Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 januari 2015, 16:58
|
|
|
Mosterdsoep...(uit een sakkie)
Maar zo lekker...met een boterham erbij...
Gewoon omdat het zo vreselijk makkelijk is... Morgen eet ik weer gezond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: woensdag 28 januari 2015, 14:35
|
|
|
Ik heb zin in radijsjes Maar het regent en waait te hard om nu naar de winkel te fietsen . Daarom eet ik vandaag maar een appel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: woensdag 28 januari 2015, 16:15
|
|
|
hagel, regen, felle windstoten en onweer...bij sommige donderslagen trillen zelfs de ramen...wat een weer weeral...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 januari 2015, 21:50
|
|
|
FFT360 schreef: | Ik heb zin in radijsjes Maar het regent en waait te hard om nu naar de winkel te fietsen . Daarom eet ik vandaag maar een appel... |
Zoooooo...gezond!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 januari 2015, 21:51
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | hier is het
koud
nat
regen/sneeuw
verlang weer naar de zooooomer |
Ik ook....(naar de zomer dan hè..)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 08:09
|
|
|
Ook mijn 3 dagen zijn weer om.... NIEMAND...gesproken....Jammer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 08:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook mijn 3 dagen zijn weer om.... NIEMAND...gesproken....Jammer... |
En binnen een weekje is het voor mij ook gedaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 12:31
|
|
|
FFT360 schreef: | En binnen een weekje is het voor mij ook gedaan... |
Het ga je goed!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNIE265
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 13:34
|
|
|
RELLOK036 schreef: | Heb je een credo of wat dan ook zet het er maar neer. |
Wat Jan over Piet denk zegt meer over Jan dan over piet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 14:01
|
|
|
Er staat een gehaktbrood in de oven...(nog nooit gemaakt)
En dan een uitnodiging om te komen eten.... Dan gaan we daarvoor...(laat me verrassen...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 14:53
|
|
|
Varium et mutabile semper femina...
Ja, soms klopt het wel eens...hoe plots wat kan omslagen van iets moois naar, ja, naar wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 16:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er staat een gehaktbrood in de oven...(nog nooit gemaakt)
En dan een uitnodiging om te komen eten.... Dan gaan we daarvoor...(laat me verrassen...) |
Zeeland, jij at toch op vrijdag altijd iets anders. Iets waar je niet van afweek, anders was het geen vrijdag. En nu gehaktbrood?! En dan laat je dat ook nog in de oven staan om uit eten te gaan? Foei toch. Nou, vooruit. Voor deze ene keer zullen we dat dan maar goedvinden. Gezellige avond!
Vanmiddag een restantje mosselen op brood. Lekker met cranberry mosterd.
Laatst aangepast door
|
MAMY994
|
op vrijdag 30 januari 2015, 16:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 17:03
|
|
|
MAMY994 schreef: | Zeeland, jij at toch op vrijdag altijd iets anders. Iets waar je niet van afweek, anders was het geen vrijdag. En nu gehaktbrood?! En dan laat je dat ook nog in de oven staan om uit eten te gaan? Foei toch. Nou, vooruit. Voor deze ene keer zullen we dat dan maar goedvinden. Gezellige avond!
Vanmiddag een restantje mosselen op brood. Lekker met cranberry mosterd.  |
Zeeland zal die uitsmijters na zovele jaren misschien beu zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 19:32
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM
Nieuw leven... mijn kleindochter vandaag voor het eerst bewonderd. Wat is God goed, in alle perioden en gebeurtenissen in ons leven.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 1 februari 2015, 19:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTINE099
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 19:55
|
|
|
Jol van harte gefeliciteerd! Wat n wonder he kind van jouw kind. Dat je veel mooie en gezegende momenten mag delen.
Groeten Christine.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 20:26
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Jol met je kleindochter. Kostbaar geschenk, geniet van de mooie en waardevolle momenten.
Gr Marenth.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 21:27
|
|
|
Dank jullie wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTINE099
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 22:17
|
|
|
JOL252 schreef: | Dank jullie wel.  |
Geen dank, genieten nu maar want oh wat bijzonder is dit!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 23:41
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik wens iedereen een fijne avond!
En Freedom, bedankt voor je duidelijke reactie!  |
yw Shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 23:44
|
|
|
LELIE724 schreef: | In de laatste uitzendingen valt me wel het gedrag van boer Geert erg op erg opdringerig en knuffelig (zwak uitgrdrukt ) naar de vrouwen en ze lijken er ook nog geen moeite mee te hebben, ook. Dan denk ik wel, het lijkt wel in scene gezet, het ligt er zo dik bovenop. Mensen ergeren zich er ook aan, maar de meesten willen eigenlijk geen aflevering missen, om te zien wat hij nu weer uit gaat halen. Het lijkt wel, of hij erin gezet is, om kijkcijfers te trekken. Hoe denken jullie daarover? |
Klopt Lelie,
Aanvankelijk dacht ik Geert wel een gezellige man te vinden (voor zijn leeftijd ), maar denk er nu toch heel anders over, wat een versierder. Toch vind ik dat er wel een kanttekening bij hoort want, laat ik eerlijk zijn, de vrouw (x 3 ) kan ook zelf een grens aangeven wat ze toelaatbaar vindt en heeft daar zelf een stem in (wat de doorslag geeft).
Dank voor je reactie en excuses dat ik nu pas reageer. (Beter laat dan nooit? )
Laatst aangepast door
|
FREEDOM687
|
op zondag 1 februari 2015, 23:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zondag 1 februari 2015, 23:53
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Klopt Lelie,
Aanvankelijk dacht ik Geert wel een gezellige man te vinden (voor zijn leeftijd ), maar denk er nu toch heel anders over, wat een versierder. Toch vind ik dat er wel een kanttekening bij hoort want, laat ik eerlijk zijn, de vrouw (x 3 ) kan ook zelf een grens aangeven wat ze toelaatbaar vindt en heeft daar zelf een stem in (wat de doorslag geeft).
Dank voor je reactie en excuses dat ik nu pas reageer. (Beter laat dan nooit? ) |
Ik kijk niet naar bzv maar wordt die Geert niet in de media als "geile Geert" neergezet???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LELIE724
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 21:47
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Dank voor je reactie en excuses dat ik nu pas reageer. (Beter laat dan nooit? ) |
Hi Freedom, logisch dat je niet zo snel reageerde, het BZV topic was ook al een beetje inge- . Maar idd, ik verbaas me er ook wel over, dat die 3 vrouwen het eigenlijk niet zo erg vinden, het (in onze ogen) abnormale gedrag van Geert.
Laatst aangepast door
|
LELIE724
|
op maandag 2 februari 2015, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LELIE724
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 21:50
|
|
|
FFT360 schreef: | Ik kijk niet naar bzv maar wordt die Geert niet in de media als "geile Geert" neergezet??? |
Idd, dus die term heeft ook de Belgische media bereikt
Laatst aangepast door
|
LELIE724
|
op maandag 2 februari 2015, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:02
|
|
|
FFT360 schreef: | Ik kijk niet naar bzv maar wordt die Geert niet in de media als "geile Geert" neergezet??? |
Ikzelf merk het niet zo in de media, uitgezonderd twitter waar ik de term wel diverse keren voorbij heb zien komen, dus denk wel dat t klopt FFT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:09
|
|
|
LELIE724 schreef: | Hi Freedom, logisch dat je niet zo snel reageerde, het BZV topic was ook al een beetje inge- . Maar idd, ik verbaas me er ook wel over, dat die 3 vrouwen het eigenlijk niet zo erg vinden, het (in onze ogen) abnormale gedrag van Geert.  |
Ow dat het een beetje was, haha, maakt mij niet uit hoor Maar was ff niet aktief hier. Nog een week of 2 op C.M. en dan kan ik ook niet meer op BZV topic reageren, ik ga vanwege de kosten ook niet verlengen. En een vriend, die had (/heb) ik al voor ik hier weer op ging
Hoe vinden jullie Bertie trouwens? Het lijkt mij wel een gezellige vrouw (eh voor vriendschap dan ) Toch denk ik dat het initiatief van de ander moet komen, of zouden dat zenuwen zijn? Ik merk bij BZV dat je beter met elkaar een kaartspel kunt spelen dan voor de TV te hangen, bij dat laatste komt er niet echt een gesprek op gang..
Laatst aangepast door
|
FREEDOM687
|
op dinsdag 3 februari 2015, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook mijn 3 dagen zijn weer om.... NIEMAND...gesproken....Jammer... |
Jammer voor je, ik was o.a. die 3 dagen net ff offline. Maar hier alsnog een groet van mij Zeeland (gelukkig kun je het forum nog lezen )
Zoiets als: Hi and bye?
Laatst aangepast door
|
FREEDOM687
|
op maandag 2 februari 2015, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:17
|
|
|
LELIE724 schreef: | Idd, dus die term heeft ook de Belgische media bereikt  |
Ik weet niet of ze in België bzv bekijken. Eigenlijk weet ik niet zoveel van de Belgische media af. En zeker niet wat de roddelpers te bieden heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTINE099
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:48
|
|
|
Het lijkt mij ook maar niets om aan zo,n programma mee te doen. Heb je opeens n club mannen of vrouwen om je heen en een camera staat hierboven op. Ik denk dat ik heel erg raar zou gaan doen vandaar dat ik het maar bij CM laat...... is me gek genoeg. En daar komt bij je ziet wat je krijgt te zien is ook maar de keuze van diegene die het programma aan elkaar plakt he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 23:45
|
|
|
CHRISTINE099 schreef: | Het lijkt mij ook maar niets om aan zo,n programma mee te doen. Heb je opeens n club mannen of vrouwen om je heen en een camera staat hierboven op. Ik denk dat ik heel erg raar zou gaan doen vandaar dat ik het maar bij CM laat...... is me gek genoeg. En daar komt bij je ziet wat je krijgt te zien is ook maar de keuze van diegene die het programma aan elkaar plakt he? |
Als er nu een boerin die een man zoekt zou meedoen en die tussen de 48 en 54 jaar zou zijn en die niet rookt. Die lief is en waar ik ook wat voor mag zorgen en die geen andere kandidaten heeft en dan zonder camera's erbij zou ik wel willen meedoen.
...hier op de site heb ik nog zo geen vrouw gevonden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: maandag 2 februari 2015, 23:47
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Jammer voor je, ik was o.a. die 3 dagen net ff offline. Maar hier alsnog een groet van mij Zeeland (gelukkig kun je het forum nog lezen )
Zoiets als: Hi and bye?  |
Op 6 februari loopt mijn abo ook af en dan is het weer even rust. Niet dat ik het nu zo druk had hoor maar ik ga er wel voorlopig van tussen.
|
|
Naar boven |
|
|