Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 00:17
|
|
|
GEER354 schreef: | nou mense die echt zoeke die vinden ook wat ze zoeken. er zijn mense hier de zegge dat ze christen zijn maar er niet naar handelen en dat vind ik jammer. groetjes uut holandia.  |
Ja, idd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 00:19
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mooi stop hem in het slot
Enne enveloppen horen niet op een leuning maar op een bureau
Succes en truste x |
Ja, das waar 
Welterusten!
Nog een daggie en ik ga op Vakantie naar Oostenrijk....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 19 september 2014, 00:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 09:33
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mooi stop hem in het slot
Enne enveloppen horen niet op een leuning maar op een bureau
Succes en truste x |
Helemaal waar, enveloppen horen daar niet.....ja, ik had ze er even tijdelijk neergezet....
Tis trouwens Frisjes buiten(kouhhoud).....waar is dat heerlijke zomerweer van gisteren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 10:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, das waar 
Welterusten!
Nog een daggie en ik ga op Vakantie naar Oostenrijk....  |
Geniet van je vakantie je verdient het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 10:19
|
|
|
Dank je! Wel een geregel....zo! Ja, ben al jaren niet met vakantie geweest, raar....ja, ik ga maar een week, ja, toch 7 nachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 12:42
|
|
|
Mooi!
Je moet natuurlijk zo zien, die gasten zijn de hele week van ma t/m vrij bij mekaar, een eenheid, zo heet dat. dat is dat op een gegeven moment bijna familie zeg maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 15:00
|
|
|
Wordt het nog niet koeler buiten?
't Wil maar geen herfst worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIENTJE544
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 17:16
|
|
|
Ha allemaal, Nog 2 daagjes en dan verloopt m'n abonnement alweer. Ik heb een leuk en gezellig jaar achter de rug, leuke contacten opgebouwd en veel leuke, mooie en bijzondere gesprekken. Ik heb de forum berichten altijd gelezen, reageren deed ik niet. Maar jullie gesprekken, discussies, gedichten etc. hen ik tot op de voet gevolgd. Ik wens jullie allemaal veel liefde, geluk en heel veel gezondheid toe. Het ga jullie goed! Groetjes, Jacobine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 17:31
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 20:16
|
|
|
UDO409 schreef: | Wordt het nog niet koeler buiten?
't Wil maar geen herfst worden....
 |
Van mij mag het zo zonnig blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 20:20
|
|
|
GEER354 schreef: | nou mense die echt zoeke die vinden ook wat ze zoeken. er zijn mense hier de zegge dat ze christen zijn maar er niet naar handelen en dat vind ik jammer. groetjes uut holandia.  |
Klopt heb je gelijk in. Erg jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 22:25
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Van mij mag het zo zonnig blijven  |
Boven de rivier hing een prachtige mist vanmorgen, terwijl in de polder de zon scheen. Zo zit er voor ieder wat bij in dit seizoen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 22:51
|
|
|
Alle jaargetijde heeft zijn charme, nu begint de kleuren, mist, paddestoelen Ik ben niet blij als de koude en vochtige, vriezende tijden in gaan, zoveel meer mensen die ook problemen ermee hebben, toch de kleuren en de natuur verandering, prachtig......zijn mooie geschenken die we zomaar ervan mogen genieten....fijne gezegende weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 10:50
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 12:17
|
|
|
We hebben hier al twee rubrieken voor het delen van liedjes en liederen, maar de markt lijkt me groot genoeg voor een meer specifiek onderdeel, dat, geloof ik, niet zo hoog staat aangeschreven hier, maar voor de kenners van de muziekgeschiedenis toch van grote waarde is. Oftewel: het Nederlandstalige lied in al haar facetten en verschijningsvormen. Nou ja, niet alles is even verheven, uiteraard, maar ik kan me niet voorstellen dat hier helemaal niemand dit genre omarmt.
Eén beperking: we willen wel weten waarom dit nummer jou zo aanspreekt, blij maakt, troost biedt of je op je kussen stil doet dromen (Hepie & Hepie!). Kortom, motiveer je antwoord! Enfin, ik zal zelf de spits afbijten met een wat onbekend nummer van Boudewijn de Groot, dat eigenlijk pure poëzie is, met zinnen waarover ik eindeloos kan mijmeren:
"Ik ben ik en jij bent jij Tenminste 1 van ons is vrij Gelukkig viel het lot op mij!"
O ja, als iemand mij ook nog kan uitleggen hoe ik hier werkende YouTube-links kan kopiëren, dan is het feest wat mij betreft compleet.
Van André van Duin (die ook hele stemmige liedjes vertolkt) tot de Zangeres zonder Blaam. Op volle toeren!
http://www.youtube.com/watch?v=s7ZUmYmbpps
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 12:43
|
|
|
UDO409 schreef: | We hebben hier al twee rubrieken voor het delen van liedjes en liederen, maar de markt lijkt me groot genoeg voor een meer specifiek onderdeel, dat, geloof ik, niet zo hoog staat aangeschreven hier, maar voor de kenners van de muziekgeschiedenis toch van grote waarde is. Oftewel: het Nederlandstalige lied in al haar facetten en verschijningsvormen. Nou ja, niet alles is even verheven, uiteraard, maar ik kan me niet voorstellen dat hier helemaal niemand dit genre omarmt.
Eén beperking: we willen wel weten waarom dit nummer jou zo aanspreekt, blij maakt, troost biedt of je op je kussen stil doet dromen (Hepie & Hepie!). Kortom, motiveer je antwoord! Enfin, ik zal zelf de spits afbijten met een wat onbekend nummer van Boudewijn de Groot, dat eigenlijk pure poëzie is, met zinnen waarover ik eindeloos kan mijmeren:
"Ik ben ik en jij bent jij Tenminste 1 van ons is vrij Gelukkig viel het lot op mij!"
O ja, als iemand mij ook nog kan uitleggen hoe ik hier werkende YouTube-links kan kopiëren, dan is het feest wat mij betreft compleet.
Van André van Duin (die ook hele stemmige liedjes vertolkt) tot de Zangeres zonder Blaam. Op volle toeren!
http://www.youtube.com/watch?v=s7ZUmYmbpps |
http://www.youtube.com/watch?v=s7ZUmYmbpps[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 12:45
|
|
|
Sommige nummers geven een bepaald gevoel ..... je denkt aan iets of iemand ........
http://www.youtube.com/watch?v=G5BDj8ow8hc
Laatst aangepast door
|
HANNS104
|
op zaterdag 20 september 2014, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 13:06
|
|
|
Een goed gevoel geeft het me dat er op me gelet wordt zeg maar.
Was een paar dagen thuis en wordt er aangeklopt door een buurvrouw........ je auto stond al een paar dagen op dezelfde plaats, is er iets niet goed?
Fijn als er zulke buren zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 13:18
|
|
|
HANNS104 schreef: | Een goed gevoel geeft het me dat er op me gelet wordt zeg maar.
Was een paar dagen thuis en wordt er aangeklopt door een buurvrouw........ je auto stond al een paar dagen op dezelfde plaats, is er iets niet goed?
Fijn als er zulke buren zijn |
Geweldig gevoel geeft dat hè??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 13:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geweldig gevoel geeft dat hè?? |
Ja zeer zeker ........ en ik ben de enige blanke nederlander hier ....... de anderen zijn allemaal hier geboren, hun voorouders niet ...... voor mij alleen maar positieve ervaringen dus!
Laatst aangepast door
|
HANNS104
|
op zaterdag 20 september 2014, 13:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 14:27
|
|
|
UDO409 schreef: | O ja, als iemand mij ook nog kan uitleggen hoe ik hier werkende YouTube-links kan kopiëren, dan is het feest wat mij betreft compleet.
http://www.youtube.com/watch?v=s7ZUmYmbpps |
Als je op het forum een bericht plaatst, zie je boven het tekstvak diverse mogelijkheden die je kunt gebruiken. Eén daarvan is URL. Je plaatst de link in jouw bericht, selecteert hem en klikt op URL.
http://www.youtube.com/watch?v=s7ZUmYmbpps
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 september 2014, 15:00
|
|
|
Doen we nu gewoon...lekker...alles...door elkaar???
|
|
Naar boven |
|
|