. Zo kan ik ook wel een uitje organiseren. Uiteindelijk kan ik wel droog zitten maar ook alleen in dat wok-gedoe. Ik zal wel een paar radijsjes eten en ondertussen naar tv kijken...

Zeg! Wel een beetje aardig blijven tegen dames die een leuk uitje in het noorden organiseren. Niet iedereen kent jou (w schrijfstijl) even goed.

Veel plezier met je radijsjes Knipoog smiley

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 mei 2014, 09:47
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 10:47

CHRISTIANMATCH schreef:
Zeg! Wel een beetje aardig blijven tegen dames die een leuk uitje in het noorden organiseren. Niet iedereen kent jou (w schrijfstijl) even goed.

Veel plezier met je radijsjes Knipoog smiley

Het was idd niet zo aardig van mij...maar het was ook niet kwaad bedoeld...pfff...er zijn te weinig CM-leden in deze regio...Ik denk dat maar ga verhuizen naar het noorden of het midden van NL maar daar spreken ze weer een taaltje waar ik niets van begrijp. Zo is het altijd wel wat... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 10:52

ANNA415 schreef:

Boze smiley ...en nu tik ik echt niet meer tegen jou...je bent gewoon een plaagstok in de derde macht.

Moest ik je niet zo lief vinden dan vond ik je erg onlief...Pff wat een rare zin, ik begrijp hem zelf niet maar je begrijpt vast wat ik bedoel...denk ik...
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 11:31

FFT360 schreef:
Het was idd niet zo aardig van mij...maar het was ook niet kwaad bedoeld...(

Dat weet ik. Verbazingwekkend hoe snel je iemand weer herkent aan zijn schrijfstijl Boze smiley Lachende smiley

FFT360 schreef:
pfff...er zijn te weinig CM-leden in deze regio...

Ik kan er nog aardig wat vinden in jouw regio en omliggende regio's hoor. Daar kun je wel wat restaurants mee vullen...

Scheelt weer een verhuizing + taalcursus Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 12:10

*Zegt maar ff niet dat ze er voor een paar dagen weer is* Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 12:12

FFT360 schreef:
Boze smiley ...en nu tik ik echt niet meer tegen jou...je bent gewoon een plaagstok in de derde macht.

Moest ik je niet zo lief vinden dan vond ik je erg onlief...Pff wat een rare zin, ik begrijp hem zelf niet maar je begrijpt vast wat ik bedoel...denk ik...

Ah wat gezellig, ons Belgisch kippenboutje is ook weer op CM! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 12:12

Soms krijg je een cadeau in een hele mooie verpakking....je wordt blij...maar dan haal je idd de verpakking eraf en dan..... Huilende smiley, smiley in tranen ....moet je elke keer als die mensen op bezoek komen dat kitschding weer in de kamer zetten.....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 mei 2014, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 12:17

ANNETTE050 schreef:
Soms krijg je een cadeau in een hele mooie verpakking....je wordt blij...maar dan haal je idd de verpakking eraf en dan..... Huilende smiley, smiley in tranen ....moet je elke keer als die mensen op bezoek komen dat kitschding weer in de kamer zetten.....

Ja, das jammer idd.
Maar wie verplicht je om dat "kitschding" dan in je kamer te zetten?

En ehm.... om een beetje ontopic te blijven: volgens mij zullen mannen zo'n gegeven cadeautje nog minder missen als het niet in je woonkamer staat, als dat vrouwen dat eventueel zullen doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 12:18

Heftig, MSoehart. Vooral ook als je niet zo eventjes voor een bakje koffie bij haar kunt aanwippen. Sterkte ermee!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 12:45

Wat ik van plan ben nog te gaan doen vandaag? (topic)

Lekker een dagje vrij, en das helemaal geen straf met dit weer! Dus lekker van profiteren, en vooral niet teveel doen. Boek, zon, stoel, koud drinken, enzo. Lekkerrr Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 14:45

STEENTJE178 schreef:
Ja, das jammer idd.

Ja, hier hoor ik altijd dat je iets alleen mag ruilen als je het in de verpakking laat zitten...... Huilende smiley, smiley in tranen ....of zijn er elders andere regels .... Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 mei 2014, 18:12
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5923 5924 5925 5926 5927 5928 5929 ... 6194 Volgende
Pagina 5926 van 6194