Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:24
|
|
|
PETRA824 schreef: | hmmm kan wel een heele lijst maken wanneer je weet oh jee dit is hem niet
En leuk Heide dat je weer op cm bent. welcome back  |
Hoi PETRA,
Bedankt voor het verwelkomen,jij weet van het eertijds af. Je ziet er goed uit,duidelijk een goede fotograaf.lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:26
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ja, zo zie ik het ook. Je zult je leven moeten gaan delen.
Alleen zie ik mezelf niet met iemand die ik niets waard vindt een nieuw leven opbouwen.  |
Ha ha Goed gezegd, beter alleen dan met sukkel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen leventje opgebouwd. Maar de vraag is hoe graag wil je samen zijn. Dan zullen beiden wat op moeten geven (of moeten minderen), maar je krijgt er wat voor terug. En het gaat er volgens mij om hoe je dat wat je er voor terug krijgt waardeert. Als je het niks waard vindt, zul je ook niks van je eigen leventje opgeven |
Een punt is wel, aanpassen, dingen opgeven.... als je kinderen hebt, kinderen gaan voor, ik zie zo vaak mensen die verliefd worden en de kinderen moeten zich maar aanpassen omdat mama, weer gaat verhuizen voor de zoveelste man etc...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:34
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Ja,het is natuurlijk waar,dat wanneer je elkaar voor het eerst ontmoet, om dan maar meteen helemaal jezelf te zijn. Hoewel,..er zijn er die hier totaal geen moeite mee hebben. Natuurlijk ben ik ook iemand die hier wel is over nadenkt. Zo van,wat ga ik zeggen,wat doe ik aan...en is het wel de juiste plek om af te spreken. En dan nog iets! Er zou maar een stilte vallen ..hoe ga ik die dan opvullen..of moet dat moment opgevuld worden?.. Mijn idee daarover is,dat juist die stilte benut moet worden,door even het gesprek op je in te laten werken...ik zou bijna zeggen...zoek dit moment juist op;).. Goed,ik heb mij weer even laten gaan hier
Zelf ben ik weer even aan zo'n moment van 'Stilte''toe.
Groet Heide |
Das nou net gaaf als je iemand hebt waarmee je je ook fijn kan voelen in stiltes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:46
|
|
|
nvt
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 23 mei 2015, 18:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:59
|
|
|
Nou als iemand bij mij samenzijn ziet als het geluk samen goederen delen, dan mag hij van mij doorlopen, hoeft het niet meer
samenzijn is gewoon genieten van iemands aanwezigheid, in wat voor omstandigheden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 13:14
|
|
|
ha ha, hoe bereid jij je voor op een date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 13:26
|
|
|
PETRA824 schreef: | ha ha, hoe bereid jij je voor op een date  |
Ik zal proberen daar een serieus antwoord op te gaan geven.
Als eerste kies ik een erge regenachtige dag uit. Ten tweede kan ik als man alleen maar op dingen hopen;) bijvoorbeeld,dat het die dag toch droog blijft.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 4 mei 2015, 13:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 13:47
|
|
|
Joehoe, ik ben er weer (even) !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 17:35
|
|
|
JOL252 schreef: | Joehoe, ik ben er weer (even) ! |
welcome back
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 17:37
|
|
|
ha ha ha, vraag me af of ik wel wil weten dan nog hoe de rest gaat... alleen plannen welke dag is al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 17:39
|
|
|
JOL252 schreef: | Joehoe, ik ben er weer (even) ! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 17:39
|
|
|
PETRA824 schreef: | welcome back  |
he Petra ook weer van grijs af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 17:58
|
|
|
PETRA824 schreef: | Een punt is wel, aanpassen, dingen opgeven.... als je kinderen hebt, kinderen gaan voor, ik zie zo vaak mensen die verliefd worden en de kinderen moeten zich maar aanpassen omdat mama, weer gaat verhuizen voor de zoveelste man etc... | tuurlijk zijn er dingen in je eigen leven die je niet kunt opgeven. en daar zijn kinderen nr 1 van. Maar de sportclub, leesclub, weet-ik-veel-wat-club zijn die belangrijker dan je nieuwe liefde in je leven? Dat geldt natuurlijk ook voor hem/haar, want waarom zou je eenzijdig alles moeten opgeven?!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:02
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Wanneer ik jou reactie lees,dan moet ik wel wat lachen ANNA.. Ik kijk liever naar de lange tenen. Natuurlijk is het blijft het gewoon een ontmoeting.. En misschien ligt het ook wel wat aan de fantasie die iemand heeft..hoe hij of zij er naar toe leeft..haha... |
Ik kijk liever niet naar lange tenen, loop er meestal hard voor weg Maar het is waar, de ene leeft er anders naar toe dan de ander. Ik ga altijd uit van een gewone ontmoeting tussen 2 mensen. En de rest zie ik dan wel weer.... Maar goed ik ben daar dan ook vrij laconiek in (aard van het beestje )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:03
|
|
|
PETRA824 schreef: | Das nou net gaaf als je iemand hebt waarmee je je ook fijn kan voelen in stiltes.... |
ligt het aan mij dat ik dan aan maneschijn denk? Wijntje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:05
|
|
|
samenzijn is je thuis voelen in zijn armen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:09
|
|
|
Hoi JOL;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:10
|
|
|
zaterdag (anders niet te doen met mijn werk) middag koffie (echt niet meer afspreken, dat kan altijd nog als het bevalt) niet bij iemand thuis, maar in een cafeetje
haren vers gestyled natuurlijk gewone kleding aan (niet paasbest, niet ouwe meuk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | ligt het aan mij dat ik dan aan maneschijn denk? Wijntje...  |
Een goed oor,heeft maar een half glaasje nodig;)
Leuke reactie ANNA!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:15
|
|
|
PETRA824 schreef: | Das nou net gaaf als je iemand hebt waarmee je je ook fijn kan voelen in stiltes.... |
Ja toch?:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:17
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Alle CM-profielen? ...... Dan kun je ook gelijk wel ff overnieuw beginnen, met alle nieuwkomers welke er ondertussen bijgekomen zijn  |
Hay STEENTJE....wat zit je weer op een steenworp afstand;)))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:17
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Een goed oor,heeft maar een half glaasje nodig;)
Leuke reactie ANNA! |
Als het glaasje in ieder geval wel halfvol is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nu pas?  |
Ja ANNA,twas net een kleine vakantie;))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:20
|
|
|
Samen zijn is een thuis zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:26
|
|
|
Wat een heerlijke reacties...echt een Lente gevoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:33
|
|
|
Samenzijn..welke werkelijkheid? ;zou iemand hier nog meer over kunnen zeggen. Want..is het in mekaars armen vallen genoeg?.. Hoe zou je bijvoorbeeld een sleur die kan ontstaan uit de weg gegaan worden..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | zaterdag (anders niet te doen met mijn werk) middag koffie (echt niet meer afspreken, dat kan altijd nog als het bevalt) niet bij iemand thuis, maar in een cafeetje
haren vers gestyled natuurlijk gewone kleding aan (niet paasbest, niet ouwe meuk) |
Zou je daar geen vrije dag voor willen nemen ANNA:))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 18:39
|
|
|
PETRA824 schreef: | ha ha ha, vraag me af of ik wel wil weten dan nog hoe de rest gaat... alleen plannen welke dag is al  |
laat je beren thuis PETRA;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 4 mei 2015, 19:31
|
|
|
ha ha goeie tip Anna, gewoon relaxed, met gewone kleren, natuurlijk moet je haar wel goed zitten.... hmmm ik zou misschien wel gaan voor bankje bij het water. lekker relaxed. En die beren.... ha ha ha tja...er gaat altijd wel iets mafs bij date.... door de zenuwen... volgens mij ken je het beste gewoon doen er er niet te veel over na denken. niet eten so wie so, want krijg dan geen hap door me keel
|
|
Naar boven |
|
|