Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: woensdag 29 november 2017, 13:31
|
|
|
Dysy
Sy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: woensdag 29 november 2017, 13:32
|
|
|
Ingeloot
Oot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 29 november 2017, 18:44
|
|
|
Sylvana
Na
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 29 november 2017, 18:45
|
|
|
PEETH663 schreef: | Ingeloot
Oot |
Ootmoedig
Dig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESS515
|
|
Geplaatst: woensdag 29 november 2017, 20:19
|
|
|
Hallo allemaal,
Wij hebben zin om het nieuwe jaar met een etentje te beginnen, jij hopelijk ook. We kunnen het een nieuwjaarsdiner, een nieuwjaarsbuffet of een nieuwjaarsborrel noemen, maakt niet uit, zolang het maar gezellig is. En samen eten kan erg gezellig zijn. We hebben het gepland op vrijdag 19 januari in Dorpshuis de Mande, de Buorren 49 in Lippenhuizen om 18:00 uur. Inloop vanaf kwart voor 6.
Het is de bedoeling dat iedereen iets meeneemt te eten, zodat we een buffet krijgen. Je mag zelf aangeven wat je mee wilt nemen en als er teveel van iets is dan hoor je het wel en gaan we je vragen iets anders mee te nemen. Als je zelf geen inspiratie hebt willen wij wel wat voor je bedenken.
Je kunt je opgeven tot 7 januari via dit mailadres:vrijgezelleninhetnoorden@outlook.com
Voel je vrij om andere vrijgezelle christenen uit te nodigen :) Gezellig! Hopelijk tot dan Groetjes
Laatst aangepast door
|
TESS515
|
op dinsdag 19 december 2017, 21:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE596
|
|
Geplaatst: woensdag 29 november 2017, 21:49
|
|
|
TESS515 schreef: | Hallo allemaal,
Wij hebben zin om het nieuwe jaar met een etentje te beginnen, jij hopelijk ook. We kunnen het een nieuwjaarsdiner, een nieuwjaarsbuffet of een nieuwjaarsborrel noemen, maakt niet uit, zolang het maar gezellig is. En samen eten kan erg gezellig zijn. We hebben het gepland op vrijdag 19 januari in Dorpshuis de Mande, de Buorren 49 in Lippenhuizen om 18:00 uur. Inloop vanaf kwart voor 6.
Het is de bedoeling dat iedereen iets meeneemt te eten, zodat we een buffet krijgen. Je mag zelf aangeven wat je mee wilt nemen en als er teveel van iets is dan hoor je het wel en gaan we je vragen iets anders mee te nemen. Als je zelf geen inspiratie hebt willen wij wel wat voor je bedenken.
Je kunt je opgeven tot 7 januari via dit mailadres: vrijgezelleninhetnoorden@outlook.com
Voel je vrij om andere vrijgezelle christenen uit te nodigen :) Gezellig! Hopelijk tot dan Groetjes |
De locatie is ook erg gezellig! Ik heb er weer zin in.
Laatst aangepast door
|
HANNE596
|
op woensdag 29 november 2017, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADRIANA104
|
|
Geplaatst: maandag 4 december 2017, 23:14
|
|
|
Hallo allemaal,
Ook dit jaar doen we als Choir Company een kersttour door Nederland. In 6 verschillende plaatsen gaan we het theater in om The Christmas Collection van Tom Parker uit te voeren. Onder andere in het Zuidplein theater in Rotterdam op 17 december en 24 december in het Castellum in Alphen aan den Rijn.
Voor meer info over deze concerten en de kaarten kun je kijken op www.events4christ.nl of stuur mij een mail voor meer informatie.
We zingen ook in Barneveld, Rijssen, Harderwijk en Etten-Leur
https://www.events4christ.nl/tours/tom-parker-kerst-theater-tour-2017 hier kun je de kaarten bestellen.
Ik hoop jullie te zien bij 1 van de concerten. Zelf zing ik in Rotterdam, Etten-leur en Alphen aan den Rijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 december 2017, 10:52
|
|
|
Digitaal
Aal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 december 2017, 10:53
|
|
|
Natasja
Ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 december 2017, 19:27
|
|
|
PEETH663 schreef: | Natasja
Ja |
Jantine
Ne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 december 2017, 19:27
|
|
|
PEETH663 schreef: | Digitaal
Aal |
Aalscholver
Ver
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADRIANA104
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADRIANA104
|
|
Geplaatst: donderdag 7 december 2017, 23:43
|
|
|
Hallo allemaal,
Intussen hebben zich 5 mensen aangemeld. Superleuk. Maar er is nog plek. Ik wil het aanmelden nog verlengen tot 15 december. Dan moet ik het uiterlijk weten of je komt of niet.
Er is nog voor 5 a 7 mensen plek.
Ik hoor graag van je
Groetjesss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERA479
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 december 2017, 14:10
|
|
|
Hoi interessant onderwerp! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle reactie's gelezen heb dat waren er nogal veel :)
Het denken voor een ander heb ik inmiddels afgeleerd, duurde even maar ben er blij om. Het kost bergen energie en 9 van de 10 keer kloppen je gedachtes niet ze zijn vaak positiever dan je zelf denkt. Je kunt 2 dingen doen of je vraagt het op de man af (en die kijkt je vervolgens verbaasd aan want heeft geen idee waar je het over hebt) of je denkt bij je eerste gedachte direct "stop je vult iets in wat niet berust in waarheid) Het klinkt simpel en dat is het ook als je het uiteindelijk onder de knie hebt. Geloof me je wordt er een stuk gelukkiger van en je voelt je lichter en vrijer!
Mocht diegene nu wel een boze foto oid plaatsen dan zegt dat meer over diegene dan over jezelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 december 2017, 18:55
|
|
|
GERA479 schreef: | Hoi interessant onderwerp! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle reactie's gelezen heb dat waren er nogal veel :)
Het denken voor een ander heb ik inmiddels afgeleerd, duurde even maar ben er blij om. Het kost bergen energie en 9 van de 10 keer kloppen je gedachtes niet ze zijn vaak positiever dan je zelf denkt. Je kunt 2 dingen doen of je vraagt het op de man af (en die kijkt je vervolgens verbaasd aan want heeft geen idee waar je het over hebt) of je denkt bij je eerste gedachte direct "stop je vult iets in wat niet berust in waarheid) Het klinkt simpel en dat is het ook als je het uiteindelijk onder de knie hebt. Geloof me je wordt er een stuk gelukkiger van en je voelt je lichter en vrijer!
Mocht diegene nu wel een boze foto oid plaatsen dan zegt dat meer over diegene dan over jezelf! |
Wel jammer dat je niet een vind ik leuk knop hebt :) Ik vind je reactie leuk en gelijk heb je :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERA479
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 december 2017, 21:09
|
|
|
Maar zo lees ik het ook hoor Hobbs, dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 december 2017, 14:17
|
|
|
Vervelend
End
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 december 2017, 14:18
|
|
|
Nelleke
Ke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 december 2017, 00:42
|
|
|
PEETH663 schreef: | Nelleke
Ke |
Kelly
Ly
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 december 2017, 00:43
|
|
|
PEETH663 schreef: | Vervelend
End |
ender
Der
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: woensdag 20 december 2017, 11:42
|
|
|
Dertien
Ien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: woensdag 20 december 2017, 11:43
|
|
|
Lyda
Da
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 20 december 2017, 19:38
|
|
|
Daantje
Je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: woensdag 20 december 2017, 19:43
|
|
|
PEETH663 schreef: | Dertien
Ien |
Ienster (amelandse verbastering van Ien Skar, wat klein bedijkt stukje land) aldus Google
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: donderdag 21 december 2017, 10:27
|
|
|
Singel-Inn borrelen 19 januari in voorthuizen. Zie Singel-Inn activiteiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: donderdag 21 december 2017, 12:25
|
|
|
Het valt mij op dat s,avonds zoveel mensen online zijn. En niet op de chatroom komen. Kom gezellig langs maak een praatje met een mede christenen. Ik weet uit ervaring hoe gezellig dat kan zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENWELKOR834
|
|
Geplaatst: donderdag 21 december 2017, 15:49
|
|
|
Hi, ik heb jullie hulp nodig. Ik gebruik eigenlijk mijn telefoon niet vaak, heb nu een prepaid toestel. Maar tegenwoordig whatsappt iedereen. Stel ik word serieus met een dame dan is het natuurlijk wel fijn voor haar als ik ook WhatsApp heb zodat we elkaar kunnen teksten. Ik zit te twijfelen om een sim-only abonnement te nemen, zodat de kosten laag blijven (ik geef hier niet graag geld aan uit). Hebben jullie advies wat ik moet nemen? Hebben jullie ervaring met vergelijkingssites zoals https://www.belwinkel.nl? Kan ik dit vertrouwen? Ik hoop dat iemand me kan helpen, zodat ik straks lekker kan whatsappen met een leuke dame!!
Laatst aangepast door
|
BENWELKOR834
|
op donderdag 21 december 2017, 15:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENWELKOR834
|
|
Geplaatst: donderdag 21 december 2017, 15:51
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Een glimlach doet vaak wonderen.
Niet altijd....je hebt ook mensen die zich daar aan kunnen ergeren
Ik was over je stukje aan het nadenken en bedacht dat je het hebt over strijd in je denken en het over pleasen van mensen.
Klopt dat?? |
Hoe kan iemand zich nou ergeren aan een glimlach? Een glimlach is toch het mooiste dat er is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEETH663
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 december 2017, 10:56