Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 september 2017, 19:13
|
|
|
Yvet
T
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 september 2017, 20:14
|
|
|
ik keek laatst naar mijn eigen foto maar wat een kwaliteit heb maar zes keer moet verkleinen tot in de nacht geen spijt
Ik keek laatst naar mijn eigen foto ben ik het nu wel echt een progamma die de pukkels telt maar tegen mij niks zegt
Ik keek laatst naar mijn eigen foto wat regende het die dag Ik probeerde wat te lachen maar zei liever gewoon gedag
Ik keek laatst naar mijn eigen foto en schaam mij er niet voor de mensen mogen alles weten ik ga er heus wel voor
Ik keek laatst naar mijn eigen foto en weet dat ondanks mijn gebreken toch echt mijn foto is de spiegel heeft mij net bekeken
Ik keek laatst naar mijn eigen foto maar stop nu mijn gedicht het nieuwe zalfje eens proberen met een lach op mijn gezicht
heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 september 2017, 21:00
|
|
|
Trudy
Y
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 september 2017, 21:02
|
|
|
HEIDE573 schreef: | ik keek laatst naar mijn eigen foto maar wat een kwaliteit heb maar zes keer moet verkleinen tot in de nacht geen spijt
Ik keek laatst naar mijn eigen foto ben ik het nu wel echt een progamma die de pukkels telt maar tegen mij niks zegt
Ik keek laatst naar mijn eigen foto wat regende het die dag Ik probeerde wat te lachen maar zei liever gewoon gedag
Ik keek laatst naar mijn eigen foto en schaam mij er niet voor de mensen mogen alles weten ik ga er heus wel voor
Ik keek laatst naar mijn eigen foto en weet dat ondanks mijn gebreken toch echt mijn foto is de spiegel heeft mij net bekeken
Ik keek laatst naar mijn eigen foto maar stop nu mijn gedicht het nieuwe zalfje eens proberen met een lach op mijn gezicht
heide |
Mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 september 2017, 21:03
|
|
|
PEETH663 schreef: | Enkel
Kel |
Kelken..
Ken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 september 2017, 21:08
|
|
|
Arrogantie is de keerzijde van zelfafwijzing...
(uit boek: een parel in Gods ogen van Henri Nouwen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 00:04
|
|
|
Yana (betekend God is verzoenend)
A
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 21:17
|
|
|
HEIDE573 schreef: | Yana (betekend God is verzoenend)
A |
Mooie betekenis
Abagael (God is vreugde)
L
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 21:35
|
|
|
HEIDE573 schreef: | Vandaag prijs ik God voor Zijn grote daden aan mij bewezen. De goede dingen doet de mindere dingen genezen.
Ook het hier zijn is voor mij niet vrijblijvend? Vele getuigenissen lang of kort,kom ik tegen op profielen Wat doe ik ermee?
Tegen Petrus werd ooit gezegd: Petrus wanneer gij eens bekeert zult zijn,zo versterkt uwe broederen en zusters.
"Meer heb ik niet"... |
Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 22:55
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Mooie betekenis
Abagael (God is vreugde)
L |
Lydia
A
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:01
|
|
|
Mexico En waar niet voor? De voetstappen van Jezus die komende is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:23
|
|
|
Alfa en de Omega U toont Uw almacht wanneer en hoe U wilt Dat ik mag opmerken dat U nog uit liefde slaan wil Persoonlijk, maar ook deze aarde bezoekt met Uw slaande hand Opdat de mens tot U zou leren roepen,en tot niemand anders Uw liefde is groot! U weet welk einde zal zijn van hun die niet in U geloven Trek zielen uit hun doodstaat,door de machtige werking van de Heilige Geest U kunt deze aarde zo van voor Uw aangezicht weg doen Maar U wil dat een ieder in U geloven zal en het eeuwige leven zal hebben. Dat alle noden in deze wereld tot U zullen gebracht worden Leer mij en ons een getuigen te mogen zijn,en dat ik zielen voor U mag inwinnen Opdat U naam zal geprezen worden,ja tot in de Eeuwigheid.
En Uw volk zegt; Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:47
|
|
|
Ik kreeg vandaag een mailtje waarin stond dat iemand mij ging blokkeren. Dat hij mij bedankte voor alles wat hij van mij had mogen leren maar dat hij niet uit de voeten kon met het feit dat ik had aangegeven voor iemand te bidden op wat hij gezegd had. Een nood die ik daarin zag bij die persoon, maar niet zei dat ik ook voor de man zelf bad. Hij voelde zich tekort gedaan, had dat niet direct gezegd of ik had het niet goed begrepen. Hij heeft mij ook inderdaad direct geblokkeerd waarmee hij voor mij de weg afsneed om nog iets te zeggen. om iets goed te maken of om iets van de pijn weg te kunnen nemen of de angst. Ik realiseerde mij dat ik mogelijk fouten gemaakt had. dat ik hem niet goed begrepen had of mij niet goed uitgedrukt had in wat ik zei. Ik realiseerde mij dat ik daarop werd afgewezen en tegelijkertijd realiseerde ik mij dat ik ten aller tijde mag zijn wie ik ben.
Ik realiseerde mij dat er 1 iemand is die nooit afwijst. iemand die je aanmoedigt te zijn wie je bent in al je kleuren en facetten. Iemand die jouw nooit blokkeert en die onvoorwaardelijk van je houdt.
Laatst aangepast door
|
HOBBS314
|
op woensdag 20 september 2017, 23:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:53
|
|
|
Abby
Y
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 20 september 2017, 23:57
|
|
|
Alfa en de Omega Mijn bede breng ik voor U Troon Help alle degenen die met vragen te kampen hebben,hier en elders De waaroms kunnen zich opstapelen ,en pijn soms moeilijk verwerkt worden U bent Heelmeester! Leer mij Uw weg te gaan in ootmoed Dank U Vader voor alles wat U tot vandaag nog hebt willen geven Dat U de pijn en verdriet kan verwisselen in geluk Wanneer vragen onbeantwoord blijven,U weet het alles U liefde zal mij brengen op het juiste pad,Amen Vergeef alle zonde en schuld Uw kracht is groot en U liefde oneindig! GENADE ALLEEN,!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 13:01
|
|
|
Yvon
N
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 13:02
|
|
|
Kenbaar
Aar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 19:49
|
|
|
PEETH663 schreef: | Kenbaar
Aar |
Aardbol.
Bol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 19:53
|
|
|
Naomi
I
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 22:25
|
|
|
Irma
Ma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 22:30
|
|
|
Martine
Ne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 22:48
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Aardbol.
Bol |
Bolletoet
Toet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 23:11
|
|
|
Verspil geen woorden aan mensen die je energie kosten. Soms is stil zijn het meest krachtig!
Gr. Marenth.
Laatst aangepast door
|
MARENTH030
|
op donderdag 21 september 2017, 23:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: donderdag 21 september 2017, 23:57
|
|
|
komen en gaan vele namen hier al te saam volledig beramen
een vrolijke lach kleurrijke kleuren gewoon het mag tkan niemand betreuren
een sterretje of dan twee een klokje voor de tijd denk maar even mee er is niets toegezeid
een vinger op de knop en er is een klein begin m'n leven staat al op zn kop ja bij de eerste zin
offline is wachten op online geduld is een vereiste soms gaat denken op een lijn tgaat niet om wies de wijste
de accu is nu bijna leeg heb weer teveel geschreven als ik stil en niet beweeg zeg ik ja alleen nog dag heel eve n
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op vrijdag 22 september 2017, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 september 2017, 01:14
|
|
|
HEIDE573 schreef: | Bolletoet
Toet |
Oeterwaals
Als
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 september 2017, 06:09
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Oeterwaals
Als |
Alsem
Em
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 september 2017, 08:56
|
|
|
Alwetende,
Wilt U in het bijzonder denken aan de kinderen dezer wereld Wilt U hun bewaren bij Uw woord en getuigenissen Ze lopen vaak met vragen rond,waar grote mensen vaak ook geen antwoord op hebben. Ik dank U dat kinderen en ook mijn kinderen U willen volgen Dat ze door Uw kracht en liefde mogen leren strijden tegen eigen hart,wereld en satans pijlen.
Denk ook aan onze kinderen hier, wanneer de wegen anders zijn gelopen in huwelijk en gezin U bent Heelmeester
GENADE Alleen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: zondag 24 september 2017, 12:15
|
|
|
Er is niets zo mooi als in vrede en harmonie samen eten en drinken. (Henri nouwen, parel in Gods ogen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: zondag 24 september 2017, 12:16